Zil píše: nakonec to bude blbá kostra v zásuvce u tažnýho
tažný to nemá. a jinak kostra aku a motoru je v pořádku, kostru vstřiků jsem natáhl nedávno novou, byla napůl uklepaná (a stejně to jelo... po opravě to jelo furt stejně).
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Zil píše: palivovej filtr?
je tam, no... nějakej. neznámého původu a stavu... je na seznamu ale už mě to nebaví... vždycky celej šťastnej něco vyměnim, opravim atd a těšim se že konečně budu mít auto... a ono je to pak zase všecko při starym nebo se to mrdá ještě víc
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Zjistil bych na čem je ten ekonoměr závislý.
Jestli střílí do výfuku, pak by to mohla bát snímač natočení vačky, nebo kliky.
Začni ale určitě palivovým filtrem, nový stojí stovku.
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
ybrcek píše: Ještě zkus čidlo teploty motoru. Jsou tam dvě. Jedno pro Ecu, druhý pro palubku. Pokud dáva blby hodnoty o teplotě motoru tak se to uchlastava.
to by vysvětlovalo i ten ekonoměr zkusím prohodit kabely... doufám že to má aspoň stejnej konektor.
FiZzeR píše: mira xj> na budíkách to má 200k, skromnej odhad je 3x tolik.
tps jsem proměřoval v celém rozsahu odporové dráhy, odpor se mění plynule a bez propadů
Rekl si to dobre....200tis to melo kdyz to k nam dovel nekdo pred 10ti lety.
Realita je jak si rekl ty.
Ale jsem za jak si rekl ty...cidlo kliky vacky me na oplu to take blblo zaclo cukat a vynechavat..a zaroven vymeni cidlo vacky.
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
ja tipuju ze je to nektery z cidel co podle nich rj urcuje polohu motoru - klika/vacky, lambda bych ani nerekl... tak kdyz blbne tak vetsinou to zere japo prase a jede hur ale ze by to nejelo skoro vubec apod... to uz spis ta vaha...
nooo a nebo to odvezt nekomu ze servismenu co delaj garazove bmw ... bezouskove, pupici...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: to by vysvětlovalo i ten ekonoměr zkusím prohodit kabely... doufám že to má aspoň stejnej konektor.
ekonomer by mel ukazovat podle doby otevreni vstriku... tzn kdyz leti spotreba nahoru tak to tam opravdu leje hodne paliva....
Mě to teda kolísalo a cukalo při teplotě 60-90C,jinak ne.Vyměnil jsem čidlo kliky a nic.nakonec to byla ta kombinace slabýho čerpadla a čidla vzduchu.Ale měl jsem itala
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: fizzer: cece chapu ze chces vymenit jen to co to opravdu zpusobuje, ale nenapada me u tehle sporadickejch chyb jak to zjistit jinak nez menit ty veci co to muzou delat, menit za novy je je trosku draha sranda, zkouset veci z vrakace zas nikdy nic 100pro nevylouci, zkusit nekoho se stejnym autem a prohazovat. to mereni lambdy/vahy vzduchu a cidel kliky apod mi prijde k nicemu, to je meris kdyz jsou ok, tak nameris na vsem ze to je ok... navic u ruznejch cidel co pracuji s nakym obdelnikem apod merenim ohmickeho odporu zjistis jen jestli nejsou upadly draty...
ja tipuju ze je to nektery z cidel co podle nich rj urcuje polohu motoru - klika/vacky, lambda bych ani nerekl... tak kdyz blbne tak vetsinou to zere japo prase a jede hur ale ze by to nejelo skoro vubec apod... to uz spis ta vaha...
nooo a nebo to odvezt nekomu ze servismenu co delaj garazove bmw ... bezouskove, pupici...
právě, a diagnostika mi neřekne nejspíš nic jinýho
bezoušky ani pupíky neznám
assassin píše: ekonomer by mel ukazovat podle doby otevreni vstriku... tzn kdyz leti spotreba nahoru tak to tam opravdu leje hodne paliva....
no hele je otázka, jestli je jen dlouho otevřenej vstřik, nebo jestli tam ten benzín opravdu jde... měl jsem venku svíčky, a elektrody jsou čistý, ten konec závitu je sazově černej a středovej izolátor je takovej ostře matně bílej. čili myslim že spíš než moc benzínu tam jde málo... tzn, něco nakecává jednotce, že tam jde chudá směs (což třeba klidně v tu chvíli může) a ta se to snaží korigovat delším otevřením vstřiků... což by ukazovalo na dodávku paliva.
blbý je, že na všecko potřebuješ nějakej přístroj nebo nástroj...což nemám viz třeba měření komprese, tlaku paliva, osciloskop na kdejaký čidla atd...
FiZzeR píše: právě, a diagnostika mi neřekne nejspíš nic jinýho
bezoušky ani pupíky neznám
pupíci
Už bych je asi nepovažoval za garážovej servis, asi si nechaj i docela zaplatit. Ale za zkoušku to možná stojí, třeba maj vyšší hodinovou sazbu ale dělaj to rychle a dobře, to nevím.
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
kabely ke svickam?svicky?
scrappy> zkus zkontrolvat kabel u cidla, cidlo nebo abs krouzek na kole
svíčky jsou tam měsíc a jsou čistý. jinak to má cívky přímo na svíčce.
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Dědek. píše: Nevím do aut nedělám,ale kámošovi felcka dělala skoro to stejný co tobě ten brambořík,u něj byla v kopru řídící jednotka.
to může bejt cokoliv... na googlu se dá najít stovka témat s podobným problémem, a když už náhodou někdo napíše čím to nakonec bylo, tak je to pokaždý něco jinýho... jednou čidlo kliky, jindy čidlo vačky, jindy zas jednotka, čerpadlo nebo hadr v sání a podobně... a přitom příznaky jsou naprosto stejný
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
co civky? jaky jsi tam dal se svickama?
btw. vymen ten benzinovej filtr...