tak si po vecerech lepim autogenem koleno Doma racing, protoze uz po natlakovani uchazelo kde se dalo:)
ale zajima me, jak velky vliv, ma na vykon, prubeh motoru netesnost vyfuku u 2T, jestli mam hledat pod vodou vsechny mikro prasklinky.......
dik
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T netesnost vyfuku
1 reakcí na tento příspěvek 2T netesnost vyfuku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T netesnost vyfuku
mohlo by stacit, zkus to, ja pouzivam autogen, ale to je nekdy az moc, musim davat bacha, ta benzinova lampa bude OK
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T netesnost vyfuku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T netesnost vyfuku
dik, kde se da koupit ten azbes provazek? nekde kde prodavaji kotle...?
1 reakcí na tento příspěvek 2T netesnost vyfuku
4 - 8atm,
tzn natlakuji za studena neco kolem 5atm, pak autogenem nahravam mista, ktere se maji vyfouknout, tim zahrivanim umerne roste tlak (vetsinou kdyz to mam rozpalene, tam mam neco kolem 7atm, cca), vetsinu nerovnosti tak vyfouknu, uplne hladce, ale je li koleno cele pomuchlane, je li to uz cervene a porad nic, tak dofouknu dokud sila nevytlaci vse do puvodniho tvaru :)
taky zalezi zda mas mekky plisek jako napr na DOMA racing, nebo original koleno KTM, GG..
ted co mam original GG tak skoro nevim co to vyfukovani je, je tvrde a odolne
proste tam natlakuj cca 4atm a zahravej, bude li to malo prifoukni a mas hotovo.
Naposledy editováno 21.09.2010 21:45:44