1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výhodnější cena laminátů
Pavle, chapu to tak, ze tam toho vzduchu vleze tak moc, ze to "ochudi" smes, ale preci velikost airboxu se nemeni, tak by to nemel byt az takovy problem, ale kdyz pises, ze ne, tak ne, verim ti.
Naposledy editováno 17.12.2009 19:08:49
2 reakcí na tento příspěvek Výhodnější cena laminátů
Stručně řečeno
Naposledy editováno 17.12.2009 20:02:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výhodnější cena laminátů
Murkin>Když třeba dáš propustnější filtr,nebo odstraníš restrikce,tak jednotka jede podle nastavení na sérii,pak musíš dát nějakej bazmek,aby jsi to mohl přemapovat.Jednotka není schopná si nic doupravit.
Stručně řečeno
Aha, tak to soudruzi z japonska jsou dost pozadu, neb stare BMW K1200RS nebo R1150GS (2003) a i Aprilia RSV oboje rok 2001 umely toto pobrat a upravit si potrebne veci.
Diky za osvetleni.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výhodnější cena laminátů
DanMagna>Aha, tak to soudruzi z japonska jsou dost pozadu, neb stare BMW K1200RS nebo R1150GS (2003) a i Aprilia RSV oboje rok 2001 umely toto pobrat a upravit si potrebne veci.
Diky za osvetleni.
BMW částečně ano,ale aprilia ne.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výhodnější cena laminátů
Racingove nafuky to nepotrebuju lebo na okruhu mas stale napor vzduchu.
Nestane sa ti tam ze ides 30kmh po meste za autom a potom ho potrebujes predbehnut ,das plny plyn a vtedy motor potrebuje tuto zasobu vzduchu aby netrhal a bol rozjazd plynuli.
Teda moj nazor je taky ze tam kludne mozes nechat seriove nafuky.(sam som takto dlhe roky jazdil)
Moze niekto so mnou nesuhlasit ze pri seriovich nafukoch vznikaju pri velkych rychostiach zbytocne nejake turbulencie ktore mozu mat za nasledok stratu vykonu o nejakeho pol kona ze su tažsie a ze ked ich rozbijes urcite stoja viacej ako laminatove, to unavam, ale ked nejdes na Majstrovstva sveta tak možu bit tie seriove
Vlado7>Tie seriove nafuky tam nemaju prepazky ,su take iste ako tie racingove- priame akurat je tam urobeny na kazdej rure taka kapsa a to sluzi ako zasobnik vzduchu, aby bolo dostatok vzduchu k dispozicii motoru ,ked pridas plny plyn a ides pomalou rychlostou. Ked tam nemas priamy tlak vzduchu.
Racingove nafuky to nepotrebuju lebo na okruhu mas stale napor vzduchu.
Nestane sa ti tam ze ides 30kmh po meste za autom a potom ho potrebujes predbehnut ,das plny plyn a vtedy motor potrebuje tuto zasobu vzduchu aby netrhal a bol rozjazd plynuli.
Teda moj nazor je taky ze tam kludne mozes nechat seriove nafuky.(sam som takto dlhe roky jazdil)
Moze niekto so mnou nesuhlasit ze pri seriovich nafukoch vznikaju pri velkych rychostiach zbytocne nejake turbulencie ktore mozu mat za nasledok stratu vykonu o nejakeho pol kona ze su tažsie a ze ked ich rozbijes urcite stoja viacej ako laminatove, to unavam, ale ked nejdes na Majstrovstva sveta tak možu bit tie seriove
Naprostý souhlas.
Jen uvedu, že konkrétně na Hondě CBR600RR od r.v.07 i v MS jezdili alespoň z počátku sériovou trubku sání. Prostě fungovala.