Téma: "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
30.4.2011 v 20:01
Téma věnované více či spíš občas méně šťastným majitelům strojů s vrtulí ve znaku


Naposledy editováno 26.02.2020 13:31:31
Anketa: příští auto
koncern... no fun, no balls
13%
18
šáde 105, luxus a spolehlivost
34%
46
traboš, cvajtakt je best a nehnije
12%
16
mrdat na auto, zlatá italská motorka
40%
54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

13.10.2017 v 10:23 | Nahoru | #7171
SVSkritek> Jo, nebo 150kg koňského lejna (foto bohužel nemám)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

13.10.2017 v 11:54 | Nahoru | #7172
FiZzeR> topení žije vlastním životem. nemáš nějakej nápad,čím to je? třeba se to zahojí,jako ten stěrač

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

13.10.2017 v 12:13 | Nahoru | #7173

nemako píše: FiZzeR> topení žije vlastním životem. nemáš nějakej nápad,čím to je? třeba se to zahojí,jako ten stěrač



Já asi tuším, znázorním ti to graficky

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

13.10.2017 v 12:18 | Nahoru | #7174
to je pouštní ježek bělobřichý kde tu věc najdu a jak složitě se to mění. dýl jak půl hodiny zásadně nikdy nepracuju

Naposledy editováno 13.10.2017 12:18:55

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

13.10.2017 v 12:20 | Nahoru | #7175
nemako> Pouštní nebo nepouštní, podstatný je že nemocnej. Teď maj sezónu, já ho dělal asi tři neděle zpátky

Pro kontrolu - větrák samovolně mění otáčky nebo neméně samovolně uplně stávkuje, ale čárky na panelu přibejvaj normálně, žejó

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

13.10.2017 v 12:23 | Nahoru | #7176

FiZzeR píše: nemako> Pouštní nebo nepouštní, podstatný je že nemocnej. Teď maj sezónu, já ho dělal asi tři neděle zpátky

Pro kontrolu - větrák samovolně mění otáčky nebo neméně samovolně uplně stávkuje, ale čárky na panelu přibejvaj normálně, žejó

ventilátor v pohodě,jen to topí na okno a na nohy furt a z palubky jak kdy. teplota nastavená na 16 a když vypnu klimošku,je tam tak 40

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

13.10.2017 v 12:25 | Nahoru | #7177

nemako píše: ventilátor v pohodě,jen to topí na okno a na nohy furt a z palubky jak kdy. teplota nastavená na 16 a když vypnu klimošku,je tam tak 40


To bude asi ventil topeni, mě nezaviral a šla tam pořád tepla voda bez ohledu na nastavení.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

13.10.2017 v 12:29 | Nahoru | #7178

SVSkritek píše: To bude asi ventil topeni, mě nezaviral a šla tam pořád tepla voda bez ohledu na nastavení.

kde je? ale je divný,že to netopí ze všech výdechů. jen na okno a na nohy

Naposledy editováno 13.10.2017 12:30:05

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

13.10.2017 v 12:33 | Nahoru | #7179
Nemako: co ja vim, tak z vydechu na palubce teplej vzduch nesel nikdy - prej kvuli unave ridice? Aspon u e36 jsem to nekde cetl, protoze mi taky prislo divny, ze mi fouka teplej vzduch jen na okno/nohy

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

13.10.2017 v 12:34 | Nahoru | #7180
nemako> za airboxem směrem ke kabine



Naposledy editováno 13.10.2017 14:43:07

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

13.10.2017 v 12:42 | Nahoru | #7181

nemako píše: ventilátor v pohodě,jen to topí na okno a na nohy furt a z palubky jak kdy. teplota nastavená na 16 a když vypnu klimošku,je tam tak 40



Jo, to bude něco jinýho, nejspíš ten ventil.

Teplota z výdechů uprostřed se reguluje tím kolečkem fprostředku.

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

13.10.2017 v 12:51 | Nahoru | #7182
Nemako: jo vlastne ty mas klima - takze trosku dost neco jinyho :) jak pise fizzer, bacha na to ze je tam jeste kolecko mezi stredovyma ofukovacema.

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

13.10.2017 v 13:21 | Nahoru | #7183

FiZzeR píše: Nevíte někdo, jak na mechanickým naftovým vstřikovacím čerpadle nastavit dávku paliva jen při plným sešlápnutí pedálu? Přes "smoke screw" to dost dobře nejde, když přidám, tak to přidá v celým rozsahu, takže to hulí jak prokopnutý, jede to dobře, ale na volnoběh se to za studena klepe až z toho lítaj šrouby a i za tepla je to hrozně citlivý na jakýkoli zatížení (typu sepne větrák, zapnu výhřev zadního skla - to padnou otáčky tak těsně nad chcípnutím a zase z toho lítaj šrouby). A když uberu do fáze kdy to při prudkým přidání lehounce zahulí, tak to má i za studena parádní volnoběh, sepnutí větráků atd nemá naprosto žádnej vliv na otáčky, ale zase to nejede (dost citelně, ztratím asi 20km/h na maximálce). Kurva fix.
Jak je to s dorazama "klapky" nebo jak se ten ovládací bazmek jmenuje, co vlastně dělaj a dá se do nich šťourat? V návodě na přetěsnění pumpy jsem našel, že jediný do čeho se dá bezpečně šťourat je volnoběh a šroub směsi, zbytek že je nastavenej na stolici (čili asi i dorazy). Akorát už se v tom někdo hrabal přede mnou, víčko pumpy bylo na šedivým silikonu, takže bůhví co tam rozmrdali.
(E.: ta šipka "volnoběh" ukazuje na štelovátko volnoběhu, na fotce není vidět, takže to vypadá že ukazuje na doraz "klapky")



Hm, tak koukám že to asi nebude uplně prdel

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

13.10.2017 v 13:26 | Nahoru | #7184
Fizzer hele a ses jsi jistej, ze je chyba tam? Kdyz si pumpu vyndas tak ti to nastaveni na stolici domluvím...

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

13.10.2017 v 13:44 | Nahoru | #7185
assassin> A kde ještě by mohla bejt chyba?

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

13.10.2017 v 14:05 | Nahoru | #7186
Uz se vam nekomu stalo, ze s kazdym protocenim remene o jednu otacku to cvakne? N62, remen kterej pohani vodni pumpu, uprostred altik a dole pumpu posilovace.
Absolutne nepochopuju. Kazda remenice po ceste ma mrte otacek nez se remen jednou otoci. A cvakani je presne s jednou otackou remenu (je to hezky videt na pozici napisu na remenu).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

13.10.2017 v 14:18 | Nahoru | #7187
PetrXX> No on ten řemen bude asi někde mít spoj, žejo... Tak jestli to nebude tím. Nebo jestli tam není někde nějaká samolepka, bordel, cokoli co by mohlo vydat zvuk

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

13.10.2017 v 14:28 | Nahoru | #7188
FiZzeR> je to vylozene kovovy tukani, nekdy to zmizi uplne, nekdy to je docela slyset. Kdyz je remen shozenej, tak se vsechno tvari jakoze cajk. A ten zvuk se tak debilne nese, ze proste nepoznam ani prase odkud to jde.
A fakt to jde otacka remene = tuknuti.

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

13.10.2017 v 14:33 | Nahoru | #7189
PetrXX> Kamínek mezi žebrama toho řemene? Stát se může. Obrať ho naruby a koukni na to. Případně jinej řemen, nestojí to svět.

... i když asi blbost, to by mlátilo na každý kladce. Inu už je pátek, dneska mi má diagnostika od boku moc nejde

Naposledy editováno 13.10.2017 14:35:00

2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

13.10.2017 v 14:40 | Nahoru | #7190
Fizzer: vlastnost? Je to vw :) ono kazdy tohle stary auto jelo lip kdyz se mu pridalo na nafte - otazka je jestli jde na tom cerpadle nastavit uplne ten idealni stav co si predstavujes. Zkusim se stryce zeptat.

PetrXX: osobne bych taky tipoval na nejakou "nerovnomernost" v remenu co zpusobi lokalni "prepnuti" remenu apod a diky tomu tuknuti v nejake kladce, lozisku, nebo treba i jen ze se pohne napinaci kladka?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

13.10.2017 v 14:44 | Nahoru | #7191
assassin> To chápu, ale spíš nechápu proč když přidám naftu, tak je to na volnoběh citlivý na studený starty a na jakýkoli zatížení alternátoru, když za normálního stavu věcí to nemá na otáčky absolutně žádnej vliv.

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

13.10.2017 v 14:52 | Nahoru | #7192

FiZzeR píše: assassin> To chápu, ale spíš nechápu proč když přidám naftu, tak je to na volnoběh citlivý na studený starty a na jakýkoli zatížení alternátoru, když za normálního stavu věcí to nemá na otáčky absolutně žádnej vliv.



Ja jsem to nikdy podrobne nezkoumal, ale strelim od oka - tim pridanim nafty se nejakej regulacni prvek dostane do polohy kde nepracuje spravne - asi by to chtelo pridat naftu "interne" tak aby ty ostatni mechanismy zustaly v pracovnim rozsahu jak jsou ted. Ale to fakt varime z vody.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

13.10.2017 v 15:03 | Nahoru | #7193

assassin píše: PetrXX: osobne bych taky tipoval na nejakou "nerovnomernost" v remenu co zpusobi lokalni "prepnuti" remenu apod a diky tomu tuknuti v nejake kladce, lozisku, nebo treba i jen ze se pohne napinaci kladka?



Zacalo to tim ze mi na kladce vodni pumpy (horcikovej talirek) vznikly dva okusy a ty mi ohlodaly remen, vlastne cela jedna vnejsi drazka zmizela. Tak jsem objednal novy talirek, nasadil remen (oboje primo od BMW) a tuka to. Pravidelne podle remenu.
Jeste si rikam jestli treba lozisko netukne kdyz je pod vetsi zatezi v miste spoje, jenze najdi ktery to je :) fakt zahada pro me
Jeste muzu nasadit starej remen bez jedny drazky, treba je vic ochozenej.. jenze kdyz to prestane tukat tak budu nervozni jak prdel ze tam mam nekde casovanou bombu

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

15.10.2017 v 07:28 | Nahoru | #7194

FiZzeR píše: Jo, to bude něco jinýho, nejspíš ten ventil.

Teplota z výdechů uprostřed se reguluje tím kolečkem fprostředku.

kolečko jsem pochopil už dávno,je jen o málo složitější,než lígr kouknu na ten ventil,třeba ho najdu

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

15.10.2017 v 22:22 | Nahoru | #7195

PetrXX píše: Zacalo to tim ze mi na kladce vodni pumpy (horcikovej talirek) vznikly dva okusy a ty mi ohlodaly remen, vlastne cela jedna vnejsi drazka zmizela. Tak jsem objednal novy talirek, nasadil remen (oboje primo od BMW) a tuka to. Pravidelne podle remenu.
Jeste si rikam jestli treba lozisko netukne kdyz je pod vetsi zatezi v miste spoje, jenze najdi ktery to je :) fakt zahada pro me
Jeste muzu nasadit starej remen bez jedny drazky, treba je vic ochozenej.. jenze kdyz to prestane tukat tak budu nervozni jak prdel ze tam mam nekde casovanou bombu



a to že se tam objevily dva okusy je v pořádku? Respektive je možný že to nebyla vada toho talířku.

2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

16.10.2017 v 11:20 | Nahoru | #7196
... lidstvo mě nikdy nepřestane udivovat
e46.bmwklub.cz/viewtopic.php

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

16.10.2017 v 11:27 | Nahoru | #7197

FiZzeR píše: ... lidstvo mě nikdy nepřestane udivovat
e46.bmwklub.cz/viewtopic.php

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

16.10.2017 v 11:50 | Nahoru | #7198

FiZzeR píše: ... lidstvo mě nikdy nepřestane udivovat
e46.bmwklub.cz/viewtopic.php



Ja mam tenhle zámek volantu v aute elektronickej a cekam kdy se to sejde tak, ze to neodemkne, zatim to chodi, tuk tuk

Ale ze tohle dokaže nekdo kdo si pořídí stary bawo, to mi hlava nebere (ikdyz 4valec ropak trosku napoví)

Naposledy editováno 16.10.2017 11:50:48

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

16.10.2017 v 12:29 | Nahoru | #7199
assassin> 3.0D je snad šestiválec, ne... Né že by to na tom něco měnilo, ale zrovna pro tuhle krabici k ničemu je to odpovídající volba, s M60 (4.0 V8) nebo co do toho cpali by to byla jen rozežraná krabice k ničemu a s M54 (3.0 R6) líná rozežraná krabice k ničemu.

Naposledy editováno 16.10.2017 12:30:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

16.10.2017 v 12:36 | Nahoru | #7200

FiZzeR píše: assassin> 3.0D je snad šestiválec, ne... Né že by to na tom něco měnilo, ale zrovna pro tuhle krabici k ničemu je to odpovídající volba, s M60 (4.0 V8) nebo co do toho cpali by to byla jen rozežraná krabice k ničemu a s M54 (3.0 R6) líná rozežraná krabice k ničemu.



Sypu popel na hlavu, ja myslel ze to je e46 20d nevim kde jsem to zahlidnul...
Ad x5, jak rikas

Btw volho je v ozdravovne - zapojeni ele na tazne, vzpery v el. kufru(klesa), brzdy - kdyz se jezdi jako clovek, tak nic, dve zabrzdeni z 180+ a nejde udrzet volant (rekl bych ze jak se kotouc ohreje, tak se zkrouti, ale prej napeceny desky, no nevim) a nejspis zadrenej klimakompresor - myslim ze me ceka zajimave cislo, tak to sem kdyztak hodim, pro zlepseni nalady tem co si mysli ze bmw je auto s drahym servisem :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist