globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: TDM900 X XL1000V
zdarec všeci, chci přes zim vymněnit moto ale furt tápu mezi TDM900 X XL1000V, chci vědít servisní intervali, spotřeba pneu, spotřeba benzínu-akční rádius na jedno natankování, jízdní konfort (mám 2 metry), chování v běžnem provozu-v zatáčkách-při proplejtání provozem, nejčastější poruchy, naco dávat bacha při koupi atd.

dík všem za věcné odpovědi
Anketa: na kterou se v poho vejdu se svejma 2 metrama
TDM
50%
55
XL
50%
54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM900 X XL1000V

6.9.2011 v 20:56 | Nahoru | #61
Osobně jsem o Tigeru 1050 docela přemýšlel, ale TDM byla levnější a hlavně můj sen
Tiger má ještě větší sportovní charisma než TDM, určitě je to dobrá volba. Docela by mě zajímala taky nějaká zkušenost. Ale to už je na solo téma.

Naposledy editováno 06.09.2011 20:58:59

(reakce na) TDM900 X XL1000V

6.9.2011 v 20:59 | Nahoru | #62

Roman_ST1 píše: Osobně jsem o Tigeru 1050 docela přemýšlel, ale TDM byla levnější. Tiger má ještě větší sportovní charisma než TDM, určitě je to dobrá volba.Docela by mě zajímala taky nějaká zkušenost.


S tím charisma u TDM asi nebude úplně každý souhlasit , ale nechme se překvapit...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM900 X XL1000V

6.9.2011 v 21:07 | Nahoru | #63

SirIndy píše: Starsi 650 Stromy maj suchou 190, pohotovostni tusim 218 - ten novy ma mensi nadrz a asi trochu odlehcenej takze 214, sucha bude tak 188. DL 1000 ma suchou 207 a pohotovostni pres 230.

jj maj to na pytel popsaný, velkej má pohotovostní 238

TDM900 X XL1000V

6.9.2011 v 21:09 | Nahoru | #64
a já jsem tak nějak zakoukanej do Moto Guzzi Stelvio, ta je moc krásná , jen ty prachy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM900 X XL1000V

6.9.2011 v 23:30 | Nahoru | #65

sherm14 píše: stary ? 955 se daji sehnat i roky 04,05,06....a co jsem si o nich nacetl,tak zadnyma extra zavadame netrpi...nevim o cem tady seikos mluvi,jestli ma vubec osobni zkusenost,nebo hani vsechno ostatni nez jeho TDM ....


Možná by sis mohl všimnout že jsem nehanil nic. Jen jsem řekl že starý Tiger je strasnej. Ale jen osobni antipatie vůči vzhledu. Technicky proti nemu nemám nic.
Osobni zkušenost pouze pár kilometrů na 1050. Samozřejmě, Tiger 1050 je trochu v jiné dimenzi nez TDM. Ale taky za jine peníze. Na 800XC jsem jen sedel na veletrhu v Miláně. A to je čistá nádhera.

(reakce na) TDM900 X XL1000V

6.9.2011 v 23:44 | Nahoru | #66

seikos píše: Možná by sis mohl všimnout že jsem nehanil nic. Jen jsem řekl že starý Tiger je strasnej. Ale jen osobni antipatie vůči vzhledu. Technicky proti nemu nemám nic.
Osobni zkušenost pouze pár kilometrů na 1050. Samozřejmě, Tiger 1050 je trochu v jiné dimenzi nez TDM. Ale taky za jine peníze. Na 800XC jsem jen sedel na veletrhu v Miláně. A to je čistá nádhera.


kdyz napises,ze tiger je hroznej,tak ja nejsem jasnovidec,abych vedel,ze myslis jenom vzhled,takze tim jsi pohanil v podstate celeho tigera dp zakladu
vzhled jeste aspon trochu uchovava tu myslenku "endura",nez ty ostatni oplastovane bajky jako varan,strom a da se rict i tdm....
ja bych mel na tdm strach vjet kamkoli mmimo asfalt...gumy to ma hladke jak cestaky a enduro se tomu uz snad ani rikat neda...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM900 X XL1000V

7.9.2011 v 00:11 | Nahoru | #67

Mad_Cat píše: jj maj to na pytel popsaný, velkej má pohotovostní 238



To se mi prave nezda - kdyz sucha je 207kg, tak co udela tech 30kg? Nadrz je na 22l a hustota benzinu je okolo 0,75...

1 reakcí na tento příspěvek TDM900 X XL1000V

7.9.2011 v 07:43 | Nahoru | #68
TDM900 jsem vlastnil a můžu jen doporučit (spotřeba do 5litrů, dobrý nastavitelný podvozek), ale po odvezení na 4válu jsem změnil názor na téměř dokonalé motorky a všechny dvouválce. Pořídil jsem GSX1400 a ovladatelnost je dle mého názoru lepší. Měřím 2m.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM900 X XL1000V

7.9.2011 v 09:37 | Nahoru | #69

SirIndy píše: To se mi prave nezda - kdyz sucha je 207kg, tak co udela tech 30kg? Nadrz je na 22l a hustota benzinu je okolo 0,75...

myslim si, že se do toho počítaj všechny kapaliny..tzn. i chladící, brzdové a olej...

(reakce na) TDM900 X XL1000V

7.9.2011 v 10:04 | Nahoru | #70

Mad_Cat píše: myslim si, že se do toho počítaj všechny kapaliny..tzn. i chladící, brzdové a olej...



To vim - brzdovka je zanedbatelna, oleje jen 2,7l, chladici nevim...

(reakce na) TDM900 X XL1000V

7.9.2011 v 11:19 | Nahoru | #71
vitsild> 900 vs 1400 nemůžeš porovnávat, je jasné, že 4vál bude mít hladší a plynulejší chod a hlavně ten krouťák u 1400 je úplně jinej. Na GSX 1400 je určitě nádhera jezdit, motor je krásně lineární, dá se na ni skoro jet jak s automatem, na jeden kvalt. . Dvouvály mají krásný zvuk a zátah od spodu. I když nad 900ccm mají zátah od spodu skoro všechny cestovně sportovní motorky. Je to o osobních pocitech, chce se to prostě projet.

(reakce na) TDM900 X XL1000V

7.9.2011 v 18:11 | Nahoru | #72

SPIJKER píše: akorat u toho CBS kdyz zabrzdis poradne predek, tak ti to zastavi zadek.. tedy zadek pujde smykem.. kdyz do toho bude jeste podrazovat, tak bude zadni guma řvááát... pekne nahlas.. pravda, tohle je muj poznatek ze Black Birda


Nebude mám abs vpředu i vzadu Váha varana je jeden z mála mínusů, který má.

Tak co, jaký nakonec padl verdikt?

1 reakcí na tento příspěvek TDM900 X XL1000V

7.9.2011 v 18:22 | Nahoru | #73
zatím vyhrává TDM, poslední co rozhodne bude osobní dojem, tdm je pro mne vyhodnejší velikostí protože mám omezené parkovací prostory, a nechat hio stat venku nechci

Naposledy editováno 07.09.2011 18:24:53

(reakce na) TDM900 X XL1000V

7.9.2011 v 18:26 | Nahoru | #74
JMCH> To hlasování 50:50 ti moc nepomohlo,co?

TDM900 X XL1000V

7.9.2011 v 18:53 | Nahoru | #75
hmm

1 reakcí na tento příspěvek TDM900 X XL1000V

7.9.2011 v 18:59 | Nahoru | #76
Taky jsem to řešil, seděl jsem na obou a závěr byl takovej: TDM je o dost lehčí což je velké plus, ale když sedíš na Varaderu tak máš pod sebou pořádnej kus motorky a to bez debat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM900 X XL1000V

7.9.2011 v 19:08 | Nahoru | #77
technics>

1 reakcí na tento příspěvek TDM900 X XL1000V

7.9.2011 v 19:14 | Nahoru | #78
je pravda že velké plus je velikost pro cestování, ale na druhou stranu tak často necestuju, většinozu se jedu jen svíst a na to se hodí něco lehčího

TDM900 X XL1000V

7.9.2011 v 20:10 | Nahoru | #79
Varadero je moc těžké a neobratné zkuste si sním projet pár zatáček a pak ho ještě nalož,proto sem koupil TDM.Loni na motodovolené kolega s varanem pořád tankoval neboť měl strach by mu nedošel benoš,žralo mu to asi o 2 L.více a to měl 2005 ku.Terénu si neužiješ ani s jednou a s TDM si aspoň užiješ zatáček.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM900 X XL1000V

7.9.2011 v 20:14 | Nahoru | #80
boban01> Mluvíme o XL 1000 a né o 125 .

Naposledy editováno 08.09.2011 19:18:44

(reakce na) TDM900 X XL1000V

7.9.2011 v 20:23 | Nahoru | #81
JMCH>Jinak mám na TDM najeto 75 000 z toho sem najel já 35 000 zatím bez závad,spotřeba oleje nula od výměny do výměny.

1 reakcí na tento příspěvek TDM900 X XL1000V

7.9.2011 v 20:57 | Nahoru | #82
koukám je tu hodně příznivců TDM

(reakce na) TDM900 X XL1000V

7.9.2011 v 20:59 | Nahoru | #83
tak já se teda hlásim taky

TDM900 X XL1000V

8.9.2011 v 07:57 | Nahoru | #84
Ja teda taky noooo , ale to beru spis v potaz velmi dobre povedenou TDM900

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM900 X XL1000V

8.9.2011 v 08:22 | Nahoru | #85

MILOS61 píše: boban01> Mluvíme o DL 1000 a né o 125 .


XL 1000 (DL1000 je tuším v-strom)
Pokud necestuješ a jezdíš kolem komína, tak ber raději tu lehčí. Varan je suprová motorka, ale když jedu jen pro něco do města, tak bych hned měnil za lehčí-ale jen na tu chvíli.(TDM je proti varanovi jak malé kolo. ) Prostě je to kus pořádné motorky! Pokud jezdíš ve dvou, na varanovi si spolujezdec bude lebedit. Na manipulaci s varaderem si musíš udělat zvláštní školu jinak ti žuchne...jako mně. Že bys sis s varanem neužil v zatáčkách, to není pravda. Běžně ,,proháním" sportáky,kteří zrovna nejezdí 1.ligu, a na hrbatých silnicí mi nestačí. Je to o volbě pneumatik a v rukách. R1 to samozřejmě není .

Naposledy editováno 08.09.2011 15:06:16

(reakce na) TDM900 X XL1000V

8.9.2011 v 14:49 | Nahoru | #86

kov píše: XL 1000 (DL1000 je tuším v-strom)
Pokud necestuješ a jezdíš kolem komína, tak ber raději tu lehčí. Varan je suprová motorka, ale když jedu jen pro něco do města, tak bych hned měnil za lehčí-ale jen na tu chvíli.TDM je proti varanovi jak malé kolo. Prostě je to kus pořádné motorky! Pokud jezdíš ve dvou, na varanovi si spolujezdec bude lebedit. Na manipulaci s varaderem si musíš udělat zvláštní školu jinak ti žuchne...jak mě. Že bys sis s varanem neužil v zatáčkách, to není pravda. Běžně ,,proháním" sportáky,kteří zrovna nejezdí 1.ligu a na hrbatých silnicí mi nestačí. Je to o volbě pneumatik a v rukách. R1 to samozřejmě není .

To je přesný- tdm je jak malé kolo .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM900 X XL1000V

8.9.2011 v 15:14 | Nahoru | #87

kov píše: XL 1000 (DL1000 je tuším v-strom)
Pokud necestuješ a jezdíš kolem komína, tak ber raději tu lehčí. Varan je suprová motorka, ale když jedu jen pro něco do města, tak bych hned měnil za lehčí-ale jen na tu chvíli.(TDM je proti varanovi jak malé kolo. ) Prostě je to kus pořádné motorky! Pokud jezdíš ve dvou, na varanovi si spolujezdec bude lebedit. Na manipulaci s varaderem si musíš udělat zvláštní školu jinak ti žuchne...jako mně. Že bys sis s varanem neužil v zatáčkách, to není pravda. Běžně ,,proháním" sportáky,kteří zrovna nejezdí 1.ligu, a na hrbatých silnicí mi nestačí. Je to o volbě pneumatik a v rukách. R1 to samozřejmě není .



no nevim jestli to nazvat lítámí kolem komína, ročně najedu kolem 15-20tis km, správná vyjíždka je aspon 200km a pak v létě na motodovolená, pak nějakej srazik většinou severní morava atd. tak že já toho najezdim až až ale nejsem zastáncem zbytečně velkých motorek, jen mi stačí když se na ni pohodlně vejdu, jinak s tou manipulací je to problém, tahat moto mi moc nejde péč sem asi před sedmi lety mněl větší havárku na moto a od tý doby mám horší hybnost levé ruky a jak už sem psal mám omezené parkovací prostory (parkuji v 90 futrech)

Naposledy editováno 08.09.2011 15:18:59

(reakce na) TDM900 X XL1000V

8.9.2011 v 15:16 | Nahoru | #88
MILOS61> šak já taky

(reakce na) TDM900 X XL1000V

Skvělá odpověď, děkuji! 8.9.2011 v 15:43 | Nahoru | #89
JMCH> Na to může být jediná rada,zajed do bazaru sedni na varana a pořádně s ním zakývej do boku. Pokud ti to nebude dělat problém a bude ti sedět posez,což při tvých dvou metrech bude sedět určitě, tak sedni na TDm-ku a uvidíš. Varan má širší řidítka, tak je tím ten pocit váhy trochu snížený. Chce to zkusit...
Pokud jezdíš jak říkáš a ruka to vydrží, varan to sedne.

1 reakcí na tento příspěvek TDM900 X XL1000V

8.9.2011 v 16:58 | Nahoru | #90
jo ježdění je pohoda ale ta manipulace na místě je mazec, ale fakt to chce skusit
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jak zvýšit volnoběh u TDM 900 Yamaha TDM 900 Milanbohy 7 13.4.2024 v 21:59 StiefTomas
Je 50000 tkm pro varadero moc? [1, 2] Honda XL 1000V Varadero, Honda FJS 600 Silver Wing Rocco10000 38 24.3.2024 v 18:29 karlos-transalp
Seřízení klapek sání Honda XL 1000V Varadero mkl33 6 15.3.2024 v 23:48 Fiko
Nefunkční tachometr Honda XL 1000V Varadero kanar1970 8 7.3.2024 v 06:04 vilemx
LED Žárovky H4 Honda XL 1000V Varadero JadaH 13 2.3.2024 v 07:15 mibor


TOPlist