globalmoto_kveten





Téma: Zrychlení 0-100km/h Cross/enduro
 
4.3.2010 v 21:52
Zdar,s kámošem jsme debatovavali,jaký asi tak může mít MX motorka třeba 250 2T zrychlení 0-100km/h? Jestli to třeba někde někdo nezkoušel? je to jen pro zajímavost,to že u tadytěch tupů motorek to je fuk, psát nemusíte,to je jasný díky Jindra

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zrychlení 0-100km/h Cross/enduro

5.3.2010 v 15:08 | Nahoru | #31
tomikcross> To má bejt vtip s tou spojkou?

Jinak Everts to měl na mokrých kostkách hodně těžký, nemysli si.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zrychlení 0-100km/h Cross/enduro

5.3.2010 v 15:30 | Nahoru | #32
Lukas560> Přiznám se žé jsem v tomto blbej Někde jsem četl že to při motocrossu kopou bez spojky ale zdá se mě to jako blbost

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zrychlení 0-100km/h Cross/enduro

5.3.2010 v 15:38 | Nahoru | #33
tomikcross> Všichni to kopeme bez spojky. Stačí když na vteřinku zavřeš plyn a kopneš to tam. Dolů to ale radši nedělej.

(reakce na) Zrychlení 0-100km/h Cross/enduro

5.3.2010 v 15:38 | Nahoru | #34

tomikcross>Lukas560> Přiznám se žé jsem v tomto blbej Někde jsem četl že to při motocrossu kopou bez spojky ale zdá se mě to jako blbost

tak to si cet spravne ja na Gasovi jezdim nahoru bez spojky a dolu na mekkym povrchu obcas taky, ale jinak ji dolu aspon trochu liznu. se spojkou jezdim jen pri prejezdech...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zrychlení 0-100km/h Cross/enduro

5.3.2010 v 16:01 | Nahoru | #35
Lukas560> To je dobré no Tak celou dobu jezdím špatně

(reakce na) Zrychlení 0-100km/h Cross/enduro

5.3.2010 v 18:11 | Nahoru | #36

tomikcross>Lukas560> To je dobré no Tak celou dobu jezdím špatně



To, že dáváš spojku ale taky není špatně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zrychlení 0-100km/h Cross/enduro

5.3.2010 v 18:23 | Nahoru | #37
Tank> tak já to zkusím, myslel jsem že na to otočné vpravo se nesmí sahat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zrychlení 0-100km/h Cross/enduro

5.3.2010 v 19:08 | Nahoru | #38

John_cox>Tank> tak já to zkusím, myslel jsem že na to otočné vpravo se nesmí sahat


Jo, radím dobře, radím rád. Jen to ale nechtějte po mně.

(reakce na) Zrychlení 0-100km/h Cross/enduro

5.3.2010 v 19:18 | Nahoru | #39
Tank> Asi tak jak píšeš
E: jakože jsem taky dobrej teoretik

Naposledy editováno 05.03.2010 19:18:52

Zrychlení 0-100km/h Cross/enduro

6.3.2010 v 14:49 | Nahoru | #40
já sem na tom pulcovi neřadil do 100 vůbec myslim nebo max z 3 na 4 a to přeřazení trvá mžik. Prostě si nohou naladil trojáka, vošéfoval pravou ruku, naposledy se nadech a pustil spojku.. Chce to jen pořádný odhodlání. Ale na závodech sem jezdil na 2 pač se to dalo aspoň trochu kontrolovat..

(reakce na) Zrychlení 0-100km/h Cross/enduro

6.3.2010 v 14:53 | Nahoru | #41

Vespa>to jsem ani nečekal, vzhledem k tomu že musíš na stovku 3-5x řadit..


Jak tu už někdo psal-start na dvojku-na enduru nemá význam na tu pomalou jedničku, a pak jenom přehodit na trojku, tušim že mě to na tu trojku už to kilo jede,maximálně se holt ještě jednou přeřadí,takže max. 2x řadit...

Zrychlení 0-100km/h Cross/enduro

6.3.2010 v 15:08 | Nahoru | #42
tak tak to kilo to tam houpne už asi na tu 3 když se podrží do stropu..

1 reakcí na tento příspěvek Zrychlení 0-100km/h Cross/enduro

6.3.2010 v 19:51 | Nahoru | #43
zajímavá může být i maximálka.Honda 500 cr na hladkých pneu a zpřevodovaná jede prý snadno přes 2 kila.

(reakce na) Zrychlení 0-100km/h Cross/enduro

6.3.2010 v 21:38 | Nahoru | #44
mikš> na youtube s tim jel borec 170, ale mel kros pneu

1 reakcí na tento příspěvek Zrychlení 0-100km/h Cross/enduro

6.3.2010 v 22:02 | Nahoru | #45
Ovšem peklo stroj je Aprilie SXV nebo jak je to. Ten motárd 550. To jede! zasmejdim na jůtůb a neco sem vylepim

1 reakcí na tento příspěvek Zrychlení 0-100km/h Cross/enduro

6.3.2010 v 22:50 | Nahoru | #46

(reakce na) Zrychlení 0-100km/h Cross/enduro

7.3.2010 v 00:33 | Nahoru | #47

Pulec491>tady je důkaz



O jejich jízdním stylu něco vypovídá ten youtube avatar

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zrychlení 0-100km/h Cross/enduro

7.3.2010 v 10:38 | Nahoru | #48

Lukas560>Vespa> Startuješ na dvojku a trojku tam kopneš při vracení nohy na stupačku.

Edit: Nebudem to dramatizovat.



no né, tak řazení alá motokros, ne? Plnej knedlík a lízat akorát spojku...

(reakce na) Zrychlení 0-100km/h Cross/enduro

7.3.2010 v 13:06 | Nahoru | #49
Pulec491> ten s tou cr 500 na to vubec neslape, kdyby daval porad plny tak jede po zadnim

Zrychlení 0-100km/h Cross/enduro

7.4.2010 v 18:55 | Nahoru | #50
len amatér by dával plný plyn... pre maximálne zrýchlenie sa po zadnom nejazdí, ale plynule akceleruje, bez toho aby sa predné koleso odlepilo od zeme...

(reakce na) Zrychlení 0-100km/h Cross/enduro

7.4.2010 v 21:27 | Nahoru | #51

hAjPR>no né, tak řazení alá motokros, ne? Plnej knedlík a lízat akorát spojku...



Přesně tak
Takhle to má vypadat. "v podání Honzy Kvasničky"

Zrychlení 0-100km/h Cross/enduro

8.4.2010 v 10:34 | Nahoru | #52
Idealne na taketo veci je motard 550ccm, zacnes na dvojke, das tri a styri, tipujem ze tam budes mat 100vku za 4 sekundy.

Zrychlení 0-100km/h Cross/enduro

8.4.2010 v 20:22 | Nahoru | #53
na motardu dáš tak 2 a tři a je to tam. Ty sou s výkonem jinde než v mx

1 reakcí na tento příspěvek Zrychlení 0-100km/h Cross/enduro

13.4.2010 v 13:11 | Nahoru | #54
Půllitr Jawa jede stovkou na trojku...a to jednou řadíš.
Při akceleračce je maximálka tak po stopadesáti merech(jezdilo se na 200m s pevným startem). Jednou policajti neměli co dělat a tak měřili rychlost radarem na 100m a v cíli. Podle toho, co naměřili,tak stovku měli po 100 metrech skoro všichni...a kolik byla rychlost v cíli, to ani nechtějte vědět .
Nemám po ruce výsledky, ale časy se pohybovaly okolo osmi vteřin.
Akceleračka byla zvláštní zkouška v průběhu denní etapy soutěže, čas se měřil elektronicky na setinu vteřiny a tato zkouška se hodnotila systémem 1 vteřina=5 bodů.
Řadilo se buď bez spojky a nebo s ní, ale neubíral se plyn. Zvýšení otáček při mžikovém vypnutí spojky je někdy pro vyšší zrychlení přínosem.

Naposledy editováno 13.04.2010 13:16:28

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zrychlení 0-100km/h Cross/enduro

13.4.2010 v 13:59 | Nahoru | #55
Zdenalbenal> a to je půllitr Jawa proti dnešním motorkám už hodně velký propadák

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zrychlení 0-100km/h Cross/enduro

13.4.2010 v 14:35 | Nahoru | #56

babajezi>Naposledy jsem aktivně jezdil KTM RG 500, 2T. Za kolik to dalo stovku to netuším protože to jede tak děsnou kládu, že máš problémy to uřídit a ne abys koukal za kolik to tu stovku dá
Řekl bych že RYCHLE !

A hlavně je to schopný se to na Tebe ve 130 převrátit.

Není s tím prdel !!



to je motor ze suzuki RG500 narvanej v naky krosce od KTM? takhle oznacenej model KTM asi nikdy nedelalo...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zrychlení 0-100km/h Cross/enduro

13.4.2010 v 14:42 | Nahoru | #57

assassin>to je motor ze suzuki RG500 narvanej v naky krosce od KTM? takhle oznacenej model KTM asi nikdy nedelalo...



KTM 500ku dělalo, ale RG se to nejmenovalo

Zrychlení 0-100km/h Cross/enduro

13.4.2010 v 14:43 | Nahoru | #58
myslim ze SM a MX masiny vykonove budou srovnatelne.. to ze se CR500 prevraci na kazdej kvalt na zada neznamena ze je schopna nakyho extra sprintu a ani to neni dukazem ze s prevodama pojede naky hrozny peklo na maximalku... vykon je jasnej, jestli to ma kolem 60-70koni tak to bude mit maximalku podobnu jako 60-70koni silnicni moto... tzn asi jako GPZ500-SV650N apod... na 200 to vyleze, ale nijak svizne... to same motardy, zkouseno u TC610a sm510r ... max tesne kolem 200kmh, v leze na dalnici, posledni kmh tam nijak extra nelezou...

(reakce na) Zrychlení 0-100km/h Cross/enduro

13.4.2010 v 14:43 | Nahoru | #59

maras>KTM 500ku dělalo, ale RG se to nejmenovalo



prave...o tom mluvim...

(reakce na) Zrychlení 0-100km/h Cross/enduro

16.4.2010 v 12:58 | Nahoru | #60

Vana666>Zdenalbenal> a to je půllitr Jawa proti dnešním motorkám už hodně velký propadák


Nooo...právě v té maximálce to až tak strašné není .
Kdysi jeden zahraniční pořadatel chtěl vyrobit "past" na Jawy - udělali strašně rychlou časovku, ale dost se jelo po silnici. Výsledek? - nikdo to nestihl, jen Jawy. Sice smrděly, ale měli sme dvě minuty najeto .
RG v označení KTM by mohlo znamenat "RennGelaende"...soutěžák.
Určitě se myslí model poněkud staršího roku výroby.

Naposledy editováno 16.04.2010 13:06:31
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist