1 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
3 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Veverčák píše: clovek tu dva dny neni a tady je snad 15 novych stranek . Neco duleziteho v nich?
Tak urciteee, desne dulezitych veci.
Hele ty bys to mohl vedet. Pirelli diablo superbike, je to ciste zavodni (ostra) guma na trat? Kdysi jsem si pro jeden PR clanek koupil superbike Pro a to byla strasna picovina, ta guma strasne klouzala.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Veverčák píše: clovek tu dva dny neni a tady je snad 15 novych stranek . Neco duleziteho v nich?
Jo, řeším svoje tlumiče a pera: Jsem s hrůzou zjistila, že ta pera, co tam byla, mají předpisovou délku dle manuálu, na cestě mám objednaná nová pera a teď nevím, jestli to není zbytečně vyhozená trojka... Oleje tam bylo zhruba 50 % toho co mělo být, ale vychcalo to až ten poslední týden těžce a měkký to bylo tak rok určitě
No jo, jenže tlumiče už byly dělaný, tak je možnost, že tam někdo dal nějaký ultraaušus pera a jsou jak žvejka od výroby?
SLEEPER píše: Tak urciteee, desne dulezitych veci.
Hele ty bys to mohl vedet. Pirelli diablo superbike, je to ciste zavodni (ostra) guma na trat? Kdysi jsem si pro jeden PR clanek koupil superbike Pro a to byla strasna picovina, ta guma strasne klouzala.....
jezdim Dunlopy .. ale zeptej se na nasem vlakne, nekdo bude vedet
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
anii píše: Jo, řeším svoje tlumiče a pera: Jsem s hrůzou zjistila, že ta pera, co tam byla, mají předpisovou délku dle manuálu, na cestě mám objednaná nová pera a teď nevím, jestli to není zbytečně vyhozená trojka... Oleje tam bylo zhruba 50 % toho co mělo být, ale vychcalo to až ten poslední týden těžce a měkký to bylo tak rok určitě
No jo, jenže tlumiče už byly dělaný, tak je možnost, že tam někdo dal nějaký ultraaušus pera a jsou jak žvejka od výroby?
zcela pragmaticky .. uz neres, co kdo udelal, ale udelej to poradne a cele a aspon budes vedet, ze to mas cajk ...
a az se pak svezes na poradne motorce, tak to stejne prodas
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Veverčák píše: zcela pragmaticky .. uz neres, co kdo udelal, ale udelej to poradne a cele a aspon budes vedet, ze to mas cajk ...
a az se pak svezes na poradne motorce, tak to stejne prodas
prodám, ale tak za rok za dva, však já už vím, kterým směrem potřebuji jít.
A jinak - neporadil jsi, ťuňťo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
anii píše: prodám, ale tak za rok za dva, však já už vím, kterým směrem potřebuji jít.
A jinak - neporadil jsi, ťuňťo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
matt píše: a kam teda směřuješ?
Ja to vidim na nejakej jednobuch v cestovnim enduru.
Ale ony jsou i ty od výroby prý progresivní, tak nevím.
Tak jsem zvědavá, co udělá ten olej. Pak by jsi dával jako hustější, oproti manuálu?
edit: No a ty pružiny, já jen byla zklamaná, že jsem čekala, že ty staré budou minimálně v půlce zlomené nebo o 5 cm zkrácené a oni mají ukázkovou délku
Naposledy editováno 09.06.2017 13:00:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
anii píše: matt> No na posez a pod se mi líbí cestovní endura typ varadero, v-strom a pod., na druhou stranu mi celkem vyhovuje čtyřválec, takže jsem obrázkově pokukovala (na doporučení) třeba po honda CBF1000. Na druhou stranu nevím, o kolik větší je oproti tomu mému CB 600 S na posez.... Budu čumět na respectu, tam vždycky třídím motorky, co bych mohla a co ne...
promiň, ale koupit CBF když můžeš koupit FZ1 mi přijde zcela zbytečné. FZ1 je někde úplně jine...zvládá všechno a ještě k tomu co celkem jede.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
edit: navíc píšu "třeba", já vím, kam směřuju - chci větší motorku, silnější a pohodlnější. Ale raději bych lovila mezi čtyřválama, mám ten projev motoru radši, než u dvouválců...
Naposledy editováno 09.06.2017 13:11:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Sonicek píše: promiň, ale koupit CBF když můžeš koupit FZ1 mi přijde zcela zbytečné. FZ1 je někde úplně jine...zvládá všechno a ještě k tomu co celkem jede.
jo. zrovna litrova CBF je IMHO naprosto priserna a nudna motorka ... pro nejakeho stareho paprdu, co se chce plouzit nudne krajinou a nechce choppera
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
anii píše: Sonicek> FZ1 je fazer? Ten je ale na posez srovnatelný s hornetem, já bych radši něco, na co se nemusím tak skládat... možná je to cbf na tom stejně, nevím, porovnávala jsem to jen podle obrázků, fazer jsem měla tu čest...
edit: navíc píšu "třeba", já vím, kam směřuju - chci větší motorku, silnější a pohodlnější. Ale raději bych lovila mezi čtyřválama, mám ten projev motoru radši, než u dvouválců...
VFR1200
1 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Veverčák píše: jo. zrovna litrova CBF je IMHO naprosto priserna a nudna motorka ... pro nejakeho stareho paprdu, co se chce plouzit nudne krajinou a nechce choppera
No, nejmladší už nejsem...
A vidíš, mně jí doporučovali jako další level... Na živo jsem jí snad ani neviděla, nebo jsem si to rozhodně nebrala do hlavy, já spíš čumím po starších kusech...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Veverčák píše: VFR1200
To má hnusnej čumák...
anii píše: No, nejmladší už nejsem...
A vidíš, mně jí doporučovali jako další level... Na živo jsem jí snad ani neviděla, nebo jsem si to rozhodně nebrala do hlavy, já spíš čumím po starších kusech...
ja ji mel pujcenou jako nahradni, kdyz bylo VFR na servise ...
ale je pravda, ze ja jsem asi mimon, jsem na neco zvykly a plno motorek mi prijde, ze proste nejede a nebrzdi, i kdyz jsou z nich jini nadseni ...
Sonicek píše: tak koupit ridítka a představce a případně přepáčko na nohy není zase taková darda...úplně to překope motorku, můžeš s ní i okruh, nebo vesele cestovat. Motor je držák! Super podvozek, perfektní brzdy.....odpružení průměrný, ale všechno se dá poladit. a cena? docela směšná i za novější motorky.......podívej se kolik je FZ1 a kolik CBF? To už něco o sobě říká....prostě fz1 je podle mě od roku 06 do 12 (tuším) nejsportovnější naked s cetovatelskejma ambicema
No dobrá, budu ho mít v povědomí, stejně je to pro mě otázka roku, dvou, jestli budu jezdit, jak dosud, tedy spíš nejezdit, tak i tří, do té doby může být všechno jinak.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
anii píše: No, nejmladší už nejsem...
A vidíš, mně jí doporučovali jako další level...
Ty tvy naseptavace bych chtel nekdy poznat.
Jaka motorka, takova majitelka. To my mladi muzi,jezdime jen divoke sporty.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1195, 1196] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35860 | Dnes v 11:01 Veverčák |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 48 | Včera v 08:07 Rolda89 |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 10 | 26.4.2024 v 12:34 psenap |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 2 | 25.3.2024 v 11:45 Gahan37 |