zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Jestli někdo z vás ví více, tak mi prosím napište, jaký je rozdíl mezi svody FMF PowerBomb,MegaBomb a mezi výfuky HEX Q4 a Powercore 4 HEX.
Děkuji
Kazy píše: Zdravím pánové. Také hodlám koupit laďák na tu mojí. Kdo by měl zájem, tak TADY je mají
Jestli někdo z vás ví více, tak mi prosím napište, jaký je rozdíl mezi svody FMF PowerBomb,MegaBomb a mezi výfuky HEX Q4 a Powercore 4 HEX.
Děkuji
Takže jsou i na českém trhu, paráda Ale cena je koukám hodně jinde V USA je za tu cenu komplet kit na crfl(svod, koncovka FMF, přední rozeta 13z a EJK chytrá krabička do vstřikování)
rozdíl mezi Power a Mega bomb bude asi jen ve vzhledu, výkonovej rozdíl asi nepostřehnutelnej. Co ale řikali majitelé megabomb na internetu, tak jak je to velký ta bambule, tk si o to připejkaj botu, takže bych spíš volil powerbomb
A co se týče koncovek, tk Q4 je tišší a Powercore strohej racing
intuic píše: SuperSic58:Jen mi nejde do hlavy, jestli má smysl jít do laďáku, když CRFko nemá možnost úpravy vstřiku přes notebook bez dokoupení "chytré skříňky", která je drahá jak sviňa.Je možné, že je laďák už předem "předchystaný" na plné využití? Bez obalu se přiznám, že tomu moc nerozumím a ty s tím asi zkušenosti máš...
Laďák bych řek, že namontuješ a jezdíš a přihodíš kolem 2 koní a zlepšíš průběh, viz grafy. Notebookem to asi jen tak nepude naladit u všech motorek, chytrá krabička bude nezbytná. Tou pak přidáš další koňáž a i lepší spodek. Pak už se ale musí i trochu otevřít sání(navrtání airboxu před filtrem a asi i sportovní filtr(bavlna nebo molitan).
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
http://electronicjetkit.com/
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
SuperSic58 píše: Zde ofiko stránky chytré krabičky EJK. Uplně teda nechápu, jak to pracuje a funguje
http://electronicjetkit.com/
Tak tomu tedy taky vůbec nerozumím. Mockrát díky za informace. Takže jsem chtěl koupit MegaBomb a Q4 HEX ,ale teď když mám potřebné informace, tak to bude přesně naopak
Jinak v USA je cena samozřejmě mnohem lepší, ale jak to sem za ni dostat?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Kazy píše: Tak tomu tedy taky vůbec nerozumím. Mockrát díky za informace. Takže jsem chtěl koupit MegaBomb a Q4 HEX ,ale teď když mám potřebné informace, tak to bude přesně naopak
Jinak v USA je cena samozřejmě mnohem lepší, ale jak to sem za ni dostat?
No jedině mít kontakt na nějakýho borce, co to objednává ve většim množství zboží ze zámoří, přes kterýho to lze objednat a mít to za lepší cenu, než kdyby sis to objednával rovnou z usa jen pro sebe.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
SuperSic58 píše: Kazy> Jakou nabídku? Tady z tuzemska? Jesli to teda neni tajný
Samozřejmě to není tajný Tady z tuzemska. Za 15690,- výfuk FMF Q4 HEX + svod MegaBomb, nebo za 13999,- výfuk FMF Powercore 4 HEX + svod PowerBomb. Jinak Yoshimura RS-4J je ve čtyřech provedeních. Nejlevnější za 14190,- až po 17740,- Na ty mám nabídku ceny o 5% levnější.
Ceny FMF jsou myslím velmi dobré, když vezmete v úvahu za kolik se prodávají v USA. Připočtěte 4% CLO + 21% DPH a doprava.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
SuperSic58 píše: Kazy> Dík za info. Ty Yoshimury byly vždycky drahý jako prase, ale zas ta značka a vzhled, je bombastickej I když, i ten FMF vypadá hodně dobře
Tak ta Yoshimura je úplně jiná liga. Nádherná. Zítra přijde FMF, tak snad bude na živo hezčí, než na fotce
Kazy píše: Tak ta Yoshimura je úplně jiná liga. Nádherná. Zítra přijde FMF, tak snad bude na živo hezčí, než na fotce
Jiná liga hlavně tradicí(značka) a vzhledem. Výkon přidaj obě asi tak nastejno a zvuk to nevíme. Na youtube jsou ale nějaký videa. Mělo by to přišťavit hlavně ve vyšších otáčkách, kde je to crfko v sérii takový vlažný, dej pak vědět
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Kazy píše: Omlouvám se, že píšu až teď. Právě jsem přišel z práce. Motorka je živější a zdá se mi že lépe jede, ale to může být jen zdání. Mám zatím jen koncovku. Já už mám přes 1000Km, ale na garančku se teď nedostanu. Časově to nepůjde.
Měl bys vyměnit aspon olej. Já mám 1000km taky,přesně 990. Zítra vyměním olej a filtr a na garančku půjdu později. Prý krom oleje to nevadí.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
SuperSic58 píše: Ja menil uz pri 200km Pry na garancce delaj i inspekci ventilovych vuli, takze se tam motorka musi nechat a delaj to druhej den, aby to bylo echt studeny.
Ahoj,
a neber to prosím, jako že bych chtěl dělat chytrýho.
Je mi jasný, že s tou "informací" jsi v tom nevinně (žes ji od někoho převzal), ale CRF 250L má přece vymezování ventilových vůlí podložkama.
A výroba motoru dneska je (nebo by měla být) velmi přesná a nedává moc prostoru, že by tam někdo něco zmastil (myslím chybu lidského činitele)
Dokonce i u mašin se štelováním ventilových vůlí šroubkem (kde to jednak má tendenci se rozhasit mnohem dřív než u podložek, a kde při výrobě opravdu záleží, kdo to dělal a jak moc pečlivě ty vůle nastavil) se vůle musí kontrolovat zpravidla o dost později.
Natož u vůlí vymezených podložkama. Třeba u Yamahy WR 250R/X se kontrolují poprvé až po ujetí cca 40 tisíc km, a u mého auta (víceválcový motor, nemá hydroštely, ale taky podložky) až po ujetí 90 tisíc km.
Zkrátka - nechce se mi tomu věřit. Nedělá se třeba jenom ten servis důležitým?
Ale jestli je to přece pravda, tak tam nejspíš někdo něco ošidil...
Konstrukce, použité materiály, nekvalifikované výrobní síly, přesnost výroby, montážní postupy?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |