chtěl bych se zeptat...mám svou první motorku a sice Suzuki Bandit 650 naháče a musím uznat,
že jak jedu rychlostí jen 100km/h , tak mám pocit, že mě to odfoukne. Mám pocit, že snad letím
150km. Nedovedu si představit, jak všichni jezdí třeba 130 a víc, to musí s tím větrem být boj,
jak do vás naráží. Zajímalo by mě, zda je to u motorky s polokapotáží lepší /plexisklo/ ?
Se pak člověk bojí jet víc jak 100 km/h, aby ho to neodfouklo - mám takovej pocit.
Možná že na to má i vliv, že mám jen 60kg. Díky za příspěvky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní rychlost přes 100km/h - aerodynamika
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní rychlost přes 100km/h - aerodynamika
Jinak u mne na starsim bandalovi N
- do 150-160 nezalehavam, leda na delsich cestach at mam pokoj
- zalehly s batohem na zadech (jako takovym tim s popruhama a gablikem) max 180 bo si pak zacne hrat na padak a vubec se mnou lomcovat
- na kochacku zalehly pres 200 ne, pak uz je vetr zbytecna morda a clovek z toho nic nema.
Kdyz nad tim tak premyslim, jezdis kratce, mozna si proste jen potrebujes trosku vic zvyknout.
1 reakcí na tento příspěvek Cestovní rychlost přes 100km/h - aerodynamika
Takže jestli ti mohu něco doporučit, tak jezdi, jezdi a jezdi. Kašli zatím na štítek, ať si toho fešáka hned nehyzdíš, aspoň bude víc peněz na benál a gumy a prostě jezdi. Uvidíš sám, že za pár tisíc kilometrů se budeš těmhle problémům zpětně jen usmívat.
1 reakcí na tento příspěvek Cestovní rychlost přes 100km/h - aerodynamika
Takže když hodně fouká..tak 120 pohoda.. +-140 je už taková mez na pohoda jízdu..když nefouká nevim..letos jsem to ještě nezažil.. Já mám 75kg a 185cm.. když jsem jel na evidenčku v bundě..tak jsem myslel, že mi uletí v 80.. Takže tohle platí pro mě v kombinéze na míru od PSI..nic se na mě nepohne..ale nad 210 už neudržím hlavu ani když ležím.. Jo a mam najeto zatím 1300km..tak se to možná ještě naučím..
Njn, musí si člověk zvyknout, že nemá před sebou sklo jako v autě
Maxxxik>Kakac> prej lopatu . No....nevím, zda je vhodné si kupovat S-ko, když jsem si ted kupoval N-ko. Peněz na rozhazování teda nemám , abych po 14 dnech měnil jednu motorku za jinou.
Joo eSko je eSko ,na cestování jedinečný
Než jsi koupil eNko měls sis to rozmyslet
A podle mě eSko je lepší a pěknější
Teďka mám Fazera a ten ochranu proti větru nemá takovou jakou měla stará dobrá Bandaska
Naposledy editováno 25.06.2010 19:27:28
Razhel>Posadíš se rovně a jakoby se opřeš o ten vítr vahou své horní polovičky těla. Je na každém, aby si našel svůj "pohodlný" posez.
Vzpřímíš se, mírně se předkloníš a mírně stiskneš motorku stehny a opřeš se o ten foukající vzduch. Vyzkoušejte. Já žádný štítek nemám.
Tak mas asi pravdu, ted jsem to po ceste domu zkousel Clovek ma tendence ty riditka drzet krecovite, ale kdyz se uvolnis, a vedes motku nohama, jsou rychlosti o dost snesitelnejsi... takze se asi horni hranice bez zalehnuti pro me zvedla ze 150 na 180 po prvni zkousce Dik za radu
2 reakcí na tento příspěvek Cestovní rychlost přes 100km/h - aerodynamika
bez štítku se musíš naklonit proti větru a pohoda do cca 130 (naháč není na dálnice, takže stejně nejedeš dlouhodobě víc) - nápor vzduchu máš rovnoměrně rozložený
se štítkem pohoda do cca 140, pak už je velký nápor na hlavu (na tělo ti nejde nic, na hlavu fouká víc než bez štítku)
mám štítek, abych si nemusel brát nepromok i na přeháňky (odkloní déšť od brady výš)
2 reakcí na tento příspěvek Cestovní rychlost přes 100km/h - aerodynamika
Jen rada na zaver kup si stitek nebo masinu s kapotazi.Nahac je perfektni na zatacky ne na dalnice
dempsey>no já se musím přiklonit k tomu, že ten naháč je někdy opravdu nepohodlnej. Do 120ti i víc když je bezvětří, tak je to v pohodě, ale ve větru, navíc když je vedro a točej se takový víry, tak to se mnou hází, to si člověk ani neužije jízdu. kámoš co má kapotu ani nevěděl, že fouká, moje příští motorka už bude mít kapotu, i přesto, že naháč se mi líbí
ten štítek fakt hodně pomůže a navíc nestojí zas tolikRazhel>Nemyslím si, že to je to, co chtěl slyšet
Takovou radu P.G..eje určitě Maxxxik slyšet nechtěl,navíc mám stejnou motku jako P.G a při 130km/h už se s větrem peru také(mám 185cm/95kg a menší plexi) .Jedině zalehnout nebo hodně se opřít proti větru nebo dát vyšší plexi.
2 reakcí na tento příspěvek Cestovní rychlost přes 100km/h - aerodynamika
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní rychlost přes 100km/h - aerodynamika
dempsey>no já se musím přiklonit k tomu, že ten naháč je někdy opravdu nepohodlnej. Do 120ti i víc když je bezvětří, tak je to v pohodě, ale ve větru, navíc když je vedro a točej se takový víry, tak to se mnou hází, to si člověk ani neužije jízdu. kámoš co má kapotu ani nevěděl, že fouká, moje příští motorka už bude mít kapotu, i přesto, že naháč se mi líbí
Tak zalezi taky jakej je vitr, kdyz budes mit bocni tak je to taky na lehne nepohodlny.Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Motea kufry na bandita Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 650S Bandit, Suzu... | Banditak650 | 14 | 24.4.2024 v 15:53 Banditak650 |
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... | Warthox | 200 | 12.11.2023 v 19:19 ferda.66 |
Suzuki gsf 650 Bandit, jak vyřadit ... Suzuki GSF 650 Bandit | existencex | 23 | 16.9.2023 v 17:29 Riki1978 |
Bandit se dusí Suzuki GSF 650 Bandit | MotardM | 13 | 5.9.2023 v 06:27 Pelikánes |
2007 Suzuki GSF Bandit 650- Potkáva... Suzuki GSF 650 Bandit | Pelikánes | 4 | 4.9.2023 v 15:09 puffybodie |