paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Motory dvouválcových pětistovek - pravda
[URL=


Naposledy editováno 24.01.2010 15:54:51

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

8.5.2008 v 18:25 | Nahoru | #61
Plejba jr.> Srovnávat hodnoty naměřený na různejch brzdách je dost nejistý, já vidím plus tohodle testu v tom, že to dělali při jednom. Jestli jsi při srovnání cébéčko uhnal, tak to potvrzuje rozdíl. Máš ten graf z germánovy brzdy? V německu se jeden čas škrtívávalo na 50 koníků.

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

8.5.2008 v 21:38 | Nahoru | #62
Panove a jak je to tedy s kvalitami pri porovnani podvozku u CB/GS/ER ???

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

8.5.2008 v 21:40 | Nahoru | #63
Generiq> TO SE PRÁVĚ DOZVÍME, AŽ NĚKDO PŘELOŽÍ TEN TEST

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

8.5.2008 v 21:43 | Nahoru | #64

Generiq>otas1> Jak jsi přišel na to, že ER5 má horší podvozek než GS???



Central vzadu ma, ikdyz nevim jestli diky tomu musi mit zaroven lepsi podvozek. Kdyz jsem se rozhodoval co koupim precetl jsem spoustu recenzi, ptal jsem se lidi co ji uz maj/meli. A podle vetsiny je podvozek a brzdy u ER5 slabinou, na rozdil od GS kde spis kritizuji slaby motor a chvali brzdy a podvozek.

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

8.5.2008 v 21:46 | Nahoru | #65
otas1> Právě ten podvozek u ER5mě překvapuje, to mě spíše odrazovali kvůli tomu od GS. Brzdy u ER5 to je slabota. Naštěstí existují pancéřovky .

Nejlepší podvozek teda asi CBčko co?

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

8.5.2008 v 21:57 | Nahoru | #66

Che>Plejba jr.> Srovnávat hodnoty naměřený na různejch brzdách je dost nejistý, já vidím plus tohodle testu v tom, že to dělali při jednom. Jestli jsi při srovnání cébéčko uhnal, tak to potvrzuje rozdíl. Máš ten graf z germánovy brzdy? V německu se jeden čas škrtívávalo na 50 koníků.



Kdepak, bržděná byla až tady u nás. Odškrcení z 25 kW jsem prováděl sám - restriktory v karburátorech letěly dlouhým obloukem do koše

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

8.5.2008 v 22:07 | Nahoru | #67
Nejlepsi podvozek bude podle me mit CBF, preci jen GS a ER5 jsou proti ni "babicky". Proto myslim ze srovnani CBF a ER5 s GS neni moc fer.
Mozna jsem jen narazil na nekoho kdo nema Kawasaki v oblibe, nejsem zadny odbornik a klidne se muzu mylit. Na ER5 jsem nejel a stejnak zatim neumim jezdit tak abych nejakou z nich dostal do situace ktera by pro podvozek byla, jak se rika, "na hrane".

Jen tak mimochodem, nevi nekdo jestli se GS 500 jeste prodava/vyrabi? Nejak zmizela z nabidky. Ze by na ni padly emisni normy?

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

8.5.2008 v 22:12 | Nahoru | #68
Jinak pancerky je dobra vec, ale:
-je to dalsi investice
-zkrati zivotnost kotouce a desticek
-zadnimu bubnu asi pancerka moc nepomuze.

Zivot je o kompromisech a zadna z tehle petistovek neni dokonala. CBF 500 jsem moc nepochopil, ja bych si 25k priplatil a koupil CBF600, na ktery bude vic srandy a ktera je skoro stejne nezaludna.

Naposledy editováno 08.05.2008 22:18:42

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

8.5.2008 v 22:31 | Nahoru | #69
otas1> Já myslím, že za těch jarních 109 to byl doprodej - kdybych neměl skoro dva metry, tach bych po ní skočil

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

9.5.2008 v 15:41 | Nahoru | #70

chlumakFZS600>Pravda o dvouválcovejch pětistovkách je následující: na 15 let starým vylítaným géesku žeroucím olej mi kámoš na Srbsku na 2 km natřel 300 metrů, já na fejzru, jen proto, že je mu o 13 let míň lol Kdo mě zná, ví, že za to umím vzít, ale to nestačí...



Presne, pravda je, ze je to o pazourach a o hlave

Uz sem se tu s tim nekde ohanel (tak sor ze se budu opakovat). V casaku byl srovnavak Ducati 1098 a Daytony 675. Zda se to nefer, ale co se ukazalo....

Ze profik byl na Ducati o 2 vteriny na kolo rychlejsi nez na Daytone (1.51.09 D, 1.53.31 T), a amater (mno, ale porad je potreba se podivat ze ten amater byl proti 90procentu z nas profik :), ten predtim vzpominanej profik byl Jurgen Fuchs) byl na Dukne rychlejsi jen o vterinu, co nahnal na rovine brutalnim zatahem skoro 2x vetsiho motoru, ztratil v zatacce (2.02.91 D, 2.03.80 T).

Ale co hlavne, rozdil mezi temahle dvouma jezdcema byl propastnych vic nez 10 vterin, to znamena ze Jurgen Fuchs na Triumphu toho amatera na Dukne smete o 9 vterin ...

Motocykl 10/2007

PS, testovano na Hockenheimu, coz neni zrovna "pomalej a extremne zatackovitej okruh ..."

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

12.5.2008 v 08:11 | Nahoru | #71
Hola hej, stále ni kto ně znájet po něměcki????

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

14.5.2008 v 08:25 | Nahoru | #72
Furt někde čtu, jak je dnešní mladá generace dobře jazykově vybavená, a tady to vypadá, že velký kulový - nebo že by lenost?

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

14.5.2008 v 08:35 | Nahoru | #73
Che>

Jo to víš, co si člověk neudělá sám to nemá.
Asi budeš muset použít něco jako

http://translate.google.cz/translate_t

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

14.5.2008 v 09:41 | Nahoru | #74
No jo, jenže když tady do těch překladačů vrazíš něco technickýho, tak vyleze úplnej děs.

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

14.5.2008 v 10:44 | Nahoru | #75
Che>

Ale pro zasmání zase dobrý

Naposledy editováno 14.05.2008 10:44:43

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

14.5.2008 v 11:22 | Nahoru | #76
Po nemecky trochu znaju, ale nemam cas :( Jestli to bude pristi tyden v utery jeste aktualni, kouknu na to, to uz budu mit hotovy vsechny zkousky. Ted se musim hodne ucit, mami, hodne ucit

Jinak taky sem vybirala z petistovek a GS vyhralo protoze je nejmensi. Nicmene mam slabost pro vzduchace, takze i pres vsechny negativni ohlasy by asi vyhralo i kdyby na velikosti nezalezelo. I kdyz sem nedavno zkusila, ze v urcity situaci se ten motor uz opravdu neuchladi, zejmena v kolone na dalnici Na hranu toho, co podvozek pobere, sem se skoro dostala, ne pri projizdeni zatacky, ale pri vyhejbani se s nakladakem v protismeru (na moji pulce silnice v zatacce), prudky brzdeni v naklonu a nasledne vylet mimo asfalt, motorka si to prebrala a vubec nejevila snahu vyhodit me ze sedla. Muzu ale srovnavat jen s CB450, ta byla v podobnejch situacich podstatne tezkopadnejsi, Kawu ani petistovky od Hondy neznam.

Naposledy editováno 14.05.2008 11:23:52

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

14.5.2008 v 12:57 | Nahoru | #77
Rád přijímám - já to teda ještě doskením, aby to bylo celý. Z mně neznámýho důvodu ( to se tam možná dočtem ) udělali soudruzi z NDR chybu, a tentokrát dokonce víme kde. Oni totiž do toho testíku dali géeso s kapotkou a v závěrečném hodnocení mu nasázeli body za ochranu před větrem, čímž to poněkud rozhodili.

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

18.5.2008 v 07:25 | Nahoru | #78
Suzuveverka> Tak deme na to - das is prfní stránka

[img]

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

18.5.2008 v 07:42 | Nahoru | #79
druhá je jak sou ty budíky a tady je třetí[img] a čtvrtá

[img]

Naposledy editováno 18.05.2008 08:04:31

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

18.5.2008 v 08:14 | Nahoru | #80
Pátou sem tam dával osmýho a tady je poslední

[img]

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

18.5.2008 v 08:23 | Nahoru | #81
Suzuveverka> My všichni, kteří sedláme tyto oblíbené stroje Ti přejeme, aby to byla dávačka, nebo aspoň prolízačka - v žádném případě leteckej den a těšíme se na brzkej překlad. Kyby bylo nejhůř, mám tady jeden diplom v šuflíku a za flašku rumu je Tvůj - držíme palečky

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

18.5.2008 v 08:41 | Nahoru | #82
Che> Ja uz taky jeden diplom v supleti mam, ale holt sem desnej sprt a potrebuju dva lol

Jeste me napada, ze kdy ten clanek je? Jestli se neco podobnyho neobjevi nebo neobjevilo v ceskym Motocyklu...

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

18.5.2008 v 08:56 | Nahoru | #83
Suzuveverka> Je to z roku 2004, kdy byly na trhu všechy tři. Srovnávák v česku určitě nebyl. Separátní test na géeso byl myslím kdysi v Motocyklu - pokusím se to najít

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

18.5.2008 v 10:07 | Nahoru | #84
Suzuveverka> Srovnávák ER proti GS je Supermotu 5/01, ale nemá to moc úroveň. V Supermotu 3/99 byl na Gs test ojetiny plus zkušenosti majitelů.

Naposledy editováno 24.05.2008 16:41:48

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

20.5.2008 v 12:29 | Nahoru | #85
Suzuveverka> tak co se štítem nebo na štítě

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

20.5.2008 v 15:12 | Nahoru | #86
Che> Jeste nevim, nemel na nas cas, takze dneska pisemka a zejtra ustni. Pisemku mam tak nejak nic moc no :\

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

21.5.2008 v 11:28 | Nahoru | #87
Hlasim, ze zkousky mam hotovy, tak se ve volnych chvilich pokusim o preklad.

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

21.5.2008 v 11:36 | Nahoru | #88

Suzuveverka>Hlasim, ze zkousky mam hotovy, tak se ve volnych chvilich pokusim o preklad.



Už jsem si o tobě myslel, že nám věšíš bulíky na nos

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

21.5.2008 v 11:45 | Nahoru | #89
Generiq> Rikala sem, ze to zkusim prelouskat, ale az budu mit hotovy zkousky.. Ted taky teda nemam nejak zavratne moc casu, musim si vyresit praci a prihlasku do skoly a podobne, ale casu bude konecne trochu vic

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

21.5.2008 v 14:58 | Nahoru | #90
Suzuveverka> My se těšíme a jsme zvědavi, co bratři germáni vyzkoumali - jestli chceš, tak to supermoto 5/01 Ti věnuju, páč můj Stroj tam stejně není. Zato sem se dozvěděl, že existuje motor, který má točky max momentu vejš, než max výkonu a zůstal sem v němém úžasu. Jinak všichni blahopřejeme

Naposledy editováno 21.05.2008 15:39:45
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E Dejwidos 1 Včera v 19:39 Fueltank
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E Phabbyg 6 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E ViraxRider 16 26.5.2024 v 07:45 Rolda89
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman


TOPlist