Strašně mě láká Honda-SP2či1 a tak mám v plánu jednoho krásného dne(až splatím 4V co mám ) jít do V2, ale nemám páru jaká je na tom jízda.
Samo budu se muset na tom svést, ale docela by mě zajímalo jaké mají z těchto dvou motoru zážitky ti co už si okusili jízdu na obou mašinách.
Prej je to úplně něco jiného jet na dvouválci.
V čem je jízda jiná ? Co takovej dvouvál dokáže oproti čtyřválci atd...
Dík za zkušenosti jsem zvědavej
Honda SP2
Honda SP1
Naposledy editováno 22.06.2008 12:52:12
motorka má prostě vypadat nějak takhle:
http://pagesperso-or...s.speed/magdec03.htm
http://www.motorcycl.../12_Ducati_Sport.jpg
http://upload.wikime...ons/a/a6/Laverda.jpg
http://daytonasite.f...dayt_mdetournay2.jpg
Nemusím doufam popisovat nádherný pocity při proplejtání se klikatejma italskejma sepentýnama za krásného dunění z výfuků a chroptění z airboxu. To prostě musíš zkusit
1 reakcí na tento příspěvek Jízda na 2V a 4V
Ale měl jsem teď možnost jet na 4v, ale nějak mě to nebralo, sice to bylo dost odskočené (ThunderAce) a ta motorka je divná, prostě člověk tahá, jedno jakej kvalt, bzučí to, neni to slyšet, letí to, ale prostě na RAptoru si připadam jako na motorce, Ace mi furt připadal spíš jako letadlo, auto, prostě něco takového, motor divnej, ne že by slabej, ale divnej.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jízda na 2V a 4V
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jízda na 2V a 4V
Naposledy editováno 21.08.2016 19:38:59
layabout píše: 4val je pro holčičky a koupí ho jen POZÉR
Pozér si libuje ve své důležitosti... a dává ji najevo.
Což si myslím, že i spousta (ne však všichni - nechytat za slovo) majitelů V2 se cítí důležitá a důležitější už jenom tím, že právě oni mají ty "pravé" stroje, protože ty V4 jsou pro holky
Takže asi nesprávné zařazení
Mně je to fuk, líbí se mi oboje, i to mezi tím
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jízda na 2V a 4V
Měl jsem na tom laďáky a dunění do airboxu bylo luxusní, na technickou jsem musel nahodit originály a najednou je slyšet jak to chrchle chce to otáčky aspoň 3500.
Spodek super, pěkně to tahá za ruce, vršek neřeším, do omezovače nejezdím
1 reakcí na tento příspěvek Jízda na 2V a 4V
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jízda na 2V a 4V
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jízda na 2V a 4V
miki83 píše: dewwil> neni to pravidlo. Neřekl bych, že máš pravdu. Osobně zažívám něco jinýho. Ale je pravda že na okruhu jsem zatím nebyl abych to zkusil a v provozu je to něco jinyho. Ale nedávno jsem ujel někomu na cbr 600 a gsxr 1000.
No nedávno jsem dráždil GSX600R K6 a na svý oblíbený trase jsem v zatáčkách měl větší rychlost než na TL1000S. Ta šestka je lehčí, podvozek funguje a nebojíš se, že na výjezdu urveš zadní kolo přebytkem krouťáku. Proto bych šestku nechtěl, nemám k ní respekt a to je cesta do pekel... To samý na CBR600RR 06, i když ta neměla tak agresivní motor jak Suzuki. Ale V2 je furt o Fun Factoru, nic mě nebaví víc, měl jsem GSX 1000R K4, šla po necelých 700 km z domu, sice jela jako bejk, ale nebavilo mě to. Pak Speed Triple 03, skvělá motorka, bomba ovladatelnost, zátah od volnoběhu až po omezovač, ale jak rychle mě začal bavit tak rychle po cca 7000km šel pryč, taky omrzel, byl totiž moc dokonalej až na měrku oilu, to měření mě na tom neskutečně sralo, zlatý oil okýnko. No a zas jsem se vrátil k TL1000, tentokrát model S. Je to peckovej motor a vše kolem něj se dá vylepšit, takový puzzle na pár let...Naposledy editováno 20.09.2016 21:58:56
1 reakcí na tento příspěvek Jízda na 2V a 4V
No ale jinak mě překvapilo u velkého Bandita jak dokáže i 4vál táhnout odspodu a brzdit motorem. Takže už ty motory nevidím tak jednoznačně.