Naposledy editováno 10.07.2023 07:41:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dilema 2T vs 4T
Jack009>Weeman> Samozřejmě záleží kde s tim bude jezdit, TDR neni na hard teren A co se týče výkonu ta RX o moc "ostřejší" než TDR neni
Jestli se nemýlím, tak TDR má motor z DT teda minarelli a ten je trošičku jinak naladěnej než ten rotax v Aprilii( Stejnej motor jako v RS125). Prostě to TDR je takový "hodnější". Nevim jinak jak bych to napsal
Naposledy editováno 14.11.2010 15:53:00
pesastor>Polož si otázku, jestli chceš jezdit nebo spravovat. Když jezdit, tak 4T, když 2x za sezonu dělat motor, potom 2T
Co prosím? Já na DT 125 jezdím 4tým rokem a letos si poprvé z čistě preventivních důvodů dovolím GO motoru. Tak skutečně netuším, jestli mám v garáži nějakého permoníka který mi to generálkuje 2x do roka. Navíc zcela bez problému při ostřejším stylu jízdy si veme tak 5.5 litru na 100, ale to jedině když se někde hrabu ve sračkách, nebo to honím po cestě na plný kotel.
Jesli jsi při penězích a nevadí ti větší spotřeba a riziko zadření, tak vem 2t.
Zrovna dneska sem viděl se hryznout 4T když sem na 2T projížděl kolem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dilema 2T vs 4T
e: ale ve většině případu je RX krapet silnější než DT a TDR
Naposledy editováno 14.11.2010 15:53:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dilema 2T vs 4T
Naposledy editováno 14.11.2010 15:56:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dilema 2T vs 4T
rád jezdím v terénu a na tratích časem bych chtěl zkusit nějaký CrossCountry...
1 reakcí na tento příspěvek Dilema 2T vs 4T
1 reakcí na tento příspěvek Dilema 2T vs 4T
E: mě fascinuje jak někdo muže říct, že na 125 4t je nuda
jestli mu totok připadá, že to nejede tak už vážně nevím co by po 125 4t chtěl
Naposledy editováno 14.11.2010 18:56:59
2 reakcí na tento příspěvek Dilema 2T vs 4T
Volil bych Hondu NSR 125.
Jinak, podle zvuku bych se taky moc neřídil. Sice 4T zní líp, ale než se rozjede, 2T mu ukáže záda .
2 reakcí na tento příspěvek Dilema 2T vs 4T
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dilema 2T vs 4T
bledemon>na 2T ti načichne batůžek
Jo pěkně potom voní
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dilema 2T vs 4T
a ještě k tomu máš v profilu tohle "Fuck of Aprilia motorbike!!! "
bledemon> jj batoh mi od toho oleje docela smrdí néé voní!!
Naposledy editováno 14.11.2010 19:29:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dilema 2T vs 4T
E: mě fascinuje jak někdo muže říct, že na 125 4t je nuda
jestli mu totok připadá, že to nejede tak už vážně nevím co by po 125 4t chtěl
já jsem to myslel tak, že o proti 2T je to nuda
1 reakcí na tento příspěvek Dilema 2T vs 4T
Naposledy editováno 14.11.2010 19:49:57
WhiteS>Ach... už zase . Aprilii se vyvaruj, prosím. Ať tu za týden nepíše další nešťastník, že se mu to vysypalo .
Volil bych Hondu NSR 125.
Jinak, podle zvuku bych se taky moc neřídil. Sice 4T zní líp, ale než se rozjede, 2T mu ukáže záda .
já bejt tebou tak se radši vyvaruju tomuhle foru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dilema 2T vs 4T
Vojta_WR-f>Jasný ja to chápu, je mi jasny že např. blatu apod. je blbost srovnavat s ostrym 2T, ja jenom rikam jak jsem to zazil, jezdil jsem na dr a spokojenost ale pak mi kamos pujcil nsr 125 a rikal jsem si že ze ten 2t by pro me byl asi lepsi..nic jinyho jsem tim rict nechtel a mel jsem na mysli treba dt, to zas tak ostry taky neni jak treba ta exc
tak to je složitější, jezdím v passatu co má 230koní a na dalnici mi to připadá málo ale v zatáčkach to je zase někdy moc.
veřím že na silnicic na rovince je i R1 málo ... mě Blatovka v terenu vyhovuje (nejezdím polnačky). ono tím ze je to 4takt tak to krásně tahá od spodu a mužu ve stupačkách skoro v nulové rychlosti někam vyjezd atd.
Já kdybyhc si měl vybrat 2takt do TERENU tak jedině EXC bo Husku
by jsi něvěřil, ale i tech 15koní ve 4taktu dokážou divy by jsi někdy snáma musle vyjet
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dilema 2T vs 4T
Woxmen>WhiteS> ty vole!! ty se příhlásíš jednou za rok a potom tady napíšeš takovou chujovinu jako "já bych volil Honda NSR 125" myslíš si že si s hondou si můžu dovolit enduro??? já si myslím že néé a co máš vůbec proti Aprilii ?? jo pochopím kdyby si měl něco proti nějaký číně!!!
a ještě k tomu máš v profilu tohle "Fuck of Aprilia motorbike!!! "
bledemon> jj batoh mi od toho oleje docela smrdí néé voní!!
Víš ty co, kup si RSko, nebo to RXko, poznáš sám... já jsem jen varoval...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dilema 2T vs 4T
roberto.cz>tak to je složitější, jezdím v passatu co má 230koní a na dalnici mi to připadá málo ale v zatáčkach to je zase někdy moc.
veřím že na silnicic na rovince je i R1 málo ... mě Blatovka v terenu vyhovuje (nejezdím polnačky). ono tím ze je to 4takt tak to krásně tahá od spodu a mužu ve stupačkách skoro v nulové rychlosti někam vyjezd atd.
Já kdybyhc si měl vybrat 2takt do TERENU tak jedině EXC bo Husku
by jsi něvěřil, ale i tech 15koní ve 4taktu dokážou divy by jsi někdy snáma musle vyjet
ja taky bud husku nebo exc, dt jsem bral v potaz kdyz mi bylo tech 16, ale nemel jsem na nej penize.. ja myslim že ono se taky neda moc srovnavat moje bejvaly dr z roku 96 a tvoje blata ktera pojede urcite lip a hlavne podvozek je uplne neco jinyho.. v tvym vlaknu jsem taky cetl že mas rad kdyz s motorkou muzes jezdit na doraz, ja mam zase radsi trochu rezervu ve vykonu což me dr neposkytovalo..
kazdymu proste sedi neco jinyho no
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výpadky budíků a vynulování Honda XL 125V Varadero, Honda XL 125 | hlafkin | 1 | 1.8.2019 v 12:41 sseba1 |
Setkal se s tím někdo Honda XL 125V Varadero, Honda XL 125 | Simso | 5 | 7.8.2018 v 23:27 Simso |
Honda XL 125 S nastavenie Honda XL 125 | Erik15015 | 5 | 1.6.2018 v 12:42 Dreadlock |
na kolik foukat Honda XL 125V Varadero, Honda XL 125 | Lukydoga | 9 | 15.5.2018 v 19:32 Lukydoga |
Varadero-plasty Honda XL 125V Varadero, Honda XL 125 | Fanda2103 | 8 | 17.12.2017 v 19:39 KubaLC8 |