globalmoto_kveten





Téma: "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
30.4.2011 v 20:01
Téma věnované více či spíš občas méně šťastným majitelům strojů s vrtulí ve znaku


Naposledy editováno 26.02.2020 13:31:31
Anketa: příští auto
koncern... no fun, no balls
13%
18
šáde 105, luxus a spolehlivost
34%
46
traboš, cvajtakt je best a nehnije
12%
16
mrdat na auto, zlatá italská motorka
40%
54

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

30.4.2011 v 22:45 | Nahoru | #61

Zil píše: komprese?



přítomna. mezi sáním a expanzí.

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

30.4.2011 v 22:47 | Nahoru | #62

Zil píše: nakonec to bude blbá kostra v zásuvce u tažnýho



tažný to nemá. a jinak kostra aku a motoru je v pořádku, kostru vstřiků jsem natáhl nedávno novou, byla napůl uklepaná (a stejně to jelo... po opravě to jelo furt stejně).

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

30.4.2011 v 22:48 | Nahoru | #63
palivovej filtr?

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

30.4.2011 v 22:52 | Nahoru | #64

Zil píše: palivovej filtr?



je tam, no... nějakej. neznámého původu a stavu... je na seznamu ale už mě to nebaví... vždycky celej šťastnej něco vyměnim, opravim atd a těšim se že konečně budu mít auto... a ono je to pak zase všecko při starym nebo se to mrdá ještě víc

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

30.4.2011 v 23:11 | Nahoru | #65
Zaměřil bych se na to, že ti řj dává dvojnásobek paliva. Na základě, kterých snímačů řj vyhodnocuje množství paliva? ....poloha klapky v sání, lamba, váha vzduchu, poloha plyn. pedálu, teplota vzduchu..
Zjistil bych na čem je ten ekonoměr závislý.

Jestli střílí do výfuku, pak by to mohla bát snímač natočení vačky, nebo kliky.

Začni ale určitě palivovým filtrem, nový stojí stovku.

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

30.4.2011 v 23:33 | Nahoru | #66
vegas> pokud se nemýlím, tak: otáčky, rychlost a délka otevření vstřiků.

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

1.5.2011 v 00:13 | Nahoru | #67
Rok 91-mrdka BMW zavolej si do fabriky a postěžuj si že to nefunguje tak jak má po 20ceti letech!

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

1.5.2011 v 01:13 | Nahoru | #68
zkus se podivat na ridici jednotku, presne to co popisujes, mi delalo auto, kdyz sem cistil klimatizaci takovym tim sracem ve spreji a kdyz ta pena zkondenzovala, tak jelikoz se v aute uz prede mnou nekdo hrabal a netesnily uplne vyduchy klimosky, tak to nateklo az k ridici jednotce na konektory a to byl mazec vyndal sem ji a vysusil fenem a bylo to ok, tak to zkus

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

1.5.2011 v 07:01 | Nahoru | #69
Ještě zkus čidlo teploty motoru. Jsou tam dvě. Jedno pro Ecu, druhý pro palubku. Pokud dáva blby hodnoty o teplotě motoru tak se to uchlastava.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

1.5.2011 v 09:07 | Nahoru | #70

ybrcek píše: Ještě zkus čidlo teploty motoru. Jsou tam dvě. Jedno pro Ecu, druhý pro palubku. Pokud dáva blby hodnoty o teplotě motoru tak se to uchlastava.



to by vysvětlovalo i ten ekonoměr zkusím prohodit kabely... doufám že to má aspoň stejnej konektor.

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

1.5.2011 v 09:35 | Nahoru | #71
ee to ne , kup nový čidlo nestojí svět a je to jen termistor ten starne a pak dává blbý hodnoty

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

1.5.2011 v 10:49 | Nahoru | #72

FiZzeR píše: mira xj> na budíkách to má 200k, skromnej odhad je 3x tolik.

tps jsem proměřoval v celém rozsahu odporové dráhy, odpor se mění plynule a bez propadů



Rekl si to dobre....200tis to melo kdyz to k nam dovel nekdo pred 10ti lety.
Realita je jak si rekl ty.
Ale jsem za jak si rekl ty...cidlo kliky vacky me na oplu to take blblo zaclo cukat a vynechavat..a zaroven vymeni cidlo vacky.

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

1.5.2011 v 11:50 | Nahoru | #73
fizzer: cece chapu ze chces vymenit jen to co to opravdu zpusobuje, ale nenapada me u tehle sporadickejch chyb jak to zjistit jinak nez menit ty veci co to muzou delat, menit za novy je je trosku draha sranda, zkouset veci z vrakace zas nikdy nic 100pro nevylouci, zkusit nekoho se stejnym autem a prohazovat. to mereni lambdy/vahy vzduchu a cidel kliky apod mi prijde k nicemu, to je meris kdyz jsou ok, tak nameris na vsem ze to je ok... navic u ruznejch cidel co pracuji s nakym obdelnikem apod merenim ohmickeho odporu zjistis jen jestli nejsou upadly draty...

ja tipuju ze je to nektery z cidel co podle nich rj urcuje polohu motoru - klika/vacky, lambda bych ani nerekl... tak kdyz blbne tak vetsinou to zere japo prase a jede hur ale ze by to nejelo skoro vubec apod... to uz spis ta vaha...

nooo a nebo to odvezt nekomu ze servismenu co delaj garazove bmw ... bezouskove, pupici...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

1.5.2011 v 11:51 | Nahoru | #74

FiZzeR píše: to by vysvětlovalo i ten ekonoměr zkusím prohodit kabely... doufám že to má aspoň stejnej konektor.



ekonomer by mel ukazovat podle doby otevreni vstriku... tzn kdyz leti spotreba nahoru tak to tam opravdu leje hodne paliva....

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

1.5.2011 v 12:47 | Nahoru | #75
A co třeba benzínový čerpadlo?? zkoušel jsi tlak??(cukání)a čidlo teploty nasávaného vzduchu??jestli ho teda má..
Mě to teda kolísalo a cukalo při teplotě 60-90C,jinak ne.Vyměnil jsem čidlo kliky a nic.nakonec to byla ta kombinace slabýho čerpadla a čidla vzduchu.Ale měl jsem itala

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

1.5.2011 v 15:49 | Nahoru | #76
ty vole Fizzere, zes to radsi neprodal, porad s tim jezdis a sere se ti to vic a vic. To uz to fakt radsi shod ze skaly

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

1.5.2011 v 18:17 | Nahoru | #77

assassin píše: fizzer: cece chapu ze chces vymenit jen to co to opravdu zpusobuje, ale nenapada me u tehle sporadickejch chyb jak to zjistit jinak nez menit ty veci co to muzou delat, menit za novy je je trosku draha sranda, zkouset veci z vrakace zas nikdy nic 100pro nevylouci, zkusit nekoho se stejnym autem a prohazovat. to mereni lambdy/vahy vzduchu a cidel kliky apod mi prijde k nicemu, to je meris kdyz jsou ok, tak nameris na vsem ze to je ok... navic u ruznejch cidel co pracuji s nakym obdelnikem apod merenim ohmickeho odporu zjistis jen jestli nejsou upadly draty...

ja tipuju ze je to nektery z cidel co podle nich rj urcuje polohu motoru - klika/vacky, lambda bych ani nerekl... tak kdyz blbne tak vetsinou to zere japo prase a jede hur ale ze by to nejelo skoro vubec apod... to uz spis ta vaha...

nooo a nebo to odvezt nekomu ze servismenu co delaj garazove bmw ... bezouskove, pupici...



právě, a diagnostika mi neřekne nejspíš nic jinýho

bezoušky ani pupíky neznám

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

1.5.2011 v 18:23 | Nahoru | #78

assassin píše: ekonomer by mel ukazovat podle doby otevreni vstriku... tzn kdyz leti spotreba nahoru tak to tam opravdu leje hodne paliva....



no hele je otázka, jestli je jen dlouho otevřenej vstřik, nebo jestli tam ten benzín opravdu jde... měl jsem venku svíčky, a elektrody jsou čistý, ten konec závitu je sazově černej a středovej izolátor je takovej ostře matně bílej. čili myslim že spíš než moc benzínu tam jde málo... tzn, něco nakecává jednotce, že tam jde chudá směs (což třeba klidně v tu chvíli může) a ta se to snaží korigovat delším otevřením vstřiků... což by ukazovalo na dodávku paliva.

blbý je, že na všecko potřebuješ nějakej přístroj nebo nástroj...což nemám viz třeba měření komprese, tlaku paliva, osciloskop na kdejaký čidla atd...

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

1.5.2011 v 20:07 | Nahoru | #79

FiZzeR píše: právě, a diagnostika mi neřekne nejspíš nic jinýho

bezoušky ani pupíky neznám



pupíci

Už bych je asi nepovažoval za garážovej servis, asi si nechaj i docela zaplatit. Ale za zkoušku to možná stojí, třeba maj vyšší hodinovou sazbu ale dělaj to rychle a dobře, to nevím.

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

1.5.2011 v 20:46 | Nahoru | #80
Měl jsem podobný problém co popisuješ ty, nakonec to bylo čidlo klikove hřídele. U bavoráku odchází ceklem často.

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

1.5.2011 v 21:08 | Nahoru | #81
Když už je tu ta poradna tak se taky zeptam.
Začlo mi svítit čidlo ABS , dvakrát mě při lehkém brždění koplo do pedálu a ted přestalo fungovat úplně....Ideas?

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

1.5.2011 v 21:54 | Nahoru | #82
fizzer> hele nedelals rozvody? nepreskocilo ti to o zub?
kabely ke svickam?svicky?

scrappy> zkus zkontrolvat kabel u cidla, cidlo nebo abs krouzek na kole

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

1.5.2011 v 23:25 | Nahoru | #83
Lobo> ne, a přeskočený to taky nebude - je tam řetěz a navíc - jak jsem psal - když to začne blbout a ten motor chcípnu a hned znovu nastartuju, tak to zase chvíli jede normálně.

svíčky jsou tam měsíc a jsou čistý. jinak to má cívky přímo na svíčce.

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

1.5.2011 v 23:39 | Nahoru | #84
Si to kvalitne preparkuj a mas po problemu

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

2.5.2011 v 11:17 | Nahoru | #85
Fofrer> nemám bazén.

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

2.5.2011 v 11:19 | Nahoru | #86
Co mi ale nejde do hlavy je, že když ten motor chcípnu a hned zase nastartuju, tak funguje tak jak má... aspoň na pár minut. Řekl bych, že to bude důležitej fakt... Čím to ale může bejt?

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

2.5.2011 v 11:27 | Nahoru | #87
Nevím do aut nedělám,ale kámošovi felcka dělala skoro to stejný co tobě ten brambořík,u něj byla v kopru řídící jednotka.

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

2.5.2011 v 11:38 | Nahoru | #88

Dědek. píše: Nevím do aut nedělám,ale kámošovi felcka dělala skoro to stejný co tobě ten brambořík,u něj byla v kopru řídící jednotka.



to může bejt cokoliv... na googlu se dá najít stovka témat s podobným problémem, a když už náhodou někdo napíše čím to nakonec bylo, tak je to pokaždý něco jinýho... jednou čidlo kliky, jindy čidlo vačky, jindy zas jednotka, čerpadlo nebo hadr v sání a podobně... a přitom příznaky jsou naprosto stejný

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

2.5.2011 v 19:01 | Nahoru | #89
zahraty to blbne a studeny ne?
co civky? jaky jsi tam dal se svickama?

btw. vymen ten benzinovej filtr...

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

2.5.2011 v 19:39 | Nahoru | #90
..když bys měnil ten filtr tak se ještě podívej na sítko hrubých nečistot v nádrži- bejvá často
zasraný a moc se to nekontroluje..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist