kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Já mám rád zas tuhle tematickou:
Petta píše: Překvápko žádný.. Já tipoval hodně přes 500 tis., takže za mě ok. Ale šponujou to do nesmyslů, za pár koní a trochu víc eloxu.
Už eSko je drahý jako prase. Mám trochu obavy, že se z Ducati stane opět "prémiovější" značka po vzoru Audi.
Teď půjdou objemy malý Panigale a HM nahoru a cena asi taky. Pod tři kila mimo Scramblera asi už Ducati nekoupíme..
Když porovnám obyč Monstra 821 Black za 270 tis. a verzi Stripe, která stojí o víc jak 30 tis. a co je tam navíc?
Štelovatelný předek, štítek, trocha čirýho laku navíc a náklady firmy pár desítek stovek navíc..
Začíná mi to být hodně nesympatický..
zvykaj si.. (DAS AUTO)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Attim píše: Se mi zdá, že trochu couváš
Nic nedémonizuju, jen prostě nevěřím tomu, cos napsal, minimálně proto, že i tenkrát MGP guma vydržela max závod a to ještě měli kvalifikační gumy, který vydržely třeba jen jedno ostrý kolo. Z toho usuzuju, že ta směs (=grip) byla už tenkrát na úrovni a na hony vzdálená nejen tehdejším, ale i dnešním sport-touring pneu. Pečení na míru jen dokazuje fakt, že tomu dávali fakt hodně, někde jsem četl, že nešlo ani tak o pečení pro potřeby jezdce, ale spíš o správnou míru "nedopečení" směsi při výrobě tak, aby při konkrétním závodě a počasí se de facto dopekla během závodu (tedy jeden nahřívací cyklus a konec, pak už z toho byl ten Roadsmart )
Když se přesuneme do současnosti, přečti si někdy co říkají jezdci, kteří přešli z WSBK do MGP: zásadní rozdíl je v pneu, ten grip je o kus dál oproti WSBK a to tam nejezdí žádný homologovaný supercorsy...
Ono bude asi těžký takovou informaci získat, asi jedině od výrobce (pokud nebude nadsazovat a tvrdit, že to tak je třeba jen z marketingových důvodů - ale to už by se pak nebylo vůbec koho zeptat...). Imho ani Rossi nebude mít porovnání, protože na dnešních cestovních pneu nezávodí, takže trochu slepá u
Ale aspoň je o čem plkat
Ta zmínka o nedopejkání je v odkazu tušim z okruhářů tady pár stránek z5
Tehdejší sporttouring gumy jsem ani nezmiňoval.Ten rozdíl v průběhu času bude furt podobnej.Mluvim pouze o dnešních vs. ostrý historický.Tehdy taky byly ty gumy nabalený větší vrstvou pryže,aby ten závod vůbec vydržely,páč při srovnatelnym gripu mnohem víc "tekly"...
A nikam necouvam.Jen nevim,jak to udělat,aby Vale obul na GP500 dobrá teda Sportsmarty a pojezdil trochu to Brno co to půjde.Pořád si myslim,že dá srovnatelnej čas,jako na tehdejších speciálech.Přinejhorším by zajel jako s CRT.A na začátku jsem psal,že ta SMĚS je srovnatelná gripem,takže kdyby se použila stejná směs,akorát by jí muselo bejt na závod trochu víc,tak dá ta guma obstojně i ten závod.
Ale hlavní je fakt,že je aspoň o čem plkat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Rossiho ani nikoho jinýho velmi pravděpodobně nedoženeme k podobnému testu, takže zbývá někdo od vývoje...
Pořád píšeš, že tam bylo hodně gumy - to je ok, možná to tak je; ale pořád si nemyslím, že směs (a grip) je srovnatelnej s tím, co dneska jezdí kdekdo. Můj názor je, že dát Roadsmart na GP500 bike (neřešme, že jezdili na 16,5"), tak ta guma se v tempu přehřeje po pár zatáčkách, pokud tam ještě vůbec dojede a nezahodí to už dřív.
Důkaz na to nemám, stejně jako ty. Tak snad někdo odpoví - teda krom Pepy, kterej ví fšechno uplně
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Attim píše: zmulin> Tehdy snad ani sport-touring gumy nebyly.
Jasně, že byly. Třeba Michelin Macadam byla sport-cestovní guma.
Jinak bych řekl, že i tehdejší slicky byly jinde než dnešní cestovní gumy. Ta guma funguje úplně jinak. Jezdil jsem i slick. Byl tvrdý a na cestě téměř nepoužitelný, protože nešel zahřát. Výsledkem byl highsider. Se silniční gumou takové problémy nebyly, ty se daly ohřát ein, zwei. Ty gumy jsou upečené jinak a pro jiný režim.
Nicméně debata coby, kdyby je stejně k prdu.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin> napiš mu, schválně, třeba se bude v zimě taky nudit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Já jedinej ráfek co sem málem za sebe zahodil nějakej prej od nejlepšího frajera z Německa ručně dělanej na silniční kolo,co stálo to jedno zapletený kolo asi 80kkč...To sem byl na nízkou váhu upozorněnej ..
Tohle co píšu bylo v Bilsportu-Ski Veleslavín.Týpek má celkem velkej sport a fandí trochu cyklistice,tak mu tam visela silnička i horák od Ferrari a tak
Ludwiga si pamatuju eště z černobílý televize
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Chlapi nelekejte ty řidiče do oken !
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Takhle strašit staré lidi v plechovkách
Naposledy editováno 01.10.2015 18:52:44
4 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Ten tim na hrudi je odkaz na Tima Allena (aka Kutil Tim), který jezdí taky Ducati?
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Lazyfucker píše: Kudla Tuborg & Glen Moray a jak je cloveku dobre
Úplně tě chápu a dovedu se do tvého pocitu vžít . Já jsem dnes bohužel taky jednou v rachotě .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jinak podle me ma drippera takovej zvlastni fetis na novy veci...a ja to chapu, me taky vonej novy veci. Akorat na to nemam prachy. Dripp ma vic novejch kombinez rocne, nez Abraham s Hanikou na sezonu dohromady.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Lazyfucker píše: Frennky> kudla este tak mit ten sic v garazi, kyty hore a hadzvano f kutku a solich. Ale mam zas par hovezich napadu jak je trosku pod kotlem
Já se z toho tvýho slangu jednou poseru . Mi trvá vždycky půl hodiny než si to přelouskám .