zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
Stojan? já si koupil plošinu s nůžkovým mechanizmem, https://www.mojedil...pro-motocykly-500kg/ abych na tom dokázal zvednout i velkou motorku. Sice to není nahoře hned, ale s akuvrtačkou to je celkem rychlý. Ty divný podložky jsem zahodil, na plochu jsem nalepil 5mm gumu a mám vyřešeno.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
assassin píše: Ja nemuzu elektriku uzvednout, tak ta bydli jedina na "trianglu"
V Motocyklu mají v testu Varg - neměli ji půjčenou od tebe? Kdysi jsi říkal, ze se s Petrem Zárubou znáš, tak mě to napadlo.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
assassin> prosimtě kolik varga váží, já myslel že je někde kolem 120kg ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
assassin píše: EnduroOnRoad> papirove 118kg, ja navazil 120kg na osobni váze…
mokrá nebo suchá?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Wenca24 píše: mokrá nebo suchá?
Tezko rict, budou se lisit tak o 2kg max - je tam litr vody a par deci oleje,vazeno nabite samo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Koukám, že k motorkám dávají homologační sadu, třeba držák RZ, zrcátka a blinkry. Každý asi jinak. Když se potom po čase jede na STK, tak je to vše předpokládám potřeba nastrojit, což není problém. Ale co v běžném provozu, při přesunu po silnici. Řeší policajti, že na motorce nejsou zrcátka a blinkry? Je mi jasné že to bude kus od kusu.
Ono spis zalezi co chce clovek jezdit… jestli enduro s potrebuje ostrou, zjisti, ze nepotrebuje az tolik znacku… a naopak
Ve finale je lepsi i tu ostrou nekam odvezt na vozejku …
3 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
pokud znacku mas a motorka nevypada na prvni pohled jako "kroska" tak se za tebou s nejvetsi pravdepodobnosti neotoci projizdejici hlidka....
pokud znacku nemas, je to jak rudej hadr na bejka - problem je, ze znacka umistena tak aby nedrazdila policii je prvni na rane v terenu....
Nejde mi o pokutu, že nemám výbavu, jde mi o to, aby mě to nestálo papíry, což si dovolit nemůžu. Nějakou tu stokorunu na pokutu vozit budu. Budu jezdit s partou motorek vysloveně civilních Endur jako XT a tak se značkama.
Honza-TA950 píše: assassin> si děláte prdel ...ale já dostal vážně míněný dotaz u ebiku jestli nabitá baterie váží víc než vybitá
Ona opravdu nabitá váží víc, než vybitá. Také zahřátá váží víc než studená. Dá se to i spočítat, nikoliv ale zvážit, ani ve vákuu, protože tak přesnou váhu nemá nikdo.
Gravitace působí na celkovou energii/hmotu tělesa, ne jen na klidovou hmotnost.
assassin píše: pokud znacku nemas, je to jak rudej hadr na bejka - problem je, ze znacka umistena tak aby nedrazdila policii je prvni na rane v terenu....
Na to mám dobrú vec, volá sa Hot Swop (s o-čkom), jeden kus namontuješ na ten podblatníček, druhý na značku a môžeš nasadzovať a dávať dolu, koľko potrebuješ. EDIT: Teda mal som, lebo teraz som ten podblatník rozbil a nový ešte nemám.Fakt je, že to nerieši blinkre a zrkadlá, ale existujú aj sklápacie zrkadielka alebo sa dajú jednoducho odmontovať či primontovať. Blinkre nie, ale mňa keď na endure zastavili, tak neriešili ani blinkre ani sklon značky. Takže si myslím, že s tým hotswopom sa moto dá používať a zároveň je v takej konfigurácii, že policajtov nijak vyslovene nedráždi. Ale môžeš naraziť na niekoho, kto to kontroluje, riziko je tam vždy.
Sám ale tak nejazdím, pretože to mám 20 km a len tej prejazd mi pridal 2-3 mth, tak som to začal ťahať dodávkou.
Naposledy editováno 19.12.2023 16:11:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
LuckyGhost píše: Pojedu si pro Xtrainera, ale budu se přesouvat k jedné trati až 20km po silničkách 3 třídy mezi vesnicema. Žádné hard enduro to nebude, Spíš motání se po lesních polních cestách a ta trať. Asi by mi ani nějaká menší zrcátka nepřekážela a blinkry se snad dají okecat.
tal tohle tě na Xtraineru přestane brzo bavit A trať, pokud je spíš krosová taky. Ale to už asi z rad víš, takže si to jen potvrdíš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Jenže cena CRF s lepším podvozkem je skoro jak Xtrainer a tak nějak si raději odpustím pohodu na přejezdech a budu mít podstatně lehčí motorku s větším výkonem. CRF by se zase potencionálně lépe prodávalo ojeté, nebo si udrží vyšší cenu.
Možná volím blbě a budu z Xtrainera dělat dualsport kterým není. Ale chci to zkusit, žádné hard věci jezdit nechci, už mám z dřívějších dob zrakvené koleno z motorky. V nejhorším za sezónu jej prodám s nájezdem 20 mth.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
LuckyGhost píše: Palomoto> Ještě doplním. A nebo kluci ty své těžké potvory zahodí a skočí na podobnou motorku jako Xtrainer.....
Taky možnost, záleží co jezdíte a chcete jezdit. Ale na to co píšeš, bych vzal tu CRF 300. Na inzerci už bylo dost zanovnich i s hotový podvozkem a s cenou od 120tis. Zkoušel jsem Freeride, asi dost podobný Xtraineru a pokid bych nechtěl jezdit Hard, spíš k trialu, nebo trénovat techniku v pomalém tempu, tak mne to nedává smysl
PS: tím spíš, jestli už nějakou techniku najeto máš
Naposledy editováno 19.12.2023 19:19:14
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Je to boj.
Luckyghost: ortezy mas? Jestli mas nacnute koleno asi bych bez nich na motorku nevlezl
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
To vybírání bylo peklo. Nejprve CRF, potom se mi zamlouval Fantic, potom jsem měl od kamarádů nabídku na rok stará ostrá endura. U Xtrainera mi jako jediný kompromis přišel malá nádrž.
Já mám prioritu kola, ať už MTB nebo silniční. Motorka je jen na pár svezení v sezóně. Žádné bláznění. Ani to nejde, když neplánuji jezdit často. Vím jak trpí netrénované tělo a hlavně ruce, když člověk po dlouhé době vleze na krosku či enduro. Ale zároveň v dospívání jsem tím žil a tak jsem chtěl zase zkusit bahno.
ja si taky prosel ruznyma veletocema, ale enduro me porad nejak nechytlo... tak zkusim trosku pohnout s mx, ale nejak uz nemam odhodlani jezdit v zime
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do... [1 ... 11, 12] Yamaha Tricker 250, Kawasaki KLX 250, Honda XR 250R,... | ZdendaZB | 338 | 30.10.2024 v 20:57 ZdendaZB |
Objednavka sedla Seat Concepts z USA Honda CRF 250L | stomas | 23 | 3.10.2024 v 21:39 stomas |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |