Téma: Úprava motoru SV 650 (twin)
12.12.2013 v 14:58
Měl bych dotaz na všechny, kteří mají zkušenost s úpravou motoru pro závodní účely. Konkrétně by mě zajímalo, která z úprav se na výkonu projeví nejvíce. Hlavně poměr cena/výkon. Pokud bych měl zvažovat:

- racingové (ostré) váčky
- wiseco pisty
- odlehčena racing ojnice

Co z toho by přidalo na výkonu Suzuki SV 650 nejvíce? Děkuji za zkušenosti a případně jiné návrhy jak za "relativně" levné peníze zvednout výkon na zmiňovaném twinu.
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Úprava motoru SV 650 (twin)

19.12.2013 v 13:41 | Nahoru | #61
vyrovnat předpisy světa s čr bude znamenat sice dostat na české závody víc zahraničních jezdců - ale znamená to zákonitě zpopularizovaní sportu a záskání větších peněz? - více času v TV? každopádně to bude zapříčiní větší výdaje pro ty kteří se budou chtít vůbec kvalifikovat - ti co se chtějí "svézt" nebudou mít šanci. (ne že by svět měl tak top jezdce, ale ti jezdci maji top stroje)

nejsledovanější jsou a budou stejně 6tky a litry a pak snad twiny - proč teda nesladit tyhle předpisy se světem ale dál se vozme na tom co ma tradici a na čem hlavně chceme (GP, SP, mona, ...)

Úprava motoru SV 650 (twin)

19.12.2013 v 14:14 | Nahoru | #62
Mě je vcelku jedno co se pojede za třídy, beztak se víceméně v těchto třídách přelejvaj pořád ti samí lidi...

Spojování mi taky nevadí, ale osobně bych vyhlašovala a dávala ceny jezdcům jen z těch tříd, kde se sejde třeba nějaký minimální počet...plácnu třeba deset

Pořád si myslím že Twiny jsou pro nový závodníky, pro ty co nechtějí do šestek a do litrů, nebo třeba pro ty co se v tom nechtějí moc hrabat a chtějí jen dolejvat benzín a bavit se nejschůdnější variantou

Jinak o spojení 400 se 125GP jsme se bavili minulej tejden se Sašou Vysloužilem, kterej by to tak rád viděl. Já nejsem nějakej fanda 400ccm, ale když se jich sejde třeba víc než těch deset tak proč ne,ať se to jede...má to větší smysl než třeba 250GP...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motoru SV 650 (twin)

19.12.2013 v 14:22 | Nahoru | #63

dubaduba píše: vyrovnat předpisy světa s čr bude znamenat sice dostat na české závody víc zahraničních jezdců - ale znamená to zákonitě zpopularizovaní sportu a záskání větších peněz? - více času v TV? každopádně to bude zapříčiní větší výdaje pro ty kteří se budou chtít vůbec kvalifikovat - ti co se chtějí "svézt" nebudou mít šanci. (ne že by svět měl tak top jezdce, ale ti jezdci maji top stroje)

nejsledovanější jsou a budou stejně 6tky a litry a pak snad twiny - proč teda nesladit tyhle předpisy se světem ale dál se vozme na tom co ma tradici a na čem hlavně chceme (GP, SP, mona, ...)



Popravdě mě ani moc nezajímá kolik to přivede zahraničních jezdců, i když to srovnání je zajímavé a pro některé jezdce určitě i motivující, a je to "koření" pro diváky. Ani si nemyslím, že by to zákonitě mělo přinést získání peněz, ale pokud chtějí mít závodníci od nás motivaci se dostat někám "dál" tak musí mít minimálně shodnej materiál a možnost s ním někde "dál" startovat...šestky, litry a twiny a z dvoutaktů GPčka jsou asi dostačující třídy a to ostatní ať se u nás jede jak kdo chce.

edit: Mě se hlavně líbí to, že je fakt možnost nějakého postupu na vyšší mety. Z českého, dnes už neexistujícího, mistráku na okruzích už žádnej postup nikam není. Z ME je teď jeden trapnej závod ve Španělsku a šlus....konec. Všechno ostatní jako WSS atd. už je naprosto pro normálního člověka nedosažitelný. Do Irska třeba na UGP se dostat dá...už tu pár lidí ukázalo že to jde a Ulster GP je obrovskej podnik...

Naposledy editováno 19.12.2013 14:29:39

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motoru SV 650 (twin)

19.12.2013 v 14:56 | Nahoru | #64
Veronika-Suzuki> myslím že ta nedosažitelnost o které asi mluvíš se projevila už např. u AA dokud se jezdilo 5 závodů bylo plno a jezdilo plno diváku "vlezné" (pro díváka) na hungaro na AA prý na víkend stálo 100 EURO!!!! to asi muselo mít úroveň ... v momentě kdy se začlo jezdit 9-11 zavodů rozesetech po It, H, CR, PL, ... to šlo do

+ někde jsem četl od tebe nebo Indyho, že pro to aby se česky RR srovnal se světovým to chce více popularity (TV/masmedia) a myslím si že český RR je dost zajímavý na to aby se do masmedií dostal na stálo!

Naposledy editováno 19.12.2013 15:01:26

(reakce na) Úprava motoru SV 650 (twin)

19.12.2013 v 16:44 | Nahoru | #65
dubaduba> Jo myslím že Indián.

Kdyby na chvíli vystřídal Road Racing Ornellu nebo Bartošovou, tak to taková informační újma pro lidi snad nebude

A teď vážně. Sponzoři chtějí být vidět (až na nějaký výjimky), proto jsou nutný média. Divácká kulisa je na přírodňácích slušná a je početnější, než na jiných sportovních akcích, které mají mediální prostor v každých večerních zprávách.
Nechci tady předhazovat Irsko, nemyslím že se tu dělá něco špatně, ale u nich ten vývoj se mi zdá dobrej, proto mají kvalitní šampionát přírodních okruhů v Irsku a v Anglii zas národní šampionát BSB, kterej má neskutečnou úroveň a nikdo si tam na nedosažitelnost bedny nestěžuje byť ví, že se nemůžou s technikou (a asi ani rukama) rovnat Guy Martinovi, Dunlopům atd...

Co se týče počtu podniků tak je to těžký...když jich bude málo tak se všichni nesvezou určitě. Základem je všechny udržet v ČR nebo aspoň blízko hranic, jako Kopčany a nebo i ten Frohburg, kterej už je spíš taková placka mezi polema, ale tak ok, je to "zahraničí" a to už zní dobře. Když jich bude víc, tak si vždy bude někdo stěžovat, že nemá prachy na to všechny objet. Já to chápu, ale když už je problém dojet z Moravy do Čech nebo naopak, protože je to strašná "dálka", tak nevím co s tím. Možná se tím bude trochu tříštit účast, ale aspoň zase nikdo nemůže brečet, že se nedostal do závodu, protože je plno. Hořice a Těrlicko je něco jako UGP nebo NW200, to jsou prostě už velký podniky, a tak se tam prostě holt už všichni nesvezou a bude to výběrovka, Těrlicka se to ale díky propustnosti trati zas tolik netýká. I ta výběrovka by měla mít ale nějakou formu...zatím tu ale neexistuje něco jako kvalifikační podniky atd. a tak si pořadatelé vybírají sami podle svých kritérií.
Není tu jednotný šampionát, což je další mínus a těžko se pak dá řešit třeba nějaké TV pokrytí pro všechny podniky, když netáhnou za jeden provaz. V tuto chvíli by se prostě měli dohodnout samotní organizátoři podniků bez ohledu na "stranickou příslušnost", ale to se obávám nestane.

Mám v hlavě už dlouho návrh na koncepci závodů, která by stavěla na jezdeckém růstu závodníka a byla tak motivační i pro ty začínající nebo stálejší co nemaj z různých důvodů na špičku, něco podobnýho jako jsou support třídy v Irsku, nebo byla volná na okruhu, ale už mě moc nebaví se tím zabývat...beztak cokoliv napíšu, udělám, řeknu, bude stejně špatně.

Naposledy editováno 19.12.2013 16:50:44

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motoru SV 650 (twin)

21.12.2013 v 19:27 | Nahoru | #66
gorkin> Ahoj, jsem pořád v nemocnici. Pánev srostla OK, ale noha zatím neposlouchá.

(reakce na) Úprava motoru SV 650 (twin)

21.12.2013 v 20:08 | Nahoru | #67
walii> tak srustej ..neboj vše klapne

Úprava motoru SV 650 (twin)

7.1.2014 v 15:01 | Nahoru | #68

Úprava motoru SV 650 (twin)

7.1.2014 v 22:22 | Nahoru | #69
To budou nějaké jiné Supertwiny... U nás se tvrdilo, že jde o dvouválce do 650 ccm....

Naposledy editováno 07.01.2014 22:28:05

Úprava motoru SV 650 (twin)

1.6.2014 v 22:22 | Nahoru | #70
Však se už ukazuje, že se Twiny plní. Příští rok už se pojedou samostatně. Tedy doufám. Mimochodem skvělá třída. Jedu to na úplně seriovém motoru a .... mňam, i tak skvělý závody. Snad zvládneme postupně nějaký koníky přidat.
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
změna zadního kola ze 160 na 180 Suzuki SV 650 Mikeš87 16 Dnes v 15:08 assassin
Zápis změny rozměrů pneu Suzuki SV 650 macumba 29 Včera v 16:46 macumba
Budiky Suzuki SV 650 Treable 6 4.5.2024 v 14:43 Mňojo
Barva svíček, bohatost Suzuki SV 650 Rolda89 12 27.3.2024 v 07:43 Rolda89
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... čábe 14 16.10.2023 v 20:06 čábe


TOPlist