1 reakcí na tento příspěvek Kdo přešel z V2 na 4V??
2šmudla:no, on ti motorku jen tak někdo z prdele nepůjčí,takže je to pak těžký, ale takovej je život ...
1 reakcí na tento příspěvek Kdo přešel z V2 na 4V??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
GRASSEL>jawar640> podle mě bys prostě tu motorku měl zkusit a zjistit jestli ti sedí víc nebo míň protože já třeba víc tíhnu ke čtyřhrnkům ale je spousta čtyřhrnků co mi nic neříká, stejně tak je to u dvouválců kdy mi nic moc neříkaj ale RSV se mi prostě líbilo. Tudíš bych neřešil 2V vs 4hrnek ale konkrétní motorky no a další věc je ta co sedí jednomu nemusí sedět druhýmu......
Jop, díval jsem se na tvou Millku, vypadala fakt pěkně a nakonec jsi skončil u GSX-R takže nebudu asi ani první, ani poslední kdo by přešel...Problém je s tím "půjčením" jak jsem říkal. 6tku Fazer jsem jel 98rok, ale třeba tu kawu nebo VFR jsem v rukách v životě neměl, takže není z čeho vycházet a kupovat mašinu jen tka z prdele se mi nechce, to snad rozumíš...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
A nepremyslal si nad Hondou CBF1000 ? Je to stvorvalec, ale s paradnym zatahom odspodu a navyse nieje to ziaden zabijak aj ked je to liter a ma to ,,len" 100 konikov
Ale inac vidim ze si uz dost rozhodnuty na 600-vku a tak ako ti pisali ostatny, skus sa na niecom odviest a uvidis sam ake s toho budes mat dojmy
1 reakcí na tento příspěvek Kdo přešel z V2 na 4V??
2CBRider:Jako CBFko nevypadá zle, viděl jsem to naživo a pěkný. Tuhle motorku jsem ale zavrhl z finačních důvodů, protože moje VTR prodám tak za 50 a něco našetřit,takže rozpočet bude tak 70tk...
Jinak zkusím někoho známýho kdo má nějakou šestku abych to projel a uvidíme...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
Stev>jawar640> já bych se kouknul po VFR 800 bez VTEC nebo i starší, jsou už docela levný a síly bude tak akorát. Osobně kdybych chtěl něco pro jízdu ve dvou tak beru Kawu ZRX 1200
Tak to jsi druhej kdo to říká, taky by stalo za zamyšlení. Musím počkat na další výplatu a pak uvidíme co dál ...Btw.:Jak jsi spokejenej ty s VTR?Nenechával sis náhodou ted někdy montovat tlumiče od TRIBLU?Popřípadě jak jseš s ním spokojenej...
GRASSEL>jawar640> no ono totiž je dost zásadní taky obsah, osobně bych z litrovýho dvouhrnku na šestku čtyřhrnek nešel ale to mluvím čistě o svých zkušenostech a postoji. Kdyžto litrovej čtyřhrnek už má spodek téměř stejnej ale táhne až nahoru jak kokot narozdíl od 2v kterej když čekáš největší sílu umře...........
Ma pravdu predseda.
4 reakcí na tento příspěvek Kdo přešel z V2 na 4V??
V2 ma tu hrubou silu dole, kterou vic citis, i kdyz to jede min. Ale jak psal Grassel, kdyz cekas, ze to konecne trochu pojede, tak to zdechne.
Naposledy editováno 10.05.2010 14:54:22
1 reakcí na tento příspěvek Kdo přešel z V2 na 4V??
Naposledy editováno 10.05.2010 15:10:40
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
Sefo>Bubrak ZX10R> ale houno...vy z toho zase děláte naprostý netáhla, myslim, že dost lidí by toho měly plný brejle...
no právěže si myslím že ne protože ty který by toho měli mít plný brejle by to nevytočili přes 6tis. takže by stejně nezjistili co je nahoře
1 reakcí na tento příspěvek Kdo přešel z V2 na 4V??
Jestli vyměnit VTR za něakej naked 600ccm Ř4, nebo VTR nechat a sem tam zebrat otcovi Horneta.
Naposledy editováno 10.05.2010 15:25:58
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
Džanek>Stridam Ducati s GSXR 750 street,ale pravda je,ze gixxere jezdim naprosto minimalne...tak cca 1000km/ za sezonu...proste ten dvouval je srdcovka
No hlavne to Gixero je stara volitana mrcha.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
xy>podepisuju se pod to co napsal Džanek. mam Duc996 Gsx-r750. na gixxeru už skoro vůbec nejezdim.přesto že časy co mam v mostě se čtyřválcema s Ducnou nikdy nedam. ale o tom ježdění s 2V,specielně s Duc opravdu neni. K tomu dojdeš až létama za řídítky. PS. vystřídal sem dost 4V mašin.
Tak Duc996 je trochu jinej V2 nez zbytek V2. Ten by mi stacil jen na koukani do obyvaku.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
Naposledy editováno 10.05.2010 15:30:05
Džanek>Bubrak ZX10R> to kazdopadne,ale 4 val se chova furt stejne na gixxere blbnu jen na letisto a pod ale jinac na silnici e-e
Covece nevim. Co sem po GSXR750 86 poridil ZX9R 98, tak to byla jina liga i proto, ze to bylo novejsi o stoleti.
edit: ale jinak nic proti SACS, je to na svoji dobu vyjimecna motorka
Naposledy editováno 10.05.2010 15:31:49
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
ale zase bych od Vás čekal trochu solidarity a uznání, že ty naše půlmotory taky trochu jednou a na zabití se to stačí bohatě aspon co se mi při poslední projížďcě zdálo..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
Džanek>Bubrak ZX10R> to kazdopadne,ale 4 val se chova furt stejne na gixxere blbnu jen na letisti a pod ale jinac na silnici e-e
tak tohle je fakt blbost zkus skočit někdy na 750 srada a zjistíš že i ten srad je úplně někde jinde a to nemluvím o sedumpade K1
Sefo>Bubrak ZX10R a GRASSEL> Chápu, že ty vaše milionválce asi potáhnou pěkně no, když se ti to povede vymotat na trilion otáček a rozohníš to na jedničku na 160 Kmh
ale zase bych od Vás čekal trochu solidarity a uznání, že ty naše půlmotory taky trochu jednou a na zabití se to stačí bohatě aspon co se mi při poslední projížďcě zdálo..
Ale nojo, my to jen srovnavame vis. Dyk sem psal, ze je s V2 zabava, do 80km/h, vetsi.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
ale vem si to logicky, sedne na to někdo kdo jak ty říkáš bude mít i toho dvouválce plný brejle ale jelikož dvouhrnek nabízí spodek tak ten člověk co z toho bude mít čočky stejně přeřadí cca v 6tis. protože toho bude mít plný brejle a na vršek se vlastně nekoukne a nezjistí že tam už to žádnej rokenrol není jestli mě chápeš
proti dvouválci jsem neřek ani slovo, někomu prostě seděj já ale rozděluju motorku podle celkovýho chování a nejen podle hrnců jsou 4válce co mě nechytnou a jsou dvouválce co mě nechytnou ale 4válce mi sedí víc ještě bych zkusil 3hrnek
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... | AlbiVTR | 32 | 6.4.2024 v 08:26 Krovak |
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm | djbell | 75 | 9.1.2024 v 16:55 djbell |
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 8 | 25.9.2023 v 08:00 krokoš |
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 0 | 10.8.2023 v 09:20 ujec76 |
tacho na Hondu VTR Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 1 | 2.8.2023 v 22:17 Prasčenko |