paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Dilema 2T vs 4T
14.11.2010 v 00:11
1


Naposledy editováno 10.07.2023 07:41:41
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dilema 2T vs 4T

14.11.2010 v 15:50 | Nahoru | #31

Jack009>Weeman> Samozřejmě záleží kde s tim bude jezdit, TDR neni na hard teren A co se týče výkonu ta RX o moc "ostřejší" než TDR neni


Jestli se nemýlím, tak TDR má motor z DT teda minarelli a ten je trošičku jinak naladěnej než ten rotax v Aprilii( Stejnej motor jako v RS125). Prostě to TDR je takový "hodnější". Nevim jinak jak bych to napsal

Naposledy editováno 14.11.2010 15:53:00

(reakce na) Dilema 2T vs 4T

14.11.2010 v 15:51 | Nahoru | #32

pesastor>Polož si otázku, jestli chceš jezdit nebo spravovat. Když jezdit, tak 4T, když 2x za sezonu dělat motor, potom 2T



Co prosím? Já na DT 125 jezdím 4tým rokem a letos si poprvé z čistě preventivních důvodů dovolím GO motoru. Tak skutečně netuším, jestli mám v garáži nějakého permoníka který mi to generálkuje 2x do roka. Navíc zcela bez problému při ostřejším stylu jízdy si veme tak 5.5 litru na 100, ale to jedině když se někde hrabu ve sračkách, nebo to honím po cestě na plný kotel.

Jesli jsi při penězích a nevadí ti větší spotřeba a riziko zadření, tak vem 2t.



Zrovna dneska sem viděl se hryznout 4T když sem na 2T projížděl kolem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dilema 2T vs 4T

14.11.2010 v 15:53 | Nahoru | #33
Weeman> No minarelli to sice je, ale s elektrikou z TZR nebude mít s RX problém

e: ale ve většině případu je RX krapet silnější než DT a TDR

Naposledy editováno 14.11.2010 15:53:43

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dilema 2T vs 4T

14.11.2010 v 15:56 | Nahoru | #34
maras> Myslim to tim způsobem, že na RX se prostě nedá jen vozit, ten spodek je hrozně slabej. Oproti DT, ten motor se mě zdál takovej "přijemnější" když jsem na tom jel

Naposledy editováno 14.11.2010 15:56:26

(reakce na) Dilema 2T vs 4T

14.11.2010 v 15:57 | Nahoru | #35
Weeman> Jo to jo, průběhem je to úplně jiný.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dilema 2T vs 4T

14.11.2010 v 17:36 | Nahoru | #36
Jack009> No když se kouknu jak jezdím na na tý mojí současný RX 50 tak na RX 125...
rád jezdím v terénu a na tratích časem bych chtěl zkusit nějaký CrossCountry...

(reakce na) Dilema 2T vs 4T

14.11.2010 v 18:07 | Nahoru | #37
Woxmen> No tak vidíš Neni co řešit. Našetři si něco na béňo a di do RX 125

1 reakcí na tento příspěvek Dilema 2T vs 4T

14.11.2010 v 18:47 | Nahoru | #38
asi půjdu do té RX ale já potřebuju motorku na kterou se můžu spolehnout :) a né že si vijedu někam takhle do pr... daleko a tam mě to nechá jako ta moje kurva když sem na ní jel první den !!!

1 reakcí na tento příspěvek Dilema 2T vs 4T

14.11.2010 v 18:52 | Nahoru | #39
blatu
E: mě fascinuje jak někdo muže říct, že na 125 4t je nuda
jestli mu totok připadá, že to nejede tak už vážně nevím co by po 125 4t chtěl




Naposledy editováno 14.11.2010 18:56:59

(reakce na) Dilema 2T vs 4T

14.11.2010 v 18:57 | Nahoru | #40
Woxmen> Tak pak DT... Spolehlivost

2 reakcí na tento příspěvek Dilema 2T vs 4T

14.11.2010 v 19:04 | Nahoru | #41
Ach... už zase . Aprilii se vyvaruj, prosím. Ať tu za týden nepíše další nešťastník, že se mu to vysypalo .

Volil bych Hondu NSR 125.

Jinak, podle zvuku bych se taky moc neřídil. Sice 4T zní líp, ale než se rozjede, 2T mu ukáže záda .

2 reakcí na tento příspěvek Dilema 2T vs 4T

14.11.2010 v 19:09 | Nahoru | #42
na 2T ti načichne batůžek

(reakce na) Dilema 2T vs 4T

14.11.2010 v 19:17 | Nahoru | #43
WhiteS> fu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dilema 2T vs 4T

14.11.2010 v 19:18 | Nahoru | #44

bledemon>na 2T ti načichne batůžek



Jo pěkně potom voní

(reakce na) Dilema 2T vs 4T

14.11.2010 v 19:19 | Nahoru | #45

maras>Jo pěkně potom voní



jj, s TSF

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dilema 2T vs 4T

14.11.2010 v 19:26 | Nahoru | #46
WhiteS> ty vole!! ty se příhlásíš jednou za rok a potom tady napíšeš takovou chujovinu jako "já bych volil Honda NSR 125" myslíš si že si s hondou si můžu dovolit enduro??? já si myslím že néé a co máš vůbec proti Aprilii ?? jo pochopím kdyby si měl něco proti nějaký číně!!!
a ještě k tomu máš v profilu tohle "Fuck of Aprilia motorbike!!! "
bledemon> jj batoh mi od toho oleje docela smrdí néé voní!!

Naposledy editováno 14.11.2010 19:29:04

Dilema 2T vs 4T

14.11.2010 v 19:29 | Nahoru | #47
po x-miliontý jedině 2T.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dilema 2T vs 4T

14.11.2010 v 19:34 | Nahoru | #48
[quote]roberto.cz>blatu
E: mě fascinuje jak někdo muže říct, že na 125 4t je nuda
jestli mu totok připadá, že to nejede tak už vážně nevím co by po 125 4t chtěl

já jsem to myslel tak, že o proti 2T je to nuda

(reakce na) Dilema 2T vs 4T

14.11.2010 v 19:42 | Nahoru | #49
Vojta_WR-f> tak tpo nebylo konkrétně na tebe, jen nemůžem srovnávat třeba Blatku s EXC.
myslím že 125 4t v rámci svých možností je super a vyjede toho dost, když to podržíš
Snach chápeš co tím myslím

1 reakcí na tento příspěvek Dilema 2T vs 4T

14.11.2010 v 19:49 | Nahoru | #50
Jasný ja to chápu, je mi jasny že např. blatu apod. je blbost srovnavat s ostrym 2T, ja jenom rikam jak jsem to zazil, jezdil jsem na dr a spokojenost ale pak mi kamos pujcil nsr 125 a rikal jsem si že ze ten 2t by pro me byl asi lepsi..nic jinyho jsem tim rict nechtel a mel jsem na mysli treba dt, to zas tak ostry taky neni jak treba ta exc

Naposledy editováno 14.11.2010 19:49:57

(reakce na) Dilema 2T vs 4T

14.11.2010 v 19:53 | Nahoru | #51

WhiteS>Ach... už zase . Aprilii se vyvaruj, prosím. Ať tu za týden nepíše další nešťastník, že se mu to vysypalo .

Volil bych Hondu NSR 125.

Jinak, podle zvuku bych se taky moc neřídil. Sice 4T zní líp, ale než se rozjede, 2T mu ukáže záda .



já bejt tebou tak se radši vyvaruju tomuhle foru

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dilema 2T vs 4T

14.11.2010 v 20:00 | Nahoru | #52

Vojta_WR-f>Jasný ja to chápu, je mi jasny že např. blatu apod. je blbost srovnavat s ostrym 2T, ja jenom rikam jak jsem to zazil, jezdil jsem na dr a spokojenost ale pak mi kamos pujcil nsr 125 a rikal jsem si že ze ten 2t by pro me byl asi lepsi..nic jinyho jsem tim rict nechtel a mel jsem na mysli treba dt, to zas tak ostry taky neni jak treba ta exc


tak to je složitější, jezdím v passatu co má 230koní a na dalnici mi to připadá málo ale v zatáčkach to je zase někdy moc.
veřím že na silnicic na rovince je i R1 málo ... mě Blatovka v terenu vyhovuje (nejezdím polnačky). ono tím ze je to 4takt tak to krásně tahá od spodu a mužu ve stupačkách skoro v nulové rychlosti někam vyjezd atd.
Já kdybyhc si měl vybrat 2takt do TERENU tak jedině EXC bo Husku
by jsi něvěřil, ale i tech 15koní ve 4taktu dokážou divy by jsi někdy snáma musle vyjet

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dilema 2T vs 4T

14.11.2010 v 20:17 | Nahoru | #53

Woxmen>WhiteS> ty vole!! ty se příhlásíš jednou za rok a potom tady napíšeš takovou chujovinu jako "já bych volil Honda NSR 125" myslíš si že si s hondou si můžu dovolit enduro??? já si myslím že néé a co máš vůbec proti Aprilii ?? jo pochopím kdyby si měl něco proti nějaký číně!!!
a ještě k tomu máš v profilu tohle "Fuck of Aprilia motorbike!!! "
bledemon> jj batoh mi od toho oleje docela smrdí néé voní!!



Víš ty co, kup si RSko, nebo to RXko, poznáš sám... já jsem jen varoval...

(reakce na) Dilema 2T vs 4T

14.11.2010 v 20:30 | Nahoru | #54
WhiteS> před čím prosimtě?? zatím jsem s tou mojí spokojenej a to jí beru na plnej v terénu v jednom a ve dvou drží jako židovská víra
akorát ten benzin se v nádrži nějak nedrží

Naposledy editováno 14.11.2010 20:31:09

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dilema 2T vs 4T

14.11.2010 v 21:58 | Nahoru | #55

roberto.cz>tak to je složitější, jezdím v passatu co má 230koní a na dalnici mi to připadá málo ale v zatáčkach to je zase někdy moc.
veřím že na silnicic na rovince je i R1 málo ... mě Blatovka v terenu vyhovuje (nejezdím polnačky). ono tím ze je to 4takt tak to krásně tahá od spodu a mužu ve stupačkách skoro v nulové rychlosti někam vyjezd atd.
Já kdybyhc si měl vybrat 2takt do TERENU tak jedině EXC bo Husku
by jsi něvěřil, ale i tech 15koní ve 4taktu dokážou divy by jsi někdy snáma musle vyjet



ja taky bud husku nebo exc, dt jsem bral v potaz kdyz mi bylo tech 16, ale nemel jsem na nej penize.. ja myslim že ono se taky neda moc srovnavat moje bejvaly dr z roku 96 a tvoje blata ktera pojede urcite lip a hlavne podvozek je uplne neco jinyho.. v tvym vlaknu jsem taky cetl že mas rad kdyz s motorkou muzes jezdit na doraz, ja mam zase radsi trochu rezervu ve vykonu což me dr neposkytovalo..
kazdymu proste sedi neco jinyho no

(reakce na) Dilema 2T vs 4T

15.11.2010 v 14:42 | Nahoru | #56
Vojta_WR-f> souhlas, každej něoc jiného
jak píšeš, rád jezdím na limitu motorky, pak vím že lepší budu už jenom na jinačí motorce.

Dilema 2T vs 4T

15.11.2010 v 16:52 | Nahoru | #57
takže teda myslíte si že když pojedu někam na euduro vyjížďku tak mě to nenechá třeba v nějakým kopci nebo na CC?? abych tam nebyl mezi ostatnímy za vola

Dilema 2T vs 4T

17.11.2010 v 09:07 | Nahoru | #58
jestli máš dílnu a umíš si něco opravit,nebo máš dost vaty a známýho mekánika tak jdi do 2T, protože to prostě jede podstatně líp. Srovnání XT125X nebo CBR 125 s CRM nebo DT125R,RS125 který jsem měl je tristní, navíc když člověk zvyklej na silnější bajky. Teď vlastně budu ještě mít Derbi cross city tak napíšu dojmy 4T možná stačí na nějaký šolichání po lese ale to je asi tak všechno, když máš do toho lesa přijet tak to je za trest. Jednou jsem vzal XTčko na MX trať tak jsem měl po 2 kolech povolenej krk řízení a kdoví co ještě. Každej bude hájit to svoje, kromě mě
Předchozí
1 2
Následující
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výpadky budíků a vynulování Honda XL 125V Varadero, Honda XL 125 hlafkin 1 1.8.2019 v 12:41 sseba1
Setkal se s tím někdo Honda XL 125V Varadero, Honda XL 125 Simso 5 7.8.2018 v 23:27 Simso
Honda XL 125 S nastavenie Honda XL 125 Erik15015 5 1.6.2018 v 12:42 Dreadlock
na kolik foukat Honda XL 125V Varadero, Honda XL 125 Lukydoga 9 15.5.2018 v 19:32 Lukydoga
Varadero-plasty Honda XL 125V Varadero, Honda XL 125 Fanda2103 8 17.12.2017 v 19:39 KubaLC8


TOPlist