Má otázka na vás zní, jestli jste příznivcem více strojů JINÉHO TYPU ve své garáži.
Jak sem k tomu došel: Jezdím na své GS500E, která mi přijde malá, šikovná...poměrně obratná vůči svým větším 600+ sourozencům..ale vím, že u ní nezůstanu nadosmrti že.
Lákají mě větší naháče typu GSX750..B12..na kterých se dá pohodlně cestovat s dostatkem výkonu přes půl Alp..atd atd
ALE
obávám se, že až na velkého naháče dojde...bude mi chybět ta obratnost, hravost (kterou GS nemá kdovíjakou, někdo namítne, ale přecejenom nějákou má)...a prostě už to nebude sednout na GS, jet pro rohliky, zaparknout to ve městě na chodník..vlézt se u semafou do mezírky..a zároveň jet odpoledne 250km přes Vsetínské vrchy..to vše v jednom.
A proto by se mi líbilo zároveň i nějaké supermoto nebo prostě něco lehkého, obratného s dostatečným výkonem na lehké zablbnutí..jak na silnici, do města tak ani lehkého terénu by se to nemuselo zaleknout.
Je to ovšem hudba vzdálené budoucnosti. Proto se ptám těch, co už do tohoto stádia dospěli...sedláte někdo supersport a cruiser zároveň? náháče a krosku? Blackbird a MZ251?
...nebo vám více motorek přijde jako rozežranost?
1 reakcí na tento příspěvek Více jak jedno moto v garáži
Myslim, ze jenom jedna motorka je nuda. Nekdy mas naladu se kochat a bublat (VS 1400), nekdy mas naladu to strihnout nenarocnym terenem (DR800S), nekdy mas naladu jezdit se sroubovakem zastrcenym v drzaku motoru (CZ 175/477, CZ 175/470 Sport, Jawa 250/353) a nekdy mas naladu se vrtat v "krabicovkach" .
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Více jak jedno moto v garáži
prackarr>To já mám doma v garage jen jednu starou Hondu a stačí mě to. Nevím,co blbnete s 10ti motorkama,snobáci zasraní!
A kam se podělo těch ostatních 6 motorek?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Více jak jedno moto v garáži
Repulsion>A kam se podělo těch ostatních 6 motorek?
Dochtore,ty to kazíš!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Více jak jedno moto v garáži
Měl jsem Horneta a k tomu si koupil motarda. Co jsem si koupil motarda, Honda šla po pár měsících z domu, jel jsem na ní 2x a to jsem se ještě musel přemlouvat. Teď jsem koupil k motardovi ještě trialku a výsledek je takový, že abych vydělal na jejich provoz (a provoz dalších koníčků), tak nemám čas ani na jednu : ) Paradox, ale je to tak.
Buď máš čas a nemáš prachy nebo máš prachy a nemáš čas. A nebo jsi ten šťastlivec, co krade
Ale je fakt, že se mi asi 3x stalo, že bych se s chutí na tom Hornetovi svezl.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Více jak jedno moto v garáži
mari> PEPAFJR> předpokládám že to máš vše na papírech a pojištěný
No všechny ne asi jenom 15
2 reakcí na tento příspěvek Více jak jedno moto v garáži
1 reakcí na tento příspěvek Více jak jedno moto v garáži
PS Jo, ale nebylo dobrý doma 634 startovat, vibrace od stojánku - ikdyž byl na dřevěné desce způsobovaly rozkývání lustru sousedů pode mnou...
Taky pořád slyším výtky k oleji M2T - ale spálený z výfuků naší kočku přiváděl k touze po kocourovi - bůhví, z čeho ho vyráběli...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Více jak jedno moto v garáži
Snorri>to mě zajimá, jak na GSku vytáhneš 250?
Jednoduše, sedneš, otočíš klíčkem do polohy on a přepneš tak i chcípák, nastartuješ elektrický spínačem se zmáčknutou spojkou(u GS), zmáčkneš znovu spojku a zařadíš jedna a jedeš...nezapomínáš na řazení, občas si do zatáčky přibrzdíš a když si tak 2-3hodiny jezdíš tak těch 250km najedeš!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Více jak jedno moto v garáži
1 reakcí na tento příspěvek Více jak jedno moto v garáži
Chce to doma min. 3 moto.Endurko přímo do terénu očesané,ale přitom na značkách,potom nějakého cestovatele jako je Adventure a poté přímo cesťáčka.
Endurko na drapákách se značkama,které jezdí jen na vyjížďky do terénu.Cestovatele,když se rozhodnete vydat se do ALP a podobných cestou necestou.Cesťáček na vyblbnutí a vyadrenalinování! Ještě bych teda přidal 4tou do obchodu což je buď scooter,ale ideálnější je simson nebo něco podobného ať se dají nazout drapáky na zimu... Pomalu si tuhle moji teorii splňuji...