globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nová Honda CBR1000RR 2012
19.8.2011 v 09:07
Tak nová Honda CBR1000RR 2012 se již rýsuje!

Já jsem tedy lehce zklamaný - čekal jsem více inovací a případně větší upgrade vzhledu Ale asi na téměř dokonalém nebylo již co měnit

Já tedy vidím zásadní úpravy jen v přední masce, budíky (ty jsou tedy povedené a konečně i s ukazatelem kvaltu ) a pak novější pružení od Showy. Tak jsem zvědav, zda nějak pohnou i s motorem a elektronikou - aneb zda se budou snažit dohonit BMW

http://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/honda/honda-cbr1000rr-2012-19366.html




Naposledy editováno 19.08.2011 09:09:24
Anketa: nová Honda CBR1000RR 2012
Líbí
71%
179
Nelíbí
29%
73

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012

21.8.2011 v 16:26 | Nahoru | #61

RIKORR píše: GRASSEL> no nejsem si jist kdo to odstartoval, ale kawa lže nejvíc to je bezesporu

hm to jsou zase novinky ,zrovna u tvyho rr musela honda přidat par zoubku na rozetě,aby se přibližila konkurenci a stejně po 172ps ani vidu ani slechu,natož prvni model rr,ten byl uplně tupej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012

21.8.2011 v 17:14 | Nahoru | #62

kawafil píše: hm to jsou zase novinky ,zrovna u tvyho rr musela honda přidat par zoubku na rozetě,aby se přibližila konkurenci a stejně po 172ps ani vidu ani slechu,natož prvni model rr,ten byl uplně tupej



nechci ti nějak brát iluze, ale podle tebe bude mít asi honda 136 zubů aby to jelo, není to výkonem náhodou, taky jsem netvrdil, že jedina honda ma 172, ale pokud bys řádně četl, tak jsem uvedl, že kawa lže nejvíce, lžou všichni, tak až zase budeš odpovídat tak si to přečti

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012

21.8.2011 v 17:24 | Nahoru | #63

SensationBlaack píše: GRASSEL> Je jednoduchej,prehlednej... Ten se ji povedl ale co me sere ze nedelaji uz skoro nikde jen analog.... Koukat jak skacou cisla na displeji... bleeee



čéče tak mě se líbí tohle, je to nejjednodušší a nejlepší verze tacho+otáčky co kdy kdo vymyslel a upřímně já na tacho moc nečumím, zajímá mě otáčkoměr
Ale je fakt že analog je super jak ta ručička letí nahoru, to má fakt zvláštní kouzlo ale holt už to na sporta moc nejde.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012

21.8.2011 v 17:27 | Nahoru | #64

enusim2 píše: GRASSEL> jde o to že se pořád drží klasiky. velky otackomer dle meho nazoru nesmi na masine chybet. a u noveho modelu je tam alespon vic info a ukazatel zarazene rychlosti! a at je to tak ci tak porad je to na trhu jeden z nej budiku



No právě nejpřehlednější a nejlepší možnost je otáčkoměr+bílej podklad+červený ručky, to je prostě nejpřehlednější. Abys docílil stejnýho efektu s černým tak musí bejt nemálo větší, například orloj jako na 1000rr 08-09.
Tam když jsem jí pálil a zalehnul jsem nevěděl jestli to je ručička a nebo nějakej sloup

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012

21.8.2011 v 17:32 | Nahoru | #65

RIKORR píše: nechci ti nějak brát iluze, ale podle tebe bude mít asi honda 136 zubů aby to jelo, není to výkonem náhodou, taky jsem netvrdil, že jedina honda ma 172, ale pokud bys řádně četl, tak jsem uvedl, že kawa lže nejvíce, lžou všichni, tak až zase budeš odpovídat tak si to přečti



No čéče dobře dobře, brát ti to nebudu ale pořád si mi nějak neuvedl ten příklad když jsem skočil na kdejakou kawu ať už to bylo cokoliv tak jsem neměl potřebu pochybovat o jejím výkonu, narozdíl od Hondy

ale upřímně řečeno, všichni ty výrobci kecaj. Kdo si myslí že má doma třeba R1 se 180koňma tak pak pláče když zjistí že jich dvacet uteklo někam do polí
Kdo se projel na motorce která má opravdu výkon nad 180koní zjistí že je to úplně někde jinde například bejvalej fároš v úpravě bajk Matese Smrže měl 194 koní tuším
Prostě neřeším papírový údaje výrobce, nezajímá mě to. Musí mě bavit ta motorka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012

21.8.2011 v 17:37 | Nahoru | #66
GRASSEL> A co třeba barevnej. Tam toho taky nejni moc vidět, ale mě to nevadí.

(reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012

21.8.2011 v 19:59 | Nahoru | #67

GRASSEL píše: No právě nejpřehlednější a nejlepší možnost je otáčkoměr+bílej podklad+červený ručky, to je prostě nejpřehlednější. Abys docílil stejnýho efektu s černým tak musí bejt nemálo větší, například orloj jako na 1000rr 08-09.
Tam když jsem jí pálil a zalehnul jsem nevěděl jestli to je ručička a nebo nějakej sloup



vzpominam uplne na prvni pocit co jsem sedl na K1 a opprve mel digi tacho..byl to nezvyk a analog je prehlednejsi a hlavne na takove masine nepoznas jestli jedes 80 nebo 160 a kdyz mas periferne nekde pod sebou rucicku tak porad lehce vnimas jestli je na 12té hodine nebo na 3tí.Tot muj poznatek k digi tachaci. Takhle kdyz jsem se chtel presvedcit kolik jen cca jedu tak jsem musel sklopit hlavu a vterinku se soustredit abych to prelouskal.u analogu stacilo mrknout ockem a bylo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012

21.8.2011 v 20:30 | Nahoru | #68
[quote=GRASSEL]No čéče dobře dobře, brát ti to nebudu ale pořád si mi nějak neuvedl ten příklad když jsem skočil na kdejakou kawu ať už to bylo cokoliv tak jsem neměl potřebu pochybovat o jejím výkonu, narozdíl od Hondy

tohle je dost neobjektivní, kolik si sedlal hond u kterjech se ti nepozdával výkon a musí ti jistě připadat, že nějaký koně chyběj, když přejdeš ze silnějšího na slabší bude ti každá motorka připadat okradená o výkon, nevím jak seš dobrej jezdec, ale já bych 10-15 koní rozdíl nepoznal
já jen tvrdím, že prostě kawa nalže ze všech značek nejvíc koní a moje trvzení se opíra o měření z brzd a dlouhodobým sledováním tohoto tématu na netu, jinak proti kawe nic nemám, myslím, že největší problém kawy jsou samy kawisté a jejich syndrom zvaný honda

1 reakcí na tento příspěvek Nová Honda CBR1000RR 2012

21.8.2011 v 20:35 | Nahoru | #69
Designově špička....vybrousili diamant a co se týká jízdních vlastností tak jako základ dobrej a na závodech bude vidět dost.....Honda je prostě nejlepší závodní značka. A ostatní značky si jen pomáhaj masírováním ega koněma atd...

(reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012

21.8.2011 v 20:41 | Nahoru | #70
GRASSEL> Taky moc na budiky necumim ani na otacky moc ne ale presne jak rikas ma to svoje kouzlo jak leti obe rucicky k cervenemu a o to mi jde... Snad se k tomu zase vyrobci vrati doufam u 2generace Haya udelali moderni analog a musim rict ze ta pristrojovka se jim povedla,az na tu max cifru 280... vic nez trapne... ale co delat...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012

21.8.2011 v 22:26 | Nahoru | #71
Hummer> No jako design asi zajímavej ale funkčnost nulová, totálně nepřehledný v kombinaci s tou ručičkou, ale pokud ti to nevadí tak no problemo.

(reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012

21.8.2011 v 22:30 | Nahoru | #72
RIKORR> No hele ale podle jakejch brzd soudíš?! Podle jakýho měření?!

Kdysi byl test jedný motorky a asi 10 motorových brzd, každá naměřila něco jinýho a výsledek se lyšil i o 20koní!!!!
Kámošovi na R1 06 změřili 191koní jen s koncovkama, pořád tomu věřil dokud nezjistil že na motor ho dala moje K1
Prostě a jednoduše, když ti někdo bude chtít něco naměřit tak ti to naměří.

Co se týče zarytejch kawystů tak máš asi pravdu, ovšem neméně a možná víc jsou dementní majitelé Hond tohle tak prostě brát nemůžeš.
Plácnutí že kawa kecá nejvíc je fakt jen plácnutí, nepodložený a kawa byla na motor vždycky dostatečně silná, tam není třeba pochybovat o výkonu

(reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012

21.8.2011 v 22:31 | Nahoru | #73

teamwhd píše: Designově špička....vybrousili diamant a co se týká jízdních vlastností tak jako základ dobrej a na závodech bude vidět dost.....Honda je prostě nejlepší závodní značka. A ostatní značky si jen pomáhaj masírováním ega koněma atd...



No ono je to spíš tím že Honda má nevjvětší zázemí a je největší. Sériovky nemaj se závodníma speciálama nic společnýho

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012

21.8.2011 v 22:39 | Nahoru | #74

GRASSEL píše: Hummer> No jako design asi zajímavej ale funkčnost nulová, totálně nepřehledný v kombinaci s tou ručičkou, ale pokud ti to nevadí tak no problemo.


Jo jo. Jak jsem už jsem řekl. Nepřehledné, ale pro mě hezké. Stejně na něj za jízdy moc nekoukám. Když jedu pomalu tak to nepotřebuji to víc koukám na tacho v obcích a pod. a když jedu rychle tak na to nemám čas. Já mám uši v pořádku.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012

22.8.2011 v 07:16 | Nahoru | #75
Hummer> No pokud to poznáš podle uší že řadíš před červeným tak kam se hrabou všichni z TT, motogp, wsbk

to je blbost

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012

22.8.2011 v 08:23 | Nahoru | #76

GRASSEL píše: Hummer> No pokud to poznáš podle uší že řadíš před červeným tak kam se hrabou všichni z TT, motogp, wsbk

to je blbost


ale prdlajs blbost, to preci pozna kazdy kdyz ti pod prdleli zacne skubat omezovac podle toho taky poznam kdy radit:D

(reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012

22.8.2011 v 08:31 | Nahoru | #77

enusim2 píše: ale prdlajs blbost, to preci pozna kazdy kdyz ti pod prdleli zacne skubat omezovac podle toho taky poznam kdy radit:D



Jooo to je fakt

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012

22.8.2011 v 08:32 | Nahoru | #78
enusim2> to už je ale dost pozdě V tomhle mi vyhovovala R6 05. Obrovský bílý světlo přímo před čumákem vlastně celý budíky byly

(reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012

22.8.2011 v 08:37 | Nahoru | #79
neznamyScooterD> Jo, to je hodně přehledný. Akorát nevím proč dávali bílej svítící když by byl daleko lepší červenej blikací, ten tě majzne přes držku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012

22.8.2011 v 09:44 | Nahoru | #80
GRASSEL> Hele já nejsem žádnej závodník a nemám potřebu řadit přesně podle otáčkoměru. A psal jsem skoro, takže pokud bych tu potřebu měl, tak se tam snadno podívám a navíc je pořád přehlednější než ten digitální na Kawách, takže no problemo. (taky jsem na Kawě jezdil) To, že to doženeš do extrému jsem zvyklej.
A ještě k tomu řazení. Já jezdím po Jižních Čechách a tady se moc žadit nemusí. Tady je to samá otáčka a dlouhých rovin je málo. Pokud jedu rychleji zařadím trojku a stou si vystačím. Na výjezdu z otáček (pokud to nejsou ostré vracáky) mívám na trojku 5000-6000 ot/min. což mě stačí a max. rychlost cca 240 Km/h a to tady na těch "rovinkách" také stačí a nejni problém přeřadit na dvojku, nebo na čtyřku. Neboj to také umím. Víš v čem bude problém který zřejmě nepochopíš já mám HONDU. Víš co to je?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012

22.8.2011 v 09:47 | Nahoru | #81
Hummer> Se nerozčiluj, některý lidi to prostě nepotřebujou a u tebe je evidentně jedno jak je otáčkoměr přehlednej a je ti jedno jestli tam lupneš rychlost v 8tis.ot. nebo v 11tis.ot.

jojo vím co je Honda, měl to strejda na zahradě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012

22.8.2011 v 10:12 | Nahoru | #82

GRASSEL píše: Hummer> Se nerozčiluj, některý lidi to prostě nepotřebujou a u tebe je evidentně jedno jak je otáčkoměr přehlednej a je ti jedno jestli tam lupneš rychlost v 8tis.ot. nebo v 11tis.ot.

jojo vím co je Honda, měl to strejda na zahradě


Já bych to tak tragicky s Hondou neviděl. Mají prostě svůj styl a to si drží. Přívětivý motor, který nedá tolik adrenalinu ale jede rychle. Mám to odzkoušeno protže s kámošem jsem dost často měnili svoje motorky, ale je pravda že pocitově muj Tcat jel lepe a na vršku na něj o xx let nová honda neměla ale taky to umí jet rychle, ale ty pověstné ''koule'' to fakt nemá:D řídil jsem i 926 či co to je za číslo a opravdu mi taky ta motorka nic neřekla výkonově,ale majitel s ní předvádí kousky . cbr 6ka ideal pro mensi postavy nebo holky.
Ja po rozstřelení Káčka začínám pomalu koukat co pořídit a pokud to nebude znova Káčko nebo nějaký úlet viz cruiser tak se mi za hopdně málo peněz líbí cestovní autobus cbr 1000F rok kolem 97.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012

22.8.2011 v 10:19 | Nahoru | #83
enusim2> Hele já se tu do ní nenavážím, bylo to jen rejpnutí na trapnou větu jestli vím vůbec co to je

já nerozlyšuju bajk podle počtu válců nebo značky, musí mě ta motorka bavit

Nová Honda CBR1000RR 2012

22.8.2011 v 10:59 | Nahoru | #84
Tak nějak nevim... Podle informací prodejců se nemáme těšit na žádnou revoluci (což ten článek potvrzuje), ale z jiných stran Hondy prostě novej fároš bude (prej)... Jezdím s 08 už třetí sezonu na okruhu a i když už je to "babička", tak pořád hodně umí... Je fakt, že jsem si říkal, že kontrola trakce by dodala pocit bezpečí (kor v soubojích s novou kawou a bmw)... Zase je fakt, že spousta věcí by zůstala stejných ze starýho modelu a tak by to okruhové jančení bylo o trochu levnější, když by člověk nemusel měnit komplet náhr. díly... Ale pořád mi něco říká, že tohle "představení" je jen dílo nějakýho šikovnýho kutila... No necháme se překvapit....

(reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012

22.8.2011 v 11:06 | Nahoru | #85

GRASSEL píše: enusim2> Hele já se tu do ní nenavážím, bylo to jen rejpnutí na trapnou větu jestli vím vůbec co to je

já nerozlyšuju bajk podle počtu válců nebo značky, musí mě ta motorka bavit



ámen

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012

22.8.2011 v 13:58 | Nahoru | #86

GRASSEL píše: Pro ty blbý poslouží i příklad v podobě videa a to ta zx10 má ten budík blíž kameře tudíš je ve výhodě.



To neni pravda, je v nevyhode, protoze je ze strany a odrazi se tam slunicko.

S budikem nemam vubec zadnej problem celou dobu, naopak mi vadi chvili rucicka kdyz jedu na jiny motce. Musi ji clovek dyl hledat, u ZX10 je to jednodussi, kdyz je cela plocha pod urovni cerna.

2 reakcí na tento příspěvek Nová Honda CBR1000RR 2012

22.8.2011 v 14:03 | Nahoru | #87
tady je videt co nejvic jede (to jeste nebylo BMW), a kdo nejvic keca o konich

1 reakcí na tento příspěvek Nová Honda CBR1000RR 2012

22.8.2011 v 14:06 | Nahoru | #88
100 az 180 mph

ZX10R: 11,99 sec
GSXR: 13,43
CBR: 15,77
R1: 15,88

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012

22.8.2011 v 14:09 | Nahoru | #89

Bubrak ZX10R píše: tady je videt co nejvic jede (to jeste nebylo BMW), a kdo nejvic keca o konich



Tohle úplně neříká nic o koních,promlouvá do toho hlavně napřevodování a od toho se odvíjející zrychlení.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012

22.8.2011 v 14:12 | Nahoru | #90

Bubrak ZX10R píše: 100 az 180 mph

ZX10R: 11,99 sec
GSXR: 13,43
CBR: 15,77
R1: 15,88



Já nechápu proč těch ZX10R jezdí tak málo pokud o tolik převyšují ostatní??? Moc je nevídám ani na okruhu ani na silnici. Pokud je tak dobrá, proč na ní jezdí tak málo lidí na okruzích a nenatírají ty CBR a Bawory?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hesd tlumič řízení cbr 1000rr Honda CBR 1000RR Fireblade octy 0 19.5.2024 v 20:20 octy
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade Chmelda1 6 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1
Zvýšené volnoběžné otáčky Honda CBR 1000RR Fireblade AlbiAlbi 24 8.4.2024 v 11:28 AlbiAlbi
Cbr nebo big bang Honda CBR 1000RR Fireblade karloss200 1 4.1.2024 v 18:55 RTSbike


TOPlist