paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Čus. Neznáte někdo historii tohoto TL1000R ?
25.6.2012 v 13:50
Zvažuji koupi tohoto kladiva. Prodávající jej vlastní od jara a nezná žadnou historii. http://www.motorkar...tl-1000r-398406.html


Naposledy editováno 25.06.2012 13:55:46
Předchozí
1 2 3
Následující

(reakce na) Čus. Neznáte někdo historii tohoto TL1000R ?

28.6.2012 v 20:52 | Nahoru | #61

13rr píše: TangoLima> Začínám ožívat! Bydlím totiž u hranic s Polskem.
Jo jestem synek tu s tela od tej granicy.


Od polaku ani krovky-a to mam hranici 200m za barakem-Jestli u nas na to lidi jebou jak to muže vypadat tam-v zemi handliřu... neřikam že tam nejsou vyjimky ale soudě podle te zemjanky co tam je jako pozadi nevěřim že ma na to aby to udržoval v top stavu...

1 reakcí na tento příspěvek Čus. Neznáte někdo historii tohoto TL1000R ?

28.6.2012 v 22:09 | Nahoru | #62
kolda02: Já bych to nepaušalizoval. Dám ti jeden konrkétní případ, který se mi letos stal.
Na svoje TLR pořád něco sháním, pořád pokukuju po internetu, pořád něco dražím nebo kupuju na portálech typu ebay a allegro. Na jaře tohoto roku jsem vydražil ve Velké Británii masku a mimo aukci přokopil ještě spodní plast. Komunikace s prodejcem hrozná, koupený zboží dorazilo až po několika urgencích a neodpovídalo tomu, co sliboval prostřednictvím fotek a odpovědí na moje přímé dotazy - "excellent condition", to určitě. Navíc to nechtěl poslat za hranice, takže jsem to musel řešit přes jednoho zlatýho člověka tady z motorkářů.

2 týdny zpátky jsem kupoval zadní plast na allegro.pl. Nejen, že prodejce komunikoval takřka real-time, ale hlavně měl se mnou trpělivost, neboť jsme společně zjistili, že i když funguje aukro účet na polským allegru a lze jej normálně používat, nelze do zahraničí platit službou PayU (to jen tak mimochodem, kdyby to někoho zajímalo). Bankovní převod pár dní trval, ale proběhl. Zboží, které mimochodem bylo za výbornou cenu, přišlo tak, jak bylo na fotkách, excelentně zabaleno a co jsem nikdy nezažil, dokonce s vizitkami a dokladem!!! Dokladem za použitý díl.

Takže že by pšonkové byli všichni lemry, no nevim. S Brity a Němci, se kterými obchoduji podstatně častěji jak s Poláky, mám mnohem horší zkušenosti, skoro bych o tom všem mohl napsat knížku.

(reakce na) Čus. Neznáte někdo historii tohoto TL1000R ?

29.6.2012 v 04:51 | Nahoru | #63
TangoLima> no ono v ti britanii je prej taky spousty polaku... Ale v podstatě u nich není problem sehnat dily na cokoliv-spousty čechu sveho času jezdili na autoburzu do Gliwic-tam jsi sehnal cokoliv na jakekoliv auto,ted už to tam skončilo ale kousek za hranici je vesnička kde maji jedno šrotiště vedle druheho-prej dily z bouranych aut z německa,a ochotni jsou velmi,seženou cokoliv a obvolaj i kvuli blbeho spojleru v barvě všechny sve zname(když jsem zhaněl kompresor klimy na terano měli ho do druheho dne-radši jsem se neptal jestli ho někdo postrada u nas nebo u nich). Nicmeně jelikož tu žiji tak vim jak se umi postarat o sve auta-a někdy je to s obdivem jaci to jsou kutilove... Prostě jen chci řict že pokud je u nas problem sehnat TeLe v gut stavu do 50tis tak tam ten stav nebude asi jiny... Ale možna to je čerstvě dosmyčeny od někud...

Edit: Každopádně neříkam že to je ale pravidlo-přece jen u nich je auto/motka na prvnim mistě(to je prezentuje všude kde přijedou-barak vidi jen sousedi) Jen s polaky jsem se naučil jednat jak s cikorkama- věřim že je sem tam nějaky slušny,ale ještě jsem ho neviděl...

Ale je fakt že ta dědina je z karvine cca 70km tak proč nezkouknout...

Naposledy editováno 29.06.2012 05:57:14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čus. Neznáte někdo historii tohoto TL1000R ?

29.6.2012 v 06:47 | Nahoru | #64

13rr píše: FiZzeR> Měl jsem představu že dám 55-60 a jezdím na něčem co není polepený ohnutý rohlík s rámem natřeným štetcem, tuning ala kutil Tim a místo motoru železářství.

Někteří mají zřejmě velmi vysoké mínění o tom co prodávají.
Nemám nic proti bouraným nebo starým strojům. Ale někdy to je na facku!

Třeba toto vypadá na fotkách zajímavě. Aspoň podle mne.
http://www.motorkari...-379032.html [/quote]

Hele,ja poridil pred asi tydnem jeden kus ... Taky jsem si rikal kolem 50 -/+ 5t. Ale nepocital jsem s vonavkou, vedel jsem ze tomu jeste budu muset neco dat ... V super stavu "nasedni a jezdi" bych tak pocital od 70t nahoru, ale stejne dalsi sezonu do toho budes sypat ... Ja zatim vychytavam mouchy a co nachazim je nekdy az s podivem (zadna kap. ve spojce, regulator napeti nejaky cesky, chcijici vidle, spatne tesneni ve vodni pumpe, rany do laufu, ktere jsou pry strasne kuuul) holt tomu jeste nejakou tisicovku obetuju, ale co si budemem povidat, je to 12 let stary stroj ...

Čus. Neznáte někdo historii tohoto TL1000R ?

29.6.2012 v 09:30 | Nahoru | #65
Ty vole, dobrý počteníčko

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čus. Neznáte někdo historii tohoto TL1000R ?

29.6.2012 v 10:26 | Nahoru | #66
janpta> Já taky nečekám salonovku. Když mi někdo řekne že je to nebourané tak rozhodně nečekám dvoustopé vozidlo a ulomené dorazy.

Klidně ať je to třeba sundané z okruhu na laminátech. Ale musí to prostě vypadat že se o to nekdo aspoň trochu staral. Mechanický díl se dá vymněnit, lak se dá udělat nový. Ale všechno má svou mez.

Někdy na podzim jsem našel na inzerci něco typu- CBR929 najeto 85000km, okruhovka,vše ok, CZ tp+spz v depozitu.
Tak se píšou inzeráty!!!!!

(reakce na) Čus. Neznáte někdo historii tohoto TL1000R ?

29.6.2012 v 11:45 | Nahoru | #67
[quote=13rr]janpta> Já taky nečekám salonovku. Když mi někdo řekne že je to nebourané tak rozhodně nečekám dvoustopé vozidlo a ulomené dorazy.

To je jasne, no ... Kdyby byly ryby v r... a dalo by se spolehnout na nas pravni system, ze kdyz koupis vrazdu jako "v super stav" tak se muzes nejak efektivne a fakticky branit ...
Nebudou v top stavu, ale prodavajici bude o stavu motky uprimny ... no konec sněni a zpet do realu ... Ferovych prodavajicich je jako safranu, no ...

1 reakcí na tento příspěvek Čus. Neznáte někdo historii tohoto TL1000R ?

29.6.2012 v 12:55 | Nahoru | #68
Chlapi, prodám svý TL1000R r.v.1998, nový lak(keramika)opraveno po crashi v roce 2009, protokol o měření rámu, vidlic, kol, kotoučů, tlumiče řízení od Halbicha(OK), vařené boční plasty, komplet nová ložiska(krk, kola, rozeta), řetězovka DID ZVM2, rozeta Sunstar, pastorek JT(vše tak 70%), loni kotouče, K&N filtr, G-pack, full exhaust system Shark, gumy Conti SportAttack 2(50%zadek, 70%předek, DOT 0212), loni new spojka, new regulátor, sedačka spolujezdce i bobík, vše plně funkční, startuje na drb, po seřízení(ventily) jetá na oil Motul 5100 10W-40, pouze má najeto 151000km
Nabídněte, doplácet vám nebudu

Takhle by vypadal inzerát kdybych to prodával já Jenže i kdybych prodával kdo to s těmi km koupí??? A to ji mám vymazlenou Holt zůstane doma už navždy

(reakce na) Čus. Neznáte někdo historii tohoto TL1000R ?

29.6.2012 v 16:00 | Nahoru | #69
dewwil> Ale když už na takový inzerát někdo přijede a vše odpovídá popisu, fotkám a info po telefonu , tak nesmlouvá, zaplatí a spokojený odjíždí s tím že koupil to pro co jel.

A ty kilomerty?
Každá je málo jetá, nepadlá a má max 25000km. Hlavně ty ročníky pod 2000.

Naposledy editováno 29.06.2012 16:01:34

1 reakcí na tento příspěvek Čus. Neznáte někdo historii tohoto TL1000R ?

2.7.2012 v 19:17 | Nahoru | #70
13rr: tak co, zkoušels to?

(reakce na) Čus. Neznáte někdo historii tohoto TL1000R ?

2.7.2012 v 21:32 | Nahoru | #71
TangoLima> Našel jsem sice přez mobile.de v Polsku Tlr za 1900eur. Pěkné žluté.Ale 300km daleko.

http://suchen.mobil...ativeFeatures=EXPORT

Asi se na to letos vy.... Bute to sice po dvaceti letech první sezona bez stroje česu ,ale snad to přežiju.

Kamarád občas z venku něco pěkného přiveze. Tak počkám až to trochu popadá a uvidím. http://www.centrummotocyklu.cz/domu

Naposledy editováno 02.07.2012 21:58:57

Čus. Neznáte někdo historii tohoto TL1000R ?

2.7.2012 v 23:29 | Nahoru | #72
Teď tam přibylo ještě tohle, v přepočtu za cca 57k. KLIK Sériový barvy, docela slušný vybavení, v pohodě nájezd, ale dokonalý samozřejmě neni. Nicméně cena ok.

1 reakcí na tento příspěvek Čus. Neznáte někdo historii tohoto TL1000R ?

28.7.2012 v 20:17 | Nahoru | #73
Tak jsem to vzal z trochu jiného konce a GSXR750 r.02 se u mně zabydlela.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čus. Neznáte někdo historii tohoto TL1000R ?

28.7.2012 v 22:48 | Nahoru | #74

13rr píše: Tak jsem to vzal z trochu jiného konce a GSXR750 r.02 se u mně zabydlela.



no sice tomu 2válce přebejvaj, ale je to taky Suzuki Jestli máš na předku stejnou gumu jak na zadku tu Continental Road Attack tak to rychle přezuj, vzadu se to ještě dá, ale na předku je to katastrofen, jinak ti takhle pěkná dlouho nevydrží, na předku klouže

(reakce na) Čus. Neznáte někdo historii tohoto TL1000R ?

29.7.2012 v 18:46 | Nahoru | #75
dewwil>předek je conti sport contact . Nebo tak něco. Ty gumy jsou tak trochu vada na kráse. Koupil jsem je na FZS1000 a čekal stejná vlastnosti jako M.pilot road 2ct.Velká chyba. Řekl jsem si už nikdy conti a pak koupím moto na kterém jsou obuté. Jinak je to za 54.000 od Pavelky z Olomouce. Motocentrum Olomouc nebo tak nějak. Po sedmém výletu úplná náhoda. Ve čtvrtek jí vzal protiůčtem a v pátek jsem jel kolem.
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... Wanislav 4 29.7.2023 v 19:16 assassin
TL1000R střílí do výfuku [1, 2] Suzuki TL 1000R Wanislav 35 7.5.2023 v 16:09 assassin
Hledá se mý bývalý Tele [1, 2] Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R dewwil 39 15.4.2023 v 19:21 dewwil
Motor TLR/TLS Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R Rolda89 2 23.10.2022 v 09:06 Rolda89
Seřízení motoru Suzuki TL1000R a Tl... [1, 2] Suzuki TL 1000R JENDA426 31 2.9.2021 v 10:24 Anti

TOPlist