Kdo čemu dáváte přednost, výhody/nevýhody....
Mam Hondu VFR 400 R. Ta má letmo uložené kolo, stačí povolit centrální matici a kolo sundat
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
. Vůbec nemusim řešit vyndávání osy nebo povolování řetězu a jeho následné dopínání
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
. Prostě práce na 2 minuty
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
.
Naproti tomu u Hayabusy (oboustraná kyvka) to dá pěkně zabrat hlavně při nasazováni kola, pak ještě s dopínáním řetězu....
Z dizajnového hlediska u mě vede letmák
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
. Ale nehodí se to ke každému stroji. Viděl jsem to třeba u Hayabusy, ale neskutečně odfláknutý
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
. Kyvka+kolo z Triumphu Daytona.
Ale u takový Ducati 916/1098
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
, BMW HP2 Sport
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
.....
Oboustraný kyvky jsou taky krásný
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
. Třeba leštěná z RSV, nebo R1, CBR RR....