Přátelé a kamarádi co mě znají ví, že jsem ho nedávno pořídil a to celkem za pár korun,...a že nevyržím s motorkou jen tak bez nějakého toho tunění .Když jsem ho pořídil tak levně (63 tis.), "ještě do něj nějakou korunu pustím", jsem si říkal.V prvé řadě opravdu nechápu, proč je to FMX v origo tak utažený. Investoval jsem do laďáků od Sharonu (10 000,- i s půlkou svodů+tlumivky), DynoJet Stage 2 (1500,-), KN filtr,...který jsem měl z předešlé motorky SLR 650, a motorka jede jak píchlá svině. Jde krásně za plynem,...plyn reaguje okamžitě a krásně se zberchává z nízkých otáček bez cukání a jde i ochotně vytočit.Teď je na ní radost svezení!Včera jsem zkusil na chvíli maximálku a dala k mé spokojenosti 160 km/H, což je paráda. Na svou FMX jsem ale přidal plexi (nad 130 už je to bez plexi dost hustý) a o zub větší kolečko.Tím, jak výkon celkem znatelně narost, o zub větší kolečko není vůbec problém,...motorka je krásně svižná a 1-2-3 slušně potahá ručičky.Jak jsem psal, to "zavření" z výroby nechápu, páč to myslím dost lidí od této motorky odrazuje. Jak spousta lidí ví,...je to osvětčený motor z XL, XR, Dominátor, SLR, FX,...jen u toho FMX je nejzavřenější. Ale po těchto uprávavách a seřízení-bohatosti směsi, motor teprve ukazuje co v něm je.Sice je to trochu pakec, najít ten správný poměr odporu výfuku-s tlumivkama k poměru více variantám otevřeného sání a ještě pak poladit bohatost směsi, aby motor opravdu šel a reagoval jak má.Ale výsledek,...když je dobře nastaveno a seštelováno opravdu stojí za to!U toho Dynojetu, laďáků a otevření filtru to není o jednom univerzálním nastavení jak je v návodu,..proto moc nechápu, jak to dělají, když si to dá někdo do servisu-namonotvat DynoJet.Páč to chce trochu trpělivosti to správně naladit,...a na to určitě v servise prděj. Musí to být dobře ošéfováno,..ten poměr vzduchu a trysek, laďáků,...atd, jinak je to k prdu.Včera jsem si dal menší výlet tak 300 kilásků a jsem z té motorky teď vyloženě nadšenej. Teď teprve je to nádherný svezení.S DynoJetem, Laďákama s tlumivkama, o zub větším kolečkem a "spešl" molitan.filtrem jsem naměřil spotřebu 90-120 lehčí jízdou 4,7 litru.S rozjezdama plnej a po rovinkách 120-140,...a to jsem jí fakt držel pod krkem, spotřeba vyšla na 5,8 litru na sto. Přidám nějakou z posledních foto pro inspiraci pro FMX-áky.
Naposledy editováno 28.12.2012 11:52:21
1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
akmb píše: Matess727x> JJ tak to bude. Ja mam puvodni 14zubu a az budu zas jednou menit celou sadu chci zkusit 15 zubu. Rozdil je ale nepatrny??? Co pastviny? Jedes?
...no mě přijde, že je motor takovej klidnější ve větších rychlostech s tou 15-ctkou kolečkem. Zase ale může více cukat při nízkých rychlostech. U mě to je tak, že se 14-ctkou můžu jet v pohodě v obci na 5-tku/zhruba těch 60km/H a úplně v pohodě se to bez cukání sebere když přidám plyn,...ale s tou 15 je lépe podřadit.
Kdy že jsou ty Pastviny?....edit: už jsem to našel 21. - 22. června. Tak to asi přijedu,...když nebude nějaký na pytel počasí.
Naposledy editováno 15.05.2013 21:54:43
1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
Naposledy editováno 20.05.2013 00:26:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
zefl píše: Hele delali jste uz nekdo predni tlumice ? jeden mi chcije jen jestli to zvladnu udelat doma
Čau já dával ševle do servisu. Dva sinerinky čtyři pouzdra a nový ojej, takže celá repase. Vyšlo mě to i s prací celkem na 3000 kaček. Hodnotím to tak středně těžkou opravu, ale já se s tím nechtěl jebat. Olej je sviňa . Ať se dílo daří .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
Ty svoje praskly sem nechal nakonec svarit a prelakovat.
Nove mensich rozmeru se pohybujou kolem 2500 jak uz psal Mikexx.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
Asi uz vim mel by to byt dekompresor (ten zvuk na konci)
Naposledy editováno 12.07.2013 17:55:11
zefl píše: Serizoval jsem ventili a pravy vyfukovy cvakne, kdyz tocim rukou zapalovanim, v servise si poslechl a rikal, ze to neni nic spatnyho, ale co to dela nevedel, motorka jede v pohode ani bych si toho nevsiml kdybych nedelal ty ventily. Dela to normalne nebo je nekde problem.
Asi uz vim mel by to byt dekompresor (ten zvuk na konci)
přesně tak, je to automatickej dekompresor (přizvedává výfukovej ventil při nízkejch otáčkách vačky - při startu).
1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
Oprava na 10w40
Naposledy editováno 29.07.2013 20:17:03
1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Motard - šířka zadního ráfku Honda NX 650 Dominator, Honda FMX 650 | kovosrotmorava | 13 | 3.7.2023 v 16:20 Ghost-CBR1000rr |
Přepínač tlumený/dálkový Honda FMX 650 | honzaxrdakar | 22 | 14.12.2022 v 20:47 350_634 |
Vypadený kluzák tlumiče při výměně ... Honda FMX 650 | Pejvlh | 25 | 25.7.2022 v 18:42 docent |
FMX 2006 25kW Honda FMX 650 | Stenly9001 | 1 | 16.9.2021 v 21:12 milonovo |
Blastry Honda FMX 650 | Mufitko | 1 | 14.9.2021 v 15:35 ja1 |