Téma: 2T netesnost vyfuku
 
1.12.2009 v 16:43
Ahoj

tak si po vecerech lepim autogenem koleno Doma racing, protoze uz po natlakovani uchazelo kde se dalo:)
ale zajima me, jak velky vliv, ma na vykon, prubeh motoru netesnost vyfuku u 2T, jestli mam hledat pod vodou vsechny mikro prasklinky.......

dik
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) 2T netesnost vyfuku

2.12.2009 v 11:28 | Nahoru | #31
jack91> Díky za obrázky, o víkendech budu mít co vyrábět

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T netesnost vyfuku

2.12.2009 v 11:29 | Nahoru | #32
pokud výfuk po vyfouknutí nepasuje, normálně ho dorovnám do tvaru zastudena. Ve svěráku, násadou od krompáče .. prostě jakkoliv. Jde to většinou v pohodě

(reakce na) 2T netesnost vyfuku

2.12.2009 v 11:30 | Nahoru | #33
Vana666> při tý hodinářský práci co tady popisuješ bych se docela bál aby mi ten vejfuk nepraskl

(reakce na) 2T netesnost vyfuku

2.12.2009 v 11:34 | Nahoru | #34
Vana666>
presne tak, nekdy to jde trochu za studena prihnout nekdy ne, chce to zkusit, neda se to popsat, chce to proste vzit monterky, naradi..... a neco s tim udelat

1 reakcí na tento příspěvek 2T netesnost vyfuku

2.12.2009 v 14:58 | Nahoru | #35
ještě se chci zeptat, nevíte jestli na to nahřátí při vyfukování stačí obyč benzínová letlapma? nebo co používáte vy?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T netesnost vyfuku

2.12.2009 v 15:46 | Nahoru | #36
o.onda>
mohlo by stacit, zkus to, ja pouzivam autogen, ale to je nekdy az moc, musim davat bacha, ta benzinova lampa bude OK

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T netesnost vyfuku

4.12.2009 v 19:10 | Nahoru | #37
jack91> já beru na utěsnění vejfuku azbestovej provázek, kterej napatlám červeným silikonem na motory, trošku potřu přírubu na válci, nechám zavadnout, nasadim a je hotovo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T netesnost vyfuku

6.12.2009 v 20:48 | Nahoru | #38
pospa5>
dik, kde se da koupit ten azbes provazek? nekde kde prodavaji kotle...?

(reakce na) 2T netesnost vyfuku

7.12.2009 v 14:45 | Nahoru | #39
jack91> to nevim, možná i v nějakým želežářství nebo tak. Já jsem vždycky našel kus ňákýho provázku z kamen...

1 reakcí na tento příspěvek 2T netesnost vyfuku

20.9.2010 v 10:24 | Nahoru | #40
Na kolik to tlakujete při vyfukování ?

(reakce na) 2T netesnost vyfuku

21.9.2010 v 21:43 | Nahoru | #41
HonzaM>
4 - 8atm,
tzn natlakuji za studena neco kolem 5atm, pak autogenem nahravam mista, ktere se maji vyfouknout, tim zahrivanim umerne roste tlak (vetsinou kdyz to mam rozpalene, tam mam neco kolem 7atm, cca), vetsinu nerovnosti tak vyfouknu, uplne hladce, ale je li koleno cele pomuchlane, je li to uz cervene a porad nic, tak dofouknu dokud sila nevytlaci vse do puvodniho tvaru :)

taky zalezi zda mas mekky plisek jako napr na DOMA racing, nebo original koleno KTM, GG..
ted co mam original GG tak skoro nevim co to vyfukovani je, je tvrde a odolne

proste tam natlakuj cca 4atm a zahravej, bude li to malo prifoukni a mas hotovo.

Naposledy editováno 21.09.2010 21:45:44
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist