Téma: GAS GAS 300
10.11.2009 v 16:16
Chci se zeptat,dlouho tu nic nebylo,jaka je zkusenost,chci se jet o vikendu podiva na 07 a 08 300,jestli jsou to drzaky a na co bacha,nechci KTM,moc draha,pry je Gasik srovnatelnej.Jezdil jsem jen 4takty,chci to zkusit ma zimuu.Diky za info.

(reakce na) GAS GAS 300

11.11.2009 v 11:16 | Nahoru | #31
roberto.cz> mám stejnej názor jako Troj11, je super že jsi nadšenec, ale měl by ses trochu krotit.

Jinak k tématu: Já jsem vlastnil jetýho EC300 08 jednu sezónu a sám jsem na něm najel něco přes 1000km. Nevím jaký chyby vychytal už předchozí majitel, ale já jsem měl problém akorát s nastavením volnoběžný směsi, dlouho se mě to nedařilo správně naladit.. ale to bylo spíš mou nezkušeností. Potom mě tekla chladící kapalina, to vyřešilo nový víčko z KTM ( ) a hodně taky učůrával benzín z přepadu karburátoru, to jsem vyřešil přiznávám ne úplně čistě vedením přepadové hadice vyšší oklikou.
Pravá stupačka se sklápí míň, ale neřešil jsem. Kolo o výfuk nedrhlo a žádnej plast ani úchyt mě nepraskl.
Měnil jsem píst v 100 mth, byl tam asi originál? Každopádně měl vůli 0.10, novej má 0.06 a tolerance je tuším 0.13, kdyžtak mě opravte, nechce se mě to už hledat v manuálu.

Na ergonomicky mě seděla KTM taky víc, Gas měl zase silnější motor.

Co se týče spolehlivosti tak sem neměl nikdy problém, vždycky jel, startoval, nic se nesypalo.. ale neměl jsem ho dlouho. Nejvíc mě vadilo paradoxně to za co Gas sám nemůže, a to prodej - padá na ceně rychle a zájemců je málo.

(reakce na) GAS GAS 300

11.11.2009 v 12:16 | Nahoru | #32

Vana666>
- již zmíněný úchyt mezi hlavou a rámem
- upadávající a polohu nedržící startpáka
- přední kolo doráží o výfuk
- stojánek dře shora o kyvku
- fakt mizerné chladiče, možná levné ale moc nevydrží
- šlendriánsky uchycený pedál zadní brzdy, ginglá se i na fungl nové motorce
- mizerné provedení plastů vzadu, prodírají lavici

celkově nicmoc zpracování - nahodile se projevují další problémy které nejsou u ostatních moto až tak časté - např rychle odejdou ložiska v předním kole, zničehonic se začne vytrvale povolovat oska zadního kola, praskne rám atd ...



doplním-
- centimetrový vakl na přepákování u fungl nové motorky
- netěsný airbox- nelícujou plasty
- pravá stupačka se sklápí jen napůl a je z fakt bláto materiálu
- hloupě vyřešené utěsnění ložisek zadního kola
- spojková pumpa AJP na které nedrží prachovka a pumpa začne velice záhy téct
-trochu nešťastně umístěn (skloněn) karburátor- problém s přeplavováním a správným nastavením
-prodejci

já jsem si motorku vypiplal k obrazu svému a většinu závad odstranil a vyřešil, ale stálo to spoustu času, starostí a peněz, od té doby motorka funguje perfektně

Naposledy editováno 11.11.2009 12:17:17

2 reakcí na tento příspěvek GAS GAS 300

11.11.2009 v 13:00 | Nahoru | #33
Mně připadá, že snad jezdím na úplně jiným GG než ostatní. Mám třetí kus od EC300 08, EC300R O9 teď Nambotin Replika. Na každým ca 150hodin, pak výměna pístu. Hned na novým jsem si propiloval pravou stupačku aby se sklápěla jak měla.Za to je bytelná, žádný bláto jak tady nějakej chytrák píše. Bastry, alu kryt motoru, pár vychytávek.Jinak NIC! Žádný vůle v přepákování, žádný praklý držáky, žádný nepoužitelný přepínače. Plasty mně praskly jen když bylo pod nulou, když je to správně natryskovaný tak jede jak z praku, chytne prvním šlápnutím teplý/studený, osobně žádný problémy s dílama. Nelítám s tím po motokrosový trati, zato enduro je pěěkně HARD.

(reakce na) GAS GAS 300

11.11.2009 v 13:21 | Nahoru | #34
Sax777> dost rozdílné zkušenosti asi svědčí o větším rozptylu v kvalitě výroby
předpokládám že ani kladné zkušenosti, ani problémy si tady nikdo nevymýší

znám taky pár kluků co jim GG slouží bez větších problémů
a stejně tak vím o pár kusech které bylo nejlíp ihned po zakoupení vyhodit do kontejneru a původně šťastní majitelé rychle vystřízlivěli

GAS GAS 300

11.11.2009 v 13:26 | Nahoru | #35
EC300/08 jsem měl rok, technicky bez problémů, běžný spotřebák (páčky, stupačky, destičky, chladič, plasty...) dodání zpravidla obratem - je fakt, že to není žádná imidžovka, ale svoje si splnil.
Četl jsem kdysi na EC300 test - asi v Dirtbike - a tam vystihli: technicky se moc neliší od Gase, testovaného před x-lety:), ale vše funguje, jak má.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GAS GAS 300

11.11.2009 v 13:57 | Nahoru | #36
Sax777> Ajéje, to sem zas někomu píchnul do kuřího voka co?
Tak si zkus někdy potmě při jízdě v terénu přepnout potkávací/ dálkový a zpátky a poznáš o čem mluvim.
A stupačka- je to odlitek z oceli do ztraceného vosku, je masivní- ale je to bláto materiál- velmi nízká mez kluzu- což je dáno samotnou technologií výroby.. jestli ti to teda něco řiká.. ty chytráku

Nevim na čem jsi jezdil dřív ani na jakou kvalitu jsi zvyklej, oktávku taky každej chválí do doby než sedne do passata

Uživatelsky ke gasu výhrady vesměs nemám, jako technik mám výhrad opravdu dost.. ale jak píšu- má to adekvátní odraz v ceně, takže nejde říct je to špatný- je to prostě jiná liga

GAS GAS 300

11.11.2009 v 14:17 | Nahoru | #37
Mám 200 a nějaký zvláštní problémy nepozoruji. Holt budou výkyvy ve výstupní kontrole Ale nedávno tu třeba někdo řešil rachtání spojky na fungl nové EXC 250. Zkrátka stane se

tady

Rozdíl v ceně je odrazem těchto drobných nedostatků, ale jiná liga to rozhodně není
A co třeba v autorally? Co je lepší mitsubishi nebo subaru..................

Naposledy editováno 11.11.2009 14:19:23

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GAS GAS 300

11.11.2009 v 14:22 | Nahoru | #38
Troj11> Nebudu se s tebou přít, v něčem souhlasím, v něčem ne...jen mě vždycky dostane ta nesklápějící se stupačka....dodnes jsi mi nebyl schopen říct proč tolik vadí že se sklápí jen asi 3 cm...?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GAS GAS 300

11.11.2009 v 14:38 | Nahoru | #39

PetrTM>Troj11> Nebudu se s tebou přít, v něčem souhlasím, v něčem ne...jen mě vždycky dostane ta nesklápějící se stupačka....dodnes jsi mi nebyl schopen říct proč tolik vadí že se sklápí jen asi 3 cm...?



Funkčně mi NEVADÍ, ale když mám objektivně zhodnotit tak to zmíním, protože technicky je to blbost a "nedodělek" . Proto jsem zmínil i ostatní věci, přestože uživatelsky mi třeba ažtak nevadí..

Já nevim, to tu někdo chce slyšet přiblblý hodnocení ala

"jede to jako prase, je to moje první motorka, ale je fakt lepší než KTM".....??

nebo sem chodí lidi, aby si udělali představu o kvalitě výrobků?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GAS GAS 300

11.11.2009 v 14:46 | Nahoru | #40
Troj11> Ale je otázka jak tu kvalitu posuzovat. když už se bude porovnávat s KTM...co je větší průser...nesklápějící se stupačka a špatnej přepínač, nebo prasklej válec...(jak jsem četl, byly ty prasklý válce na KTM vadný odlitky, a bylo jich celkem dost)...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GAS GAS 300

11.11.2009 v 14:50 | Nahoru | #41
PetrTM> výrobní vada je samozřejmě problém
ovšem týká se obvykle omezeného počtu kusů

na rozdíl od konstrukčních vad, které se týkají všech kusů daného modelu

1 reakcí na tento příspěvek GAS GAS 300

11.11.2009 v 14:55 | Nahoru | #42
Gas Gas 300R je dost dobrej, KTM 300 je taky dost dobrá, nová Husky 300 taky. Není co řešit.
Jen zírám co problémů můžou lidi mít na celkem bezproblémovejc motorkách. Přepínání světel po tmě v terénu , to samo mluví za autora...kdybys tam měl racing kabeláž, tak máš zapnuto/vypnuto a máš po problému. Mez kluzu , hlavně že když stupnou praštíš o skálu tak nepraskne, neulomí se a jedeš dál. Někdy se přijedu podívat jak ti to potmě v tom terénu jde

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GAS GAS 300

11.11.2009 v 14:58 | Nahoru | #43
Vana666> Takhle řečeno...ano,souhlasím
Na druhou stranu mi konstrukční nedodělky GG oproti dokonalosti KTM nepořijdou natolik vážné, abych za Káču vysypal o 60 tis víc. Takovej rozdíl v tom není...tak dvacet navrch bych bral. Jinak 2010 EXC 300 se mi moc líbí, prej už má i jiný to problémový koleno, ale 210000,-... ...děkuji nechci.

(reakce na) GAS GAS 300

11.11.2009 v 15:03 | Nahoru | #44
PetrTM> je to asi o individuálním úhlu pohledu

já když za něco dám peníze radši dám 100% a chci být spokojený na 100%
než bych ušetřil 30% a byl spokojený jen na 70%

P.S. vím že na 100% nefunguje nic
a ty konkrétní čísla taky prosím nebrat doslova

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GAS GAS 300

11.11.2009 v 15:44 | Nahoru | #45
Sax777>

Přepínač světel je vymyšlenej napíču a když ho někdo nepoužívá tak to přeci neni argument !! Tu se furt někdo chytá slovíčkaření, aniž by se zamyslel jestli to náhodou neni pravda..

To že potřebuju přepnout světla svědčí o tom, že motorku používám a mnohdy se vracíme z vyjížďky po tmě. Jestli ji máš ty vystavenou v obýváku tak ti to asi nevadí, chápu..
Jestli si chceš porovnat pindíky tak si najdi radši nějakou buznu, jestli chceš poměřit síly na závodech tak mi pak můžeš říkat jakej sem chytrák a jak jezdím, jinak si podobný častování vyprošuju. Jestli chceš srovnávat KTM a GG tak si pořiď obě a po půl roce srovnávej.
Ale osobní útoky necháme jiným, co myslíš ?
Stejně jako kluci na závodech- koleno výfuku ojebaný od předního kola a v místě prošoupání chromu rezavý- ptám se co oni na to a odpověď mi absolutně rosekala- prej "nám to nevadí, my moc neskáčem"

Řekl jsem jaký je můj názor na gase a jaký v něm vidím nedostatky, je na každym aby zvážil jestli "moc neskáče" jestli "moc nejezdí po tmě" a jestli se mu chce jeho mouchy vychytávat a tolerovat nebo jestli si připlatí a koupí něco vychytanějšího

Naposledy editováno 11.11.2009 15:58:24

1 reakcí na tento příspěvek GAS GAS 300

11.11.2009 v 15:46 | Nahoru | #46
musim castecne souhlasit Trojem apod. (jsem sice ciste hobby jezdec, po lese, po trati, obcas naky cross country nebo maraton zavody), ale mozna tim vic motorka dostava na prdel stupacky jsou opravdu mekky, a obe uz jsem musel rovna, prepinace a stojan nemuzu soudit to mam sundany, plasty mi sedej dobre a praskli mi asi 3x, jednou pri cca. -5 stupnich spojler a potom blatnik a maska kdyz sem to poslal 2x do stromu, ale za to motorka nemuze vakl na zadni brzde je opravdu hodne znatelnej... nakopavacka mi drzi, akorat ji mazu a nemusel jsem ji celej rok dotahovat, ale slysel jsem, ze zavodnikum prej upadavala... koleno narazelo, ale jen v prvnich modelech pro evropsky trh, motorky vyrobeny pozdejc uz meli koleno jiny. kupoval jsem si to na moje hobby uziti, s tim, ze mi par let vydrzi a i mi sedla ergonomii a prubehem vic nez KTM (ale to je vec nazoru), KTM dela jiste kvalitnejsi a propracovanejsi motorky, ale v te dobre byl rozdil 80k, takze GG byla jasna volba. jinak je pravda, ze dost prodejcu sou prej pekny ***, ale osobne jsem kupoval v ElMotu a opravdu muzu jen doporucit. Eda tomu rozumi, mekanik je taky sikovnej a je ochotnej motorku dovist az pred barak, dovest dily na zavody a podobne, takze jestli GG tak doporucuju v ElMoto...

(reakce na) GAS GAS 300

11.11.2009 v 15:57 | Nahoru | #47
Uvalak> Elmoto je boží, akorát nesmíš říct, že jsi si koupil motorku někde jinde! Kámoš chtěl koupit chladič, tak tam cinknul. paní prvně zjišťovala kde byla motorka zakoupená, když se dozvěděla, že u Císaře tak se začla rozčilovat jak to prodává lacino, a že tomu mýmu kámošoj nic neprodá leda, že zaplatí víc jak ostatní. K osobě J. Císaře se vyjadřovat nebudu, ale tohle je slušná prodejní strategie. Tak to položil a bylo to poprvé a naposled co se o něco z Elmota zajímal.Díky bohu nejsou jediný prodejci gasu.

GAS GAS 300

11.11.2009 v 16:01 | Nahoru | #48
v Elmotu jsem už něco objednával a nikdy nikdy se mně neptali odkud mám motorku... Asi tak Jednání OK,nemam s nima problem

2 reakcí na tento příspěvek GAS GAS 300

11.11.2009 v 16:03 | Nahoru | #49
Elmoto je boží, akorát taky nesmíš říct slovo reklamace. Jakmile tak uděláš, tak komunikace vadne a veškeré další věci se přeposílají výše zmíněné osobě p. Císaře, s nímž není domluva už absolutně žádná..
Taky mi před prodejem tvrdili něco o zázemí na závodech a VIP cenách náhradních dílů.. když ptáčka lapali pěkně mu zpívali.. VIP asi znamená cena v běžném eshopu krát dva..

(reakce na) GAS GAS 300

11.11.2009 v 16:08 | Nahoru | #50
Kvůli výše zmíněným neduhům Gase ( nebudu rozebírat jak moc se projevují a jaký na ně mají pohled jiní majitelé) mi přijde příplatek 60 000,- jako neadekvátní.

Ale to s těmi přepínači mi přijde fakt směšné a při přepínání světel nemám potřebu koukat na ovladač (netuším jestli má 2007 jiné přepínače)

(reakce na) GAS GAS 300

11.11.2009 v 16:11 | Nahoru | #51

Troj11>Elmoto je boží, akorát taky nesmíš říct slovo reklamace. Jakmile tak uděláš, tak komunikace vadne a veškeré další věci se přeposílají výše zmíněné osobě p. Císaře, s nímž není domluva už absolutně žádná..
Taky mi před prodejem tvrdili něco o zázemí na závodech a VIP cenách náhradních dílů.. když ptáčka lapali pěkně mu zpívali.. VIP asi znamená cena v běžném eshopu krát dva..


ttjo, ja zatim nemel problem. nic se mi nevysypalo a jedinej dil co sem potreboval byl vymezovak a to mi (teda spis Hawkovi) hodili na zavody. takze ja nastesti jeste negativni zkusenost nemam, ale jen piste zkusenosti s ruznymi prodejci, at ma clovek trosku prehled jak to chodi jinde...

(reakce na) GAS GAS 300

11.11.2009 v 16:15 | Nahoru | #52
Troj11> Very Immoderate Price ?

GAS GAS 300

11.11.2009 v 16:16 | Nahoru | #53
Já napíšu jednu chválu

Pokud něco na KTM tak z FLASH - TEAM potřeboval jsem těsnění a nějaký věci .. Včera jsem obědnal a dneska to mám doma navíc se samolepkama,časopisem Skvělá spolupráce ..

www.flash-team.cz

1 reakcí na tento příspěvek GAS GAS 300

11.11.2009 v 16:19 | Nahoru | #54
Ještěže mám TM.

(reakce na) GAS GAS 300

11.11.2009 v 16:22 | Nahoru | #55

Kopec>Ještěže mám TM.



Ještě že už mám Gase a todle nemusím řešit

1 reakcí na tento příspěvek GAS GAS 300

11.11.2009 v 18:58 | Nahoru | #56
Měl jsem 3 GG 300 a některý závady výše zmíněné se mi nevyhnuly o některých naopak vůbec nevím.Je to asi opravdu o kuse,ale já měl asi zatim celkem štěstí.. Myslím si že podvozkově i motorově funguje bezvadně,plně srovnatelný s konkurencí a záleží pouze na každém,co mu víc sedne.Na zpracování a hlavně materiálech by se dalo určitě zapracovata KTM je v tomhle ohledu dotažená asi víc..
-Vakl v přepákování-nesetkal jsem se.
-netěsný airbox-nevím o tom
-stupačky měkčí,kladivem jdou dobře srovnat,nikdy jsem nezlomil,sklápění jsem neřešil
-utěsnění ložisek kol,mažu prachovky gufer při přezouvání a nikdy jsem ložisko v kole neměnil
-spojková pumpa mi nikdy netekla,prachovka na 1 ks.mi odešla
-natryskování u dvou modelů super, u 1 moc bohaté
-start páka po cca.150 mth. volnější,nikdy nepraskla
-kolo o výfuk škrtalo pouze u 08(nebýt oleštěný povrch,ani bych o tom nevěděl)
-chladiče od 07 fakt mizerný a bez chrániče nejezdit
-pedál zadní brzdy je uchycen trochu nešťastně, ale zatím jsem neztratil
-zadní kolo se mi nikdy nepovolilo,rám neprasknul.
-držák motoru u hlavy mi prasknul u jednoho modelu, u dvou ne.
-motor jsem půlil preventivně po cca.150mth ojnice, ložiska+ gufera vždy bez viditelného opotřebení,píst měním tak 80-100 hod.
Většinu věcí jsem si svépomocí upravil a vychytal k obrazu svýmu.Motorky byly vždy nový a měl jsem max 2 sezony.

Naposledy editováno 11.11.2009 20:30:07

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GAS GAS 300

11.11.2009 v 19:06 | Nahoru | #57
David gas> jestli se nepletu, toho posledního modrýho 300R, kterýho jsem ti záviděl jsi teď prodával...co bude dál...?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GAS GAS 300

11.11.2009 v 20:28 | Nahoru | #58
PetrTM> Nakonec jsem ho stáhnul z prodeje, v Martinicích mi prolítnul prach skrz filtr tak jsem to nechtěl prodat s nejistou budoucností...,nakonec přímá škoda nebyla tak velká a po výměně pístu by si budoucí majitel sezonu klidně pojezdil,válec byl větší o 0,01 a na ložiskách a ojce nebylo nic vidět..pouze píst byl smetenej o 0,17.Zrepasoval jsem to komplet,od motoru (ložiska,ojka,píst,srovnanej válec,gufera),přes pérování,plasty, desky,řetězka,páčky, blástry,hefty,rolny-prostě úplně vše,nachystal jsem ji na sezonu,jen v dílech cca.20000,-a to mi navíc nikdo nedá,tak si ho nechám dál.Jinak bych šel zas do GG 300 R-10.Spíš mě mrzí,že jsem se nesvez Příkrý,Jilemnice,Sklenařice,když je to za humny..

GAS GAS 300

12.11.2009 v 08:12 | Nahoru | #59
Tak nazory jsou ruzne jako u vseho.Vcera jsem si Gasika koupil jeteho.Uvidime,jezdim malo tak mi snad neco vydrzi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GAS GAS 300

12.11.2009 v 08:21 | Nahoru | #60

David gas>P...v Martinicích mi prolítnul prach skrz filtr ...


čím se to stalo ?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vyplatí se v dnešní době kupovat ga... Husqvarna WR 250, Gas Gas EC 300, Husqvarna TE 250, ... Olihňos 7 27.7.2023 v 08:12 wagusss
Vyplatí se Gas gas Gas Gas EC 300 Ferdator 16 24.7.2023 v 15:27 Sally06
Enduro hobby závody Gas Gas EC 300 Vincátko3 8 30.9.2022 v 16:19 Vincátko3
ISDE 2021 [1, 2, 3] Gas Gas EC 300, Honda CRF 450X, Husqvarna WR 300, Be... Kohlstein 71 31.8.2022 v 22:12 Ariete
Gas Gas EC 300 přívěra Gas Gas EC 300 Vlastik177 7 29.4.2021 v 23:46 Weezer


TOPlist