Téma: Masarykův okruh a jeho okolí
 
16.2.2011 v 16:15
Podělte se společně s námi o krásné okamžiky jak ze starého, tak z nového Masarykova okruhu





Masarykův okruh a jeho okolí

22.1.2015 v 20:47 | Nahoru | #7471
Na 7459 ten "čahoun" vpravo, v černé kombě, je Dieter Braun ,
vedle něj dlouholetý ředitel VC Československa Kunc,
v červeno-černo-bílém Gianfrancesco Bonera(?) a vedle něj pan Holčák(?),
myslím že tehdy šéf tech.komisařů .

Naposledy editováno 22.01.2015 20:53:03

Masarykův okruh a jeho okolí

22.1.2015 v 21:15 | Nahoru | #7472
Ivan 2T

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Masarykův okruh a jeho okolí

22.1.2015 v 22:37 | Nahoru | #7473
JV> A. Gras v skupinke v Brne 1979?




(reakce na) Masarykův okruh a jeho okolí

22.1.2015 v 22:42 | Nahoru | #7474
josef58>Já také fandil Saarinenovi,po jeho tragickém umrtí na Monze Lensimu,ale pak jak přišel Read k MV,tak jsem fandil mu,ale to už šli 4 takty do ustupu, začal porážel Agostiniho,pak ho porazil i na dvoutaktní YAMAHA 500.S Readem,Bonerou-skončila v Brně 4 taktní éra,slyšet ten nájezd do Baltisbergra,řazení dolu,dodnes běhá mráz po zádech,určitě i každému kdo to zažil.Prože 4 takt zapaluje a vybuchuje až každou druhou otáčku,má také mnohem nižší výkon než dvoutakt.Proto znovu při zavdení 4 taktu do GP jim zvedli obsah z 500 na 998,z 250 na 600. MV a READ byl poslední čtyřtakt-solo moto 500 který dokázal na starém okruhu zvítězit v souboji s 500 dvoutakty.

Naposledy editováno 22.01.2015 22:43:59

1 reakcí na tento příspěvek Masarykův okruh a jeho okolí

22.1.2015 v 23:24 | Nahoru | #7475
Ty pětistovky MV 4T a Yamahya Suzuki 2T, měly ještě začátkem 70 let podobný výkon, okolo 125 koní. Postupně 2t zvyšovaly výkon a 4T už nestačily!
Ovšem poměry 500 2T proti 990 4T nebo 250 2T proti 600 4T, byly pro dvoutakty likvidační!

1 reakcí na tento příspěvek Masarykův okruh a jeho okolí

23.1.2015 v 08:43 | Nahoru | #7476
Není na 7473 příliš úzká trať na to, aby to bylo v Brně ?

(reakce na) Masarykův okruh a jeho okolí

23.1.2015 v 08:48 | Nahoru | #7477
IvanDvoutakťák> Je to Brno, pamätám sa, kde som to fotil.

Masarykův okruh a jeho okolí

23.1.2015 v 10:06 | Nahoru | #7478
Ten pád Phila Reada na brzdách před "pisáreckou vlásenkou"
jsem viděl - nezdál se nebezpečný,ale ono"u kličky" vždycky
záleží na tom, jak člověk na to rameno "řachne" ... )-:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Masarykův okruh a jeho okolí

23.1.2015 v 15:58 | Nahoru | #7479
nikto00> bodejť by sis to nepamatoval, když tam máš Petěrka . 1979 350 č.35 Sayle. Ovšem kde jsi to fotil, tak to se velmi rád dozvím? Děkuji za info.

(reakce na) Masarykův okruh a jeho okolí

23.1.2015 v 16:14 | Nahoru | #7480
JV> Dobre píšeš a fotil som na úseku po Veselke. Tú 6 som si pamätal ako neznámy objekt - s nízkym číslom .

(reakce na) Masarykův okruh a jeho okolí

23.1.2015 v 17:55 | Nahoru | #7481
[quote=FF]Pár archivních obrázků z výstavy staré a nové tratě... podobnost čistě náhodná...

velmi pekne fotky toto!

(reakce na) Masarykův okruh a jeho okolí

23.1.2015 v 18:03 | Nahoru | #7482
josef58>
#7367 skvosty fotky :) prvu nejak nevim odhadnut, druha mozno baltis a tretia by mohla byt za Lomem alebo vjezd do liskovce?

(reakce na) Masarykův okruh a jeho okolí

23.1.2015 v 20:30 | Nahoru | #7483

AKRO píše: Ty pětistovky MV 4T a Yamahya Suzuki 2T, měly ještě začátkem 70 let podobný výkon, okolo 125 koní. Postupně 2t zvyšovaly výkon a 4T už nestačily!
Ovšem poměry 500 2T proti 990 4T nebo 250 2T proti 600 4T, byly pro dvoutakty likvidační!

Na to zapomen -125 koní u MV,čtyřtakty mimo jiné v té době zlikvidoval limit na hluk,měli s tím o moc větší problém než dvoutakty.Jinak myslím že SUZUKI RG mk6 měla 105 koní,tu jsem jel,ale přesně si ten výkon nepamnatuji,ale někde doma mám manuál. Ivan 2t to určite bude vědět.

Naposledy editováno 23.01.2015 20:33:35

Masarykův okruh a jeho okolí

23.1.2015 v 21:41 | Nahoru | #7484
Imoladu - To je fakt, někde jsem četl, že MV skončila hlavně proto, že měli problém s udržením výkonu, při snížení hluku! Pokud jde o ten výkon, Suzuki a Yamahy měly okolo 120 koní a pokud jim MV stačila, zřejmě měla ten výkon podobný!Jde taky o to, kde byl ten výkon měřený, pokud na zadním kole, byl výkon logicky nižší!

2 reakcí na tento příspěvek Masarykův okruh a jeho okolí

23.1.2015 v 22:09 | Nahoru | #7485
Tříválec MV 500 měl 78 koní,čtyřválec MV 500 neměl nikdy 120 koní,max.tak 100 koní.

Naposledy editováno 23.01.2015 22:10:44

(reakce na) Masarykův okruh a jeho okolí

23.1.2015 v 23:01 | Nahoru | #7486
imoladu> Myslím, že nemáš pravdu!

Naposledy editováno 23.01.2015 23:02:14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Masarykův okruh a jeho okolí

24.1.2015 v 13:08 | Nahoru | #7487
imoladu> Zajímavé téma, kdy padlo 100 koní v půllitrech?
1967 - Honda 90-těsně pod 100,dle různých zdrojů
1972 - MV 3V...78-83
1973 - nástup Yamahy se Saarinenem...90
1974 - nástup Suzuki se Sheenem...90
1975 - Yamaha, Suzuki, MV...cca ±100
1976 - omezení hluku na 110 dB, poškození 4T,
Suzuki 110-115, poslední závody MV s Agem...98-108
1979 - Suzuki...130
1983 - ME v Brně, Stašova Suzuki 125

(reakce na) Masarykův okruh a jeho okolí

24.1.2015 v 16:19 | Nahoru | #7488
Risso46> ale ved Ty si nefajčiar ...

Masarykův okruh a jeho okolí

24.1.2015 v 16:37 | Nahoru | #7489
GP ČSFR 1990 z tribúny T2



Masarykův okruh a jeho okolí

24.1.2015 v 16:39 | Nahoru | #7490
Rosho, reaguješ na tú prastarú foto? Kedysi som občas nejakú cigaretu vyťahal

Masarykův okruh a jeho okolí

24.1.2015 v 16:55 | Nahoru | #7491
Krásný fotky/krásný pohled na boxy 1990 - ještě bez toho debilního plotu PRO AUTA na zdi

Naposledy editováno 24.01.2015 16:57:08

(reakce na) Masarykův okruh a jeho okolí

24.1.2015 v 18:05 | Nahoru | #7492
Risso46> mne to kamarát ukazoval na titulke amerického časáku,odhadujem motorcykle a bol som z toho celý hyn...

Masarykův okruh a jeho okolí

24.1.2015 v 20:28 | Nahoru | #7493
Začiatok novej etapy GP na novom okruhu



Masarykův okruh a jeho okolí

24.1.2015 v 21:05 | Nahoru | #7494
To se ""nám"" ten název GP v Brně často měnil
Tady Grand Prix Č S S R a na předchozí Č S F R . . .

Naposledy editováno 24.01.2015 21:05:47

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Masarykův okruh a jeho okolí

24.1.2015 v 21:41 | Nahoru | #7495
JV> O HONDĚ 500 -1967 vím-100 koní,ale psali blbý podvozek,těch 108 koní u MV- chlazení vzduchem nevím,asi historická pohádka.Kolik měla potom HONDA 500-s oválnými písty atd....poslední500čtyřtakt od Hondy,když ani s F.Spencerem nestačil.Jinak já ty parametry nikde nehledám,jen co si pamatuji .

Naposledy editováno 24.01.2015 21:42:52

1 reakcí na tento příspěvek Masarykův okruh a jeho okolí

25.1.2015 v 15:14 | Nahoru | #7496
rosho prispevok c.7493 - c.56 vlavo dole nie je to rakusan Engelbert Neumaier ?

1 reakcí na tento příspěvek Masarykův okruh a jeho okolí

25.1.2015 v 15:26 | Nahoru | #7497
Rad sa s Vami podelim o par ''brnenskych'' dokumentov z mojho archivu, neviem ci uz nahodou v minulosti som ich sem nedaval, ale teraz aspon v lepsej kvalite oskenovane.
Zaevidovana prihlaska Giacomo Agostiniho na GP v Brne 1975 do triedy 350tok s podpisom.




(reakce na) Masarykův okruh a jeho okolí

25.1.2015 v 16:07 | Nahoru | #7498
majco46> 52 Neumair Erich. V tom 87-mom sa kvalifikoval ne 29. mieste a v závode skončil 25. Za ním je vidieť ešte 20 Hans Lindner(A), 46 Neddy Crotta(CH). Sajdy 6 Zurbrug/Zurbrug(CH) a 21 Stropek/Demling(A). Štart do zahrievacieho kola 250 ccm s číslom 6 Martin Wimmer(D), 2 Sito Pons(E), 22 Luca Cadalora(I), 3 Dominique Sarron(F), 4 Toni Mang(D), 12 Carlos Cardús(E). No a 500-večky 21 Tadahiko Taira(J), 3 Randy Mamola(USA), 11 Niall MacKenzie(GB).

Masarykův okruh a jeho okolí

25.1.2015 v 17:48 | Nahoru | #7499
To je požitek, Rosho, vidět Eddieho a jeho DVOUTAKTNÍ střelu 500ccm na Tvém Profilu
Jako řada dalších záběrů půllitrů té doby, i tento jasně dokumentuje, že tehdejší piloti
jejich lokty a ramena, oproti dnešnímu stylu jízdy, zas o moc výše nad tratí nemívali
A to tehdy měli jezdci hlavu ZA plexi, ne vedle něho jako teď ...

(reakce na) Masarykův okruh a jeho okolí

25.1.2015 v 21:10 | Nahoru | #7500

imoladu píše: JV> O HONDĚ 500 -1967 vím-100 koní,ale psali blbý podvozek,těch 108 koní u MV- chlazení vzduchem nevím,asi historická pohádka.Kolik měla potom HONDA 500-s oválnými písty atd....poslední500čtyřtakt od Hondy,když ani s F.Spencerem nestačil.Jinak já ty parametry nikde nehledám,jen co si pamatuji .



Někde jsem četl, že ta Honda 500 s oválnými písty měla okolo 130 koní, při závratných otáčkách, ale v té době už vůbec nestačila, sice jeden závod jela na 8 místě, ale nedojela!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist