Téma: Nabídka biku na závody - Yamaha R1 2008
 
4.2.2010 v 22:50
Předběžná nabídka

závodní motorky - YAMAHA R1 2008, v úpravě pro třídu SST1000.

K prodeji/odběru v březnu 2010.

Tady lehčí popis biku, se kterým se se slzou v oku budu loučit a který mi loni dal ochutnat 4x vítězství ve Volný nad 600 a jedno 8.místo v závodě 300ZGH. Tak neváhat, než si to rozmyslím a udělám si doma muzeum

Motorka - R1 2008, do provozu 2009 (2008 byla jen zajeta). Zažila pouze jeden "kosmetický" pád bez úhony, najeto celkem 4.200km (3.200km na okruhu, 5x vyměněn olej)

Kapotáže - Bikes Plast, plexi Puig (jsou lehce poškozené, vršek nový, nenalakovaný)
Podvozek - zadek Ohlins TTX (pružina 95), předek Ohlins stage 3, repase jaro 2009 (Zuppin - 450 Euro)
Tlumič řízení - originál
Výfuk - kompletní titanový systém RP
Jednotka - YEC (Yamaha racing)
Přepáčko - PPtuning
Řidítka - PPtuning
Brzd.hadice - PPtuning, jinak brzdy vše originál vč.destiček
Vzduch.filtr - BMC
Quickshifter - prodávám bez! Mohu sehnat, nicméně na závody typu CEC nedoporučuju! Montážní set pro snímač Cordona (RapidBike) dodám, včetně konektoru a nastavení jednotky. Vše osazeno na klasické řazení (jednička dolů)
Spojka - originál, nová (odjet jeden závod), zesílené pružiny BMC
Řetezovka - D.I.D. 520ERV3 Gold, různé převody

Na motorce je kompletní systém padáků, karbon.kryty motorů, úplně nový olej, závodní chladící kapalina, ukazatel zařazené rychlosti Starlane, gripy na stranách nádrže, pěna v nádrži, atd..
Perfektní závodní motorka, schopna s dobrým pilotem jet Brno hluboko pod 2:10

K motorce je samozřejmostí know-how, nastavení podvozku a převodů. Doložím graf výkonu a toč.momentu (118Nm, 193PS).
Brno 2:09.7, Most 1:41.7, ...

Cena podle vybavení (s originál výfukem se sníží, apod.)... cca 150-180.000,-Kč
Po dohodě přidám náhradní komplet kola, kapoty, stupačky, atd.



Naposledy editováno 06.02.2010 09:59:52

(reakce na) Nabídka biku na závody - Yamaha R1 2008

6.2.2010 v 18:17 | Nahoru | #31
Perňa #81> krasne napsaný.... ale je to jak hazet hrach na zedjinak doufam,že s tou KTM budes spokojenej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nabídka biku na závody - Yamaha R1 2008

6.2.2010 v 21:06 | Nahoru | #32

Chci ji tedy prodat někomu, kdo opravdu ocení, co tahle motorka nabízí. Nepospíchám na to a pokud přijde "chytrý" kupec typu Pavel-Walmez, co nazývá 2x staršího pána, než je on sám, "volem", tak mu koupím zpáteční jízdenku na vlak do dětského kupé, přidám Kinder Bueno a popřeji šťastnou cestu domů

.....nic proti...v 17ti letech jsem před pány závodníky v Hořicích smekal a tiše hltal každou informaci. Doba se mění, dneska si lidi otřou pusu brindákem a jdou si ven "hrát" na litrový motorce (bez řidičáku)



Hezkypěkně...

(reakce na) Nabídka biku na závody - Yamaha R1 2008

6.2.2010 v 21:19 | Nahoru | #33
Perňa #81> jak trefné! tohle podepisuju v plném rozsahu

(reakce na) Nabídka biku na závody - Yamaha R1 2008

7.2.2010 v 12:26 | Nahoru | #34
.Kolda.>

Nabídka biku na závody - Yamaha R1 2008

7.2.2010 v 13:55 | Nahoru | #35
Tak kdybych už nevoněl svojí K6, tak do týhle rakety jdu určitě. Kdo koupí, neprohloupí. Tiše závidím ten podvozek.

2 reakcí na tento příspěvek Nabídka biku na závody - Yamaha R1 2008

8.2.2010 v 07:39 | Nahoru | #36
Výpis komponentů je zaviděníhodný nicméně nemám zájem
Jen se tady teď kapánek potim u počtu tvých výměn oleje..... je fakt že po okruhu tolik ta moje nenajezdila, ale po kolika okruhových km tedy přibližně měnit, počítam že asi ne po 6ti tisících jak je v manuálu .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nabídka biku na závody - Yamaha R1 2008

8.2.2010 v 08:21 | Nahoru | #37

tomiK9>
Jen se tady teď kapánek potim u počtu tvých výměn oleje..... .



taky sem na to hledel, vim, ze je to treba casteji.. ale az tak-to je maso

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nabídka biku na závody - Yamaha R1 2008

8.2.2010 v 09:06 | Nahoru | #38
Není 3200 km, jak 3200 km. To je 3200 km téměř stále na plný koule. Proto takové intervaly...
3200:5 = 640 km.......

Naposledy editováno 08.02.2010 09:11:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nabídka biku na závody - Yamaha R1 2008

8.2.2010 v 09:19 | Nahoru | #39

.Kolda.>Není 3200 km, jak 3200 km. To je 3200 km téměř stále na plný koule. Proto takové intervaly...
3200:5 = 640 km.......



To beru Kolďas, přiznávám, že taky na okruzích nejezdim na spotřebu, takže doporučuješ třeba co 1000km na okruhu - tak výměna ??? (V servisu to ovšem svedu na tebe až to poznaj že se jim do toho seru)

.....No ať tak nebo tak, stejně jsem si před chvilkou 4 litry objednal nikdy se neztratí...

Naposledy editováno 08.02.2010 09:22:52

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nabídka biku na závody - Yamaha R1 2008

8.2.2010 v 09:30 | Nahoru | #40
tomiK9> ...taky že máš K9 a zažitou, tak asi není třeba měnit!

Jestli lítáš po okruhu a i v provozu, tak si lehce vypočítáš, kolik km a v středních otáčkách ujedeš v provozu a kolik na okruhu.. Skoro nic.. Prostě na okruhu je motor řekl bych o 50% víc zatíženej a ve větší teplotě. Navíc častěji řadíš, použiváš spojku (prokluzování).. To vše pak snižuje rychleji kvalitu oleje. Ani na silnici jsem nenechával olej dýl jak 4.500km. Podle mě s tím nic nezkazíš.

Jinak u mě byly dvě výměny rychle za sebou, páč jsem vyměnil olej, ujel jedene závod, vyměnil spojku a tím pádem zase nový olej. Průměrně tedy stačí na okruhu měnit cca po 1.000km, dá se i 1.500km, ale to bych viděl jako hraniční!! Při krátkých intervalech se dá filtr použít 2x, takže výměnit stačí s každou druhou výměnou oleje..

Kdo máte Yamahu s YEC elektrikou, tak tam je trošku problém s počítáním km, protože tam zkrátka žádnej ODO-metr není. Takže každou rozjížďku si píšu na papír a mám tak přesný přehled, kolik ujedu, s jakým nastavením, na jakých pneu, v jakém počasí a přesně si určím spotřebu na 1 kolo! Jiná je v CEC a jiná při krátkém závodě na 11 kol..
Další věci jako převod a čas na kolo - když se k tomu po roce vracíš, moc to pomůže!

Vypadá to takhle podobně, našel jsem to u Marka Káni na webovkách

[img]

(reakce na) Nabídka biku na závody - Yamaha R1 2008

8.2.2010 v 09:40 | Nahoru | #41
Perňa: To není možné. Ty jsi mi to vycucl na dálku z hlavy... Já to mám přesně tak. Výměnu jsem u RSV dělal vždycky po 1000 km na okruhu. Filtr jsem měnil vždycky, protože to byla stokorunová záležitost. Teď mě náš mechanik "ukecal" ještě interval trošku snížit, že raději sežene olej za dobrou cenu Na Hondě mám HRC, takže žádné km a jak píšeš, podle laptimeru si po každé akci zapisuju počet najetých kilometrů a sázím to do stejné tabulky od mistra Brabce, jako ty... Teda musím uznat, že tak podrobně zase ne...mně stačí jeden sloupeček na den...

Nabídka biku na závody - Yamaha R1 2008

8.2.2010 v 16:05 | Nahoru | #42
jojo, byl jsem linej si to u Pernu spocitat.. pocital sem ze tak po cca 1000km menit olej.. tady takovou tabulku ja teda zatim nepotrebuju i kdyz o ni vim, ze existuje

Nabídka biku na závody - Yamaha R1 2008

8.2.2010 v 17:06 | Nahoru | #43
Perňa s KTM?to bude zajmavé,držím palce

assasin:

2 reakcí na tento příspěvek Nabídka biku na závody - Yamaha R1 2008

9.2.2010 v 23:55 | Nahoru | #44
Nebo oil jednoduše 10 hodin = 20 rozjížděk / 3dny na okruhu.

Po 50-60 hodinách zrepasovat motor jinak je vysoká pravděpodobnost, že ojnice nejdéle okolo 100 okruhhodin "zamává skrz blok". Suzuki i dříve.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nabídka biku na závody - Yamaha R1 2008

10.2.2010 v 09:51 | Nahoru | #45
Perňa #81> tos ten 6. trénink zrychlil o tolik jen díky změně tlaku v gumách jo?

1 reakcí na tento příspěvek Nabídka biku na závody - Yamaha R1 2008

10.2.2010 v 10:08 | Nahoru | #46
Perna: hele jeden malej dotaz .. ohledne toho QS ... ze dostava prevodovka na prdel jsem si vzdycky myslel a evidentne je to z okruhu dolozene i praktickymi zkusenostmi, v pripade ze nepouzivas QS tak radis bez spojky? me totiz prijde ze razeni bez spojky(plyn uberes ty) vs razeni QS kdy motor "killne" elektronika vyjde nastejno.. nebo je ta snizena zivotnost znat jen u toho QS? tzn ze by vliv mel rychlej nabeh vykonu po prerazeni u QS?

ad olej, na motardech kluci jezdej na olej jeden trenink + jeden zavod .. pak vymena.. ale zase se meni 1,5litru oleje no:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nabídka biku na závody - Yamaha R1 2008

10.2.2010 v 17:25 | Nahoru | #47

Franky>Nebo oil jednoduše 10 hodin = 20 rozjížděk / 3dny na okruhu.

Po 50-60 hodinách zrepasovat motor jinak je vysoká pravděpodobnost, že ojnice nejdéle okolo 100 okruhhodin "zamává skrz blok". Suzuki i dříve.



Teda popravdě to slyším mpoprvé, navíc že by u Suzuki měla vyběhnout dříve. Ono asi taky záleží, kdo a jak na tom jezdí, mrdal s časem 2:25 a nebo profik, s časem 2:05. Nebo se pletu?

(reakce na) Nabídka biku na závody - Yamaha R1 2008

10.2.2010 v 18:35 | Nahoru | #48

Franky>Nebo oil jednoduše 10 hodin = 20 rozjížděk / 3dny na okruhu.

Po 50-60 hodinách zrepasovat motor jinak je vysoká pravděpodobnost, že ojnice nejdéle okolo 100 okruhhodin "zamává skrz blok". Suzuki i dříve.



To je pro me novinka. Z ceho vychazis?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nabídka biku na závody - Yamaha R1 2008

10.2.2010 v 20:12 | Nahoru | #49

83brush>Perňa #81> tos ten 6. trénink zrychlil o tolik jen díky změně tlaku v gumách jo?



..anoo, nechal jsem si poradit od samotného pana Meklaua, který mi tlak v pneu ukázal přímo na svojí motorce 10min. před vyjetím do tréninku, takže jemu asi věřit můžu
Také mi poradil směs pneu na Pannonii a ve finále mi jednu funglovku prodal (levná tedy moc nebyla, ale i mi ji jeho mechanik přezul..).
Takže na zrychlení se podepsal tlak, vhodná směs a fakt, že zadní pneu do závodu byla NOVÁ! ..a taky to, že jsem moc chtěl vyhrát ten závod I tak by ten čas potřeboval jít ještě tak o 3s dolů, ať se dá důstojně jet v AlpeAdrii..

(reakce na) Nabídka biku na závody - Yamaha R1 2008

10.2.2010 v 20:18 | Nahoru | #50

assassin>Perna: hele jeden malej dotaz .. ohledne toho QS ... ze dostava prevodovka na prdel jsem si vzdycky myslel a evidentne je to z okruhu dolozene i praktickymi zkusenostmi, v pripade ze nepouzivas QS tak radis bez spojky? me totiz prijde ze razeni bez spojky(plyn uberes ty) vs razeni QS kdy motor "killne" elektronika vyjde nastejno.. nebo je ta snizena zivotnost znat jen u toho QS? tzn ze by vliv mel rychlej nabeh vykonu po prerazeni u QS?

ad olej, na motardech kluci jezdej na olej jeden trenink + jeden zavod .. pak vymena.. ale zase se meni 1,5litru oleje no:)



Co si budem povídat, ne vždy se quickshift "trefí do noty" převodovky a ten čas je tak krátkej, že v tom šrumci tam přeci jen nějaký namáhání je. Líbí se mi u BMW, že s tím vyšli v sérii Jenže tam ta převodovka bude asi lepší, dimenzovaná na QS. U R1 s tím má problém snad každý a ikdyž to nezačne vyskakovat během sezóny, doporučuje se udělat na tu další repase převodovky (komplet i s vidličkama).. Proto jsem v rámci "šetření" materiálu jezdil pak CEC bez QS, samozřejmě řazení bez spojky.
Kamil Holáň má tu samou R1 (2007) a po dvou sezónách bez problémů! Ale on tam nikdy QS nejel, takže i to je důkaz, že řazení bez QS (ikdyž bez spojky) je k převodovce šetrnější.

(reakce na) Nabídka biku na závody - Yamaha R1 2008

10.2.2010 v 22:53 | Nahoru | #51

Perňa #81>..anoo, nechal jsem si poradit od samotného pana Meklaua, který mi tlak v pneu ukázal přímo na svojí motorce 10min. před vyjetím do tréninku, takže jemu asi věřit můžu
Také mi poradil směs pneu na Pannonii a ve finále mi jednu funglovku prodal (levná tedy moc nebyla, ale i mi ji jeho mechanik přezul..).
Takže na zrychlení se podepsal tlak, vhodná směs a fakt, že zadní pneu do závodu byla NOVÁ! ..a taky to, že jsem moc chtěl vyhrát ten závod I tak by ten čas potřeboval jít ještě tak o 3s dolů, ať se dá důstojně jet v AlpeAdrii..



To je 1,5 za tepla? To "T" bude asi za tepla... To je teda fakt málo. A jak potom vypadala ta guma? Nebyla třeba natrhaná?

Naposledy editováno 10.02.2010 22:56:43

1 reakcí na tento příspěvek Nabídka biku na závody - Yamaha R1 2008

10.2.2010 v 23:27 | Nahoru | #52
Můžu se zeptat jak foukáte pneu na Most a na Brno? Měřeno za tepla nebo za studena?

Naposledy editováno 10.02.2010 23:28:28

Nabídka biku na závody - Yamaha R1 2008

10.2.2010 v 23:48 | Nahoru | #53
Bateria hledej je tady toho mraaaaaaky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nabídka biku na závody - Yamaha R1 2008

10.2.2010 v 23:51 | Nahoru | #54
Jiřina97>
Zrovna děláme R1-ci s asi 110 Mh. Potřebuje udělat převodovku (sezona 2009 s QS) a dále už jsou dalece mimo toleranci šály na klice. Samozřejmě bude následovat výměna tahových šroubů a rovnou udělání hlavy. Bylo asi tak za 5 vteřin 12 !

Pokud se nový motor honí pak tak 5 000km je to OK a do 10 000km to je ještě jakž takž. Dále již velice "tenký led".

(reakce na) Nabídka biku na závody - Yamaha R1 2008

11.2.2010 v 08:22 | Nahoru | #55
Bateria> Měří se vždy za tepla a hodnoty jsou individuální podle výrobce. Třeba Bridgestone dáváme předek 2,2 -2,3, zadek 1,9 ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nabídka biku na závody - Yamaha R1 2008

11.2.2010 v 08:26 | Nahoru | #56

Franky>Jiřina97>
Zrovna děláme R1-ci s asi 110 Mh. Potřebuje udělat převodovku (sezona 2009 s QS) a dále už jsou dalece mimo toleranci šály na klice. Samozřejmě bude následovat výměna tahových šroubů a rovnou udělání hlavy. Bylo asi tak za 5 vteřin 12 !

Pokud se nový motor honí pak tak 5 000km je to OK a do 10 000km to je ještě jakž takž. Dále již velice "tenký led".



Pravdou je, že po sezoně (u nás cca 3-5 tisíc okruhových km) by se měla udělat komplet rozborka...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nabídka biku na závody - Yamaha R1 2008

11.2.2010 v 08:56 | Nahoru | #57

.Kolda.>Pravdou je, že po sezoně (u nás cca 3-5 tisíc okruhových km) by se měla udělat komplet rozborka...



.........tak hlavní je, jak jezdec /motorka/ rychle po trati krouží a jak se motor vytáčí!.....to jenom,aby i "turisti" nebyli vyplašení a nerozebírali motory!

Naposledy editováno 11.02.2010 08:57:09

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nabídka biku na závody - Yamaha R1 2008

11.2.2010 v 10:39 | Nahoru | #58

2LEKO>.........tak hlavní je, jak jezdec /motorka/ rychle po trati krouží a jak se motor vytáčí!.....to jenom,aby i "turisti" nebyli vyplašení a nerozebírali motory!



Chápu, takže po této sezoně to, jako turista, nebudu muset rozebírat...

(reakce na) Nabídka biku na závody - Yamaha R1 2008

11.2.2010 v 10:57 | Nahoru | #59
.Kolda.> jestli ty ses turista tak to ja jsem asi jenom divak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nabídka biku na závody - Yamaha R1 2008

11.2.2010 v 14:17 | Nahoru | #60

.Kolda.>Chápu, takže po této sezoně to, jako turista, nebudu muset rozebírat...



.......myšleno všeobecně,protože to čtou "piloti" různých kvalit,tak aby si nemysleli,že je to nezbytná nutnost,půlit motor i když jezdí jen po depu nebo ujedou za den 10 kol !
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist