Naposledy editováno 24.01.2010 15:54:51
Generiq>otas1> Jak jsi přišel na to, že ER5 má horší podvozek než GS???
Central vzadu ma, ikdyz nevim jestli diky tomu musi mit zaroven lepsi podvozek. Kdyz jsem se rozhodoval co koupim precetl jsem spoustu recenzi, ptal jsem se lidi co ji uz maj/meli. A podle vetsiny je podvozek a brzdy u ER5 slabinou, na rozdil od GS kde spis kritizuji slaby motor a chvali brzdy a podvozek.
Che>Plejba jr.> Srovnávat hodnoty naměřený na různejch brzdách je dost nejistý, já vidím plus tohodle testu v tom, že to dělali při jednom. Jestli jsi při srovnání cébéčko uhnal, tak to potvrzuje rozdíl. Máš ten graf z germánovy brzdy? V německu se jeden čas škrtívávalo na 50 koníků.
Kdepak, bržděná byla až tady u nás. Odškrcení z 25 kW jsem prováděl sám - restriktory v karburátorech letěly dlouhým obloukem do koše
Mozna jsem jen narazil na nekoho kdo nema Kawasaki v oblibe, nejsem zadny odbornik a klidne se muzu mylit. Na ER5 jsem nejel a stejnak zatim neumim jezdit tak abych nejakou z nich dostal do situace ktera by pro podvozek byla, jak se rika, "na hrane".
Jen tak mimochodem, nevi nekdo jestli se GS 500 jeste prodava/vyrabi? Nejak zmizela z nabidky. Ze by na ni padly emisni normy?
-je to dalsi investice
-zkrati zivotnost kotouce a desticek
-zadnimu bubnu asi pancerka moc nepomuze.
Zivot je o kompromisech a zadna z tehle petistovek neni dokonala. CBF 500 jsem moc nepochopil, ja bych si 25k priplatil a koupil CBF600, na ktery bude vic srandy a ktera je skoro stejne nezaludna.
Naposledy editováno 08.05.2008 22:18:42
chlumakFZS600>Pravda o dvouválcovejch pětistovkách je následující: na 15 let starým vylítaným géesku žeroucím olej mi kámoš na Srbsku na 2 km natřel 300 metrů, já na fejzru, jen proto, že je mu o 13 let míň lol Kdo mě zná, ví, že za to umím vzít, ale to nestačí...
Presne, pravda je, ze je to o pazourach a o hlave
Uz sem se tu s tim nekde ohanel (tak sor ze se budu opakovat). V casaku byl srovnavak Ducati 1098 a Daytony 675. Zda se to nefer, ale co se ukazalo....
Ze profik byl na Ducati o 2 vteriny na kolo rychlejsi nez na Daytone (1.51.09 D, 1.53.31 T), a amater (mno, ale porad je potreba se podivat ze ten amater byl proti 90procentu z nas profik :), ten predtim vzpominanej profik byl Jurgen Fuchs) byl na Dukne rychlejsi jen o vterinu, co nahnal na rovine brutalnim zatahem skoro 2x vetsiho motoru, ztratil v zatacce (2.02.91 D, 2.03.80 T).
Ale co hlavne, rozdil mezi temahle dvouma jezdcema byl propastnych vic nez 10 vterin, to znamena ze Jurgen Fuchs na Triumphu toho amatera na Dukne smete o 9 vterin ...
Motocykl 10/2007
PS, testovano na Hockenheimu, coz neni zrovna "pomalej a extremne zatackovitej okruh ..."
Jo to víš, co si člověk neudělá sám to nemá.
Asi budeš muset použít něco jako
http://translate.google.cz/translate_t
Jinak taky sem vybirala z petistovek a GS vyhralo protoze je nejmensi. Nicmene mam slabost pro vzduchace, takze i pres vsechny negativni ohlasy by asi vyhralo i kdyby na velikosti nezalezelo. I kdyz sem nedavno zkusila, ze v urcity situaci se ten motor uz opravdu neuchladi, zejmena v kolone na dalnici Na hranu toho, co podvozek pobere, sem se skoro dostala, ne pri projizdeni zatacky, ale pri vyhejbani se s nakladakem v protismeru (na moji pulce silnice v zatacce), prudky brzdeni v naklonu a nasledne vylet mimo asfalt, motorka si to prebrala a vubec nejevila snahu vyhodit me ze sedla. Muzu ale srovnavat jen s CB450, ta byla v podobnejch situacich podstatne tezkopadnejsi, Kawu ani petistovky od Hondy neznam.
Naposledy editováno 14.05.2008 11:23:52
Naposledy editováno 21.05.2008 15:39:45
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E | Dejwidos | 1 | Včera v 19:39 Fueltank |
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 6 | 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg |
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 25 | 13.5.2024 v 21:08 Deadman |