zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Mám tam toto komplet včetně montážní sady:
https://www.motodriv...y-pro-cerna-p141768/
A pak nějaký racetech - myslím že tohle vč. montážní sady:
https://www.mxtech-e...ALU-cerne-d22662.htm
Naposledy editováno 13.02.2023 08:29:14
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Neříkám že ty číny jsou nepoužitelné, a jsou určitě lepší jak nic.
mRKEF píše: Fyro> Mám doma kdyžtak asi dvoje pěkný blastry s hliníkovou výztuhou. Jedny jsem přímo měl na CRF 250 L, ale teda s řídítky bez hrazdy. Kdybys měl zájem, můžu ti nějaký výhodně střelit :)
Mám tam toto komplet včetně montážní sady:
https://www.motodriv...y-pro-cerna-p141768/
A pak nějaký racetech - myslím že tohle vč. montážní sady:
https://www.mxtech-e...e-d22662.htm [/quote]
super,pošli mi zprávu co za ně,díky
Naposledy editováno 13.02.2023 08:45:55
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Krautkopf píše: Ohýbací jsou lepší ... , protože jdou narovnat.
No... tie Acerbisy, čo som mal, moc nejdú. Ako ten plech zabalili do plastu, tak sa stáva, že sa ohne plech a plast ostane, potom sa to zle rovná.https://motorky.bazo.../yamaha-wr-250-r.php
Celkem zachovalé, no cena spíš vyšší.
4 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Gratulace, at slouzi
Nejhorsich je tech prvnich cca 200 kilaku, kde musis hlidat otacky a snazit se radit v celem spektru. Pak uz to obcas kratce protahnout, aby to nebylo line. No a tech dalsich 500 je uz v pohode - zde uz to moc nesetrit nemusis. Na te Vysocine Ti to ale po tech okresnich silnickach pujde samo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Fyro píše:
Tak už aby slezl sníh… Nechci si ji zasolit..
sehnal jsem ještě za loňskou cenovku 139 900. Ruce mě teda svrbí fest..
Do 500 km jezdit volněji? Takový šolíchání po silničkách?
Jako ze si koupis todle, a budes cekat na sucho a slunicko ? No to me poser To uz ma litat v bahne cim hnusnejs, tim min lidi potkas
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Krautkopf píše: Ozzy_> Ó, jak jsi zlý! To by se mu nemuselo na těch silničních gumách úplně vyplatit ...
Jako ze by to hapalo ? Tak to se predpoklada ze se sunda vsechno cemu to vadi (zrcatka a takovej ten nesmyslnej balast), a holt to obcas hapa Me Randonka hapala kdyz sem blbnul i 5x za 20 minut
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Jo a taky nevím, že by se polňačky solily... Minulou sobotu jsem si dal kousek dokonale ledovýho asfaltu, to byl adrenalin :) Napřed ve vyjedté jenom mokré koleji kus nahoru, pak ještě kousek setrvačností po ledě, a pak 50m zpátky s nohama na zemi a zabržděnou přední brzdou, než si to našlo zase kousek asfaltu. Nějak se mi na první pokus nezdála ta louka s cca 10cm sněhu, koleje byly bez zněhu, dokud byly...
Ale ještě k těm gumám, Nějaký tipy na 120/80R18 co se nebojí terénu, za rozumný prachy, by byly?
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Mám na tom ještě origo IRC, zadní KO (4mm prostřední špalky), první majitel na ní najel 2.5kkm po asfaltu, a já 800 z 1000km polňačky, a je hotovo. Ono je to dycky kompromis, guma, co má hodně mezer bude dobrá mimo asfalt a na asfaltě rychle shoří, o tom žádná diskuze, naopak ty cestovní hodně plný vzorky vydrží, ale zalepí se hned blátem.
Sel jsem to ted premerit. Ja ho sjel taky na 4mm, 5t Km, a z toho bylo prvnich cca 800Km vicemene jen po okreskach 2. a 3. tridy, 3000 Km po ceste ve dvou do Albanie (z toho tak 500 Km byly kousky TETu + sotky v BiH a MNG), a zbytek byl OFF kolem komina. Ty 4mm by se jeste daly pouzit na silnici, nebo v suchem lete, ale stacilo trosku bahna ci mokra trava (tam teda nefungovaly ani jako nove) a bylo to o hubu.
Na te kombinaci Tracker (predek) a MT21 (zadek) mam odjeto cca 1t Km, snad i v pomeru 50:50, celkem hodne bahna, a dobry. Zadek ma ted na stredu 10mm (akorat jsem sjel tu drazku), predek je skoro netknutej. Vydrz MT21 bude urcite o neco mensi nez toho IRC (udajne tak 4t Km), ale v terenu je urcite lepsi. Vzhledem k cene (za tento uzky rozmer) nema smysl resit najezd (pokud teda clovek nejede nekam daleko) a pak si nekde v terenu rozbit hubu.
Tracker by byl na zadku v bahne/mokru jeste urcite lepsi (a i levnejsi), ale nedela se v rozmeru, ktery mam v TP, a nechci se pak (pokud by se nedej Boze neco stalo) hadat s pojistovnou.
Naposledy editováno 20.02.2023 17:43:26
Já jsem dycky měl motorky se silničníma gumama a i kdysi dávno když jsem jezdil MZ150 i v zimě, tak i ty IRC na sněhu hodnotím jako výrazně lepší. Loni v zimě jsem měl půjčený tohle: přesně tenhle kus s těmahle gumama, taková ta cestovní enduro guma a byl jsem příjemně překvapenej, jak si to na zmrzlým povrchu vědělo rady (možná i díky protiprokluzu...). Chvilku jsem uvažoval i o koupi, ale nakonec vyhrála levná jednoduchá benzínová motorka...
Naposledy editováno 20.02.2023 22:52:28
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do... [1 ... 11, 12] Yamaha Tricker 250, Kawasaki KLX 250, Honda XR 250R,... | ZdendaZB | 338 | 30.10.2024 v 20:57 ZdendaZB |
Objednavka sedla Seat Concepts z USA Honda CRF 250L | stomas | 23 | 3.10.2024 v 21:39 stomas |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |