Téma: Výběr auta (dieselu)
 
2.6.2011 v 14:17
Zdravím všechny příznivce jedné stopy
potřebuji pár dalších názorů, zkušeností případně rad ohledně výběru přibližovadla.
Jasně, tohle je portál o mašichách, ale každý, nebo většina z Vás auto má, a určitě alespoň pár z vás řešilo stejný problém jako já teď.
Pokud tohle téma někoho bude obtěžovat,tak to nečtěte, případně pokud je to něco proti něčemu, ať to admini smažou...
K věci. Potřebuju vybrat diesla,kvůli spotřebě, pohodlnýho, co nejmíň náročnýho na opravy, se slušným zavazadelníkem.Aby to auto trochu vypadalo a nemusel sem se za něj stydět. Je to auto jak na dojíždění do rachoty, tak na dlouhé cesty.
Mám pár variant a chci vaše názory.

Škoda Octavia 1,9 tdi ( 66 nebo 81 kw, je mi to celkem jedno) 2001 a výš
VW Passat 1,9tdi 2000+
Renault Laguna 1,9 dci 2001+

Potom se nabízí ještě Alfa 156 a A4 , ale italku moc nechci, a A4 se mi vyloženě nelíbí.

Prosím Vás o rozumné rady a názory opravdu pouze k tématu, zbytek mažu.

...Miky...

E: zapoměl jsem na cenu.Měla by se vyšplhat max k 85 000.(bmw 320d je tímto mimo:)) Samozřejmě, rezerva tam ještě je...


Naposledy editováno 03.06.2011 10:57:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta (dieselu)

2.6.2011 v 21:09 | Nahoru | #61
rich.puzzle> tak to nevim, to bych kecal.. ale doufám, že to neni pravda

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta (dieselu)

2.6.2011 v 21:12 | Nahoru | #62

FiFi. píše: rich.puzzle> tak to nevim, to bych kecal.. ale doufám, že to neni pravda



co jsem dostal dobrou radu, tak TDCi až od 2004, to už je ok, ale zase cenově jinde

1 reakcí na tento příspěvek Výběr auta (dieselu)

2.6.2011 v 21:13 | Nahoru | #63
ahoj.zkus podumat nad bmw 320d.oproti jiným má výhodu v rozvodovém řetězu který je na doživotí čímž ti odpadá celkem podstatný servisní výdaj.motor jede v celém rozsahu otáček není to ww 500ot. jízda pak vlastně nic.ceny náhradních dílů už taky nejsou až taková hrůza.jízdní vlastnosti podstatně lepší než předokolky.spotřeba při jízdě do 160 cca 6.nadruhou stranu tyto auta najezdí spousty km sehnat pěkný je celkem dřina ale vyplatí se.někdo ti tu doporučoval bmw 3.0d jízda bomba není moc benzínových aut který by mu ujely ale tam už je spotřeba 8 a výš.přeji štastnou ruku

Výběr auta (dieselu)

2.6.2011 v 21:13 | Nahoru | #64
Oktavka:
Mala na zadnich sedadlech, hlucnejsi motor mensi jizdni komfort. Tady je jednoznacne passat lepsim autem, slabsi motor oproti passatu, jak papirove tak projevem. Jedine o cem bych uvazoval by byla oktavka s automatickou psg prevodovkou a rok 2005, ale tam je cena jinde.

Passat
99 model nema PD motor zere mene a vydrzi vice
nad 99 jsou PD motory ktere maji sice nejakej Kw navic ale zerou o litr vice a nevydrzi tolik.
Oproti oktave je celkove prostornejsi a pohodlnejsi spotreba u verze 99 je 5,6l a s vozejkem a plnym autem 6,3 takze rozdil minimalni. Pokud hledas usporne auto se kterym muzes jezdit 170 po dalnici aniz by te sezralo tak je tohle zhavej adept.

renault
V zadnym pripade nebrat. Renaultu bylo nekolik a vzdy se to vice opravuje nez jezdi.

Jeste bych mel 2 auta a to je
Toyota avensis
coz je luxusne udelane auto po vsech strankach. Opravdu dobre svezeni. Prostorne a spotreba je okolo 6 l.taky hodne vydrzi a clovek se v nem citi pri jizde jako v limuzine nez v pracantovi.

Mazda 6
Podobne jako avensis. +jako bonus ma hodne dobre odhlucnenou budku takze dokud motor netocis pres 4500 tak neni skoro slyset, coz je parada proste poslouchas radio a jenom si vezes prdel.

2 reakcí na tento příspěvek Výběr auta (dieselu)

2.6.2011 v 21:15 | Nahoru | #65
Já mám oktávku 1.8T a je to v pohodě. A spotřeba mě nějak netíží. Jezdím s ní do práce 4 km tam a 4 zpátky, delší trasu to vidí ojediněle, cca 2x za měsíc, cca 100 km. A spotřeba kolem 10ti. Tak myslím, že je to na pohodu

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta (dieselu)

2.6.2011 v 21:19 | Nahoru | #66

S.i.i.i.s.a píše: Já mám oktávku 1.8T a je to v pohodě. A spotřeba mě nějak netíží. Jezdím s ní do práce 4 km tam a 4 zpátky, delší trasu to vidí ojediněle, cca 2x za měsíc, cca 100 km. A spotřeba kolem 10ti. Tak myslím, že je to na pohodu


K tomu bych jenom napsal ze podobne smysli hodne lidi do doby nez se svezou v nejakem modernejsim aute co udela motorove tu samou paradu (ne li vetsi) podvozkove a komfortem se ani nebudu zminovat a zere 5,5l

Naposledy editováno 02.06.2011 21:20:08

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta (dieselu)

2.6.2011 v 21:21 | Nahoru | #67

Joraell píše: K tomu bych jenom napsal ze podobne smysli hodne lidi do doby nez se svezou v nejakem modernejsim aute co udela motorove tu samou paradu (ne li vetsi) podvozkove a komfortem se ani nebudu zminovat a zere 5,5l



To já netvrdím, ale jak říkáš slovo ,,modernějšímu,,. A to znamená dražší a na to nemám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta (dieselu)

2.6.2011 v 21:23 | Nahoru | #68
S.i.i.i.s.a> sakra to si ani nestihnes ohrat olej v tom aute v podstate je ti to turbo uplne k hovnu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta (dieselu)

2.6.2011 v 21:23 | Nahoru | #69

S.i.i.i.s.a píše: To já netvrdím, ale jak říkáš slovo ,,modernějšímu,,. A to znamená dražší a na to nemám


hele osobne ted mam taky 15 let starou benzinovou popelnici co zere 10 litru :D ale urcite bych nikdy nenapsal ze je to v pohode :) Protoze proste neni.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta (dieselu)

2.6.2011 v 21:26 | Nahoru | #70

Joraell píše: hele osobne ted mam taky 15 let starou benzinovou popelnici co zere 10 litru :D ale urcite bych nikdy nenapsal ze je to v pohode :) Protoze proste neni.



Protože na tom, jestli máš auto staré 15let, nebo 3, padá a stojí svět.

(reakce na) Výběr auta (dieselu)

2.6.2011 v 21:27 | Nahoru | #71

lordmaso píše: Vůbec neřeš... Jedině Oktávku 81kW v kombiku. Bezporuchový a i když jě tam potřeba něco vyměnit tak to spraví každej nýmand na lontě a náhr. díly tě taky nezrujnujou. Stydět se za ni taky určitě nemusíš a tenhle motor jede hodně dobře a i když s tím budeš jezdit jak kretén tak se dostaneš sotva přes 6l/100km. I totální brzda plyn ve městě je tak za 8,5l/100km, což u jiných aut je tak za 15l. Bral bych ale rok 2004, prostě po faceliftu...
něco takovýho , ale s tim 81kW motorem, 66kW nebrat!!! (jezdil sem s obouma)



..mám několik aut ..diesely BMW 2.0 a 3.0...ani jedno nemá průměr přes 8 l..a to polovina km po městě...a nejezdím na spotřebu a pomalu asi taky ne!
..Opel 2.2 DTI...nejde nad 7 l...a MB Vito 2.2 D...kolem 8 l...
..benzín 2.0 I.. průměr kolem 9/10 l...takže nevím kde jsi vzal těch 15...měl jsem Camaro..ano,tam to bylo kolem 14 l!

..a 66 kW...je dle mě nevyhovující výkon v dnešní době,hlavně kvůli bezpečnosti!

Naposledy editováno 02.06.2011 21:32:47

(reakce na) Výběr auta (dieselu)

2.6.2011 v 21:29 | Nahoru | #72

_Giraffe_ píše: Protože na tom, jestli máš auto staré 15let, nebo 3, padá a stojí svět.


Co tu plantas za nesmysly ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta (dieselu)

2.6.2011 v 21:29 | Nahoru | #73
WHTRDR> Vždyť já nic neříkám o výkonu.

(reakce na) Výběr auta (dieselu)

2.6.2011 v 21:34 | Nahoru | #74

rich.puzzle píše: co jsem dostal dobrou radu, tak TDCi až od 2004, to už je ok, ale zase cenově jinde



Přesně tak, TDCi ve Fordu když tak brát až od r. 2004 (nebo půlka 2003, tak nějak). V té době došlo k náhradě dosti seroucích se čerpadel tuším Dephi?? za tuším Bosch. Pak už jsou ty motory v pohodě. Toť mé poznatky z dob, kdy jsem se po tom pídil.

Ale stejně, v dnešní době je hromadu motorů pro Evropu vyráběna v kooperaci 2, 3 automobilek a pak si vyber. Prašť jak uhoď.

Hele - pouvažuj o Hondě Accordu, už to tady někdo zmínil. Možná se nemusí líbit vzhledem, ale jako Sice se jich moc neprodává, servisní síť asi taky nebude na každým rohu, ND nejsou zase tak hrůzostrašný a ono - nebudeš je moc potřebovat. Nastuduj si ADAC TUV statistiky - pro zajímavost

(reakce na) Výběr auta (dieselu)

2.6.2011 v 21:37 | Nahoru | #75

Joraell píše: K tomu bych jenom napsal ze podobne smysli hodne lidi do doby nez se svezou v nejakem modernejsim aute co udela motorove tu samou paradu (ne li vetsi) podvozkove a komfortem se ani nebudu zminovat a zere 5,5l



Těma moderníma jsem se právě svezl a jediný co mě brzdí jsou finance, takže vesele jezdím dál tou svojí šunkou

Výběr auta (dieselu)

2.6.2011 v 21:43 | Nahoru | #76
já bych se mrknul po nějaký trojce e46 320d...rozvody řetězem, výkon 110 kW použitelnej ve větším spektru otáček, než u koncernu, zadohrab a podvozek je někde tam, kde koncern nikdy nebude

Naposledy editováno 02.06.2011 21:44:29

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta (dieselu)

2.6.2011 v 22:03 | Nahoru | #77

rich.puzzle píše: není nad tu svobodu projevu a právo na vyjádření svého názoru

mimochodem on se zajímá o auto od 2001, což je právě 1. generace TDCi, které si koupí jen blázen

a víš jaký je v tom motor od jakho výrobce? a ted rychle Google

(reakce na) Výběr auta (dieselu)

2.6.2011 v 22:04 | Nahoru | #78
S.i.i.i.s.a> skoda turba na 4km jizdy tot muj nazor

1 reakcí na tento příspěvek Výběr auta (dieselu)

2.6.2011 v 22:53 | Nahoru | #79
Mam na prodej Focus tdci 1,8 85kW, sedan, ghia, 12/2006 origo 79000km....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta (dieselu)

2.6.2011 v 23:01 | Nahoru | #80
Pepa RR> za kolik?

(reakce na) Výběr auta (dieselu)

2.6.2011 v 23:07 | Nahoru | #81

Miky1300 píše: O citronu nechci any slyšet



A děláš jen dobře.

(reakce na) Výběr auta (dieselu)

2.6.2011 v 23:25 | Nahoru | #82
S.i.i.i.s.a> 165000,-

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta (dieselu)

3.6.2011 v 00:09 | Nahoru | #83

A-JE-TO píše: a víš jaký je v tom motor od jakho výrobce? a ted rychle Google



já sděluji své poznatky stejně jako ostatní, ale ty vypadáš, že si tady spíš něco dokazuješ, než aby si taky poradil něco užitečného

Výběr auta (dieselu)

3.6.2011 v 00:20 | Nahoru | #84
Jsem línej číst celou diskuzi, ale Lagunu 2001 proboha ne! Měli jsme jí doma a byl to drahej koníček

(reakce na) Výběr auta (dieselu)

3.6.2011 v 00:20 | Nahoru | #85

rich.puzzle píše: já sděluji své poznatky stejně jako ostatní, ale ty vypadáš, že si tady spíš něco dokazuješ, než aby si taky poradil něco užitečného



jen slušný dotaz...kolik jsi vlastnil těch aut o kterých mluvíš a kolik jsi s nimi najel km!?

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta (dieselu)

3.6.2011 v 07:27 | Nahoru | #86

Miky1300 píše: PetrXX> nějak mám k téhle značce od jisté doby pořádnou averzi



No já tě nepřesvědčuji, jen mě zajímalo to definitivní zavrhnutí, nota bene když uvažuješ o Laguně. C5 je krapet jinde, a záměrně jsem napsal i motorizaci 2.0 HDI, protože to je výborný motor ve výborném autě. Zkus se zeptat majitelů C5 A nedejbože se projet, protože pochopíš rozdíl mezi německým koncernovým trakařem a autem

(PS: srovávání s XM nebo čímkoli jiným je stejná blbost, jako tvrdit, že Superb sotjí za prd, protože sousedovi rezne Felicie.)

(reakce na) Výběr auta (dieselu)

3.6.2011 v 07:30 | Nahoru | #87

PetrXX píše: No já tě nepřesvědčuji, jen mě zajímalo to definitivní zavrhnutí, nota bene když uvažuješ o Laguně. C5 je krapet jinde, a záměrně jsem napsal i motorizaci 2.0 HDI, protože to je výborný motor ve výborném autě. Zkus se zeptat majitelů C5 A nedejbože se projet, protože pochopíš rozdíl mezi německým koncernovým trakařem a autem

(PS: srovávání s XM nebo čímkoli jiným je stejná blbost, jako tvrdit, že Superb sotjí za prd, protože sousedovi rezne Felicie.)


No,kolego,Němce nemám vůbec rád,auta jsem měl většinou Francouzská(citron,renault),na renault nemohu za 8 let,co jsem ho měl,říct půl slova,ale Skopčáci,ať chcem nebo ne,dělají rozhodně lepší auta,jak Frantíci...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta (dieselu)

3.6.2011 v 07:32 | Nahoru | #88
PetrXX> já nevim, jestli to byla náhoda nebo ne, ale my měli 2,0 HDi ve 406 a sralo se to pořád...věčně zkroucená hlava

(reakce na) Výběr auta (dieselu)

3.6.2011 v 07:35 | Nahoru | #89

assassin píše: jako pracanta oktavku, jen 2001+ si nejsem jistej jestli se jeste delali naky ty 66/81kw... mozna jako tour? nevim, ale skoro bych rek ze ty novejsi uz jsou PD...

sice to nema na zavodeni podvozek, tvrdy sedacky, moc to nebrzdi a malo mista (tzn dvoumistny auto) ale jinak spolehlivy, moc to nezere ... jako auto na praci asi idealni...

passat apod uz bude tezsi, skoro bych rek ze taky uz prevazne PD motory a vic veci odchazi a jsou drazsi (alu napravy treba)

ikdyz najizdet kupu km tak bych asi bral neco z vyssiho segmentu.. preci jen bruceni dieselu v oktavce v kombinaci s tvrdejma sedackama - dost to unavuje... to je tak na 150-200km denne max...

trochu bych popremejslel o nakym autu co je na velky dalky delany + silnej benzinak + plyn....



většina passatů z toho roku co chce už bude mít nápravu dávno vyměněnou za ocelovou

z té volby ber pašíka, v octavii je malo místa, jediní její výhoda proti passatovi je že je to liftbeck
o laguně neuvažovat

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta (dieselu)

3.6.2011 v 07:43 | Nahoru | #90

selkie píše: PetrXX> já nevim, jestli to byla náhoda nebo ne, ale my měli 2,0 HDi ve 406 a sralo se to pořád...věčně zkroucená hlava



Rencek má stejný motor? Nechci to googlit, ale moje zkušenost je skvělá a stejně tak spousty dalších lidí, kteří jej v C5 mají. 135 koní, 16 ventil. Citroen IMHO umí naftu velmi dobře. Horší to je s 2.2, ten mívá trable.
Mě jen zajímají věcné argumenty proti C5 protože se to vesměs vztahuje na JPP nebo úplně jiný typ Citroenu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist