globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: K1300 nebo GSX1400 ?
Po 10 letech je to tady a ja si muzu splnit svuj sen. Muj deda zavodil ve 40tych letech na ploche draze, projel v te dobe evropu a severni afriku a ja snil otom ze taky neco takoveho udelam, konecne sem dostal k tomu ze take mohu usednout do jedne stopy. V 16 letech jsem sedlal babetu, pak si udelal ridicak na velky moto ale nikdy jsem zadny motocykl nevlastnil a jedine nacem jsem se svezl byla jawa 350, yamaha xj600 diversion v autoskole a kamosova lonska funglovka CB600. Dlouhe roky jsem imaginarne kupoval jete fazery a bandity, jezdil na motosalony a porad pokukoval co by bylo to prave pro mne. Vse bylo samozdrejme o financich a i castka 80tis byla promen hodne moc. Nicmene veci se nejak vyvinuly, pobyl jsem par let za hranicemi a nyni se vracim domu a jako odmena bude konecne ma vysnena moto. Jsem vysoky 193cm a po sheldnuti fotek z veletrhu jak sedim na kawe Z750 a vypadam jak vosa na bombone mi bylo jasne ze si musim koupit neco velikeho. V lete jsem si objednal zkusebni jizdu na BMW K 1300 R, nemam vpodstate zadne zkusenosti s motorkama, byl to promne uzasny zazitek, pohodlny posez, svizna jizda, dobra ovladatelnost. Na novou nepomyslim, dat pul koule za neco co mam pro zabavu, to ne, ale jetou do 300tis je pro mne realne. To proc sem pisi je, ze chci poradit. Jsou to nemale penize, stim ze bych kupoval neco jeteho nese sva rizika, nikdy nemuzu vedet jak se predchozi majitel k motocyklu choval, nasim prekupnikum neverim ze mohou prodavat rok 2010 s 20tis km za 239.000 kdyz jsem prolezal nemecke a italske servery tak v takovych paramatrech tam nic nebylo a kdyz si clovek pripocte ze to sem musi nekdo dovezt, prihlasit a jeste natom vydelat, tak to musel koupit za maximalne 200tis a ztoho mi vypliva ze to bylo bourane a spravene no a v popisu inzratu je samozdrejme 1majitel, nehavarovana a malo najetych km.... nenecham se opit rohlikem. Jde mi oto ze kdyz si moto koupim tak uz nebudu mit nato abych dotoho nacapl zrazu 60tis ze se tam neco vydrbe. Budu zit ze zamestnaneckeho paltu a na provoz budu moci dat tak 20tis rocne (benzin,gumy,servis). Libi se mi take suza gsx1400, jeste jsem nani nesedel, ale cena je polovicni, naklady na servis budou urcite nizssi nez u BMW a pokud bude po koupi potreba zainvestovat tak nato budu mit dostatecnou rezervu. Dalsi variantou by mohla byt funglovka hondy CBF 1000, mam ale obavu ze tento design se mi nebude za par let libit, ovsem vyhoda noveho mota kde bude zaruka a jistota toho ze jak se kni budu chovat tak v takovem bude stavu je nesmira, bohuzel se mi z tech trech moznych libi nejmene. Od motorky ocekavam ze mi bude slouzit minimalne deset let, na dalsi uz asi nikdy nebudu mit, take vim ze si ji koupim bud ted, nebo uz asi nikdy, protoze bude vzdycky neco prednejsiho zaco utratit penize. Chci se vas tedy tady na foru zeptat, kdyby jste stali pred rozhodnutim jak ja, koupit jetou bombu v podobe BMW coz je muj opravdovy sen, nebo jetou klasiku v podobe suzuki, nebo funglovku hondy a met jistotu ze se nic nevy..re ? diky moc za nazory
Anketa:
k 1300 r
50%
67
gsx1400
44%
59
cbf 1000
7%
9

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K1300 nebo GSX1400 ?

17.9.2012 v 15:20 | Nahoru | #61

Váňa píše: Dobrá úvaha takových se tady moc nevidí...



teda začínat na šestikile a eště k tomu slabým taková mrdka nejni vůbec in dyť se za tím nigdo newohlídne

Naposledy editováno 17.09.2012 15:28:07

(reakce na) K1300 nebo GSX1400 ?

