globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Filtr KN
 
10.1.2007 v 17:56
co udělá filtr KN s moji CBR 600 RR, mám na mysli výkon, spotřeba, zvuk, krouťák a jiné, má někdo zkušenost
Předchozí
1 2
Následující

Filtr KN

24.1.2007 v 22:30 | Nahoru | #31
tak tohle mě taky zajíma... teď jsem koupil gixera litrového...má nasazenou laděnou koncovku Yoshimura RS-3 a BMCečko... ale o jak propustné BMC se přesně jedná nevím... tak to abych ho měnil za origo filtr...na powercomandera teď rozhodně nejsou peníze... jinak na jaro je v plánu brzda...

Filtr KN

25.1.2007 v 06:37 | Nahoru | #32
Stříkačka si s tím poradí, ladily jsme na brzdě Hayabusu a žádný propady a výkon supr i když s powercomannderem by to bylo asi ještě lepší. To se ale s karbcem nestane, tam se musí hodně ladit. A nevěřte tomu že s větší průchodností se vám přefitruje i to co vám vezme běžnej filtr. Větší průchodnost= nižší přefiltrování. I když prodejce to samozřejmě bude říkat jinak.

(reakce na) Filtr KN

25.1.2007 v 09:40 | Nahoru | #33
máš pravdu tomu nevěřím, bavlna a papír je rozdíl

1 reakcí na tento příspěvek Filtr KN

25.1.2007 v 11:24 | Nahoru | #34
Katana ano strikacka si s tim poradi ale tak ze to v celem pasmu mas ochuzene (chudou smes) Kdyz nemas graf z brzdy i s lambdasondou tak je to o nicem.
A tomu ze K&N filtr ci BMC profiltruje min nez papirac myslim ze nemyslite vazne ne?
Nebo oni aby tim filtrem vice neco proslo udelaj diry ne? :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Filtr KN

25.1.2007 v 12:04 | Nahoru | #35
z-x-r> pres chudou smes nebude rapidni narust vykonu

Filtr KN

25.1.2007 v 12:15 | Nahoru | #36
Stejná filtrovatelnost a o 40% větší průchodnost? to si myslím odporuje fizikálním zákonům. Tím že si stím stříkačka poradí jsem myslel to že se zvedne výkon a nebudou v průběhu nějaké zásadní díry, ale nebude to ůplně dobrý. To samý když provedeš u karbeců tak se s tím nedá jezdit. Dělal jsem na motorové brzdě několit let a znám rozdíly. Tak když to shrnu: KN+stříkačka bez ladění- nárust výkonu- dá se s tím jezdit aniž by jezdce něco sralo, KN+ karbec bez ladění- na chuja, ujet na tom 10 km tak mě mrdne s těch propadů ve výkonu.

(reakce na) Filtr KN

25.1.2007 v 12:24 | Nahoru | #37
ty pořád nebereš na vědomí rozdíl v materiálu, bavla nejen více propustí ale i více zachytí menších částic je to podobný materiál co teď vyvinuly na vysoké škole v Liberci, jsou to nanovlákna, nebo proč si závodníci dávají filtry KN, protože to stojí tolik peněz :thmubup:

3 reakcí na tento příspěvek Filtr KN

25.1.2007 v 12:26 | Nahoru | #38
Ještě dodatek: filtr pracuje na tom principu že přes něj mikropórama proudí vzduch, takže větší průchodnost ti zajistí větší mikropóry. 1+1=2

Filtr KN

25.1.2007 v 12:27 | Nahoru | #39
Závodníci nepotřebují filtrovat, potřebují výkon.

(reakce na) Filtr KN

25.1.2007 v 12:31 | Nahoru | #40
teď sis odpověděl a s tím fitrováním to nejni moc pravdá víš co stojí motor, musím naprosto souhlasit s tím vstřikem a karbecem na karbec bych to vůbec nedával

1 reakcí na tento příspěvek Filtr KN

25.1.2007 v 12:38 | Nahoru | #41
Tak jestli jsi závodník tak to samozřejmě je + že dáš KN, výkon se dá s KN zvýšit u všeho. Pak se jedná o to že závodníci se nemusí dívat na výdrž motoru, 2-3 závody a repase. Já jezdím po silnici, nejsem závodník, potřebuju výdrž motoru a to že by mohl mít 2 koně navíc mě nezajímá. Raději když bude ten vzduch "čistej", v uvozovkách, protože stejně neco musí projít.

(reakce na) Filtr KN

25.1.2007 v 12:38 | Nahoru | #42
Katana>>
nebo jejich vetsi mnozstvi dane strukturou materialu ;)

(reakce na) Filtr KN

25.1.2007 v 12:50 | Nahoru | #43
závodníci, to je dost obecné, to nejni F1, ale co hobikáři, vrchaři okruháři a jiní co nemůžou mít motor na jeden závod, divil by ses co nečistot se tam dostane i po pár kilometrech a to ti sníží výkon a to přece nechceš

2 reakcí na tento příspěvek Filtr KN

25.1.2007 v 14:12 | Nahoru | #44
ty vole ja si chtel koupit na masinu sportovni filtr a ted už fakt asi nechci... :rolleyes:
pacienti :marod: :thmubup: :lol:

(reakce na) