paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.5.2023 v 01:49 | Nahoru | #6691
Svolávačka: ještě že moje 250 je z 2021, to snad ještě zprasený nebylo...
to Svejdy: neleží, ale mám namalovanej v cadu plech, co tam pasuje teda na 250l. je to podobný jako tohle: https://vi.aliexpre...eLogUid=njrSKVkLN7ru to máš od číňana za tři týdny doma... Já mám jenom rovnej kus plechu, ty ohyby musím doladit podle motorky a ještě dotvořit držák SPZ, prostě dycky něco extra. Klidně ti pošlu .dxf a někde si to můžeš nechat vypálit, nebo ti můžu poslat ten můj polotovar, ale chce to ohýbačku, kousek plechu a svářečku, aby to bylo komplet...

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.5.2023 v 06:05 | Nahoru | #6692
zaplaťpánbů aspoň za nějaký hezký dny... A taky malej servis

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.5.2023 v 06:13 | Nahoru | #6693

karelsychra píše: To fakt sory, ale tohle na sjetejch IRC co mám zrovna obutý, nevidím jako problém, když vidím, že je to skoro suchý. Samozřejmě že ne nějakou leteckou rychlostí, ale dvojkou na mezku co nejvíc kolmo ke svahu a pak trojkou bez nějakýho problému. Tohle fakt asi bude rukama... A nepropaguju nějaký čínský gumy, je to jenom o tom, že na motorce byly a pořád ještě sem je nevyměnil.
Když vidím a slyším ty mitasky na pitbike, s velkejma mezerama mezi řadama špalků jak hučí na asfaltu a kroutí se do zatáčky, tak mi to taky nepřijde jako ideální řešení, když tuhle motorku používám i na pojížďky po městě... Možná zkusím tohle: maxxis M 6006
protože do nějakejch extra terénů se nehodlám pouštět, taková pěkná polňačka co máš na fotce je to, co na vyjížďkách vyhledávám, nebaví mě pokaždý odstraňovat z motorky několik kg bláta... Ale každej to má holt trochu jinak.
P.S. to je někde u Ostružné, co máš na té fotce?



Tu maxxisku už jedu vzadu druhou. Na silnici prakticky stejná jako ta IRC, jen o malinko horší, když už ji rvu fakt "na loket", na polňačkách, v lese a po loukách o něco lepší jak IRC. Bahno a sračky nejezdím. ALE oproti IRC prakticky poloviční životnost, a nadruhou stranu ta Maxxis je zas levná záležitost, kolem 1500Kč. Ta IRC se snad ani nedá u nás sehnat.. a ještě je tu Bridgestone TW 302, s tou zkušenosti nemam.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.5.2023 v 06:16 | Nahoru | #6694
Přezul jsem na letní



2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.5.2023 v 10:31 | Nahoru | #6695
To je co za hustý kostky? Výše zmíněný Bridgestone TW 301/302 To jako fakt měníš gumy léto zima?
Supersic58: poloviční životnost... IRC 3500km, tak tohle 1500km? To abych jich koupil několik na sklad. Jak přední, ty asi hoří o něco míň, ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.5.2023 v 14:31 | Nahoru | #6696
karelsychra> už sem si našel na aliku je jich tam dost ale máte někdo zkušenost s tím? Chci aby světlo licovalo s tím plastem co má crfko a aby ze spolu neřeklo, popřípadě jestli máte někdo z aliku a jste se vším cajk tak odkaz prosím

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.5.2023 v 14:52 | Nahoru | #6697
Švejdy45> Já měl držák SPZ z alíku na 250. Včetně odrazky. Sedělo to, ale je to bláto. Tabulku SPZ jsem měl ještě podloženou plechem. Ale celý držák je takový lehoučký kov, asi nějaký hliník - někdo to tady i urazil a ztratil SPZ :).

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.5.2023 v 15:34 | Nahoru | #6698
mRKEF> poslal by jsi odkaz ? Popřípadě jak zjistim jestli to sedí na to ? Ptal sem se tu jestli by ten držák na drz seděl i na crf právě byl vyrobeny od m style

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.5.2023 v 16:31 | Nahoru | #6699
mRKEF> i já přišel o SPZ, taky mám podloženo plechem.
Jinak je to tento držák
Držák

Jsem s ním celkem spokojený, když se teda doladí tak, aby neuletěla značka.

Myslím, že v profilu budu mít i nějaké foto

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.5.2023 v 16:41 | Nahoru | #6700
mRKEF> mě se to též uklepalo, je to fakt mizerný materiál Ještěže vozím bindry a elpásku

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.5.2023 v 17:52 | Nahoru | #6701

karelsychra píše: To je co za hustý kostky? Výše zmíněný Bridgestone TW 301/302 To jako fakt měníš gumy léto zima?
Supersic58: poloviční životnost... IRC 3500km, tak tohle 1500km? To abych jich koupil několik na sklad. Jak přední, ty asi hoří o něco míň, ne?



Mě zadní IRC dala nějakejch 6500km, Maxxis cca 3500. Předek dá víc, možná i dvounásob.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.5.2023 v 18:10 | Nahoru | #6702
Crfko má zavit zrcátek m10 a levotocivy ne ?

Naposledy editováno 05.05.2023 18:16:45

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.5.2023 v 19:34 | Nahoru | #6703
Jinak imfo pro čekatele crf (údajně přímo od importéra), nové motorky jsou stále ve Veroně, má na nich cosi udělat parta techniků z Japonska, která ještě nedorazila. Když to prý dobře půjde tak přelom květen/ červen.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.5.2023 v 19:52 | Nahoru | #6704

ondrej-ek píše: Jinak imfo pro čekatele crf (údajně přímo od importéra), nové motorky jsou stále ve Veroně, má na nich cosi udělat parta techniků z Japonska, která ještě nedorazila. Když to prý dobře půjde tak přelom květen/ červen.



To bude zajímavý, pokud by někdo zjistil co na tom budou dělat. Třeba všem vymění ten zadní tlumič, to by se pak vyplatilo počkat

Naposledy editováno 05.05.2023 19:54:02

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.5.2023 v 20:43 | Nahoru | #6705
Jestli nebudou měnit ty víka motoru..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.5.2023 v 21:04 | Nahoru | #6706
SuperSic58> upozorňuji gramaticky slabší, že víko nemá vliv na výkon!

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.5.2023 v 10:23 | Nahoru | #6707
karelsychra> Continental TKC80 Twinduro TT

Samozdřejmě, zatímco v zimě a na jaře se mimo asfalt bez drapáků nepohnu, přes léto na suchu mě tyhle kostky stačí.Nw silnici jedou mnohem líp.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.5.2023 v 13:00 | Nahoru | #6708

Merhaut píše: SuperSic58> upozorňuji gramaticky slabší, že víko nemá vliv na výkon!



Čo to táráš?

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.5.2023 v 19:00 | Nahoru | #6709
to švejdy45: na to stejný z ali jsem ti dával odkaz taky, jenom jsi si nevšimnul.
Origo zrcátko pravý má normální závit, tj utahuje se ve směru jízdy, levý zrcátko má opačnej závit a v držáku páčky spojky našroubovanej mezikus. Což je kterénskej čin, protože zrcátko se povolí jak při pohybu po směru jízdy(to se povolí ten mezikus) tak při pohybu proti směru jízdy (to se povolí zrcátko z mezikusu). Tj co flek se vracím k domovu s plandajícím levým zrcátkem... Mám objednaný nějaký univerzály, jestli na nich bude taky opačnej závit, tak budu muset ten mezikus zalepit lepidlem na závity...
P.S. za poslední dva víkendy jsem ujel cca 1000km po silnicích na velké motorce, ale už se zase těším do divočiny...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.5.2023 v 19:07 | Nahoru | #6710
To frantacz: Nikde jsem nenašel ty správný rozměry, snad ještě přední 90/90R21, ale zadní buď 120/70 nebo 120/90, to by se jim asi na STK nelíbilo...
K víku motoru: jestli to dobře chápu, tak nastříkali závity barvou a do toho zašroubovali ten červík, co má těsnit tlak oleje, a když se to ohřeje, tak červík odejde s tím, že odejde olej z motoru nejlépe na výfuk a zadní gumu... To se nenajde nikdo, kdo ten závit protáhne závitníkem a milej červík zalepí lepidlem na závity? Tahle civilizace je v koncích...

Naposledy editováno 08.05.2023 19:11:14

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.5.2023 v 20:18 | Nahoru | #6711
karelsychra> výhoda Fantiku když jsem prohnal rozměry pneu svým oblíbeným eshopem
97 ks přední
39 ks zadní

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.5.2023 v 20:32 | Nahoru | #6712
že já dycky musím mít něco extra... XJR1200 je ještě větší extrém, mám obavy, že až dojedu gumy, co tam mám, tak to budu už moct jenom vystavovat v obýváku...

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.5.2023 v 13:22 | Nahoru | #6713
To mi asi na r.v.2013 nepůjde co? https://motorky.baz...7/honda-crf-250l.php
Lambdu bych zavařil, ale asi bude problém s průměrem svodu? Nemůžu tuhle informaci nikde dohledat. Borec to měl na r.v. 2017 a to se myslím měnil průměr. Tak třeba někdo využije.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.5.2023 v 19:43 | Nahoru | #6714

shewcza píše: Osobní údaje smazány



Aktualizace pro všechny majitele: nakonec se ukázalo, že to byla mýlka a mého ročníku (2013) se to netýká.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.5.2023 v 23:57 | Nahoru | #6715
A kterýho teda, když 2013 ne? to je asi důležitější informace.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.5.2023 v 07:10 | Nahoru | #6716
To bohužel nevím, ale bylo mi řečeno, že se to může stát např. tak, že se motorka prodá jiný rok než byla vyrobena a to je přesně můj případ, takže by to mohlo sedět. Vyrobena byla 2013, ale prodána 2015. Tím nechci tvrdit, že se to týká ročníků 2015, protože to prostě bohužel nevím.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.5.2023 v 15:57 | Nahoru | #6717

karelsychra píše: A kterýho teda, když 2013 ne? to je asi důležitější informace.



Pár stránek vzad jsme to tu rozebírali...
https://www.dtest.cz/nebezpecny-vyrobek/motocykly-cb-cbf-cbr-crf-ctx-fes-fj-nc-nss-nt-sh-st-vfr-vt-xl/12265?ft=Honda

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.5.2023 v 16:19 | Nahoru | #6718
Tak se zas naskytl celkem pěknej den na vejlet Až na ten otravnej vichr a dopoledne klendra



Naposledy editováno 13.05.2023 16:23:54

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.5.2023 v 16:22 | Nahoru | #6719

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.5.2023 v 20:04 | Nahoru | #6720
SuperSic58> Pěknej výlet To je přesně ono, chvíli po malý silnici , Pak zase nějaká ta polňačka… Já se chystám zítra

Naposledy editováno 13.05.2023 20:05:26
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist