Téma: Výběr endura
Co dál? Po DR 350S chci vyzkoušet další endurko. Ve výběru jsou Honda XR 400, Yamaha WR 400F, Yamaha WR 250F, Suzuki DR-Z400E. S XRkem nevím o kolik bych si pomohl. Rozpočet, když dobře tak 60tKč. A ještě by se dost hodilo, kdyby měla papíry a v nich max. 25kW a 0,16kW/kg Docela by se mě zamlouvalo DR-Z 400E... Ale vzhledem k fin. možnostem to vypadá na XR 400.
Anketa: Kterou?
Honda XR 400
17%
10
Yamaha WR 400F
7%
4
Yamaha WR 250F
34%
20
Suzuki DR-Z400E
22%
13
Jinou, jakou?
19%
11

(reakce na) Výběr endura

21.11.2010 v 16:36 | Nahoru | #31

kozivak>Tak s názorem, že motocross je do lesa naprosto nepoužitelnej nemůžu vůbec souhlasit....že je do lesa enduro vhodnější je jasný, ale je to jen o tom kdo na tom sedí a jak je s tím sžitej.A může se tu psát o "hardenduru". Enduro je prostě enduro. V 90.letech jelo v mčr 70procent lidí na kroskách s papírama a nikdo nebulel, že se na tom nedá a to se ještě jezdily soutěžě pořádný a ne dvě za rok.
Rozdíly mezi kroskou a endurem nemá cenu rozebírat, ale určitě se na tom jezdit dá a slušně.Největší problém by měl hledat člověk v sobě a ne v moto


Dobrá,beru zpět slovo "nepoužitelné". Alew proti enduru o dvě třídy dolů. Zkoušel jsem,vím.

Výběr endura

21.11.2010 v 16:39 | Nahoru | #32
Pro mě bylo při výběru nejdůležitější - spz a minimální hluk. A to mi žádná crosska nedá.

Výběr endura

21.11.2010 v 16:49 | Nahoru | #33
Taky jsem zkoušel oboje,ale na 2T už mi to nevadí, používám jen jiný kvalty než jsem používal na enuduru a 4T jsem měl už před delší dobou (5let) yz 426. Na ní jsem si teda musel po lese dlouho zvykat.Přesedl jsem na ní z exc 250 2T a z první jízdy na yz mě bylo jasný, že toho na ní budu muset hodně najezdit než se mi v lese dostane pod kůži... Neměla moc ráda popojížděčky na jedničku bez pořádnýho výplachu.Byl na ní ještě laďák a ten šel hodně rychle pryč
Dneska maj, ale i ty 4T měkčí chod a endura jsou pořád dost drahý a člověk radši vybere nový mx než sježděný enduro po bůhvíkom a bůhvíjaký údržbě.

1 reakcí na tento příspěvek Výběr endura

21.11.2010 v 17:00 | Nahoru | #34
Wr 250 F
Jelikož vím jak trošku jezdíš tak by se ti moc šikla

(reakce na) Výběr endura

21.11.2010 v 17:03 | Nahoru | #35
roberto.cz> Umím hovno, já vím WR 250F by sem ě líbila, ale za ty prachy ji neseženu. Vypadá to asi na XR.

Výběr endura

21.11.2010 v 17:07 | Nahoru | #36
A jaký jsou argumenty pro XR proti DRZ?

1 reakcí na tento příspěvek Výběr endura

21.11.2010 v 17:08 | Nahoru | #37
Žádný, ale XRko, který se mě líbí mám za kopcem...

1 reakcí na tento příspěvek Výběr endura

21.11.2010 v 17:12 | Nahoru | #38
je to věc každýho... na Erzbergu je taky hodně MX motorek... nevýhoda je absence značky, ale na RMZ se vyblbnu víc a tolik se o ní nebojím jako o enduro...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr endura

21.11.2010 v 17:15 | Nahoru | #39
.:MireCzech:.> OK, já jen že dědóch taky inklinoval k tomu XR, tak mě vrtá v hlavě v čem může být lepší. Subjektivně se mi vůbec nelíbí vzducháče, takže to vždycky šlo mimo mě.

btw z kterýho Žďáru jsi? ten liberecký?

Naposledy editováno 21.11.2010 17:16:07

(reakce na) Výběr endura

21.11.2010 v 17:17 | Nahoru | #40
fallen> Ne, ten u Blanska

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr endura

21.11.2010 v 17:29 | Nahoru | #41

.:MireCzech:.>Jak říkáš Taky si myslím, že by klidně stačila XR. Když vím, co zvládalo DRko 350. Nechám DRZko zkušenějším borcům



Ja myslim ze pračka nemyslel zrovna DRZ. Moc nevím jaký zkušený borec by ho chtěl, to je idealní motorka pro rekrutované silničáře nebo kluky po malejch motorkách či pány po mastodontech. Komu jsem to pujčil, ten to chtěl. Jeden okamžitě prodal auto a šel do autoškoly, ex jsem na tom naučil řídit..a přitom jsem s tím stíhal motardy na trati (předjel jsem origo DRZ SM a TC250, oboje pravý SM kola) a na MX trati jsem mmj předjel berga 380, ale tak dost dělají ruce, jen chci říct, že kdybych nepřehodnotil svuj postoj k ježdění, tak se ji nevzdám.

Naposledy editováno 21.11.2010 17:30:15

(reakce na) Výběr endura

21.11.2010 v 17:29 | Nahoru | #42
.

Naposledy editováno 21.11.2010 17:30:01

(reakce na) Výběr endura

21.11.2010 v 17:33 | Nahoru | #43
fallen> čuměl jsem po něčem levným,o co se člověk nemusí nějak moc starat... tzn. vyšlo mi z toho drz/xr

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr endura

21.11.2010 v 17:55 | Nahoru | #44

kozivak>Tak s názorem, že motocross je do lesa naprosto nepoužitelnej nemůžu vůbec souhlasit..
Rozdíly mezi kroskou a endurem nemá cenu rozebírat, ale určitě se na tom jezdit dá a slušně.Největší problém by měl hledat člověk v sobě a ne v moto


Přesně tak,se mnou jezdí drtivá borců na crossech,viz několik videí co jsem tu již ukazoval...Někteří jedinci si tady však pořád melou svoje...

Naposledy editováno 21.11.2010 22:19:14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr endura

21.11.2010 v 18:12 | Nahoru | #45
rupair> v tom posledním videu je vidět ten rozdíl, konkrétně v 3:26, protože na enduru by na ten kmen posvítil a zatroubil, kmen by leknutím utekl a mohl by jet dál...

(reakce na) Výběr endura

21.11.2010 v 18:31 | Nahoru | #46

Williams>rupair> v tom posledním videu je vidět ten rozdíl, konkrétně v 3:26, protože na enduru by na ten kmen posvítil a zatroubil, kmen by leknutím utekl a mohl by jet dál...


..áááhááá,v tom je tedy ten "zakopanej pes"...

Výběr endura

21.11.2010 v 18:44 | Nahoru | #47
Ja teda zatim na moc masinach nejel - WR 250F, WR 250X, EC 450, SX 520. Za me vyhrava WR 250F (nejen kvuli tomu ze ji mam a ze bude asi k mani ) do lesa je to fakt supr hracka. Motor krasne posloucha a nic neprikazuje :) narozdil od te bestie silne 520 (tim ale rozhodne nedavam zapravdu tem kteri rikaji ze se na tom v lese neda - borec si mne na tom pekne daval holt jsem jenom takovy turista). Ale je pravda ze na dlouhych lucnich prejezdech bych zvladl urcite vetsi objem a nebylo by to na skodu. Jinak WR mam stale s puvodnim vyfukem takze furt neotevrene coz muze zpusobovat trochu pomalejsi jizdu na tech lucnich prejezdoch....

1 reakcí na tento příspěvek Výběr endura

21.11.2010 v 20:13 | Nahoru | #48
Jdi do DR, mám ho taky a zatím velká spokojenost...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr endura

21.11.2010 v 20:24 | Nahoru | #49
GSXR6> Ty máš ale Sko ne?

(reakce na) Výběr endura

21.11.2010 v 20:45 | Nahoru | #50
.:MireCzech:.> Jj, je to Sko.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr endura

22.11.2010 v 15:11 | Nahoru | #51

PetrTM píše: prackarr> Asi z toho důvodu jak píšeš téměř všichni v USA jezděj "jejich" enduro a crosscountry na motokrosovejch motorkách. Když se podíváš na výsledky z tamních závodů, na prvních místech figurujou motokrosový čtyřtakty i dvoutakty, na enduru tam nejede prakticky nikdo. A není to o tom že by tratě byly jiný než tady. Je to jen o tom že je potřeba si na to zvyknout, a né jen psát "je to na hovno". A pak jsi na krosce daleko rychlejší a nemáš problém vyjet cokoliv. Většina ze špičky WEC jedou na upravenejch kroskách, Ahola si také nevzal CRF-X a jede na Rkový verzi. Chce to jen umět a naučit se, nic jinýho v tom není. Tím neříkám, že pro hobbíka není enduro vhodnější, ale odsouzení "kroska je na hovno" je nesmysl.



nj jenze se nemuzes divat na vysledky a uvedenej typ motorky kdyz tam maj nacpany 6kvaltovy prevodovky a cela motorka z CC (USA) ma se serii malo spolecnyho (to samy je i ve wec). to ze Ahola nejede CRFX je jasny, ale ma zkombinovany dily mx a endura ale urcite nejede na krosovy motorce nebo seriovce endura. V usa C.Graffunder jel serial na Husky 450 na modelu TXC. Je to motokrosovej motor s 6 kvaltovou prevod. 18"kolem atd... Vim ze nekdo na mx jezdi a v poho ale urcite tam neni tak pohodlna jednicka na crcacky v nejakym brutalu, spojka musi dostavat mnohem vic nez na enduru a chlazeni neni taky takovy (takze vareni atd...)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr endura

22.11.2010 v 15:21 | Nahoru | #52
lubhrc> Nevím nevím, kdybych si to teď sám neodzkoušel, taky bych nevěřil, ale osobně se mi po lese jelo daleko lépe na motokrosový motorce než na enduru. Rychlejší, lépe pérující, zábavnější. Tečka A ty úpravy pro USA závody jsou (alespoň na japonskejch motorkách) naprosto minimální. Obvykle jenom těžší setrvák. např. šestikvalt do CRF nebo KXF rozhodně nenarveš. Ta "moje" testovaná měla dokonce jen čtyři kvalty a přišlo mi to naprosto ideální, ani na "mrdání" kolem nohy nebyla jednička moc potřeba, akorát jsem si musel hlídat spojku aby se někdy nezakuckla, ale na to jsem zvyklej, takže s tím nebyl problém . jak říkám, nikomu to nevnucuju, jen ty Prackarrovy tradiční chytrý řeči, že co řekne on, je 101% pravda, mě donutily napsat to výše

Naposledy editováno 22.11.2010 15:24:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr endura

22.11.2010 v 15:30 | Nahoru | #53
PetrTM> jasny jen si myslim "šestikvalt do CRF nebo KXF rozhodně nenarveš" ze pokud se jedna o tovarni special (a jezdce) tak tam narvou co budou chtit. Doma je jasny ze ne

celkem dobry pocteni o fabr.motorkach www.offroadchampions.com/html/ewc_france_test.html

uz jen ten nazev nacom Ahola jede CRE-F450R

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr endura

22.11.2010 v 15:40 | Nahoru | #54
lubhrc> I ta Aholova se v uvozovkách dá koupit:



CRE-F 450R od HM, v podstatě velmi málo upravená homologovaná CRF - bez startéru, se stejnou převodovkou atd. Akorát cenovka je šílená .

Jinak omlouvám se autorovi vlákna že mu to tu zasíráme, já už končím

(reakce na) Výběr endura

22.11.2010 v 15:43 | Nahoru | #55
PetrTM> Té v pohodě klidně pokračujte

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr endura

22.11.2010 v 15:52 | Nahoru | #56
PetrTM> I když jsem hovno kapacita, tak říkám že za tu drncavou jízdu po kořenech můžou horší tlumiče GasGasu, kterým ještě "pomohlo" ladění od Hory. Měl jsem totiž to samý a i sériová zatuhlá nezajetá KTM EXC byla lepší, nemluvě o japonský motorce s dvoukomorovejma Showama (nebo KYB nebo co to YZ má)

(reakce na) Výběr endura

22.11.2010 v 16:15 | Nahoru | #57
Vespa> nemůžeš srovnávat pérování 2T a 4T, čtyřtakt má daleko víc zatíženej předek a líp "žehlí". Dvoutakt je zkrátka nervóznější. Na naladění si nestěžuju, bylo to dělaný na závody. Hlavní výhodu jsem ale viděl v motoru (RMZ) , kterej mi vždycky dal přesně to co bylo potřeba

1 reakcí na tento příspěvek Výběr endura

22.11.2010 v 17:57 | Nahoru | #58
Nejlepší je si do začátku koupit takovou moto.na kterou máš love i na ůdržbu.Pak se parkrát projet cestou necestou,výjezdy,sjezdy,po filtr bahnem,třeba 3hod.v kuse.Tak zjistíš že nejedeš ani 10% jak ti borci v telce a přestane tě to bavit hned jak tě přestane bolet celé človek.Nebo že na to máš a koupíš si moto ktery tě bude sedět podle toho jak jedeš a možná budeš vědět co chceš.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr endura

22.11.2010 v 18:04 | Nahoru | #59

Williams píše: je to věc každýho... na Erzbergu je taky hodně MX motorek... nevýhoda je absence značky, ale na RMZ se vyblbnu víc a tolik se o ní nebojím jako o enduro...


Tady je jasně vydět že MX motka je do lesa ůplně na pikaču !

(reakce na) Výběr endura

22.11.2010 v 18:25 | Nahoru | #60
MANBiker> na pytchu ne, ale víc to řve, podvozek moc tvrdý atd...na enduru si v terénu zablbneš líp
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Yamaha wr400f Yamaha WR 400F XT_600 4 14.5.2024 v 09:28 Krautkopf
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
xr 400 nakopávání-jiskra Honda XR 400 Petan.vut 7 7.10.2023 v 06:33 krokoš
WR250 F potřebuji nutně zapalovací ... Yamaha WR 250F RadekCzech 2 3.10.2023 v 19:10 Johny_Servis
Enduro pro začátečníka [1, 2] Husqvarna TE 410, Honda XR 400, Suzuki DR-Z400S Fenome753 39 8.8.2023 v 14:03 400xr


TOPlist