Naposledy editováno 06.02.2010 17:20:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
dj_hroch> Jó to je taky hrůza. Ten sytič je největší zlo
A jak je to u motorek se vstřikováním? Nebo u těch nových prostě. Tam stačí nastartovat a jet jako v autě ne?
Díky za odpovědi.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Předem MOC díky !
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Jinak jsem pohledal garáž a co jsem v ní hledal jsem nenašel; no co jsem nehledal teda také ne, ale to není žádný div, když jsem to nehledal Holt závažíčka niet.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Milekk: co přesně potřebuješ jestli trubku tak mam ale je potřeba srovnat ohnuta tak o 2-3 mm
Milekk>No mám komplet trubky aj se šavlama jak sem je drobet ohnul .Tu jednu sem teda rozdělal v domnění že ju vyrovvnám ale akorát sem to posral.Jinak je ale O.K.já si sehnal komplet stavitelné a tyhle mi zůstaly.Pokud chceš,domluvíme se.
Díky chlapy, teď se mi naskytla možnost to vyřešitt, kdyby se to nepovedlo ozvu se a ještě jednou díky!!!
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Jinak drží se mi zhruba kolem těch 1200, samo studenou ji držím sytičem nebo pak plynem, jinak by klesla klidně pod tisíc, a když dostává fakt céres v létě plný kotel tak se trochu zvýší něco pod 1500, ale to už je fakt strop.
Každopádně s 3500 snad ani nemůžeš jezdit, když už něco nad 1500 bez popotlačení (a velké rány k tomu) nezařadíš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
A jak říkáš s tím štelováním...co když to tím šroubem z těch 3500ot stáhnu na třeba 1500ot...a pak už to nikdy nenastartuju. Je to problém do servisu, nebo něco co se dá řešit klidně doma?
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
tak si vesele schanim filtry a najednou ejhle....
olej.filtr:
-otevrena verze
-zavrena verze
a jsem v pr...
tak mi ted jako reknete sim vas jak jako poznam máňu otevrenou od zavrene.. respektive- jakej rozdil je mezi filtrama..... me prijdou stejny
v TP je zavrena ...ale vsichni vime jak to je, ze?
dikec za rady...
otevrena verze
zavrena verze
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
E-Fox píše: Zdravim vsechny
tak si vesele schanim filtry a najednou ejhle....
olej.filtr:
-otevrena verze
-zavrena verze
a jsem v pr...
tak mi ted jako reknete sim vas jak jako poznam máňu otevrenou od zavrene.. respektive- jakej rozdil je mezi filtrama..... me prijdou stejny
Neřešit Přijde Ti správně, filtry jsou ve všech verzích stejné. Liší se jen výrobce, Champion/Kyoto mají žlutý papír, HiFlo/KN červený, konstrukcí a materiálem - KN tam má "víc" čili trochu jinak varhánků a větší filtrační plochu, jinak je to jedno. Je to pouze vložka, čili okrem filtru nepotřebuješ nic, jen klíč na odšroubování 3 šroubků - vložka jde vyměnit rukou.
V balení bývají 2 gumky podle typu moto, protože vložka jde použít i na jiné Suzuki - poznáš tu správnou podle tvaru. Jinak doporučuju osobně HiFlo nebo KN - u Championů nebývá těsnění, ale ono stejně není třeba měnit každou výměnu pokud se nesploští. Jo a dotahovat s citem, ne vší silou na krev - jinak to těsnění nebude těsnit
Použitý typ je KN-133 / HF-133 / Champion X307.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
na tebe je spoleh
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
ZdeněkS píše: Cus, nevite, co je to za typ motoru M504? Myslel jsem, ze cerny je M501 a novy M502...
Tím si nejsem uplně jist, měl jsem za to, že M501 byl používán od 1989 do 2001 čili jak černý tak stříbrný, M502 též v ročnících kolem 2000, M504 asi od 2005. Žádná výrazná změna se kterou by se měnilo číslo mě nenapadá, elektronický otáčkoměr přišel až později a naopek jsem viděl i M504 bez olejového chladiče. Ostatně ani Suzuki se ke specifikacím nějak nehlásí...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
v tom pripadku rikam JO, jasne...... jen co se zacne má gs tvarit jako motorka a sundam pomocny kolecka .... no problema
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
jirgus.z píše: Milekk> Já jak jsem dával motku dohromady po bouračce .... tak mi tam namontoval známej v servisu třmen z bandita i s novejma brzdovejma destičkama
dělal na tom nějaké velké úpravy??? Nebo to pasuje ???
Jedeš na slet?????
Milekk píše: chtěl jsem se zeptát dá se pomoci výměnou starého třmenu za novější třmen z posledních modelů gs? pořád se mi zdá že by to moje GS mohlo brzdit lip, tak se snažím zjistit jak tomu nejlépe pomoct, neřešil to už někdy někdo?
Dá. Má lepší konstrukci - je hlavně vyztužen, plus tuším o něco větší plochu jak pístků tak i desek. Jediná nevýhoda je ta, že k novějšímu třmenu nejde koupit samostatně rámík, takže když se odrbe ta plovoucí část, tak je na vyhození celý. Pokud ale máš levně možnost sehnat dobrý kus, tak určitě neváhej.
Co tam máš za desky? Jestli tam nemáš sintrové tak dej. Bendix MF i když ty jsou spíš tvrdší, Lucas/TRW SV, EBC HH... Možná uplně nejlepší mi přišly Nissin ST. Pomáhá též pravidelně čistit kotouč. Též si vyzkoušej jak nastavit brzdovou páčku aby ti dobře zabírala a nepotřeboval jsi velkou sílu. Co se týče hadic nebo membrán v pumpě tak to se většinou mění jen když je zteřelé či prasklé, jinak si moc nepomůžeš.
Jo a hlavně si to dobře spočítej, repas brzd je pěkná pálka s efektem maximálně přiblížit se stavu jak brzdila nová, ale ne navíc, je to holt jen dvoupístek a jeden kotouč. Nečekej zázraky.
Edit: Jo sice je to samozřejmé, ale občas odvzdušnit také pomáhá
Naposledy editováno 13.05.2012 19:09:59
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Palivové hadice - jaké Suzuki GS 500E | Dejwidos | 7 | 14.10.2024 v 13:19 Zdenalbenal |
Jaký kufr pro 2 helmy Suzuki GS 500E | Dejwidos | 10 | 4.10.2024 v 11:54 Metric |
Kolik km musím ujet, aby se motorka... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 18 | 12.9.2024 v 14:28 tun |
Olej na řetěz [1, 2] Suzuki GS 500E | ViraxRider | 54 | 7.9.2024 v 21:43 TomasRA |
Jak se prodávají starší motorky [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CBF 500, Suzuki SV 650, Kawasa... | jkprg | 56 | 6.8.2024 v 15:18 TurboLover |