1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Naposledy editováno 13.10.2017 12:18:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Pro kontrolu - větrák samovolně mění otáčky nebo neméně samovolně uplně stávkuje, ale čárky na panelu přibejvaj normálně, žejó
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: nemako> Pouštní nebo nepouštní, podstatný je že nemocnej. Teď maj sezónu, já ho dělal asi tři neděle zpátky
Pro kontrolu - větrák samovolně mění otáčky nebo neméně samovolně uplně stávkuje, ale čárky na panelu přibejvaj normálně, žejó
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
nemako píše: ventilátor v pohodě,jen to topí na okno a na nohy furt a z palubky jak kdy. teplota nastavená na 16 a když vypnu klimošku,je tam tak 40
To bude asi ventil topeni, mě nezaviral a šla tam pořád tepla voda bez ohledu na nastavení.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
SVSkritek píše: To bude asi ventil topeni, mě nezaviral a šla tam pořád tepla voda bez ohledu na nastavení.
kde je? ale je divný,že to netopí ze všech výdechů. jen na okno a na nohyNaposledy editováno 13.10.2017 12:30:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
nemako píše: ventilátor v pohodě,jen to topí na okno a na nohy furt a z palubky jak kdy. teplota nastavená na 16 a když vypnu klimošku,je tam tak 40
Jo, to bude něco jinýho, nejspíš ten ventil.
Teplota z výdechů uprostřed se reguluje tím kolečkem fprostředku.
FiZzeR píše: Nevíte někdo, jak na mechanickým naftovým vstřikovacím čerpadle nastavit dávku paliva jen při plným sešlápnutí pedálu? Přes "smoke screw" to dost dobře nejde, když přidám, tak to přidá v celým rozsahu, takže to hulí jak prokopnutý, jede to dobře, ale na volnoběh se to za studena klepe až z toho lítaj šrouby a i za tepla je to hrozně citlivý na jakýkoli zatížení (typu sepne větrák, zapnu výhřev zadního skla - to padnou otáčky tak těsně nad chcípnutím a zase z toho lítaj šrouby). A když uberu do fáze kdy to při prudkým přidání lehounce zahulí, tak to má i za studena parádní volnoběh, sepnutí větráků atd nemá naprosto žádnej vliv na otáčky, ale zase to nejede (dost citelně, ztratím asi 20km/h na maximálce). Kurva fix.
Jak je to s dorazama "klapky" nebo jak se ten ovládací bazmek jmenuje, co vlastně dělaj a dá se do nich šťourat? V návodě na přetěsnění pumpy jsem našel, že jediný do čeho se dá bezpečně šťourat je volnoběh a šroub směsi, zbytek že je nastavenej na stolici (čili asi i dorazy). Akorát už se v tom někdo hrabal přede mnou, víčko pumpy bylo na šedivým silikonu, takže bůhví co tam rozmrdali.
(E.: ta šipka "volnoběh" ukazuje na štelovátko volnoběhu, na fotce není vidět, takže to vypadá že ukazuje na doraz "klapky")
Hm, tak koukám že to asi nebude uplně prdel
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Absolutne nepochopuju. Kazda remenice po ceste ma mrte otacek nez se remen jednou otoci. A cvakani je presne s jednou otackou remenu (je to hezky videt na pozici napisu na remenu).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
A fakt to jde otacka remene = tuknuti.
... i když asi blbost, to by mlátilo na každý kladce. Inu už je pátek, dneska mi má diagnostika od boku moc nejde
Naposledy editováno 13.10.2017 14:35:00
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
PetrXX: osobne bych taky tipoval na nejakou "nerovnomernost" v remenu co zpusobi lokalni "prepnuti" remenu apod a diky tomu tuknuti v nejake kladce, lozisku, nebo treba i jen ze se pohne napinaci kladka?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: assassin> To chápu, ale spíš nechápu proč když přidám naftu, tak je to na volnoběh citlivý na studený starty a na jakýkoli zatížení alternátoru, když za normálního stavu věcí to nemá na otáčky absolutně žádnej vliv.
Ja jsem to nikdy podrobne nezkoumal, ale strelim od oka - tim pridanim nafty se nejakej regulacni prvek dostane do polohy kde nepracuje spravne - asi by to chtelo pridat naftu "interne" tak aby ty ostatni mechanismy zustaly v pracovnim rozsahu jak jsou ted. Ale to fakt varime z vody.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: PetrXX: osobne bych taky tipoval na nejakou "nerovnomernost" v remenu co zpusobi lokalni "prepnuti" remenu apod a diky tomu tuknuti v nejake kladce, lozisku, nebo treba i jen ze se pohne napinaci kladka?
Zacalo to tim ze mi na kladce vodni pumpy (horcikovej talirek) vznikly dva okusy a ty mi ohlodaly remen, vlastne cela jedna vnejsi drazka zmizela. Tak jsem objednal novy talirek, nasadil remen (oboje primo od BMW) a tuka to. Pravidelne podle remenu.
Jeste si rikam jestli treba lozisko netukne kdyz je pod vetsi zatezi v miste spoje, jenze najdi ktery to je :) fakt zahada pro me
Jeste muzu nasadit starej remen bez jedny drazky, treba je vic ochozenej.. jenze kdyz to prestane tukat tak budu nervozni jak prdel ze tam mam nekde casovanou bombu
FiZzeR píše: Jo, to bude něco jinýho, nejspíš ten ventil.
Teplota z výdechů uprostřed se reguluje tím kolečkem fprostředku.
PetrXX píše: Zacalo to tim ze mi na kladce vodni pumpy (horcikovej talirek) vznikly dva okusy a ty mi ohlodaly remen, vlastne cela jedna vnejsi drazka zmizela. Tak jsem objednal novy talirek, nasadil remen (oboje primo od BMW) a tuka to. Pravidelne podle remenu.
Jeste si rikam jestli treba lozisko netukne kdyz je pod vetsi zatezi v miste spoje, jenze najdi ktery to je :) fakt zahada pro me
Jeste muzu nasadit starej remen bez jedny drazky, treba je vic ochozenej.. jenze kdyz to prestane tukat tak budu nervozni jak prdel ze tam mam nekde casovanou bombu
a to že se tam objevily dva okusy je v pořádku? Respektive je možný že to nebyla vada toho talířku.
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
e46.bmwklub.cz/viewtopic.php
FiZzeR píše: ... lidstvo mě nikdy nepřestane udivovat
e46.bmwklub.cz/viewtopic.php
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: ... lidstvo mě nikdy nepřestane udivovat
e46.bmwklub.cz/viewtopic.php
Ja mam tenhle zámek volantu v aute elektronickej a cekam kdy se to sejde tak, ze to neodemkne, zatim to chodi, tuk tuk
Ale ze tohle dokaže nekdo kdo si pořídí stary bawo, to mi hlava nebere (ikdyz 4valec ropak trosku napoví)
Naposledy editováno 16.10.2017 11:50:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Naposledy editováno 16.10.2017 12:30:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: assassin> 3.0D je snad šestiválec, ne... Né že by to na tom něco měnilo, ale zrovna pro tuhle krabici k ničemu je to odpovídající volba, s M60 (4.0 V8) nebo co do toho cpali by to byla jen rozežraná krabice k ničemu a s M54 (3.0 R6) líná rozežraná krabice k ničemu.
Sypu popel na hlavu, ja myslel ze to je e46 20d nevim kde jsem to zahlidnul...
Ad x5, jak rikas
Btw volho je v ozdravovne - zapojeni ele na tazne, vzpery v el. kufru(klesa), brzdy - kdyz se jezdi jako clovek, tak nic, dve zabrzdeni z 180+ a nejde udrzet volant (rekl bych ze jak se kotouc ohreje, tak se zkrouti, ale prej napeceny desky, no nevim) a nejspis zadrenej klimakompresor - myslim ze me ceka zajimave cislo, tak to sem kdyztak hodim, pro zlepseni nalady tem co si mysli ze bmw je auto s drahym servisem :)