Dámy a pánové, pokusím se udržet celodenní ježdění v tomto roce místo Dreamera.
Máme první termín
Je to neděle před Velikonocemi 01.04.2018
Takže se můžete hlásit - ke mně do zprávy nebo na email jezdenimyto@email.cz
Harmonogram je prozatím v novém vlákně zde .
Karel V. "Chippman"
Naposledy editováno 27.12.2023 00:53:33
klubko píše: Mr.Dreamer> silniční gumy na tom máš, tak jeď na KLR :-B aspoň tam nebudu sám s jednobuchem
Jinak krize zažehnána. Caliber dal tip na borca a pouzdra objednána, takže pokud se něco jo nevyse**, tak pojedu s udělnou vidlou a novým karbecem, kterej doufám bude fungovat trochu lineárně a né tolik ucukaně jako stávající, což jsem nejvíc negativně pociťoval v pomalejch zatáčkách. A je to teda fest vidět na tom videu. Hlavně v té dvojité levé u tribuny nad depem.
Tak, zatím, to vypadá, že bych mohl brát obě...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě
Naposledy editováno 26.04.2017 18:18:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě
vybouřená_mrkev píše: Mr.Dreamer> Nejdřív jsem se cítil z toho videa krutě zahanben, ale pak jsem pochopil, že "potrénoval s Midalu dehonestaci mrdalů"
JJ, Dan umí, však už jsi ho tam musel několikrát potkat, má také gixxera, i podobný ročník...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě
Mr.Dreamer píše: JJ, Dan umí, však už jsi ho tam musel několikrát potkat, má také gixxera, i podobný ročník...
Bohužel vloni Dan Gixxero rozmontoval. Ještě s nově lakovaným-zlatým jel v létě Brno, pak několikrát Mýto a na podzim jej rozmontoval na trsátka :o(
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě
Chippman píše: Bohužel vloni Dan Gixxero rozmontoval. Ještě s nově lakovaným-zlatým jel v létě Brno, pak několikrát Mýto a na podzim jej rozmontoval na trsátka :o(
Jaj, to se mi vůbec nepochlubil, a je v pohodě? Yamahu pořád má?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě
Yamahu už přes rok nemá, koupil si to Gixxero,ale na výjezdu z předposlední zatáčky dostal velkej highslider/nezahřátý gumy/, trochu si pochroumal rameno a tak jsem ho i s motorkou na vozíku odvezl. No a právě přes zimu si udělal tu zlatou úpravu z černý.
Brno:
www.youtube.com/watch
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě
Chippman píše: Mr.Dreamer> JJ v pořádku, jen malinko pochroumanej, ale nic vážnýho na to že si vyjel jen v kraťasích. Když jsem byl v říjnu v Mýtě, tak se na otočku stavil „na neschopence“.
Yamahu už přes rok nemá, koupil si to Gixxero,ale na výjezdu z předposlední zatáčky dostal velkej highslider/nezahřátý gumy/, trochu si pochroumal rameno a tak jsem ho i s motorkou na vozíku odvezl. No a právě přes zimu si udělal tu zlatou úpravu z černý.
Brno:
www.youtube.com/watch
Jaj, dva výstupy a oba tak hnusné . Za kolik má na tom litru brno (když nepočítám cestu mrtvolákem ).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě
Mr.Dreamer píše: Jaj, dva výstupy a oba tak hnusné . Za kolik má na tom litru brno (když nepočítám cestu mrtvolákem ).
No, ten "mrtvolák" byl v Mýtě2015, vezl jsem je do Žamberku, Brno bylo OKi. Čas přesně nevím, říkal mi to, ale nepamatuji se. Dle videa od kolegy vidím cca 2:22.
Video: www.youtube.com/watch
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě
Chippman píše: No, ten "mrtvolák" byl v Mýtě2015, vezl jsem je do Žamberku, Brno bylo OKi. Čas přesně nevím, říkal mi to, ale nepamatuji se. Dle videa od kolegy vidím cca 2:22.
Video: www.youtube.com/watch
Mrtvolák, říkáme autům traťáků, kterými svážejí padlé jezdce s padlými stroji z5 do depa.
2:22 je pěkný čas, ale myslím si, že Dan tam bude mít na litru osobák ještě lepší, kolem :20 to jezdil s půjčenou motorkou .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě
Mr.Dreamer píše: Mrtvolák, říkáme autům traťáků, kterými svážejí padlé jezdce s padlými stroji z5 do depa.
2:22 je pěkný čas, ale myslím si, že Dan tam bude mít na litru osobák ještě lepší, kolem :20 to jezdil s půjčenou motorkou .
Mrtvolák jsem nikdy neslyšel... také zajímavé označení :) my jim říkáme slangově "kafilérka"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě
_BoB_ píše: Mrtvolák jsem nikdy neslyšel... také zajímavé označení :) my jim říkáme slangově "kafilérka"
ja zas v boxech nikdy neslysel nic jineho nez mrtvolak
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě
Chippman píše: Mr.Dreamer> JJ v pořádku, jen malinko pochroumanej, ale nic vážnýho na to že si vyjel jen v kraťasích. Když jsem byl v říjnu v Mýtě, tak se na otočku stavil „na neschopence“.
Yamahu už přes rok nemá, koupil si to Gixxero,ale na výjezdu z předposlední zatáčky dostal velkej highslider/nezahřátý gumy/, trochu si pochroumal rameno a tak jsem ho i s motorkou na vozíku odvezl. No a právě přes zimu si udělal tu zlatou úpravu z černý.
Brno:
www.youtube.com/watch
Kdy doprcic zakazou lidem v kategorii Naked lítat s SBK bez kapoty.. . Člověk pak ani nemá chuť tam jezdit, když to tam takhle vypadá....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě
Blesk90 píše: Kdy doprcic zakazou lidem v kategorii Naked lítat s SBK bez kapoty.. . Člověk pak ani nemá chuť tam jezdit, když to tam takhle vypadá....
Neříkal jsi náhodou nedávno, že to FZko je vlastně R1 bez kapot?
Jen si rýpám, máš v tomhle pravdu, SBK mají vlastní kategorii, tak není důvod, aby kazili závody naháčům .
Chápu lidi, kteří to dělají, protože dostat SBK na konkurenceschopnou úroveň stojí nesmysl, ale proto také lidé kupují šestky...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě
Neber to jako rejpavou. Naopak - jen takové zamyšlení. Pokud to tak je, tak klobouk dolů před těmi "starými vránami" (poznámka: taky jednu mám) které i dnes dokáží držet krok s moderními stroji, u kterých nás média masírují jak jsou rok od roku lepší a dokonalejší a mají spousty hightech výmyslů.
Ok, byl to původně SBK, ale pořád je tu ta hluboká jáma s názvem "15 let vývoje". Za slušný peníz má člověk stále hodně muziky a je konkurencí top modelům třídy naked. (teď opomíjím design takových přestaveb).
To mě nutí k zamyšlení, proč má člověk utratit cirka 350tis Kč, když může mít to samé za 1/3 či 1/4 ceny (z pohledu jízdních vlastností,, design nechme stranou) Otevřel jsi mi oči. Měl jsem za to, že dnešní TOP naked dokáže držet krok se starými SBK a jsou již na úrovni mého Fireblada.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě
Fakt zase je, že na dromu jako je Brno stačilo koukat, jak přijel borec s 1290, druhý s V4R a bylo jasný, kdo bude na bedně. Nicméně to je prostě naked... Já tam nejezdím s ambicemi vyhrávat, od toho jsou jiní, jezdím si na RT zajezdit, ale tohle mně prostě mrzí...
Posed, dalsi dulezita vec. Pokud maji na tech oholenych SBK nizky riditka, tak te nasmerujou do zavodni pozice. Kdezto u nakedu stale sedis trochu vzprimene.
A staci tech 180 koni trochu poladit a jsi tesne pod 200, to proste nakedy nemaji sanci. O maximalce nemluve.. Prevod do sily na Most a budes s nima drzet krok prvni zatacku..
Mne se hlavne libi ten pohled, jak si to rozdavaj nakedy a kdyz pak vidis ty fotky, jak jsou tam nasrany oholeny sporty, tak je to hnus..
1 reakcí na tento příspěvek Ježdění v Mýtě
Muzete nad tim brecet, muze se Vam to nelibit, ale to je tak vsechno co s tim muzete delat. Moznosti svezt se s podobnejma strojema je dostatek a tadle kategorie vyresit proste nejde.
Blesk90 píše: Mr.Dreamer> no jasný, ale je to ž fabriky nahac a rozhodně ho nedostanes na jízdní vlastností a výkony R1... ať si dělají co chtějí, člověka to jen mrzí když vidí, že první příčky jsou většinou svleceny SBK.. .
Lidi pro poharky udelaj lecos, treba jezdi v kvalifikaci fakt na krev, jenze jim to bohuzel staci jen do zavodh mrdalu. Ale protoze proste fakt tlacej az do konce, tak se jim v zavode povede zazracne zrychlit, treba o 10sec na kolo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě
Ozzy_ píše: Jestli chcete jezdit na srovnatelnych strojich, poridte si sestku, a bude to jen o pazourach. V litrech jsou sileny rozdily a hrozne se "nasypavaj", a nakedy nebudou podobny stroje ani v pripade, ze tam SS bez kapot budou zakazany, protoze "nakedy" proste neni zadna kategorie, ale prave jen moznost pro lidi co nemaj nebo nechtej supersport ject alespon s podobnejma lidma, ale rozdil mezi nahatym bawem S1000R a nejakou bandaskou je proste naprosto propastnej ....
Muzete nad tim brecet, muze se Vam to nelibit, ale to je tak vsechno co s tim muzete delat. Moznosti svezt se s podobnejma strojema je dostatek a tadle kategorie vyresit proste nejde.
Treba dadova r6 je typickym prikladem sestky, s kterou se muzes v pohode pomerovat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě
A taky jsem žil v domnění, že u kategorie Naked budu mít taky naked řidítka. Jestli z toho jen sundaj plasty a nechají origo řidítka, tak je to pro pravé naked také handicap.
Je to koukám všude stejný. Tlačí se do "sranda závodů" moře peněz ... Jen si říkám... kde je pak ta sranda?
hOOrNeT píše: Blesk90> pokud tam jezdí "nová generace" SBK, tak je to pak jiná. Já mluvil o starších kouscích 2000-2006 jako bylo třeba i zmiňované gixero ve videu o pár řádků výše - tomu jistě tvoje nová raketka konkurovat dokáže
A taky jsem žil v domnění, že u kategorie Naked budu mít taky naked řidítka. Jestli z toho jen sundaj plasty a nechají origo řidítka, tak je to pro pravé naked také handicap.
Je to koukám všude stejný. Tlačí se do "sranda závodů" moře peněz ... Jen si říkám... kde je pak ta sranda?
Sranda je, když pak na té motorce za půl míče uděláš rychlo-rozborko při snaze pojet 5* levnější stroj. (nic proti lidem, kteří na to mají a chtějí si prostě udělat radost, tedy, nic kromě závisti ).
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě
Veverčák píše: Treba dadova r6 je typickym prikladem sestky, s kterou se muzes v pohode pomerovat
Co ma dada s R6kou ?
I nasypanejsi supersporty maj 140 koni oproti mejm 110ti, to nejsou ani ZDALEKA takovy rozdily jako mezi litrama nebo nedej boze nakedama ....
navic to ma podobnou vahu, podvozky taky zas nejsou takovej rozdil i kdyz tam da nekdo cartridge .... brzdy stejny ....
Jediny co zacne kurvit sestkovou kategorii jsou olitany MOTO2, ktery vazi o 40 kilo min a maj o moc lepsi podvozek :/
Ozzy_ píše: Co ma dada s R6kou ?
I nasypanejsi supersporty maj 140 koni oproti mejm 110ti, to nejsou ani ZDALEKA takovy rozdily jako mezi litrama nebo nedej boze nakedama ....
navic to ma podobnou vahu, podvozky taky zas nejsou takovej rozdil i kdyz tam da nekdo cartridge .... brzdy stejny ....
Jediny co zacne kurvit sestkovou kategorii jsou olitany MOTO2, ktery vazi o 40 kilo min a maj o moc lepsi podvozek :/
Koukal jsem, že to ani není drahé, motor je v tom běžná Honda a dá se klidně i vyměnit, připadá mi to jako dost rozumná investice, pro ty, kteří se po něčem v té cenové kategorii dívají...
Vzhledem k tomu, jak se tuto zimu u většiny posilovalo, ani bych se nedivil, kdyby s tím někdo dovalil do Mýta .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě
Ozzy_ píše: Co ma dada s R6kou ?
I nasypanejsi supersporty maj 140 koni oproti mejm 110ti, to nejsou ani ZDALEKA takovy rozdily jako mezi litrama nebo nedej boze nakedama ....
navic to ma podobnou vahu, podvozky taky zas nejsou takovej rozdil i kdyz tam da nekdo cartridge .... brzdy stejny ....
Jediny co zacne kurvit sestkovou kategorii jsou olitany MOTO2, ktery vazi o 40 kilo min a maj o moc lepsi podvozek :/
Pokud vim, tak se seriovkou moc spolecneho nema, stavi mu ji myslim bittman.
Moto2 zatim moc v cr nejezdi, furt stoji na inzerci ranec