![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sjuk.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sad.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Naposledy editováno 08.09.2009 09:39:48
bobus>BRUTUSSS> Příští týden dostanu k otestování nového Transalpa. Dealer nabízí funglovku se třema kuframa a ABS za cca 225 000,- Kč. Je to podle Vás dobrá cena?
Tak kazdemu dle jeho pozadavku a moznosti.. Ja osobne bych to nebral, ale nejsem znalec. Tusim ze se da funglovka poridit cca kolem 180 000 a za 3 kufry a ABS 45000?? Podival bych se tak po rok az 2 roky starsim, od prvniho majitele, lestenku a jsem si jisty ze cena bude vic nez dobra. Fungovka klesne s cenou za prvni 2 roky provozu tak 40-50%...Muj odhad.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/cool.png)
Jinak W.o.l.f ma pravdu...souhlas
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
2 reakcí na tento příspěvek Jakou cestovní motorku pro dva?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/rodna.gif)
1 reakcí na tento příspěvek Jakou cestovní motorku pro dva?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou cestovní motorku pro dva?
BRUTUSSS>Aha..nejak mi nedoslo ze je to cena original HONDA kufru . Ale Transalp a ABS...jde to vubec dohromady?? Ja bych treba v terenu rad pouzival smyk zadniho kola..
Tak to bude fičák, až vezme manželku do terénu a hodí zadek do smyku...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Já teda pod pojmem "Cestovní motorku pro dva" rozumím to, že je to silniční moto, se štítem/kapotáží, zátahem od spodu, v klidu umí přes 200, spotřeba 5 - 5,5litrů a pohodlným sedadlem, ze kterého nebolí prd*l
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Někdo ABS vyžaduje, někdo (já) ne. Co neubrzdím před zatáčkou, to už v zatáčce neubrzdím ani s ABS.
Ale že bych přemýšlel, jak ho vypnu v terénu a hodím zadek do smyku, když jedu s batůžkem, to je nějak mimo mísu...
To BOBUS: Nejvhodnější motorka na cestování pro dva je ta, která má slušný kroutící moment od nízkých otáček, tím jede jak z praku i naložená. Má slušný výkon. Není poruchová jako třeba Ducny. Má pohodlná sedla. Má kufry. Přitom všem je výborně ovladatelná a hlavně, NESTOJÍ TOLIK, co třeba BMW nebo GL. Prostě to chce nejlepší poměr cena:výkon. No a teď už víš, proč mám CBF1000 a co Ti teda doporučuji.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou cestovní motorku pro dva?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou cestovní motorku pro dva?
Mrzout>hondacbf1000> VFR800Fi?
Jo, VFR vypadá hezky, ale objem ničím nenahradíš a tak můj krouťák je 100,6Nm, kdežto ty budeš s bídou na 80Nm.
Navíc VFR je o polovinu dražší, než bylo CBF. Já mu psal o nejlepším poměru CENA/VÝKON, v tom nemá CBF konkurenci.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou cestovní motorku pro dva?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Naposledy editováno 12.09.2009 19:38:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou cestovní motorku pro dva?
hondacbf1000>Tak to bude fičák, až vezme manželku do terénu a hodí zadek do smyku...
Já teda pod pojmem "Cestovní motorku pro dva" rozumím to, že je to silniční moto, se štítem/kapotáží, zátahem od spodu, v klidu umí přes 200, spotřeba 5 - 5,5litrů a pohodlným sedadlem, ze kterého nebolí prd*l Hlavně spolehlivá, bez nutnosti servisu, výměn všeho možného.
Někdo ABS vyžaduje, někdo (já) ne. Co neubrzdím před zatáčkou, to už v zatáčce neubrzdím ani s ABS.
Ale že bych přemýšlel, jak ho vypnu v terénu a hodím zadek do smyku, když jedu s batůžkem, to je nějak mimo mísu...
To BOBUS: Nejvhodnější motorka na cestování pro dva je ta, která má slušný kroutící moment od nízkých otáček, tím jede jak z praku i naložená. Má slušný výkon. Není poruchová jako třeba Ducny. Má pohodlná sedla. Má kufry. Přitom všem je výborně ovladatelná a hlavně, NESTOJÍ TOLIK, co třeba BMW nebo GL. Prostě to chce nejlepší poměr cena:výkon. No a teď už víš, proč mám CBF1000 a co Ti teda doporučuji.
O CBF 1000 jsem taky vážně uvažoval, ale neposkytuje takovou ochranu před větrem jako Varan a tak jsem od ní upustil.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou cestovní motorku pro dva?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Na Varanu zas nelze jezdit 240 i s kuframa
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Ani není tak ovladatelný v zatáčkách a v nízké rychlosti nebo na místě.
Ale nehaním ho, je to zajímavá motorka. Akorát já jsem víc pošuk a Varan je pro klidné, vyrovnané starší pány
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou cestovní motorku pro dva?
bobus>hondacbf1000> Souhlasím s Tvým výčtem požadavků na cestovní motorku . Tady na stránkách bazaru je CBR 1000F za 65 tis. Kč. Asi se na ni pojedu podívat
.
Nojo, ale to zas není CBF. Musí se víc točit. A hlavně, třináct roků starou herku chceš na cestování? S tou bych doporučoval jezdit "kolem baráku" a když se zastaví, nebudeš mít tolik starostí s odtahem domů.
Přece si nemyslíš, že ten údaj o ujetých kilometrech, je pravdivý??? Seřizovat tolik roků karburátory, elektriku, motor, to žádný super kauf nebude.
Já hlavně nevěřím, že s tím kdokoli jezdil ročně 3tisíce kilometrů...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
CeBeRko z bazaru
Cestovatelé, vy vážně jezdíte ročně jen 3000km...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Podvod.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou cestovní motorku pro dva?
bobus>hondacbf1000> Máš pravdu, že najetý km jsou podezřele malý, ale u takový motorky by neměl zásadně vadit ani dvojnásobek. Jak jsem už uvedl na začátku, pro mě je důležitý, jestli bude moje žena chtít se mnou jezdit. To můžu zjistit i s touhle motocyklovou babičkou. Pokud se jí mototuristika zalíbí, koupím něco lepšího.
Myslím, že na začátku chybí jednička, že má zkrátka najeto 139tis a ne 39.
Ale jsou to Tvoje peníze
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou cestovní motorku pro dva?
hondacbf1000>Jo, VFR vypadá hezky, ale objem ničím nenahradíš a tak můj krouťák je 100,6Nm, kdežto ty budeš s bídou na 80Nm.
Navíc VFR je o polovinu dražší, než bylo CBF. Já mu psal o nejlepším poměru CENA/VÝKON, v tom nemá CBF konkurenci.
no tady je ale pak taky důležitý říct krom hodnoty při jakejch otáčkách, protože jak sám píšeš, je důležitý aby to jelo odspodu, osobně teda bych rozdíl 80 nebo 100 Nm řešil asi stejně jako to jestli to s kuframa jede 240 nebo 140
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
hondacbf1000>technics> záleží na úhlu pohledu (nebo zalehnutí)
Na Varanu zas nelze jezdit 240 i s kuframa
Ani není tak ovladatelný v zatáčkách a v nízké rychlosti nebo na místě.
Ale nehaním ho, je to zajímavá motorka. Akorát já jsem víc pošuk a Varan je pro klidné, vyrovnané starší pány
JJ, máš pravdu, nejsem už pro závody na silnici a proto jsem ho taky koupil, ale přes 200 i s kuframa taky jede.
2 reakcí na tento příspěvek Jakou cestovní motorku pro dva?
Nejprve jsme jezdili na VFRku, pak mne uchvátila Hayabusa, která je pro spolujezdce dle slov mé holčiny příjemná a pak jsem pokukoval a rozhodoval se mezi novou Hayou a Kawou ZZR1400. Měl jsem je možnost porovnat , obě od prodejců půjčené na celý den, no a verdikt je jasný. Na cestování i ve dvou bych bral jednoznačně Kawu. Supr dvojsedlo, ne tak radikální posed a skvělé brzdy. Haya má "větší koule" , ale také více much a jednu masařku, kterou jsou brzdy. U nás to však dopadlo jinak a přítulka začala sama řídit a zamilovala se do ZX10r. Pořídili jsme tedy litrovou Kawu a já si vybral taky litřík. Teď naprostá spokojenost obou.
Ale pokud tvoje děvče nemá touhu řídit, pak na svižné cestování doporučuju právě Kawu ZZR1400. Když neprojde z důvodu,že to je raketa, tak bych si vybral opravdu pohodlnej cesťák od BMW. Držím palce
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
walii>Tak u nás to bylo takhle:
Nejprve jsme jezdili na VFRku, pak mne uchvátila Hayabusa, která je pro spolujezdce dle slov mé holčiny příjemná a pak jsem pokukoval a rozhodoval se mezi novou Hayou a Kawou ZZR1400. Měl jsem je možnost porovnat , obě od prodejců půjčené na celý den, no a verdikt je jasný. Na cestování i ve dvou bych bral jednoznačně Kawu. Supr dvojsedlo, ne tak radikální posed a skvělé brzdy. Haya má "větší koule" , ale také více much a jednu masařku, kterou jsou brzdy. U nás to však dopadlo jinak a přítulka začala sama řídit a zamilovala se do ZX10r. Pořídili jsme tedy litrovou Kawu a já si vybral taky litřík. Teď naprostá spokojenost obou.
Ale pokud tvoje děvče nemá touhu řídit, pak na svižné cestování doporučuju právě Kawu ZZR1400. Když neprojde z důvodu,že to je raketa, tak bych si vybral opravdu pohodlnej cesťák od BMW. Držím palce
K technickému provedení plus minus souhlas.
Ale nenapsal jsi, že to všechno je CENOVĚ KRÁT DVĚ....
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
Já dotyčnému radil ve všech ohledech, tedy i poměr CENA/výkon....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou cestovní motorku pro dva?
paja.butcher>no tady je ale pak taky důležitý říct krom hodnoty při jakejch otáčkách, protože jak sám píšeš, je důležitý aby to jelo odspodu, osobně teda bych rozdíl 80 nebo 100 Nm řešil asi stejně jako to jestli to s kuframa jede 240 nebo 140 i když jsou i motorky na kterých se pohodlně cestuje 180 (prej)
Jet s 80Nm a nebo s o čtvrtinu větším krouťákem, když máš tři plné kufry a dva lidi, tak to je ta čtvrtina koruťáku navíc, setsakra znát
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Ale to už je jedno, jede se podívat na CBRo, staré 13let. My se bavíme o motorkách nových.
Každý tu má kus svojí pravdy, tazateli jde o nízkou pořizovací cenu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou cestovní motorku pro dva?
hondacbf1000>Jet s 80Nm a nebo s o čtvrtinu větším krouťákem, když máš tři plné kufry a dva lidi, tak to je ta čtvrtina koruťáku navíc, setsakra znát
Ale to už je jedno, jede se podívat na CBRo, staré 13let. My se bavíme o motorkách nových.
Každý tu má kus svojí pravdy, tazateli jde o nízkou pořizovací cenu.
Tak já nevím, já teda o nových motorkách nemluvil, osobně bych si novou motorku koupil jen jako lahůdku do sbírky na leštění až budu nechutně bohatej trouba
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Každopádně k tomu krouťáku. Je to jen číslo. Heleď já mám 96 Nm myslím, ale k čemu mi jsou, když jsou až na 5300 ot/min a já jezdím zásadně do 4000 ot/min
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/cool.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou cestovní motorku pro dva?
walii>Tak u nás to bylo takhle:
Nejprve jsme jezdili na VFRku, pak mne uchvátila Hayabusa, která je pro spolujezdce dle slov mé holčiny příjemná a pak jsem pokukoval a rozhodoval se mezi novou Hayou a Kawou ZZR1400. Měl jsem je možnost porovnat , obě od prodejců půjčené na celý den, no a verdikt je jasný. Na cestování i ve dvou bych bral jednoznačně Kawu. Supr dvojsedlo, ne tak radikální posed a skvělé brzdy. Haya má "větší koule" , ale také více much a jednu masařku, kterou jsou brzdy. U nás to však dopadlo jinak a přítulka začala sama řídit a zamilovala se do ZX10r. Pořídili jsme tedy litrovou Kawu a já si vybral taky litřík. Teď naprostá spokojenost obou.
Ale pokud tvoje děvče nemá touhu řídit, pak na svižné cestování doporučuju právě Kawu ZZR1400. Když neprojde z důvodu,že to je raketa, tak bych si vybral opravdu pohodlnej cesťák od BMW. Držím palce
No dyk sem to psal, ze ZX10R
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
Edit: nevypadá jako monstrum, kardan, 220kg s plnou nádrží, nastavitelná výška sedla.
Naposledy editováno 14.09.2009 08:55:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou cestovní motorku pro dva?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)