1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zrychlení 0-100km/h Cross/enduro
Jinak Everts to měl na mokrých kostkách hodně těžký, nemysli si.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zrychlení 0-100km/h Cross/enduro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zrychlení 0-100km/h Cross/enduro
tomikcross>Lukas560> Přiznám se žé jsem v tomto blbej Někde jsem četl že to při motocrossu kopou bez spojky ale zdá se mě to jako blbost
tak to si cet spravne ja na Gasovi jezdim nahoru bez spojky a dolu na mekkym povrchu obcas taky, ale jinak ji dolu aspon trochu liznu. se spojkou jezdim jen pri prejezdech...1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zrychlení 0-100km/h Cross/enduro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zrychlení 0-100km/h Cross/enduro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zrychlení 0-100km/h Cross/enduro
John_cox>Tank> tak já to zkusím, myslel jsem že na to otočné vpravo se nesmí sahat
Jo, radím dobře, radím rád. Jen to ale nechtějte po mně.
Vespa>to jsem ani nečekal, vzhledem k tomu že musíš na stovku 3-5x řadit..
Jak tu už někdo psal-start na dvojku-na enduru nemá význam na tu pomalou jedničku, a pak jenom přehodit na trojku, tušim že mě to na tu trojku už to kilo jede,maximálně se holt ještě jednou přeřadí,takže max. 2x řadit...
1 reakcí na tento příspěvek Zrychlení 0-100km/h Cross/enduro
1 reakcí na tento příspěvek Zrychlení 0-100km/h Cross/enduro
1 reakcí na tento příspěvek Zrychlení 0-100km/h Cross/enduro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zrychlení 0-100km/h Cross/enduro
Lukas560>Vespa> Startuješ na dvojku a trojku tam kopneš při vracení nohy na stupačku.
Edit: Nebudem to dramatizovat.
no né, tak řazení alá motokros, ne? Plnej knedlík a lízat akorát spojku...
1 reakcí na tento příspěvek Zrychlení 0-100km/h Cross/enduro
Při akceleračce je maximálka tak po stopadesáti merech(jezdilo se na 200m s pevným startem). Jednou policajti neměli co dělat a tak měřili rychlost radarem na 100m a v cíli. Podle toho, co naměřili,tak stovku měli po 100 metrech skoro všichni...a kolik byla rychlost v cíli, to ani nechtějte vědět .
Nemám po ruce výsledky, ale časy se pohybovaly okolo osmi vteřin.
Akceleračka byla zvláštní zkouška v průběhu denní etapy soutěže, čas se měřil elektronicky na setinu vteřiny a tato zkouška se hodnotila systémem 1 vteřina=5 bodů.
Řadilo se buď bez spojky a nebo s ní, ale neubíral se plyn. Zvýšení otáček při mžikovém vypnutí spojky je někdy pro vyšší zrychlení přínosem.
Naposledy editováno 13.04.2010 13:16:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zrychlení 0-100km/h Cross/enduro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zrychlení 0-100km/h Cross/enduro
babajezi>Naposledy jsem aktivně jezdil KTM RG 500, 2T. Za kolik to dalo stovku to netuším protože to jede tak děsnou kládu, že máš problémy to uřídit a ne abys koukal za kolik to tu stovku dá
Řekl bych že RYCHLE !
A hlavně je to schopný se to na Tebe ve 130 převrátit.
Není s tím prdel !!
to je motor ze suzuki RG500 narvanej v naky krosce od KTM? takhle oznacenej model KTM asi nikdy nedelalo...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zrychlení 0-100km/h Cross/enduro
assassin>to je motor ze suzuki RG500 narvanej v naky krosce od KTM? takhle oznacenej model KTM asi nikdy nedelalo...
KTM 500ku dělalo, ale RG se to nejmenovalo
Vana666>Zdenalbenal> a to je půllitr Jawa proti dnešním motorkám už hodně velký propadák
Nooo...právě v té maximálce to až tak strašné není .
Kdysi jeden zahraniční pořadatel chtěl vyrobit "past" na Jawy - udělali strašně rychlou časovku, ale dost se jelo po silnici. Výsledek? - nikdo to nestihl, jen Jawy. Sice smrděly, ale měli sme dvě minuty najeto .
RG v označení KTM by mohlo znamenat "RennGelaende"...soutěžák.
Určitě se myslí model poněkud staršího roku výroby.
Naposledy editováno 16.04.2010 13:06:31