Naposledy editováno 06.02.2010 17:20:21
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Dá. Má lepší konstrukci - je hlavně vyztužen, plus tuším o něco větší plochu jak pístků tak i desek. Jediná nevýhoda je ta, že k novějšímu třmenu nejde koupit samostatně rámík, takže když se odrbe ta plovoucí část, tak je na vyhození celý. Pokud ale máš levně možnost sehnat dobrý kus, tak určitě neváhej.
Co tam máš za desky? Jestli tam nemáš sintrové tak dej. Bendix MF i když ty jsou spíš tvrdší, Lucas/TRW SV, EBC HH... Možná uplně nejlepší mi přišly Nissin ST. Pomáhá též pravidelně čistit kotouč. Též si vyzkoušej jak nastavit brzdovou páčku aby ti dobře zabírala a nepotřeboval jsi velkou sílu. Co se týče hadic nebo membrán v pumpě tak to se většinou mění jen když je zteřelé či prasklé, jinak si moc nepomůžeš.
Jo a hlavně si to dobře spočítej, repas brzd je pěkná pálka s efektem maximálně přiblížit se stavu jak brzdila nová, ale ne navíc, je to holt jen dvoupístek a jeden kotouč. Nečekej zázraky.
Edit: Jo sice je to samozřejmé, ale občas odvzdušnit také pomáhá
díky za tvou odpověď, no kapalinu mám vyměněnou, kotouč i třmen očištěnej mám taky a zavzdušněná není, ale prostě to není ono čekal bych daleko větší brzdový účinek tak řeším jak tomu pomoct a napadl mě ten třmen ale možnost koupit ho nemám musel bych jedine tady na foru a nevis da se nejak na desticce poznat z ceho je? pac ja je zatim nemenil jsou jeste vpohode tak prave nevim proste to chci zlepsit ten brzdnej ucinek a zvazuju reseni
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
dělal na tom nějaké velké úpravy??? Nebo to pasuje ???
Jedeš na slet?????
tichej pozorovatel a to jsem někde četl že bys gs prodal
Milekk píše: ale prostě to není ono čekal bych daleko větší brzdový účinek tak řeším jak tomu pomoct a napadl mě ten třmen ale možnost koupit ho nemám musel bych jedine tady na foru
Tak to už daleko lepší nebude - bude o chlup tvrdší a nebude tak vadnout, ale kousavější už ne. Jestli ho navíc nemáš tak to bude drahá alternativa.
a nevis da se nejak na desticce poznat z ceho je? pac ja je zatim nemenil jsou jeste vpohode tak prave nevim proste to chci zlepsit ten brzdnej ucinek a zvazuju reseni
Obvykle zlatá nosná deska, jinak měděná či do šeda směs a kovový vzhled je sinter.
Mimochodem používáš obě brzdy? I s tím co tam mám, a to jsou brzdy dávno po smrti ve fázi čekám na náhradní díly, stejně zablokuju jak zadek tak předek - což už víc stejně nejde když nechceš přistát na čumák. Rozdíl v těch směsích je v chování, organická sice také brzdí, tedy za sucha a za studena, ale to už ji musím jo silně mačkat; sesintrovou mi na běžné přibržďování stačí dva prsty.
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Obvykle zlatá nosná deska, jinak měděná či do šeda směs a kovový vzhled je sinter.
Mimochodem používáš obě brzdy? I s tím co tam mám, a to jsou brzdy dávno po smrti ve fázi čekám na náhradní díly, stejně zablokuju jak zadek tak předek - což už víc stejně nejde když nechceš přistát na čumák. Rozdíl v těch směsích je v chování, organická sice také brzdí, tedy za sucha a za studena, ale to už ji musím jo silně mačkat; sesintrovou mi na běžné přibržďování stačí dva prsty.
používám obě ale začal mi ke všemu ještě zadní kotouč pískat no právě bych si přál kousavější daleko tak aspon vyměním asi destičky myslím si že mám obyčejný
Teď jezdím s měkoučkou organickou vepředu bo z kotoučů jsou už žiletky, tak je to také občas nezvyk za to víc zabrat
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
dj_hroch píše: E-Fox>
Tím si nejsem uplně jist, měl jsem za to, že M501 byl používán od 1989 do 2001 čili jak černý tak stříbrný, M502 též v ročnících kolem 2000, M504 asi od 2005. Žádná výrazná změna se kterou by se měnilo číslo mě nenapadá, elektronický otáčkoměr přišel až později a naopek jsem viděl i M504 bez olejového chladiče. Ostatně ani Suzuki se ke specifikacím nějak nehlásí...
Děkuju. Sehnal jsem M502 černý. Takže zase divný :) vůbec nevím, jaký to může být rv...
Milekk píše: dj_hroch> díky za tip ty brzdové destičky uvidim ale našel jsem tento kotouč a moc se mi líbí ale nevím jak to bude s kvalitou
http://www.motorkar....-161637.html [/quote]
Už máš ten kotouč? Zatím přesně dle očekávání že čína, na kotouči sice provokativně napsáno že minimum 4mm (podle manuálu už stav na výměnu) ale nový jestli má 4.5mm tak je to moc...
honza780 píše: Mám tenhle zadní.http://www.motorkar.net/kit-brake-brzdy-dis1189-zbozi-161674.html Po 2000 km zatím v pohodě.
Tak zadek už není ani na jiných eshopech, takže teď neplánovaně vybírám náhradu. Čili dopadne buď osvědčené EBC nebo asi Galfer. Jen u toho mě straší též v jrho rozměrech udávané 4mm, dle manuálu je minimum 4.5 čili dokonce pod limitem, a NG mají 6 - jenže se mi prostě nelíbí
Pravda, pořád to bude i tak násobný rozdíl proti těm žiletkám, kterýma už můžu pomalu chleba krájet
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Už máš ten kotouč? Zatím přesně dle očekávání že čína, na kotouči sice provokativně napsáno že minimum 4mm (podle manuálu už stav na výměnu) ale nový jestli má 4.5mm tak je to moc...
hele budu ho kupovat až po sezóně, počkej 4mm je minimum pro origální kotouč to novej musí mít určitě víc já ho mám 4,5mm a už je skoro sjetej, takže co si to koupil??? to je nějakej shit ne?
Pořád je to dvakrát víc jak tam mám, takže odzkoušeno, že něco to vydrží
Leda by měly alternativy jiné parametry a tudíž jiné limity... ono na každém to vždycky bývá napsané, čili ještě zkontroluju jestli sedí a je tam ten milimetr rezerva.
už v dotazu 6195 sem řešil přetěsnění vík, ale jelikož sem línej a jen sem to oblemtal silikonem, tak semt o dál neřešil. Teď jak je horko a jede se svižnějc, tak to zase teče. Takže jdou sundat víka aniž by se vypouštěl olej? Už to je celkem aktuální, protože to fakt bleje a obaluje se to prachem.
Jin ak spotřeba oleje i s timhle únikem 0,1l/1000km , takže radost
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
[img]
[img]
[img]
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Hlavně ji netrap vůbec na nízké otáčky, sice má zátah hned, ale pod 3 tisíce za jízdy nikdy nelez. Podtočený motor je to uplně nejhorší co může být, to už je lepší přetočená mašina jak todle.
Jestli je to první stroj tak opatrně s nejvyššíma otáčkama, nad 7 a půl tisíc má tendenci trošku ožívat a mírně se přizvedávat, tak ať tě to nevyleká. Jinak až se rozjezdíš tak ji vždy prohrátou čas od času protáhni do plného co to jde, 10 tisíc není problém, klidně na trojku někde na rovné dálnici, ale ať nezleniví
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E | Dejwidos | 1 | Včera v 19:39 Fueltank |
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 6 | 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg |
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 25 | 13.5.2024 v 21:08 Deadman |