Naposledy editováno 11.12.2011 21:27:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Také jsem ho zmerčil, ale moc se mi nelíbí.
Je nějaký krátký, asi ze slabého materiálu. Vypadá tak nějak plechově.
Kdyby to byl ten co má na boku otvory ve tvaru písmen KTM, tak ho beru.
Já kryt mám, sice dělaný, ale slouží vcelku dostatečně.
2 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Tak to jsem ještě neviděl
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
storeman píše: Janek, LuVo> Dík kluci!
Také jsem ho zmerčil, ale moc se mi nelíbí.
Je nějaký krátký, asi ze slabého materiálu. Vypadá tak nějak plechově.
Kdyby to byl ten co má na boku otvory ve tvaru písmen KTM, tak ho beru.
Já kryt mám, sice dělaný, ale slouží vcelku dostatečně.
Myslíš tenhle?
Ten z toho inzerátu mi přijde jako vychytanější, že líp kopíruje tvar motoru...
Na EXC jsem si koupi taky ten od SW MOTECHU a musel jsem si ho trochu dotvarovat.
Myslel jsem že je to nějaká samovýroba, ale teď koukám, že to bude ono.
a ten v inzerátu mi připadá nějakej divnej? Šroub na uchycení je až nad filtrem. Připadá mi to, že by kryt v přední části nešel upevnit.
Tady je fotka Barborky
Naposledy editováno 24.01.2013 08:53:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Ládínek. píše: storeman> na Pavoučka by to projelo všechno
No?
Myslím že tady styl pavouček neuplatníš, protože jak sundáš nohu na zem, tak si ji přejedeš zadím kolem!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
2 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
3 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Jinak ta tvoje guma vypadá zajímavě. Na zadek by se mi to taky hodilo
Vidim dobře tu druhou kawu v pozadí?
Naposledy editováno 26.01.2013 20:54:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
K-O-Z-E-L píše: Jezdíte?
Nejezdím. Od té doby co napadl sníh jsem Barborku nevytáhl.
Už se ale těším na příští týden, na tu oblevu, snad ten sníh sleze.
storeman píše: Nejezdím. Od té doby co napadl sníh jsem Barborku nevytáhl.
Už se ale těším na příští týden, na tu oblevu, snad ten sníh sleze.
Cože? Obleva? To je dobrá zpráva Jen bych řek, že to všechno neroztaje a kdyby jo, tak bych se v těch sračkách s kawou asi pěkně vyráchal
1 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
K-O-Z-E-L píše: Vidíš dobře,druhou kawu .
a co ta modrá Honda a červená Ducati
Znáš se z Jankem? Mohl by jsi s ním někdy přijet k nám.
Naposledy editováno 26.01.2013 21:26:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
storeman píše:
Znáš se z Jankem? Mohl by jsi s ním někdy přijet k nám.
Aby se ale s náma Janek na tý lehký už moc nenudil.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
K-O-Z-E-L píše: Jezdíte?Já obul toto a je to nářez.Jen doma nemaj pochopení .To ale nevadí,hlavně že se kola točí.
Jezdí, spíš tedy jezdil jsem. Budu upřímný, tak se nezlob . Ty hřeby jsou skoro, podle mě úplně, zbytečný. Pokud nemáš hřeby na zadku, tak je to jen optický design. V tomhle počasí ti drží přední kolo jako zařezaný i bez hřebů pokud jedeš po sněhu. Na louce to otočíš na fleku, můžeš to doslova zaříznout jako motokrosař na trati v tobogánu a náklon motorky dostaneš i pod 45st. a pořád jedeš . Jenže potřebuješ výkon motoru, jak psal Kadeloid. Pokud máš dobrou zadní gumu nebo si z horší dobrou uděláš i bež železa, tak vyjedeš neskutečně i bez hřebů a já osobně bych s hřebama nedal s Kawou víc než jen s gumou, protože by mě nepustila hlava. Jezdím prakticky to, co v létě.
Pak tu jsou další libovky jako například zamrzlý kalužky, louže v dolíkách na poli, ... Tam bez hřebů většinou nemilosrdně padáš a bolí to, jenže kolik jich v poměru celý cesty? 4 - 8 takových prekérek? Někdy je to míň, někdy víc. Pro mě je tohle na druhu stranu paráda, vyjížďku to dělá zajímavější, protože tě no mutí ke 100% koncentraci, učíš se číst terén, musíš přemýšlet, co kde může být, reagovat na to, a to seti následně bude hodit i po zimě.
Po letošní sezóně jsem zastánce gum bez železa, obvzlášť v našich podmínkách. A to jsem ještě nejel na nařezaných gumách, to musí být už opravdu .
Železo ano, ale jen pokud jezdíš po zamrzlým - rybníky, potoky, ledopády, hard enduro.
K té druhé Kawě, pokud ji chceš odlehčit do terénu, nechci tě zklamat, ale sundáš z toho váhu asi jen těch blinkrů. Ještě by šla předělat elektrika (jeden svazek tu na předělávku mám), ale to bude zas jen pár deka dolů. Jinak je dost váhy v motoru, se kterou neuděláš nic, dokud nedáš motor z eRka. Jenom magneto váží snad 5 kg .
Pro tunery, někdy letos (nevím kdy) budu asi prodávat "Enduro packet" na KLX - Přední tlumiče z eRka (jsou delší, tužší, mají nastavitelnou kompresi), zadní centrál Ohlins (origo díl na KLX R 650 s nastavitelnou kompresí a odskokem), zadní kolo 18" na 3 ložiskách s novým ráfkem a je nově vypletený, nový ložiska nebo 18" kolo origo z KLX R na dvou ložiskách v horším stavu, sadu drsných plastů, kterých ti nebude líto do terénu, padací rám z mé Kawy, vnitřní držáky na bastry pr. 22 mm - opravdu funkční, horní brýle z eRka, který mají úchyty na řídítka přes silenbloky kvůli vibracím a možná i nějaký další drobnosti.
Je to zatím jen nástřel, tak není potřeba to teď řešit, co, kdy, komu. Dám každýmu vědět, až to bude aktuální. Můžete jen přemýšlet, jestli byste to někdo třeba navyužil.
Taky mám motor zu té Kadeloidovo Kawy. Je tam dobrá převodovka, hlava, ale chtěl by určitě rozebrat a přetěsnit, protože z něj teče olej. Má Kick i startér. Potom mám ještě jeden motor na nd, kde jsou dobrý kartery z eRka, víka, zapalování, klika, ... Prostě taková hasploš, co zbyla, když se ze dvou motorů skládal jeden - je bez hlavy, rozvodů, ...
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
kadeloid píše: Aby se ale s náma Janek na tý lehký už moc nenudil.
Ty woe , s váma a nuda, to nemyslíš vážně . S váma to bude radost i na lehký , je to nejen o ježdění . Vždycky jsem u vás našel radu, pomoc (nejen teoretickou), povzbuzení, ... prej nudá .
K věci, už jsem chtěl přestat věřit na Ježíška, čekal jsem trpělivě, jestli si ten můj dopis přečetl, prosil jsem maminu, aby stromeček ještě chvíli doma zůstal, .... a když po měsíci sundala ozdoby, že už opravdu asi nepřijde, řekl jsem ji, ještě aspoň jeden den. A dnes ráno se probudím a byl tam. Husar jako poleno .
Sice je tam cedulka, dodělej si doma, je na něm práce dost, ale i tak dobrý .
První výjezd bude cca do měsíce, na nic nechvátám, ale už se těším .
No a co jinak dodat k tomu opožděnýmu ježíšku.. Snad jen že ti gratulu a věřím, že se o něj budeš dobře starat. Teď už aby na tebe byl i on hodnej a nepřivodil ti nějakej vážnej a konec konců ani drobnej úraz. Tohle už je jiná liga než kawa a vracet ke kawě se ti už chtít nebude. S timhle to bude jednak větší zábava a hlavně menší dřina.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Janek píše: . A dnes ráno se probudím a byl tam. Husar jako poleno .
Počkej! Tak to jsem fakt nepochopil?
Jsem ještě nějakej zmatenej a rozrušenej s té volby prezidenta a najednou toto???
Ihned objasnit!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Triumph od roku 1990 Triumph Speed Triple, Triumph Speed Four, Triumph Sp... | Apo-Rider | 5 | 12.6.2024 v 20:36 Apo-Rider |
špatně svítí, málo svítí kontrolky... Triumph Speed Triple, Triumph Sprint 955i ST, Triump... | kokoška. | 4 | 8.4.2024 v 15:18 pepe100 |
GPS Triumph Tiger 955i Triumph Tiger 955i | Ondra666 | 6 | 31.3.2024 v 19:35 Ondra666 |
zkušenosti S KLX 650R Kawasaki KLX 650 | Husa123 | 24 | 8.2.2024 v 22:16 Kohlstein |
Moto servisy Jihočeský kraj Kawasaki KLX 650 | LegitPasha | 4 | 3.12.2023 v 19:58 slabak2 |