17.9.2012 v 18:46 | Nahoru | #62

SpawnnS píše: stráťa> tak setkal jsem se s nazorem ze koupit si 600ku tak cloveka prestane casem bavit a chce neco vic. Planuju jezdit taky ve dvou a ty male kubatury jsou vesmes male stroje na cestovani pro dva. Ja vim ze to neni rozumne zacinat na tom co je hned u vrcholu, ale vpodstate de oto co ma clovek v halve kdyz natom jede, zabit se mozu aji na fechtlovi kdyz budu predjizdet v zatacce prez plnou. To ze cloveka nekdo smete to uz je osud, to bych ale nemohl ani jezdit strachem na kole.



hele ja jen ... s tim sestikilem... az tak spatne to neni jak by se mohlo zdat... po gs500 jsem si ted koupil stareho thundercata,mam na ni najeto zatim cca 400km a ta motorka mne bude jeste dlooooouho ucit.. jen rikam... jinak jsem do voleb zmackl gsx 1400 panc je to proste naháček k sežrání a je to poctivej kus!

1 reakcí na tento příspěvek K1300 nebo GSX1400 ?

17.9.2012 v 20:49 | Nahoru | #63
Kup si co se ti líbí, musíš si stejně vyzkoušet sám, co ti padne do ruky. mě taky každej odrazoval od koupě Hayabusy ( moje první mašina ) a pokud nejsi žádnej " trotl " tak je to pohodička. Musí se začít pomalu a pak to jde. Já už mám najeto za 2,5 měsíce 5200km a musím říct že je to paráda ( ještě že jsem se nenechal překecat a stál jsem si za svým ) byl to můj sen a konečně se mi splnil :)

(reakce na) K1300 nebo GSX1400 ?

17.9.2012 v 20:54 | Nahoru | #64

machy1118 píše: Kup si co se ti líbí, musíš si stejně vyzkoušet sám, co ti padne do ruky. mě taky každej odrazoval od koupě Hayabusy ( moje první mašina ) a pokud nejsi žádnej " trotl " tak je to pohodička. Musí se začít pomalu a pak to jde. Já už mám najeto za 2,5 měsíce 5200km a musím říct že je to paráda ( ještě že jsem se nenechal překecat a stál jsem si za svým ) byl to můj sen a konečně se mi splnil :)


Ha 5000km, magická hranice kdy si myslíme, že něco umíme. Jo, taky jsem "uměl" a 7let po tom co mne sešili vím , že jsem uměl kulový...

1 reakcí na tento příspěvek K1300 nebo GSX1400 ?

17.9.2012 v 21:07 | Nahoru | #65
Já jsem nepsal, že umím, já psal, že je to paráda na ní jezdit, pořád z ní mám respekt :) a stejně 98% jezdím s přítelkyní, takže " opatrně " jasně že sem tam přidám víc, ale to jen tam, kde to hodně dobře znám a mám to několikrát projety.

K1300 nebo GSX1400 ?

17.9.2012 v 22:29 | Nahoru | #66
Jak to tak čtu, tak jsem si vzpoměl. Asi před dvěma rokama tu byl kolega co si našetřil a koupil si vysněný, nový GSX-R v litru. Po týdnu co jí měl se na ní sklouznul, nic se mu nestalo, ale mašina se nějak blbě narazila na obrubník a byla na odpis. Klučina ani neměl pojištění.

Moje rada zní, kup si starší 600 (jsou teď úžasně levný) a nejdřív se nauč jezdit. Nic ve zlým.

Mimochodem, všechny špatný zkušenosti z nemocnice se v adrenalinovým rauši, co na mašině dostaneš, hodně rychle zapomínají (vlastní zkušenost).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K1300 nebo GSX1400 ?

17.9.2012 v 22:41 | Nahoru | #67

machy1118 píše: Já jsem nepsal, že umím, já psal, že je to paráda na ní jezdit, pořád z ní mám respekt :) a stejně 98% jezdím s přítelkyní, takže " opatrně " jasně že sem tam přidám víc, ale to jen tam, kde to hodně dobře znám a mám to několikrát projety.


Jasně, neber to zas jako takový útok. Jde o to, že když překonáme nějakou mez prvotního respektu tak se znás ve vlastních očích stanou superpiloti - podle mne je to někde u těchto km - - no a tak začneme blbnout bez vědomí, že umíme kulový...no my vlastně umíme kulový vždy, protože vždy je prostor ke zlepšení, k posunutí mezí. Tebe neznám , nechci se tě dotknout - na to tu mám uplně jiné adepty a z jiných důvodů. Snad je to dosatečné vysvětlení, měj se fajn a užívej busu co nejdéle a nejintenzivněji.

...no ja jezdim s mladou téměř stejně jako sám....taky se s ostatníma nudí

Naposledy editováno 17.09.2012 22:42:23

2 reakcí na tento příspěvek K1300 nebo GSX1400 ?

18.9.2012 v 00:02 | Nahoru | #68
Tak já musím říct, že si občas můžu sjet na gsx 1400. Je to rychlá motorka, ale nechápu co je na ní těžkého k uřízení?
Když to chci klopit a neumím to, tak položím každou motorku. Prostě to jede a brzdí a nechápu co stím má společného to, že je to začatečník. Když nechce tak prostě točit heftem rychle nebude. A jestli chce, tak to je jeho věc a asi ví co se může stát a to se o5 může stát na každé kubatůře. Navíc to není zas tak rychlá motorka

Naposledy editováno 18.09.2012 00:03:28

(reakce na) K1300 nebo GSX1400 ?

18.9.2012 v 00:05 | Nahoru | #69

dareckov píše: Tak já musím říct, že si občas můžu sjet na gsx 1400. Je to rychlá motorka, ale nechápu co je na ní těžkého k uřízení?
Když to chci klopit a neumím to, tak položím každou motorku. Prostě to jede a brzdí a nechápu co stím má společného to, že je to začatečník. Když nechce tak prostě točit heftem rychle nebude. A jestli chce, tak to je jeho věc a asi ví co se může stát a to se o5 může stát na každé kubatůře. Navíc to není zas tak rychlá motorka


Si děláš prdel že.... nebo projet znamená dojet a otočit na konci ulice. No a nebo jsi díky CB1 ztratil nadhled. ...jinak čus chlape

K1300 nebo GSX1400 ?

Skvělá odpověď, děkuji! 18.9.2012 v 04:28 | Nahoru | #70
Myslím, že Káčko není pro začátečníka opravdu moc dobrá volba. Jak už se tady psalo... Je to hodně o tom, co máš v helmě. Jenže na Káčku se budeš pohybovat v mnohem vyšších rychlostech, než na GSX. A ovlivníš to jen částečně. Ono to jde tak nějak samo. No a ta rychlost případnou chybičku, kterou můžeš udělat, znásobí. Nevím, jak K 1300, ale K 1200, není dělaná na nějaké výletní tempo. Jinak servisu bych se u BMW ( pokud se pro něj přece jen rozhodneš ) až tak nebál. Já mám na relativně problematičtější 1200 najeto 33 000, ve značkovém servisu jsem by jen jednou v Regensburgu, kde mi v rámci záruky měnily napínák rozvodů. Jinak jsem zatím měnil jen oleje a zadní desky a to si dělám sám.
Moje rada = kup si GSX a až něco najedeš a bude tě to bavit, tak ji s celkem malou ztrátou prodáš a půjdeš do Káčka.

K1300 nebo GSX1400 ?

18.9.2012 v 10:02 | Nahoru | #71
Možná jsem trošku zaujatý,ale pokuď BMW,tak opravdu řeš R1200GS.S tvojí výškou supr.Je to nejlepší bike na naše silnice a nemá problém stíhat superbiky,zvládat lehký offroad a v úplné pohodě jet třeba na Nordkapp.Jsou to opravdu držáky a v inzerci už nejsou tak drahé.A hlavně,málokdo už mění za jiné.Akorát mít na začátek hned to nejlepší není košer.

K1300 nebo GSX1400 ?

18.9.2012 v 10:52 | Nahoru | #72
Vždycky když mám chuť něco napsat, obvykle se na to vykašlu, protože to nemá smysl, ale pokud bych to shrnul:

1) Známý úseky, který máme najetý jsou asi nejzrádnější. Jedeme rychleji a stačí jen malá drobnost, která tam před chvílí nebyla (olej, prkno, srnka).
2) obvykle, když si myslíme, že už to docela umíme, něco se stane.
3) GSX je hodná, ale když podržíme 4ku pod plynem, 220 je tam hned, až pak začne zrychlovat pomalejš. docela by mě zajímalo, co znamená, že není tak rychlá a že se bude na BMW pohybovat ve vyšších rychlostech. To jako začátečník má jezdit 250??? (mimochodem GSX jede tachometrově 260 i víc)? Je fakt, že 300 to nejede, ale kdo ze začínajících jezdců to použije? Maximálně někde na dálnici...

(reakce na) K1300 nebo GSX1400 ?

18.9.2012 v 11:08 | Nahoru | #73

SpawnnS píše:
Nebo to mam cele prehodnotit, prehodnotit 2roky deno denne hledani na iterrnetu, cteni recenzi, sledovani videi, porovnavani a az dospeju k nejakemu zaveru co bych asi chtel to cele prehodnotit, jit a koupit si CBF600 ? Ziskat zakladni dovednosti, zjistit treba ze by se mi daleko vic libilo loudat se krajinou na chopperovy ?

to jste mi ted nasadili brouka do hlavy.........



Jak už zde zaznělo, týhle myšlenky bych se držel - ta úvaha jde správným směrem.

Proč nezačínat na motorkách typu BMW K1300 R tu bylo napsáno chytřejšími a zkušenějšími již Xkrát.

Naposledy editováno 18.09.2012 11:11:07

K1300 nebo GSX1400 ?

18.9.2012 v 12:51 | Nahoru | #74
3roky K1200S, teď 2roky K1300S, pokud budeš chtít relevantní info, ozvi se

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K1300 nebo GSX1400 ?

18.9.2012 v 13:09 | Nahoru | #75

DonyR1 píše: Jesli chceš aby to trochu jelo tak samozřejmě K1300R GSX nejede.... Ale jedná se o uplně odlišný motorky mícháš jabka s hruškama



Souhlasim, ze to jsou uplne jine masiny. Neda se to srovnavat. Asi jako stareho superba s novym BMW M5. Je ti podobne velke, ale tim to konci. S tvyma zkusenostma asi tezko ocenis K1300R a budes hotovej z kazde motorky, aspon prvni rok. Ta motorka dava smysl, kdyz ji davas zabrat, ale je pravda, ze je spousta strejdu, co jezdi K1300 nebo 1200 a take to nicemu nevadi.Zajimalo by me kolik lidi jelo na tomto bawu nez reknou, ze gsx staci.

(reakce na) K1300 nebo GSX1400 ?

18.9.2012 v 13:12 | Nahoru | #76

FishX3 píše: Jasně, neber to zas jako takový útok. Jde o to, že když překonáme nějakou mez prvotního respektu tak se znás ve vlastních očích stanou superpiloti - podle mne je to někde u těchto km - - no a tak začneme blbnout bez vědomí, že umíme kulový...no my vlastně umíme kulový vždy, protože vždy je prostor ke zlepšení, k posunutí mezí. Tebe neznám , nechci se tě dotknout - na to tu mám uplně jiné adepty a z jiných důvodů. Snad je to dosatečné vysvětlení, měj se fajn a užívej busu co nejdéle a nejintenzivněji.

...no ja jezdim s mladou téměř stejně jako sám....taky se s ostatníma nudí



Já to jako útok nebral, to víš že mě to sem tam láká jet hodně rychle, ale pak si vzpomenu, co všechno bych ztratil a kdo všechno by byl smutnej ( snad ) tak se na to vykašlu. zatím to nemá cenu, ještě to tak dobře neovládám, abych valil full někde mezi autama atd. ale je pravda, že jsem o něco zrychlil od koupě. dřív jsem měl spotřebu 5,5 - 6l a teď 6,5 - 7l

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K1300 nebo GSX1400 ?

18.9.2012 v 13:25 | Nahoru | #77

mostar píše: Zajimalo by me kolik lidi jelo na tomto bawu nez reknou, ze gsx staci.



To je stejná logika, jako "kolik lidí jelo v F1, než řeknou, 400koňovej AMG mercedes stačí".
Že je v rozhodovacím procesu něco, co má 170 koní nezanamená, že 100koňová 14ka bude pro něj OK.

2 reakcí na tento příspěvek K1300 nebo GSX1400 ?

18.9.2012 v 14:48 | Nahoru | #78
... pánové, pořád dokola se tady píše o tom, jestli dotyčný má na to řádit GSX nebo Káčko. Ale o to v úvodu asi nešlo. On chtěl jen poradit, jakou si koupit a jaké jsou v nich rozdíly. To mu pár lidí vysvětlilo. To ostatní jsou jen subjektivní úvahy, které nemají žádný konec.
Když to bude magor, rozmázne se na prvních brzdách i na dvěpade. Když ne, když bude u ježdění přemýšlet, když dokáže správně vyhodnotit svoje zkušenosti, může nám tady za pár let popsat, jaký to bylo. Je to v každým z nás, co na silnici vyvede a jak dokáže zacházet s plynovou rukojetí a páčkou brzdy. Na obou motorkách se dá jezdit do stovky a žádné z těch motorek takovou jízdou neublížíte. Ale ono kolikrát stačí spadnout v padesáti a je s váma ámen. Kolik lidí zemřelo na skůtrech a malých motorkách. Opravdu nejde o ten výkon, ale spíš o respekt a zkušenosti, které nezískáte jinak, než že budete jezdit a jezdit a jezdit. A je jedno na čem. Důležitější je jak ! A pak musíte mít ještě jednu věc: obrovský pytel štěstí. Protože všechno, co vás na silnici potká, jenom zkušenosti nezachrání. A já ještě říkám: na motorce musí řidič hodně předvídat a bohužel, myslet i za jiné !!!! To je cesta, jak přežít. Bohužel, není stoprocentní, že i při dodržování těchto zásad a využití všch vašich zkušeností, přežijete.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K1300 nebo GSX1400 ?

18.9.2012 v 16:00 | Nahoru | #79
PetrL3> kdyby si na tom jel, tak zjistis, ze v tomhle pribehu prave o kone vubec nejde, ale prave o to vsechno ostatni, co dela rozdily mezi suzuki a bmw. Ta motoka jako celek je prekvapujici pres vsechny predsudky. To nemam jen od sebe, ale od lidi, co na ni jeli a az nasledne zacli vnimat, ze je nejaka k1300r.

(reakce na) K1300 nebo GSX1400 ?

18.9.2012 v 16:47 | Nahoru | #80

Honza GSX píše: ... pánové, pořád dokola se tady píše o tom, jestli dotyčný má na to řádit GSX nebo Káčko. Ale o to v úvodu asi nešlo. On chtěl jen poradit, jakou si koupit a jaké jsou v nich rozdíly. To mu pár lidí vysvětlilo. To ostatní jsou jen subjektivní úvahy, které nemají žádný konec.
Když to bude magor, rozmázne se na prvních brzdách i na dvěpade. Když ne, když bude u ježdění přemýšlet, když dokáže správně vyhodnotit svoje zkušenosti, může nám tady za pár let popsat, jaký to bylo. Je to v každým z nás, co na silnici vyvede a jak dokáže zacházet s plynovou rukojetí a páčkou brzdy. Na obou motorkách se dá jezdit do stovky a žádné z těch motorek takovou jízdou neublížíte. Ale ono kolikrát stačí spadnout v padesáti a je s váma ámen. Kolik lidí zemřelo na skůtrech a malých motorkách. Opravdu nejde o ten výkon, ale spíš o respekt a zkušenosti, které nezískáte jinak, než že budete jezdit a jezdit a jezdit. A je jedno na čem. Důležitější je jak ! A pak musíte mít ještě jednu věc: obrovský pytel štěstí. Protože všechno, co vás na silnici potká, jenom zkušenosti nezachrání. A já ještě říkám: na motorce musí řidič hodně předvídat a bohužel, myslet i za jiné !!!! To je cesta, jak přežít. Bohužel, není stoprocentní, že i při dodržování těchto zásad a využití všch vašich zkušeností, přežijete.

vystihl jsi to uplne presne, tak nejak jsem nad tim uvazoval predtim nez jsem zalozil tady to tema. Ted jsem ztoho akorat v rozpacich No kazdopadne, at uz se rozhodnu jakkoliv, nechci toho litovat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K1300 nebo GSX1400 ?

18.9.2012 v 17:31 | Nahoru | #81

mostar píše: PetrL3> kdyby si na tom jel, tak zjistis, ze v tomhle pribehu prave o kone vubec nejde, ale prave o to vsechno ostatni, co dela rozdily mezi suzuki a bmw. Ta motoka jako celek je prekvapujici pres vsechny predsudky. To nemam jen od sebe, ale od lidi, co na ni jeli a az nasledne zacli vnimat, ze je nejaka k1300r.



To já přece vim, jen sem chtěl říct, že NEJEN tohle BMW, ale I GSX jsou podle mě pro začátečníka moc silný. I když je tam takovej rozdíl. Nic jinýho.

1 reakcí na tento příspěvek K1300 nebo GSX1400 ?

18.9.2012 v 18:27 | Nahoru | #82
...problémem asi bude i těch 20 tis. na roční provoz - desítku dáš do udržování stroje v provozuschopném stavu, a kolik za zbytek koupíš benzínu??

K1300 nebo GSX1400 ?

18.9.2012 v 20:11 | Nahoru | #83
Odškrt sem Báwo,páč je z těch tří nejlepší a ani s designem nemam problém.Každopádně ale budeš mít mnohem lepší CBF1000,která je výborně ovladatelná a ve spodních otáčkách hodná jak to šestikilo.Jenom bys na ní asi potřeboval trochu širší řidítka.To co ušetříš při nákupu můžeš projezdit a ještě ti zbyde

(reakce na) K1300 nebo GSX1400 ?

18.9.2012 v 20:31 | Nahoru | #84

_xy_ píše: ...problémem asi bude i těch 20 tis. na roční provoz - desítku dáš do udržování stroje v provozuschopném stavu, a kolik za zbytek koupíš benzínu??

nemyslel jsem to jako strop, ale castku se kterou mozu bezproblemu pocitat, nechci mit neco pro zabavu na ukor cervenych cisel na konte

K1300 nebo GSX1400 ?

18.9.2012 v 20:39 | Nahoru | #85
Ahoj, já bych ještě doplnil nekolik drobností, bp jak jsem již psal, obě mašiny mám a trochu i najetý.. ad 1 peníze: myslím, si, že BMW má kromě výrazně vyšších pořizovacích nákladů ještě další náklady oproti GSX: 1) motorku za 300 je asi docela alespoň na sezonu pojistit proti kradeži bouraččce apod-.. počítej alespoň 10+; dále pokud to máš jako sportovního naháče, budeš asi kupovazt sportovní gumy a to se prohneš.. sportka vzadu vydrží tak 4-5000KM, dvousložková cestovní sportka co mam na GSX klidně 8-9000KM (střed je z pevnější gumy)- sorry, jestě jsem nedopsal a odeslalo se to.. vice dole,.

Naposledy editováno 18.09.2012 20:49:32

(reakce na) K1300 nebo GSX1400 ?

18.9.2012 v 20:47 | Nahoru | #86
PetrL3> to nesporne. Navic jit rovnou do kacka znamena, ze clovek prijde o to poznavani a zkouseni lepsi a lepsi masiny. Takhle rovnou skoci do nejlepsi motorky a pak kdyz chce nahodou neco jineho, tak je to vse krok zpet. Ja take vymyslim pi..ny co koupim jineho, proze Kacko proste pustit nemuzu jak je skvele, ale zase za takove penize ho mit doma a k tomu kupovat neco jineho, to je slusna silenost.

2 reakcí na tento příspěvek K1300 nebo GSX1400 ?

18.9.2012 v 20:48 | Nahoru | #87
Ahoj, já bych ještě doplnil nekolik drobností, bp jak jsem již psal, obě mašiny mám a trochu i najetý.. ad 1 peníze: myslím, si, že BMW má kromě výrazně vyšších pořizovacích nákladů ještě další náklady oproti GSX: 1) motorku za 300+ je asi docela dobre alespoň na sezonu pojistit proti kradeži bouraččce apod-..GSXko je tak okolo 100, to už se dá risknout; za pojistku počítej alespoň 10+; dále pokud to máš jako sportovního naháče, budeš asi kupovazt sportovní gumy a to se prohneš.. sportka vzadu vydrží tak 4-5000KM, dvousložková cestovní sportka co mam na GSX klidně 8-9000KM (střed je z pevnější gumy)a poslední věc je taky spotřeba (bmw je ca 6-8), pod 6 to v podststě nejde jet, GSXxo je hodnější když se jede pomaleji (4-8L/100km). ceny servisu asi nebudu ani zminovat. takže to není jen o pořizovačce; ještě jeden drobný komentář na teoreticky správnou úvahu, ale prakticky nesprávnou Honzy GSX: já jsem prostým pozorováním zjistil, že na bawu jedu vždy minimálně o 20-50kmh rychleji než na gsx, aniž bych chtěl; jezdím intuitivně, ne moc podle tachometru, ale když na něj kouknu, jedu prostě ve stej ných místech jinak.. čili to bmw lépe padá do zatáček a je silnější a stabilnější vs. gsx je přecejen trubkáč, takže je ve vyššéích rychlostech méně stabilní, a ze zatáčky mě párkrát docela tahal ven do příkopa - proste se mu nechce tak lehnout.. tak asi tak. přesto bych ti jako první motorku doporučil gsxko, i kdybys neměl žádný finanční omezení na nákup, ani na servis..; GSX u mí jet jako Simson, když chceš.. podle me to není moc silný pro začátečníka. jen je to dospělá motorka pro dospělého chlapa, ne pro kluka.. vlad

Naposledy editováno 18.09.2012 20:51:54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K1300 nebo GSX1400 ?

18.9.2012 v 20:57 | Nahoru | #88
VladCZ76> no mas sic pravdu ze s gsx se da jet pijanko ale pod 5l?to tam mas furt za 6 ne? Dale 8-9tis guma?to mi neda ani predek zadek likviduju po 5tis!

(reakce na) K1300 nebo GSX1400 ?

18.9.2012 v 21:03 | Nahoru | #89

HornisGSX píše: VladCZ76> no mas sic pravdu ze s gsx se da jet pijanko ale pod 5l?to tam mas furt za 6 ne? Dale 8-9tis guma?to mi neda ani predek zadek likviduju po 5tis!


souhlas pod 7l se dostanu jen jako doprovod pro goldwingy (pak ti žere pod 5) a guma max 6000 na dráty ( a jezdim dvousměsovku - je to vše o pazourách - a řetězovku raději ani vytahovat nebudu) parametry hodne podobne moto

Naposledy editováno 18.09.2012 21:03:41

2 reakcí na tento příspěvek K1300 nebo GSX1400 ?

18.9.2012 v 21:18 | Nahoru | #90
jo je to tak pánové.. bridgestone BT23 mam na gsx mám už přes 7500km a ještě se ji nechce - má dost vzorku na další 1-2. sportku continental sportatack na BMW jsem za 4,500 odgumoval. na draty nejezdim, vyhazuju, když není ok dle předpisů.. spotřeba ano - těch 4-5 je jen když jedu v partě s TDMkem, a YBR 125.. bmw ale ani v teto parte nejde pod 6. v

Naposledy editováno 18.09.2012 21:19:44
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
ukazatel zařazené rychlosti suzuki ... Suzuki GSX 1400 Tatrman 26 21.5.2024 v 19:11 Tatrman
BMW K1300R - tecie zadny tlmic BMW K 1300 R yurij 3 17.3.2024 v 15:13 yurij
Model Suzuki GSX 1400 Suzuki GSX 1400 SuzukiGSX14000 4 17.3.2024 v 09:38 dedek65
vysoké plexi na gsx 1400 ? kdo to m... Suzuki GSX 1400 george1983 11 4.3.2024 v 15:44 Danny350
Motorka nezatáčí, vlní se na rovině... [1, 2, 3] Suzuki GSX 1400 Dbednarik 75 14.12.2023 v 16:58 Kohlstein


TOPlist