globalmoto_kveten





Téma: Výhodnější cena laminátů
 
16.12.2009 v 11:01
Chci kupovat lamináty na R6 a bikes plast mně řekl, že v případě odběru 2 kompletů dostanu "podstatně zajímavější" cenu. Nemáte někdo v plánu kupovat lamináty? Kdybychom objednávku spojili, byly by asi všechny strany spokojený..
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výhodnější cena laminátů

17.12.2009 v 19:01 | Nahoru | #31
Murkin> rekl odbornik

Pavle, chapu to tak, ze tam toho vzduchu vleze tak moc, ze to "ochudi" smes, ale preci velikost airboxu se nemeni, tak by to nemel byt az takovy problem, ale kdyz pises, ze ne, tak ne, verim ti.

Naposledy editováno 17.12.2009 19:08:49

(reakce na) Výhodnější cena laminátů

17.12.2009 v 19:49 | Nahoru | #32
DanMagna> Dan rekl v poho, odbornik Murkin rekl ne, tak atted su tam kde sem byl ..

Murkineeee, jak to teda jeee

2 reakcí na tento příspěvek Výhodnější cena laminátů

17.12.2009 v 20:02 | Nahoru | #33
Když třeba dáš propustnější filtr,nebo odstraníš restrikce,tak jednotka jede podle nastavení na sérii,pak musíš dát nějakej bazmek,aby jsi to mohl přemapovat.Jednotka není schopná si nic doupravit.
Stručně řečeno

Naposledy editováno 17.12.2009 20:02:30

(reakce na) Výhodnější cena laminátů

17.12.2009 v 20:10 | Nahoru | #34
Murkin> no ale kdyz si koupim jen lamina a nafuky tak teda co s tim? nejak odladit?.. mam planu nejakou sestku, jen laminaty + koncovku aby to melo zvuk, vic nic.. takze co bych mel delat? nechat to odladit na brzde asi co?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výhodnější cena laminátů

17.12.2009 v 20:20 | Nahoru | #35

Murkin>Když třeba dáš propustnější filtr,nebo odstraníš restrikce,tak jednotka jede podle nastavení na sérii,pak musíš dát nějakej bazmek,aby jsi to mohl přemapovat.Jednotka není schopná si nic doupravit.
Stručně řečeno



Aha, tak to soudruzi z japonska jsou dost pozadu, neb stare BMW K1200RS nebo R1150GS (2003) a i Aprilia RSV oboje rok 2001 umely toto pobrat a upravit si potrebne veci.
Diky za osvetleni.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výhodnější cena laminátů

17.12.2009 v 21:25 | Nahoru | #36

DanMagna>Aha, tak to soudruzi z japonska jsou dost pozadu, neb stare BMW K1200RS nebo R1150GS (2003) a i Aprilia RSV oboje rok 2001 umely toto pobrat a upravit si potrebne veci.
Diky za osvetleni.



BMW částečně ano,ale aprilia ne.

Výhodnější cena laminátů

17.12.2009 v 21:35 | Nahoru | #37


Naposledy editováno 17.12.2009 21:54:56

(reakce na) Výhodnější cena laminátů

18.12.2009 v 17:34 | Nahoru | #38

Murkin>BMW částečně ano,ale aprilia ne.



Pavle, blbe jsem to pred tim napsal, v pripade, ze se vymenil svab, tak to Aprilia pobrala, abych byl presny

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výhodnější cena laminátů

19.12.2009 v 10:50 | Nahoru | #39
Tie seriove nafuky tam nemaju prepazky ,su take iste ako tie racingove- priame akurat je tam urobeny na kazdej rure taka kapsa a to sluzi ako zasobnik vzduchu, aby bolo dostatok vzduchu k dispozicii motoru ,ked pridas plny plyn a ides pomalou rychlostou. Ked tam nemas priamy tlak vzduchu.
Racingove nafuky to nepotrebuju lebo na okruhu mas stale napor vzduchu.
Nestane sa ti tam ze ides 30kmh po meste za autom a potom ho potrebujes predbehnut ,das plny plyn a vtedy motor potrebuje tuto zasobu vzduchu aby netrhal a bol rozjazd plynuli.

Teda moj nazor je taky ze tam kludne mozes nechat seriove nafuky.(sam som takto dlhe roky jazdil)
Moze niekto so mnou nesuhlasit ze pri seriovich nafukoch vznikaju pri velkych rychostiach zbytocne nejake turbulencie ktore mozu mat za nasledok stratu vykonu o nejakeho pol kona ze su tažsie a ze ked ich rozbijes urcite stoja viacej ako laminatove, to unavam, ale ked nejdes na Majstrovstva sveta tak možu bit tie seriove

(reakce na) Výhodnější cena laminátů

19.12.2009 v 11:11 | Nahoru | #40

Vlado7>Tie seriove nafuky tam nemaju prepazky ,su take iste ako tie racingove- priame akurat je tam urobeny na kazdej rure taka kapsa a to sluzi ako zasobnik vzduchu, aby bolo dostatok vzduchu k dispozicii motoru ,ked pridas plny plyn a ides pomalou rychlostou. Ked tam nemas priamy tlak vzduchu.
Racingove nafuky to nepotrebuju lebo na okruhu mas stale napor vzduchu.
Nestane sa ti tam ze ides 30kmh po meste za autom a potom ho potrebujes predbehnut ,das plny plyn a vtedy motor potrebuje tuto zasobu vzduchu aby netrhal a bol rozjazd plynuli.

Teda moj nazor je taky ze tam kludne mozes nechat seriove nafuky.(sam som takto dlhe roky jazdil)
Moze niekto so mnou nesuhlasit ze pri seriovich nafukoch vznikaju pri velkych rychostiach zbytocne nejake turbulencie ktore mozu mat za nasledok stratu vykonu o nejakeho pol kona ze su tažsie a ze ked ich rozbijes urcite stoja viacej ako laminatove, to unavam, ale ked nejdes na Majstrovstva sveta tak možu bit tie seriove



Naprostý souhlas.
Jen uvedu, že konkrétně na Hondě CBR600RR od r.v.07 i v MS jezdili alespoň z počátku sériovou trubku sání. Prostě fungovala.

(reakce na) Výhodnější cena laminátů

19.12.2009 v 13:16 | Nahoru | #41
Vlado7> to je napsany pekne a podle me to dava i smysl .. diky za osvetleni, jssem zas o neco chytrejsi
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist