Sotva jsem na tom odjel a zacalo prset
Takze zde jsou chronologicky moje dojmy:
1. Je pomerne vysoka a dost siroka. Kretensky maly rejd.
2. Ty mody B, STD a A - no to je asi vtip Pan od Yamahy mi tam dal STD, ze to bude pry bezpecnejsi. No mne to vic bavilo na tom A B je asi pro.... ja nevim pro koho.
3. Cukani v nizsich otackach - mne to bavilo Nemam s tim zadny problem, cely zivot jezdim na cukajicich motorkach, aspon je citit, ze se tam neco deje, ze to uvnitr zije.
4. Motor - do 7000 otacek je to line hovno Potom to jede, ale zas takova divocina to neni, jak nekteri rikali. Trojku a ctyrku do omezovace, prijemne zrychleni, ale je to zaroven strasne hodna motorka. A je treba ji drzet hodne v otackach. : (a to nekteri rikaji, ze ta R1cka ma silny spodek....co potom jine litry?? jsou to dole jeste vetsi mrtvoly??)
5. Zvuk - uzasna vec, hodne navykove. Ale pouze tak do strednich otacek. Pak mi ten zvuk az prilis pripominal dvouvalce, a ty ja jaksi nemam rad
6. Podvozek: uzasna stabilita i pri +250km/h. Brzdy - nevim, nezkousel jsem na mokrem asfaltu.
7. Ochrana proti vetru a desti - nic moc A to jsem pomerne nizky. Navic pro mne ta nadrz je idiotsky tvarovana a kdyz jsem zalehnul, tak jsem poradne nevedel, jak tam drzet hlavu. Vyssi plexi by asi pomohlo.
8. Mam dojem, ze to jaksi hodne topilo na pravou pulku sedla.
9. Celkova ergonomie - super!! Mam dojem, ze bych na tom mohl jezdit stovky km denne. Posez celkove (az na tu hlavu) je hodne dobry. Nevim, co vsichni maji s tim, ze sporty jsou nepohodlne.
Celkove hodne fajn motorka. Zmenil bych pouze toto:
-vyssi plexi
-jiny zvuk nad 7000 otacek
-trosku jinak tvarovana nadrz
-aby to melo trochu vetsi spodek..
Ale jinak je to velmi fajn motorka, je zabavna, takze se na motorky jeste nevyseru.
[URL=
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..R1 2009 - dlouho ocekavany test
pylot>No nevim... Ja si o tom testu myslim svoje a dokud se na ty motorce taky nekdy nesvezu tak tomu verit nebudu. Dyt je to jedna z nejsilnejsich motorek.
Neni, a jel sem na ni. Jako spodek se tvari silne, rozhodne lepsi nez 05 co sem mel (to je dole uplne jak 600 nebo 400 spis) nebo i 07 kterou sem testoval taky, ale porad treba na Suzuku nema a to o dost. Co tu jsou ty tabulky, tak to bude asi taky efekt toho bigbangu nez skutecne sily.
Ulv.>Sohlas, 02/03 má spodek jako kráva (a to je super), ale zase na hoře, zvláště rychlosti 6 a možná i 5 je to línější.
no ona má fakt spodek silnej ale vršek zase nic moc teda, větší měla i karbecovka a jak říkáš, na vyšší kvalty tuplem. Jinak spodek ze všech R1 největší
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..R1 2009 - dlouho ocekavany test
repsol69>No kamarád měl R1 02-03 a silnej spodek neměla. Právě že tam měla ten krásnej kopanec.
Se omlouvám kamarád měl R1 01. Tak pravdu máš ty.
repsol69>No kamarád měl R1 02-03 a silnej spodek neměla. Právě že tam měla ten krásnej kopanec.
tak měl vyndanou přívěru, jinak R1 02-03 táhne odspoda dost dobře a naopak žádnej kopanec tam není. Kopanec měla karburátorová R1. Tahle ne
2 reakcí na tento příspěvek ..R1 2009 - dlouho ocekavany test
pylot>No nevim... Ja si o tom testu myslim svoje a dokud se na ty motorce taky nekdy nesvezu tak tomu verit nebudu. Dyt je to jedna z nejsilnejsich motorek.
No já měl tenhle rok možnost si na ní zajezdit a byl jsem z ní nadšenej. Akorát jediný co mě vadilo, jak mě pálilo sedlo. A je mě celkem líto spolujezdce. Je fakt dobrá, ale je opravdu potřeba ještě něco do ní investovat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..R1 2009 - dlouho ocekavany test
Bubrak ZX10R>Tak ty grafy mluvi za vse, a to psali o ZX10 ze dole nejede. R1 09 ma mozna silnejsi spodek, ale ve smyslu silnejsi nez starsi R1. Efekt tam bude spis z toho bigbangu nez ze by to fakt dole jelo. Vyhoda zustava trakce, ale pro konkurenceschopnost se do ni musi jeste dost nasypat.
přesně, to máš jako s dvouválcema. Dvouválec má pověst tahouna ve spod ale nakonec se pravda má tak že litrový čtyřhrnky táhnou stejně odspodu jako dvouválec akorát že u dvouválce vnímáš ten pocit jinak a reakce ve spod je stejná, akorát taková surová.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..R1 2009 - dlouho ocekavany test
Sefo>to asi nezvedneš na zadní ve 3 tis ot. jako u dvouválu:)
záleží u jakýho dvouválu mě se RSV ve třech tisících na prdel nepostavila a nevěřím že falco nebo jiný RSV ano navíc to moje letělo víc než ostatní RSV, mělo o dost silnější vršek. Když vrátím do GSXR přívěru tak se zvedne na jedničku ve čtyřech, na dvojku kolem sedmy.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..R1 2009 - dlouho ocekavany test
GRASSEL>přesně, to máš jako s dvouválcema. Dvouválec má pověst tahouna ve spod ale nakonec se pravda má tak že litrový čtyřhrnky táhnou stejně odspodu jako dvouválec akorát že u dvouválce vnímáš ten pocit jinak a reakce ve spod je stejná, akorát taková surová.
Hele né každej čtyřvál táhne jak dvouvál, ale je jich už celkem dost co to mají stejný. Ono taky záleží jak máš udělaný rozety. Ten čtyřvál má hlavně plus, že jede i ve vysokejch otáčkách, než dvouvál.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..R1 2009 - dlouho ocekavany test
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..R1 2009 - dlouho ocekavany test
GRASSEL>záleží u jakýho dvouválu mě se RSV ve třech tisících na prdel nepostavila a nevěřím že falco nebo jiný RSV ano navíc to moje letělo víc než ostatní RSV, mělo o dost silnější vršek. Když vrátím do GSXR přívěru tak se zvedne na jedničku ve čtyřech, na dvojku kolem sedmy.
Ale nová RSV Factory by to zvládla bez problému co? To ale je mašinka. NEJ
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..R1 2009 - dlouho ocekavany test
repsol69>Hele né každej čtyřvál táhne jak dvouvál, ale je jich už celkem dost co to mají stejný. Ono taky záleží jak máš udělaný rozety. Ten čtyřvál má hlavně plus, že jede i ve vysokejch otáčkách, než dvouvál.
tak samozřejmě že ne každej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..R1 2009 - dlouho ocekavany test
repsol69>Ale nová RSV Factory by to zvládla bez problému co? To ale je mašinka. NEJ
pokud mluvíš o RSV4 tak nevím jestli by to zvládla ale každopádně je to bike s velkým B
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..R1 2009 - dlouho ocekavany test
GRASSEL>pokud mluvíš o RSV4 tak nevím jestli by to zvládla ale každopádně je to bike s velkým B
Jo jo. Tu přesně myslím. Tahle motorka mě dostává do kolen. Fakt bomba. A to jsem srdcem Honďák.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..R1 2009 - dlouho ocekavany test
GRASSEL>Sefo> jo tak to jo, já mluvím čistě jen o plynu
Tak to já ji zvedám kolem 4000-5000 a jen přes plyn.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..R1 2009 - dlouho ocekavany test
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..R1 2009 - dlouho ocekavany test
repsol69>Tak to já ji zvedám kolem 4000-5000 a jen přes plyn.
Pac mas pod zadkem tu tezkou Akrap koncovku.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..R1 2009 - dlouho ocekavany test
GRASSEL>repsol69> tak já jsem srdcem antihonďák ale uznám kdy je motorka fakt dobrá a i když se snažím vyjadřovat jen o motorkách na kterých jsem jel tak RSV4 prostě snad ani nemůže sklamat, to je prostě vrchol technologie
Covece nekde byl test R1 vs RSV4 a vyhrala R1, ktera tady je hodne mizerna, tak bych na tu Aprilii nesazel cece.
GRASSEL>repsol69> tak já jsem srdcem antihonďák ale uznám kdy je motorka fakt dobrá a i když se snažím vyjadřovat jen o motorkách na kterých jsem jel tak RSV4 prostě snad ani nemůže sklamat, to je prostě vrchol technologie
to jo,asi si na ní počkam, za rok dva už bude v přijatelnejch cenovejch relacích, doufááám!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..R1 2009 - dlouho ocekavany test
GRASSEL>repsol69> tak já jsem srdcem antihonďák ale uznám kdy je motorka fakt dobrá a i když se snažím vyjadřovat jen o motorkách na kterých jsem jel tak RSV4 prostě snad ani nemůže sklamat, to je prostě vrchol technologie
Znám tvůj názor na Hondy. každej má přeci svůj názor a tak to má bejt. Už jsi viděl jak teď RSV4 nabízej s Akrapovičem? Jsem myslel, že se po.... .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..R1 2009 - dlouho ocekavany test
Bubrak ZX10R>Covece nekde byl test R1 vs RSV4 a vyhrala R1, ktera tady je hodne mizerna, tak bych na tu Aprilii nesazel cece.
Nebyl to náhodou českej test?
1 reakcí na tento příspěvek ..R1 2009 - dlouho ocekavany test
Naposledy editováno 06.11.2009 07:58:22
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1193, 1194] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35794 | Včera v 21:16 oxygen |
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 | StillFlyingMust | 4 | Včera v 15:06 TomasRA |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 7 | 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 | Richard65 | 3 | 13.4.2024 v 20:57 Richard65 |