Téma: Jízda na 2V a 4V
 
22.6.2008 v 12:13
Zdravím jezdce, kteří již okusili jízdu jak na V2 tak na 4V.

Strašně mě láká Honda-SP2či1 a tak mám v plánu jednoho krásného dne(až splatím 4V co mám ) jít do V2, ale nemám páru jaká je na tom jízda.

Samo budu se muset na tom svést, ale docela by mě zajímalo jaké mají z těchto dvou motoru zážitky ti co už si okusili jízdu na obou mašinách.
Prej je to úplně něco jiného jet na dvouválci.
V čem je jízda jiná ? Co takovej dvouvál dokáže oproti čtyřválci atd...
Dík za zkušenosti jsem zvědavej

Honda SP2


Honda SP1


Naposledy editováno 22.06.2008 12:52:12

Jízda na 2V a 4V

24.6.2008 v 22:33 | Nahoru | #61
prackarr> zapomněl jsi na 1098R

Jízda na 2V a 4V

24.6.2008 v 22:35 | Nahoru | #62

David_900SS>prackarr> zapomněl jsi na 1098R


to asi jo..
myslel jsem globálně,ne Italsky..

Jízda na 2V a 4V

24.6.2008 v 22:54 | Nahoru | #63
mě se na V2 líbí projev motoru teda na litrovém V2 (600 jsou prostě takové hodné) motor je ostřejší při přidání , při úplném zaklapnutí (když je v otáčkách) zase pro změnu zablokuje zadní kolo. prostě je to taková tvrdá motorka co se musí umět řídit , pak jede jak střela, a když člověk neumí tak se jen trápí jak ho ta koza nakope a nakonec shodí, někteří to nazývají kostitřas, no a i jinač , jiní jako třebas já si vychutnávají tu bezprostřednost a syrovost jako znovuzrozené "staré dobré časy" , kdy závodničku (moto i auto) ještě řídil člověk a ne spousta polovodičů

motorka má prostě vypadat nějak takhle:

http://pagesperso-or...s.speed/magdec03.htm

http://www.motorcycl.../12_Ducati_Sport.jpg

http://upload.wikime...ons/a/a6/Laverda.jpg

http://daytonasite.f...dayt_mdetournay2.jpg

Jízda na 2V a 4V

24.6.2008 v 22:56 | Nahoru | #64
prackarr>
ducati nehodlá hodit ručník do ringu

dříve byly SBK rozděleny podle oběmu i počtu válců

Jízda na 2V a 4V

24.6.2008 v 23:07 | Nahoru | #65

Andrew x>rychlýdědek> zajímavý zážitek s tim firestormem, co potom vyvádí takova SP?



trošku přehnané zážitky...Firestorm je hodná motorka

Jízda na 2V a 4V

24.6.2008 v 23:10 | Nahoru | #66
no já bych to nějak neprožíval s těma dvouválcema, nepřijde mi to jako nic extrémního

Jízda na 2V a 4V

24.6.2008 v 23:10 | Nahoru | #67
spíš je to jak to komu sedne

Jízda na 2V a 4V

24.6.2008 v 23:12 | Nahoru | #68

Lada.s>Andrew x>rychlýdědek> zajímavý zážitek s tim firestormem, co potom vyvádí takova SP?

trošku přehnané zážitky...Firestorm je hodná motorka


taky bych to neviděl tak tragicky

Jízda na 2V a 4V

24.6.2008 v 23:14 | Nahoru | #69
krom toho měl jsem dvě VTR firestorm a bylo to docela podobný tuonu, je pravda že tuono jede o něco líp a hlavně je jinak udělaná převodovka atd. ale jinak dost podobný

Jízda na 2V a 4V

24.6.2008 v 23:38 | Nahoru | #70
kaw750>Na 4válci jsem se sice nesvezl, ale o litrovém V2 jsem si udělal trochu obrázek po cca 2000km co jsem za 2 měsíce s Raptorem najel. Pohodově se s ním dá jet na první 3-4 kvalty i kolem 2 tisíc otáček, plyn reaguje bezprostředně a to co u motoru v novějším SV1000 udělá počítač pomocí sdtv - 2 klapky v sání - musíš dělat "ručně". Ale JDE TO!
Nemusím doufam popisovat nádherný pocity při proplejtání se klikatejma italskejma sepentýnama za krásného dunění z výfuků a chroptění z airboxu. To prostě musíš zkusit

Jízda na 2V a 4V

25.6.2008 v 00:01 | Nahoru | #71
4vál je určo lepší,ale ten zvuk 2válu nenahradíš sebelepší koncovkou.

Jízda na 2V a 4V

15.10.2008 v 21:10 | Nahoru | #72
ahoj mel jsem yamahu yzf750r,v zacatcich nejakej ten paralelni dvouval,skusil jsem 4V ala VFR 96ku i 01rok a skoncil jsem u RSV 1000 a uz by jsem nemenil:)je to uplne neco jinyho.bracha ma TLR a to jede zase uplne jinak (asi 90véčko).musíš si to holt vyzkoušet.

Jízda na 2V a 4V

15.10.2008 v 22:19 | Nahoru | #73
Ja mám za sebou jednobuch 600 Canion ale 37kw nic moc,pak byl 4v brněly mě packy,pak CB750 supr pohoda teď VTR-F a je pravda že to není takovej vofuk ale jede od 2500 krasně a ten béngál.Zatím u ní zustanu! Plyn je radost ovládat.

1 reakcí na tento příspěvek Jízda na 2V a 4V

15.10.2008 v 23:46 | Nahoru | #74
No, mam Raptora 1000 a absolutní spokojenost, ten motor má charakter, musíš s nim pracovat, neni to lineární 4V elektromotor. Jinak pro 2V - na prdel, žere gumu, opatrně s plynem

Ale měl jsem teď možnost jet na 4v, ale nějak mě to nebralo, sice to bylo dost odskočené (ThunderAce) a ta motorka je divná, prostě člověk tahá, jedno jakej kvalt, bzučí to, neni to slyšet, letí to, ale prostě na RAptoru si připadam jako na motorce, Ace mi furt připadal spíš jako letadlo, auto, prostě něco takového, motor divnej, ne že by slabej, ale divnej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jízda na 2V a 4V

14.12.2008 v 17:40 | Nahoru | #75
ra.rasch.ek> souhlas:) jel jsem nedavno na cbr600 a myslel jsem ze tz toho slezu abych se presvedcil ze jedu,nic se na tom nedeje jen to bzuci a zrychluje ale neni v tom ten zatah 2 hrnku..

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jízda na 2V a 4V

7.7.2016 v 22:03 | Nahoru | #76


Naposledy editováno 21.08.2016 19:38:59

(reakce na) Jízda na 2V a 4V

25.7.2016 v 13:54 | Nahoru | #77
layabout> tvl po osmi letech jsi to rozčísnul

(reakce na) Jízda na 2V a 4V

25.7.2016 v 14:32 | Nahoru | #78

layabout píše: 4val je pro holčičky a koupí ho jen POZÉR



Tak ty máš dost

(reakce na) Jízda na 2V a 4V

25.7.2016 v 15:18 | Nahoru | #79

layabout píše: 4val je pro holčičky a koupí ho jen POZÉR



Pozér si libuje ve své důležitosti... a dává ji najevo.
Což si myslím, že i spousta (ne však všichni - nechytat za slovo) majitelů V2 se cítí důležitá a důležitější už jenom tím, že právě oni mají ty "pravé" stroje, protože ty V4 jsou pro holky
Takže asi nesprávné zařazení

Mně je to fuk, líbí se mi oboje, i to mezi tím

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jízda na 2V a 4V

28.7.2016 v 18:44 | Nahoru | #80
kaw750> Tak 2V urcite mnohem intenzivnejsi zazitek z jizdy, musis ale hlidat otacky okolo 3, pod neni problem taky, ale nesmis uplne zavrit plyn, pak musis podrazovat, jinak to skube.. Zatah 2V ve strednich otackach pocitove tak trojnasobny jak u 4V stejneho objemu, celkove asi mnohem zabavnejsi jezdeni, ale zaroven zas mnohem mensi pohoda, takova ta bezstarostna projizdka z toho trochu zmizi.. Mel jsem Hornet 600, XT 660X, Hornet 900, GSX 1400, Monster S4, Speedmaster, pak dlouhodobe pujcene SV650 a uprimne mne treba asi nejvic bavil jednovalec (XT), ale nejpohodovejsi a nejprijemnejsi jezdeni GSX.. Kazdopadne ale jak k tomu zatahu, 2V ma plny zatah cca od 3500 ot., to proste zabere a jede stejne az po "konec".. Nemusis treba vubec podrazovat pro predjizdeni apod.. 4V ti pak prijde obecne strasne slaby v takovych tech beznych provoznich otackach (krome spicky).. Asi jeste vetsi rozdil jak sednout z chipleho 2.0 dieselu do atmosferickeho 2.0 benzinu (z 2V na 4V)..

(reakce na) Jízda na 2V a 4V

28.7.2016 v 21:54 | Nahoru | #81
MiCM> no KONECNE to zakladateli vlakna nekdo po osmi letech napsal

Jízda na 2V a 4V

29.7.2016 v 18:14 | Nahoru | #82

Aspon i pro ty dalsi co hledaji info.. Taky jsem nad tim kdysi strasne spekuloval..

Jízda na 2V a 4V

18.9.2016 v 19:33 | Nahoru | #83
Před 4 rokama jsem vyměnil Horneta 600 za SV1000. Připadal jsem si víc jak chlap , ale hodně teď jezdím i po městě brzda-plyn a moc pohodlný to není.
Měl jsem na tom laďáky a dunění do airboxu bylo luxusní, na technickou jsem musel nahodit originály a najednou je slyšet jak to chrchle chce to otáčky aspoň 3500.
Spodek super, pěkně to tahá za ruce, vršek neřeším, do omezovače nejezdím

Jízda na 2V a 4V

18.9.2016 v 19:35 | Nahoru | #84
ty vole fakt 8 let ? tak to jsem se nachytal

1 reakcí na tento příspěvek Jízda na 2V a 4V

18.9.2016 v 23:08 | Nahoru | #85
Tak jsem slyšel, že těm litrovým V2 pro chlapy ujíždí i čtyřválcové šestky typu GSX-R, 600RR a že na litrové 4 hrnky se už vůbec nechytají...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jízda na 2V a 4V

19.9.2016 v 06:33 | Nahoru | #86
ElFidel> je to tak, dnešní šestky si s V2 vytíraj prdel, ale taky záleží na pilotovi, někdy dám na prdel litru a někdy mě pojede šestka...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jízda na 2V a 4V

19.9.2016 v 06:50 | Nahoru | #87
dewwil> neni to pravidlo. Neřekl bych, že máš pravdu. Osobně zažívám něco jinýho. Ale je pravda že na okruhu jsem zatím nebyl abych to zkusil a v provozu je to něco jinyho. Ale nedávno jsem ujel někomu na cbr 600 a gsxr 1000.

Jízda na 2V a 4V

19.9.2016 v 07:20 | Nahoru | #88
Je pravda, že jízda na 2V je jiná než na 4V. Podle mě jde ale jen o zvyk. Chvíli a vlastně asi ještě trochu si zvykám ale už je to něco jinýho než když jsem na to vlez poprvé. Ale jak tady někdo říkal, je to víc zábavný. Aspoň já to tak cítím.

(reakce na) Jízda na 2V a 4V

20.9.2016 v 21:57 | Nahoru | #89

miki83 píše: dewwil> neni to pravidlo. Neřekl bych, že máš pravdu. Osobně zažívám něco jinýho. Ale je pravda že na okruhu jsem zatím nebyl abych to zkusil a v provozu je to něco jinyho. Ale nedávno jsem ujel někomu na cbr 600 a gsxr 1000.

No nedávno jsem dráždil GSX600R K6 a na svý oblíbený trase jsem v zatáčkách měl větší rychlost než na TL1000S. Ta šestka je lehčí, podvozek funguje a nebojíš se, že na výjezdu urveš zadní kolo přebytkem krouťáku. Proto bych šestku nechtěl, nemám k ní respekt a to je cesta do pekel... To samý na CBR600RR 06, i když ta neměla tak agresivní motor jak Suzuki. Ale V2 je furt o Fun Factoru, nic mě nebaví víc, měl jsem GSX 1000R K4, šla po necelých 700 km z domu, sice jela jako bejk, ale nebavilo mě to. Pak Speed Triple 03, skvělá motorka, bomba ovladatelnost, zátah od volnoběhu až po omezovač, ale jak rychle mě začal bavit tak rychle po cca 7000km šel pryč, taky omrzel, byl totiž moc dokonalej až na měrku oilu, to měření mě na tom neskutečně sralo, zlatý oil okýnko. No a zas jsem se vrátil k TL1000, tentokrát model S. Je to peckovej motor a vše kolem něj se dá vylepšit, takový puzzle na pár let...

Naposledy editováno 20.09.2016 21:58:56

1 reakcí na tento příspěvek Jízda na 2V a 4V

21.9.2016 v 02:40 | Nahoru | #90
3vál je nejlepší
No ale jinak mě překvapilo u velkého Bandita jak dokáže i 4vál táhnout odspodu a brzdit motorem. Takže už ty motory nevidím tak jednoznačně.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist