globalmoto_kveten





Téma: audi
 
1.10.2016 v 21:06
Ahoj mam moznost koupit audi a4 rok 2003 motor tam je V6 2,5 TDI 120kw s automatickou převodouvkou multicronik je to dobra volba nikde jsem nenasel zadne audi forum nebo nejkde kde by se to resilo ktere motory a prevodovky jsou dobre a ktere ne.

chiro2 píše: Nekazím. Tvoje efko je jiná liga



myslíš jako vyšší,jo ?

Twister píše: Ne dik. To auto mi k srdci neprirostlo a uz ho davno nemam. Ale neztracej nadeji. Kdyz natankujes plnou a zaplatis prevod urcite to nekomu udas



v tom případě by tvoje navrhovaný náklady převýšily cenu auta

(reakce na) audi

3.10.2016 v 11:19 | Nahoru | #63

535xv píše: myslíš jako vyšší,jo ?


No jak jinak!!

audi

3.10.2016 v 12:24 | Nahoru | #64
K 2.5 TDI: pokud se jedná o motory BAU, BDG, BDH, je zde již problém s čerpadly a rozvody řešen. Jedná se motorizace z 04 - 05.
Motor AKE z předchozího období se dá upravit, aby fungoval jako výše zmíněné. Jde ovšem o to, zdali zato daný kus stojí...
Jinak lépe na tom byly předchozí pětiválce, ty při pravidelné údržbě byly prakticky nesmrtelné. U nových bylo na škodu nedodržování pravidelné výměny oleje, či long-life...

(reakce na) audi

3.10.2016 v 13:20 | Nahoru | #65

535xv píše: v tom případě by tvoje navrhovaný náklady převýšily cenu auta



Musis to brat tak ze hodnota vozidla je v zapornych cislech..

(reakce na) audi

3.10.2016 v 13:48 | Nahoru | #66

martinrezek píše: to vís ze to platim v hotovosti nejsem kokot budu to mit jako druhe auto. Jen ceho se bojim je ta prevodovka podvoskově je to auto super a motor je tichej mam passata 2.0tdi rok 2012 najeto 180tis.km a ta audi se v komfortu da srovnat s pašikem jasne pasik je na tom o trochu lepe ale zas takovej rozdil tam neni a motorove vevnitr auta je tizsi audina.



Milý Martine,
kup si to, protože ty sis nepřišel pro radu, ty jsi rozhodnutej dopředu to auto koupit.
Mimochodem, jen kokot by si koupil A4 s těžkou krávou místo motoru a dementním automatem. Ale vzhledem k tomu, že ti Prasát přijde jako komfortní auto, tak to beru tak, že v žádným skutečně pohodlným jsi ještě neseděl a že podle toho hodnotíš svoji novou akvizici, co se podvozku týká. To totiž taky nění kdo ví co.
A nauč se psát aspoň čárky ve větách, kdo má tyhle paskvily louskat.

(reakce na) audi

3.10.2016 v 13:57 | Nahoru | #67

dewwil píše: 2,5tdi nebrat, poznáš až budeš měnit komplet rozvody, a věř tomu, že je dělat budeš dřív nebo později... Dáš za to polovinu ceny, možná víc než si jetý 2,5 tdi koupil...



souhlas !!!

wegas píše: Twister> zavidet nekomu zabozrouta a este v kabriu? tak zoufalej nejsu


řekl hrdý majitel Octavie TDI v metle a na hlínách

Krovak píše: řekl hrdý majitel Octavie TDI v metle a na hlínách

tesne vedle
wegas> Fóbie?

Krovak píše: wegas> Fóbie?

nesnaz se vole, s tvym pristupem netrefis ani pocet kol

edit: btw, ty dve, cos zatim vyjmenoval byc bral mnohem radsi, nez jakyhokoliv zabozrouta, uz proto, ze sou oveckama tak nenavideny (bez realnyho duvodu)

Naposledy editováno 03.10.2016 18:45:12
wegas> Dobře vezmeme to vědecky. Máš podlitrovou slabou jebku, takže to bude něco jinýho, než produkce Škody. Že by něco zbylého z koncernu?

Já ti to vysvětlím jednoduše, nebavilo by mě hledat na parkovišti v skrumáži škodovek tu svou, navíc když si můžu vybrat, jestli výbavu a koně od frantíka za 100, nebo to samý od škodovky ve verzi kostitřas s trestnou lavicí místo sedačky za 200 litrů, beru frantíka
Krovak> a vsak, ja ti to neberu, ja si zase vyberu spolehlivost, kterou me francouzi nedaj, teda, mluvim o starsich kusech, cokoliv moderniho je jebka co se sere na kazdym patym kilometru bez ohledu na zemi puvodu, zeano
wegas> Tak ono je v tom spousta faktorů. První common raily zabili frantíci nesmyslným servisním intervalem a pak už se to s nima vleklo, jak koule na noze. A jestli je pro tebe starší kus třeba šuplík z roku 2006, tak tam bych se spolehlivosti vůbec nebál a to mluvím z vlastních zkušeností. A moderní auta bych rozhodně nezatracoval, akorát prostě trvám na tom, že do 1,5t těžkýho auta litrovej motor prostě nepatří.
Krovak> moje VW, rok vyroby (podrzte si koule) 2000 zatim slape jak hodinky, vyfuk, spojka prevodovka, motor, vsecno puvodni, dokavad se o to clovek stara jak ma, tak neni problem, neni to zadnej zavodak, ale ten briketak, co v tom je mi bohate staci, coz mi propimina, ze mam uz 2 tydny v sufleti novy hydrostely, asi bych je po nalitanejch 300 vazne mel vymenit
wegas> No, a teď o tom jaká byla pořizovačka

(reakce na) audi

3.10.2016 v 19:06 | Nahoru | #77
Krovak> necely 2 kila, ale abych ti rekl kdy, to bych musel najit kupni smlouvu uz v tom jezdim nejakou dobu, takze kdy sem to kupoval si fakt nepamatuju

1 reakcí na tento příspěvek audi

3.10.2016 v 19:07 | Nahoru | #78
No to kdy je docela důležitý

1 reakcí na tento příspěvek audi

3.10.2016 v 19:08 | Nahoru | #79
Hele ja si na to auto nestezuju, bylo v pohode. Vetsina techdle reci vznika tzv. Po hospodach. Treba kamarad si stezoval ze mel staryho megana a ze se desne sral. Po dotazu co s tim vsechno bylo. Z nej vypadlo ze musel vymenit tlumice, brzdovy desticky a kotouce a olej....

Jinak rikam vse je o pomeru prinosu/nakladu. Ja tu 307cc mel za suprovy prachy. Sice ne za takovy za ktery bych mavl rukou, ale ze bych druhou takovou za ne nesehnal. Blby je ze sla pak cena dost dolu a uz sem ji tak dobre neprodal. Ale furt provar 18k/rok na aute neni tak strasny....
Krovak> no ted to hledat nebudu, uz sedim ve sklipku a zveda se hodlam, az pudu spat
wegas> Tak snad víš, jestli jsi to kupoval 4-letý, nebo 8-letý, ne?
Krovak> no, tusim, ze to muze byt tak 9 nebo 10 let zpatky, co sem to porizoval
Twister> jo, tohle znam taky, ale co beru za bernou mici, tak sou spis zpravy od kamosu ze servisu
wegas> Takže jsi dal za desetiletý auto 200 litrů. Tak a to je právě ta věc, kterou nechápu. Kdyby to byla opravdu prémiová značka, typu BMW, Mercedes, Audi, nebo nedejbože některá z dostupnějších luxusnějších značek, pochopím to. Ale toto? Já dával loni za 8-letýho francouze 110 a to jen proto, že to mělo najetých 106tkm, jinak by byl okolo 80. Má to 127kW, hromadu výbavy, je to tichý, funguje to... nevím co dodat dál

edit:Blbě jsem to pochopil, kupoval jsi to teda 7 letý. ALe i tak platí výše uvedené

Naposledy editováno 03.10.2016 19:20:36
Krovak> s taky este dopocitej, kolik me tenkrat bylo, dneska uz bych ty prachy za ojetinu nedal, i kdyby to bylo pozlaceny SLS
wegas> Ať počítám, jak počítám, pořád mi vychází, že o rok méně než mě, je to tak správně?

Btw, pozlacený SLS za 200 litrů? Kde je, beru ho, i kdybych si měl půjčit

wegas píše: Twister> jo, tohle znam taky, ale co beru za bernou mici, tak sou spis zpravy od kamosu ze servisu



Vzhledem k tomu ze cely svuj dospelejsi zivot se motam kolem aut. A pratelim se prave s autickarema. A prihlednutim k tomu ge veskera rodinna auta servisuji sam. A dostali se mi pod ruku i auta co tam meli prave autickari. Tak si troufam rict ze se to sere tak nejak vse stejne. Kdyz opomenes notoricky zname konstrukcni vady jednotlivych tipu. Akorat jde o to, ze napr. Bentley jezdi malo a taky se neservisuji v beznych servisech tak se zda ze jsou bezporuchove

(reakce na) audi

3.10.2016 v 19:33 | Nahoru | #88
Krovak> njn, holt sme evidentne tenkrat meli kazdej nastaveny priority nekde jinde
Twister> zas na druhou stranu, o znackach, jako je to bentley, vetsina smrtelniku ani nepremysli ikdyz, mam kamosa, kterej bere polovinu toho, co ja a strasne by chtel masserati ovsem, on je takovej, slusne receno, jednodussi

Naposledy editováno 03.10.2016 19:36:18

(reakce na) audi

3.10.2016 v 19:42 | Nahoru | #90
wegas> Počkej, Maserati Granturismo bych bral taky, nicméně jsem si vědom toho, že naušetřím ani na Boxstera
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist