Téma: GSX-R 600/750 K6/K7 proklemovany spinac spojky
 
9.9.2010 v 21:24
Cus vsem,

technicka aspon za 10 piv mate nekdo predelanou gsx-r 600 K6/K7 na okruh, ze vaham , s proklemovanym spinacem spojky?????? Mam problem, jak jinak ze, motorka ma celych uzasnych 60 koni ani vymena cdi ktere bylo vadne to nevyresilo, od par chytrych hlav jsem se dozvedel ze u suzuki je to veliky problem a ma to vliv na vykon moto pres ecu, na zahranicnim foru jsem nasel u 750 07 skoro minus 25 koni pri proklemovanym spinaci spojky. Moto byla na brzde a diagnostice v suza moto, ale jedine co se podarilo zjistit je ze "nefunguji" horni vstriky, ale diagnostika nic nehlasi, takze kolik ze zo bude tech piv . Dulezity je jestli to nekdo ma, je info zda tam ma puvodni cdi bez power commanderu a atd...... pripadne je to s tim spojkovym spinacem pravda ? Byl by mi nekdo ochoten pujcit cdi na 600 K6/K7, aby se vyloucilo dalsi vadne cdi

Diky za poznatky a nabidky k snatku

Pazout

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 600/750 K6/K7 proklemovany spinac spojky

10.9.2010 v 13:31 | Nahoru | #31

gorkin>Je fakt že mi nešlo odladit moto s PowCom Chovalo se to jako že nefunguje a PC štekruje na horní vstřiky

a jak píše Pazout:::udajne pri zmacknute spojce cdi pouziva jinou vstrikovaci mapu kde nefunguji horni vstriky, moto se chova jako by byl zarazeny neutral
a já to proklemovany mám
možná to je stejný problém
Ale zase žeby tam chybělo 10-15 koní to si nejsem jist
Každopádně v KSK moto se jim ten výkon nezdál Košer



No oni to v tom KSK se skokovou lambdou moc neodladěj

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 600/750 K6/K7 proklemovany spinac spojky

10.9.2010 v 13:36 | Nahoru | #32

Murkin>No oni to v tom KSK se skokovou lambdou moc neodladěj



mno prave kdyz sme se s Hrudkou hrabali v ty brzde na Hajich tak sem mu rikal ze lambdu si k tomu dodam svoji WB, ze on tam ma v ceniku jen skokovku a on se podivoval ze mu na ladeni skokova vzdy bohate stacila... ono spis bych to videl tak ze ta WB ti ulehci praci.. jestli je chudej nebo bohatej ze skokovky vidi akorat nevi o kolik ubrat/pridat ne? no vyzkum v teto oblasti me ceka, ja sem zjistil ze bez lambdy nic nedam.. takze az dorazi a venuju tomu nakej cas tak uvidim:)

1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 600/750 K6/K7 proklemovany spinac spojky

10.9.2010 v 13:47 | Nahoru | #33
Uvidím a rád podám zprávu ! zase myslím že jelita tam nejsou
Docela dost bajku dam vymazlili

(reakce na) GSX-R 600/750 K6/K7 proklemovany spinac spojky

10.9.2010 v 14:00 | Nahoru | #34

assassin>mno prave kdyz sme se s Hrudkou hrabali v ty brzde na Hajich tak sem mu rikal ze lambdu si k tomu dodam svoji WB, ze on tam ma v ceniku jen skokovku a on se podivoval ze mu na ladeni skokova vzdy bohate stacila... ono spis bych to videl tak ze ta WB ti ulehci praci.. jestli je chudej nebo bohatej ze skokovky vidi akorat nevi o kolik ubrat/pridat ne? no vyzkum v teto oblasti me ceka, ja sem zjistil ze bez lambdy nic nedam.. takze az dorazi a venuju tomu nakej cas tak uvidim:)



Tak tenhle boj uz jsem s nimdavno vzdal
Ty budes kupovat zoho jarose z Kontu?

(reakce na) GSX-R 600/750 K6/K7 proklemovany spinac spojky

10.9.2010 v 14:03 | Nahoru | #35

gorkin>Uvidím a rád podám zprávu ! zase myslím že jelita tam nejsou
Docela dost bajku dam vymazlili



No ono mit brzdu neni problem,ale vedet co maji hledat uz ano. A treba volnobeznou smes s tim nemaji sanci nastavit a tech veci je vic

GSX-R 600/750 K6/K7 proklemovany spinac spojky

10.9.2010 v 20:35 | Nahoru | #36
dalsi odkazy ktery ten spinac potvrzujou......

http://www.superbike...ic=38228.msg%msg_id%

http://www.gixxer.co...wthread.php?t=199265

http://www.gixxer.co...p?t=92113&page=7

zitra dam dohromady to moje zlato a bude test jizda a pokud to bude ok v nedeli cec tam se to ukaze

[img]

GSX-R 600/750 K6/K7 proklemovany spinac spojky

11.9.2010 v 22:00 | Nahoru | #37
tak cec se bohuzel konat nebude .....test probehne zitra na mistnich komunikacich...... . Podle neoriginalni díagnostiky spinac funguje jak ma, zapojen puvodni co je na spojkove pacce, vsechny navody su na pi.... proste to nechte jak to je, ten signal to bere min. ze dvou cidel, jednak spinac na pacce a pak stykac starteru a mozna jeste z neceho jinyho...... zitra po testu napisu vic

pazout

P.S. moje reseni a zjisteni se tykaj GSX-R 600 K6/7 jiny roky a obashy to maji jinak na 1000% ty navody meli fungovat, ale ani jeden nefungoval

Naposledy editováno 11.09.2010 22:34:11

GSX-R 600/750 K6/K7 proklemovany spinac spojky

11.9.2010 v 22:41 | Nahoru | #38
Jen mala teorie, neorig cdi jako ignitech vychazi preci z orig. cdi, takze je mozne ze i kopiruje problem se spojkovym spinacem, tedy pokud to rovnou ignitech nezrusi z programu puvodniho cdi, coz pujde poznat bud pres diagnostku a nebo se rovnou zeptat ignitechu. Pri zmackle spojce jsou na vstrikach jiny hodnoty u pri volnobehu, rozdil cca 13%

[img]

Naposledy editováno 12.09.2010 07:37:31

1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 600/750 K6/K7 proklemovany spinac spojky

12.9.2010 v 07:50 | Nahoru | #39
Ignitech nepouziva nastaveni seriove jednotky!muzes si upravovat prakticky vse. A spinac na spojce vyuzivaji bud pro startovaci omezovac,nebo jako spinac pro aktivaci rajskeho plynu.
Pokud te zo blize zajima,klidne se zastav a primo na brzde ti to predvedu.

(reakce na) GSX-R 600/750 K6/K7 proklemovany spinac spojky

12.9.2010 v 10:13 | Nahoru | #40
Murkin> sem psal teorie , stejne te budu asi muset zneuzit. Moto stale nejde, priserny zvuk nad cca 7000 otacek, 2 max 13500 pak jak kdyz vypne omezovac. Proste sem bud kokot , ale asi spis je v pici neco dalsiho, se obavam cdi.....

1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 600/750 K6/K7 proklemovany spinac spojky

12.9.2010 v 10:48 | Nahoru | #41
pazout: ignitech je nahrada origo jednotky... origo ven, ignitech misto ni... co tam teda mas za elektroniku?

Murkin: neee oni by ji neprodali, mel jsem ji jen dat do kupy... to tu nebudu rozebirat, to pak dyztak osobne. ta brzda je super, dat na ni nakou novou elektroniku tak bomba.. ale jak rikam na prodej nebude, spis se na tom bude pracovat zase pres zimu.. ted neni cas...

(reakce na) GSX-R 600/750 K6/K7 proklemovany spinac spojky

12.9.2010 v 11:10 | Nahoru | #42
assassin> je tam original....

GSX-R 600/750 K6/K7 proklemovany spinac spojky

12.9.2010 v 11:18 | Nahoru | #43
Prave jsem v lese na Vysocine a cca za hodku a pul mame ve ctyrech plny 3kose hribku

GSX-R 600/750 K6/K7 proklemovany spinac spojky

12.9.2010 v 11:21 | Nahoru | #44
jeste vymenim svicky, sou tam iridiove a tem staci malo na to aby sli pa, ale moc tomu uz neverim, at se udelalo cokoli nemelo ty vysledek, zkusim murkina a nebo kluky ze suzuki ve vrbovce..... pak uz jen koupit tak 20l benzinu a udelat si ohnicek podelana elektronika......

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 600/750 K6/K7 proklemovany spinac spojky

12.9.2010 v 21:19 | Nahoru | #45

assassin>jstli ten drat vede do ECU tak je to dost mozny... ale rozdil nebude drastickej.



Jestli to dobře chápu, tak i kdyby to mělo mít vliv, tak Commander si s tím poradí, ne? Měl jsem to na brzdě v DK Racing a nikdo mi žádnej problém nehlásil.

(reakce na) GSX-R 600/750 K6/K7 proklemovany spinac spojky

12.9.2010 v 21:25 | Nahoru | #46

Smrči GSX-F>Jestli to dobře chápu, tak i kdyby to mělo mít vliv, tak Commander si s tím poradí, ne? Měl jsem to na brzdě v DK Racing a nikdo mi žádnej problém nehlásil.



Commander s tím nemá co dělat,tím by jsi upravoval jen jednotku,která je v náhradním režimu,ale až u nové Busy,stará s tím problém neměla.

2 reakcí na tento příspěvek GSX-R 600/750 K6/K7 proklemovany spinac spojky

16.9.2010 v 08:59 | Nahoru | #47
Sakra - a já si říkal, že mi to nahoře nějak nejede A to jsem s tím absolvoval celou sezonu Krucinálfagot, to budu muset vyřešit a snad ještě jednou se svézt na okruhu, jestli si zlepším časy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 600/750 K6/K7 proklemovany spinac spojky

16.9.2010 v 09:25 | Nahoru | #48

Dalos76>Sakra - a já si říkal, že mi to nahoře nějak nejede A to jsem s tím absolvoval celou sezonu Krucinálfagot, to budu muset vyřešit a snad ještě jednou se svézt na okruhu, jestli si zlepším časy



Já ti to říkal kolego:))))

(reakce na) GSX-R 600/750 K6/K7 proklemovany spinac spojky

16.9.2010 v 09:38 | Nahoru | #49

LukyCat>Já ti to říkal kolego:))))


Kecáš - akorát jsi teď o víkendu řekl, že kluci na fóru řeší problémy se spojkou u GSX-R

1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 600/750 K6/K7 proklemovany spinac spojky

16.9.2010 v 09:45 | Nahoru | #50
No to je to co jsem ti říkal ne že jsem četl,že s tím má někdo s fora problém-já jsem totiž nikdy nelhal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 600/750 K6/K7 proklemovany spinac spojky

16.9.2010 v 10:10 | Nahoru | #51

LukyCat>No to je to co jsem ti říkal ne že jsem četl,že s tím má někdo s fora problém-já jsem totiž nikdy nelhal


No tak na konci sezony je mi taková informace na houby.. Ale chápu, chtěl jsi mě pojet nekalými prostředky

(reakce na) GSX-R 600/750 K6/K7 proklemovany spinac spojky

16.9.2010 v 10:20 | Nahoru | #52

Dalos76>No tak na konci sezony je mi taková informace na houby.. Ale chápu, chtěl jsi mě pojet nekalými prostředky



no to víš,už jsem nevěděl jak na tebe

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 600/750 K6/K7 proklemovany spinac spojky

16.9.2010 v 10:29 | Nahoru | #53
Dalos76> Hmm, asi to chtělo tu spojku se spínačem že???

Teda takhle negativně ovlivnit sezónu nadějného závodníka jsem opravdu neměl v úmyslu .
Pokud to není totálně zničený, tak to vyměníme jo?

(reakce na) GSX-R 600/750 K6/K7 proklemovany spinac spojky

16.9.2010 v 10:39 | Nahoru | #54

marty>Dalos76> Hmm, asi to chtělo tu spojku se spínačem že???

Teda takhle negativně ovlivnit sezónu nadějného závodníka jsem opravdu neměl v úmyslu .
Pokud to není totálně zničený, tak to vyměníme jo?



Haha, nadějného závodníka
Ale vyměnit to potenciálně můžeme, zkusím to sundat a posoudíš sám.
Ani si neuvědomuju, jestli jsi tehdy spojku se spínačem měl, nějak na to nedošla řeč...
já to řešil až v okamžiku, kdy mi došlo že to bez toho proklemování nenastartuju

1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 600/750 K6/K7 proklemovany spinac spojky

16.9.2010 v 10:46 | Nahoru | #55
Ale jinak tedy jen pro úplnost, tím "nahoře to nejede" jsem myslel to, že motorku skoro nebylo možné dostat do omezovače, prostě se to dostalo na 14.000 a víc už se tomu moc nechtělo.
Ne že by to nad touto hranicí bylo nějaké dělo, ale přece jen jsem od motoru čekal víc, kór když jsem zkrátil převod aby to "jelo". Ale moc jsem se nevzrušoval, papírově je výkonová špička kolem 13.500 otáček.
Fakt by mě nenapadlo, že to má na svědomí jeden malý spínač na spojce a že nejede 2. řada vstřikovačů. Ty dnešní přeelektronikované motky jsou děs

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 600/750 K6/K7 proklemovany spinac spojky

16.9.2010 v 20:43 | Nahoru | #56
Dalos76> Doufej ze ti to neznicilo cdi, pac to moje tim proklemovanym spinacem slo asi do kremikovyho nebe ani po vraceni do "puvodniho" stavu moto nejede a doufam ze pan doktor Murkin s tim neco provede, zitra to tam vezu a bojim bojim

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 600/750 K6/K7 proklemovany spinac spojky

17.9.2010 v 07:55 | Nahoru | #57

pazout>Dalos76> Doufej ze ti to neznicilo cdi, pac to moje tim proklemovanym spinacem slo asi do kremikovyho nebe ani po vraceni do "puvodniho" stavu moto nejede a doufam ze pan doktor Murkin s tim neco provede, zitra to tam vezu a bojim bojim



Mně to nedá, budu trošku "rýpavý" - klasické CDI tam asi fakt nemáš, dnes se o řízení vstřikování a zapalování starají komplexní ECU.
Běh motoru s vymáčknutou spojkou je pro motorku "standardní stav", dost bych se divil kdyby to bylo navrženo tak, že po X minutách provozu s vymáčknutou spojkou se to zničí.

Jestli tam máš nějaký problém snižující výkon stroje na 60k, tak to asi bude mít jinou příčinu a přeji nalezení problému a jeho vyřešení, každé zkriplené motky je škoda.

(reakce na) GSX-R 600/750 K6/K7 proklemovany spinac spojky

17.9.2010 v 20:32 | Nahoru | #58
Dalos76> ono to chvilku trvalo trochu dyl , asi tak 3 nebo 4 cecy a 4 hodiny pak nejakej daracing.... pak to zacalo umirat, cdi tam mam fakt orig a dnes jsem to hodil do servisu murkina a snad pristi tyden st budem vedet jestli to cdi je ko . Ignitech cdi makalo jako fik a horni vstriky davaly jak meli, ignitech cdi je fakt po strance diagnostiky asi tak 10000000% lepsi. Takze si asi udelam predcasnyho jezucha, cdi, mozna quickshift a urcite koncovku. Vzhledem k tomu ze kabelaz je stejna a ignitech maka a moje je jako to jenom rict, jooo to kremikovy nebe RIP, bych to videl 80% ko orig. cdi

Podelim se jak sem dopad

GSX-R 600/750 K6/K7 proklemovany spinac spojky

17.9.2010 v 21:24 | Nahoru | #59
mám sice Ignitech ale spínač jsem tam nechal.na endurance startu je dobrej

1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 600/750 K6/K7 proklemovany spinac spojky

18.9.2010 v 07:31 | Nahoru | #60
Plnej souhlas s Murkinem i Ermolenkem. Taky mám Ignitech a nevidím důvod proč ten spínač vyndávat.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist