globalmoto_kveten





Téma: Uložení Klikovky
 
7.12.2009 v 20:03
čest...chtěl jsem se zeptat jestli někdo newí jak mám uložit klikovku do kartru když už tam mám i ložiska??Někdo říka nahřívat,někdo nalisovat,někdo s pomocí nějakého přípravku...Dík za odpovědi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Uložení Klikovky

8.12.2009 v 22:55 | Nahoru | #31

nahllowSKY>Kliku do mrazaku na cca12 hodin,loziska cca 80 stupnu celsia ,loziska nasadit na studenou kliku
(musi jit volne) a vlozit spatky do mrazaku na 2 hodiny.Kartery prohrat na 80 az 100 stupnu,potom vkladat kliku i s lozisky jako celek.Po slozeni nutno nejakou chvili kliku rotovat pro vyrovnani teplot.NIKDY neklepat ani tvarohovym kladivkem.Osvedceny zpusob a jen tak muze byt zarucena symetricnost klikoveho ustroji.Gufera nasazovat az po sesroubovani karteru nejlepe pripravkem k tomu urcenemu.

hm už tě chci vidět jak se trefíš ložiskama který dáš na klikovku abys měl stejně od sebe . a nebyla našponovaná .. ha ha stejně je musíš vystředit . a ty gugera . nevím ja je chceš nasazovat na motorech které mají udělané osazení a gufera se vkládají směrem od ložiska ven.. jinak je tam pereš přes hranu a strhneš je potom se gufero uvolní sjede ke klikovce a břitem nahřeje vnitřní kroužek ložiska které se hvízdne poskládal jsem tak cc 30 motorů a problém byl akorát s tím když jsem tam musel dávat klikovku která stála za hovno,, házela atp..

(reakce na) Uložení Klikovky

8.12.2009 v 23:00 | Nahoru | #32

kalkulačka>spieke: no tím si totálně rozhodí kliku, takže to se nemlůže dělat



kolik klikovek jsi rozhodil ??? že to víš??? asi ti pošlu klikovku ,aby sis to mohl vyzkoušet

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Uložení Klikovky

8.12.2009 v 23:18 | Nahoru | #33
Mirek12> Promin odborniku,mam jen minimalni skusenosti.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Uložení Klikovky

8.12.2009 v 23:20 | Nahoru | #34

nahllowSKY>Mirek12> Promin odborniku,mam jen minimalni skusenosti.



nejsem odborník,, taky jsem pár motoru posral..

Uložení Klikovky

8.12.2009 v 23:28 | Nahoru | #35
taky přidám jeden postup:(dělával jsem to tak na pionýrovy/čz175/jawě 350-634)Dopředu říkám, že s půlením nových motorů nemám zkušenost, nevím, v čem se případně liší, jaké jsou funkční vůle.
Do rozpůlených karterů dát zpátky starý gufera(před čištěním karterů vyndaných) a zvenku zajistit kroužky. Karter do trouby (teplota tak 100°, asi na 15 min)Mezitím jsou už nový ložiska cca 15 min v mrazáku spolu s klikou. Ložisko vjede do karteru jak po másle. Druhý karter a druhé nové ložisko. Po srovnání teplot 1. karter s novým ložiskem opět do trouby (opět 15 min). 1. karter z trouby, kliku z mrazáku (takže tam byla asi 1 hod).Opět to jde samo - jak po másle. Druhý karter s novým ložiskem opět do trouby. 1. karter s klikou už mezitím ale trochu vychladne, 2. karter z trouby a složit. Po složení vyndat ty starý gufera, hodně jemně klepnout za vnitřní kroužek ložisek pro uvolnění pnutí. Nasadit nová gufera. Pokud šla klika ve složeném motoru stále trochu ztuha, po pár km si sedla.
Klidně někdo znalý napiště, jaký má mnou popsaný postup slabiny, ale nikdy jsem neměl po složení motoru problém. U nových by to třeba takto nešlo - nevím.

Naposledy editováno 08.12.2009 23:33:51

1 reakcí na tento příspěvek Uložení Klikovky

8.12.2009 v 23:28 | Nahoru | #36
ale nejrači mám rozděláváníí

[img]

(reakce na) Uložení Klikovky

8.12.2009 v 23:31 | Nahoru | #37
[quote]Mirek12>ale nejrači mám rozděláváníí

[img] to jde většinou samo (beru, že máš stahováky, udělátka, apod.)
mimochodem - co to je přímo?

Naposledy editováno 08.12.2009 23:32:14

1 reakcí na tento příspěvek Uložení Klikovky

8.12.2009 v 23:34 | Nahoru | #38
Jakýsi V dvouvál, že by SV650? ;)

Naposledy editováno 08.12.2009 23:36:55

(reakce na) Uložení Klikovky

8.12.2009 v 23:37 | Nahoru | #39

Hujer>Jakýsi dvouvál, že by SV650? ;)



ano sv 650 2003 borec tam kopl kvalt z 5 na 6st a unava materiálu,možná blbě zmáčklá spojka a rozlétlo se kolečko v převodovce

je na obrázku dole vlevo vedle krycího plechu sacího koše

Naposledy editováno 08.12.2009 23:38:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Uložení Klikovky

8.12.2009 v 23:45 | Nahoru | #40
Mirek12> Zkus nekdy vkladat podchlazenou kliku i s lozisky do horkeho karteru,uvidis jak lehce to pujde a loziska nezustanou nikdy stlacena proti sobe.Je to diky lepsi tepelne roztaznosti materialu karteru (hlinikova slitina,horcik,elektron atd).Co se tyce gufer tak jsem mel na mysli gufera zajistena z venku segerovkou je taky velmi dulezita souosost s klikou (odpor treni).A pokud je na cepu kliky pripadna hrana(osazeni rotoru zapalovani,drazka pera a podobne)pouziva se jako ochrana britu gufera pri prevlekani kousek mikrotenoveho sacku.pri dodrzeni techto postupu motor bezi vzdycky jako slozeny z fabriky.NIKDY NEMLATIT KLADIVKEM PROSIIIM. Kazdy motor jsou tak trochu vetsi hodinky

Naposledy editováno 08.12.2009 23:54:00

1 reakcí na tento příspěvek Uložení Klikovky

8.12.2009 v 23:45 | Nahoru | #41
a máme tu kviz, ale asi to nebude těžké co je za motorku?

[img]

(reakce na) Uložení Klikovky

8.12.2009 v 23:50 | Nahoru | #42
[quote]Mirek12>a máme tu kviz, ale asi to nebude těžké co je za motorku?

[img] na deklu je nápis aprilia a vpravo pokud dobře vidím druhý stejný rám, takže v tomto případě výměna rámu?

A jen tak dotaz - ty máš přímo svůj servis/dílnu?

Naposledy editováno 08.12.2009 23:51:20

1 reakcí na tento příspěvek Uložení Klikovky

8.12.2009 v 23:51 | Nahoru | #43
jen tak tipnu rs 250?

Uložení Klikovky

8.12.2009 v 23:52 | Nahoru | #44
RS?

maras rychlejší...

Jinak tejpek asi nebude nadšenej že mu to tu zasíráme

edit: ale myslel jsem dvácu, to musim přiznat

Naposledy editováno 08.12.2009 23:58:54

(reakce na) Uložení Klikovky

8.12.2009 v 23:54 | Nahoru | #45

nahllowSKY>Mirek12> Zkus nekdy vkladat podchlazenou kliku i s lozisky do horkeho karteru,uvidis jak lehce to pujde a loziska nezustanou nikdy stlacena proti sobe.Je to diky lepsi tepelne roztaznosti materialu karteru (hlinikova slitina,horcik,elektron atd).Co se tyce gufer tak jsem mel na mysli gufera zajistena z venku segerovkou je taky velmi dulezita souosost s klikou (odpor treni).A pokud je na cepu kliky pripadna hrana(osazeni rotoru zapalovani,drazka pera a podobne)pouziva se jako ochrana britu gufera pri prevlekani kousek mikrotenoveho sacku.pri dodrzeni techto postupu motor bezi vzdycky jako slozeny z fabriky.NIKDY NEMLATIT KLADTVKEM PROSIIIM. Kazdy motor jsou tak trochu vetsi hodinky



v mrazáku protrhnu nějakej pytel z masem a dostanu přes držku od matiny. a do trouby natáhnu smrad od oleje z kartru aby mi šmakovalo maso .. ej to by neklaplo jinak máš pravdu. ale tak jak jsi to popsal se to dělá opravdu málo .nebo aspon tam kde nemůžou bejt velké prostoje atp.. ajinak to určo nemá chybu..

1 reakcí na tento příspěvek Uložení Klikovky

8.12.2009 v 23:55 | Nahoru | #46
já na vás seru .všechno víte :\ :\

(reakce na) Uložení Klikovky

8.12.2009 v 23:55 | Nahoru | #47

Mirek12>já na vás seru .všechno víte :\ :\



fakt 250???

bo 125 má sekundár napravo

Naposledy editováno 08.12.2009 23:56:44

(reakce na) Uložení Klikovky

8.12.2009 v 23:57 | Nahoru | #48

maras>jen tak tipnu rs 250?


hm, nadějný tip

Uložení Klikovky

8.12.2009 v 23:59 | Nahoru | #49
sem vám měl dát tuhle

[img]

Uložení Klikovky

9.12.2009 v 00:12 | Nahoru | #50
tak pánové kdo uhádne co je tohle za motor resp z které motorky co??

[img]

1 reakcí na tento příspěvek Uložení Klikovky

9.12.2009 v 00:16 | Nahoru | #51
Big? Tohle fakt nevím

původně sem chtěl napsat kx 500, ale neštymoval mi tam ten startér a válec za tím motorem

Naposledy editováno 09.12.2009 00:17:27

(reakce na) Uložení Klikovky

9.12.2009 v 00:17 | Nahoru | #52

maras>Big? Tohle fakt nevím



ne!

1 reakcí na tento příspěvek Uložení Klikovky

9.12.2009 v 00:19 | Nahoru | #53
Bych už hodně tipoval, poslední typ je xt 600, jinak se nechám poddat

e_ vzduchem chlazený velký 4T...enduro...těch je
e2_ ale těch se sekundárem na pravo moc ne :-/
e3_ ten sekundár mi vrtá hlavou

Naposledy editováno 09.12.2009 00:25:05

(reakce na) Uložení Klikovky

9.12.2009 v 00:24 | Nahoru | #54

maras>Bych už hodně tipoval, poslední typ je xt 600, jinak se nechám poddat

e_ vzduchem chlazený velký 4T...enduro...těch je
e2_ ale těch se sekundárem na pravo moc ne :-/



jenom napovím, že je to není větší obsah jak 600ccm

1 reakcí na tento příspěvek Uložení Klikovky

9.12.2009 v 00:25 | Nahoru | #55
Kdepak XT to neni. Altik a pastorek vpravo...to jsem nekde videl

(reakce na) Uložení Klikovky

9.12.2009 v 00:26 | Nahoru | #56

Dawe02>Kdepak XT to neni. Altik a pastorek vpravo...to jsem nekde videl



Já právě ne :-/

Uložení Klikovky

9.12.2009 v 00:28 | Nahoru | #57

Uložení Klikovky

9.12.2009 v 00:30 | Nahoru | #58
Ja to tipuju na starou Husquarnu. Kolem 400ccm

1 reakcí na tento příspěvek Uložení Klikovky

9.12.2009 v 00:32 | Nahoru | #59
tuareg 350...ale bez toho abych se ti podíval do profilu bych na to asi nepřišel

e: dělá na pravé straně ještě vůbec někdo sekundár kromě Rotaxu?

Naposledy editováno 09.12.2009 00:33:27

(reakce na) Uložení Klikovky

9.12.2009 v 00:34 | Nahoru | #60

maras>tuareg 350...ale bez toho abych se ti podíval do profilu bych na to asi nepřišel

e: dělá na pravé straně ještě vůbec někdo sekundár kromě Rotaxu?



taky jsem to chtěl napsat (také na základě "nápovědy" z profilu) - je to teda aprilka?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist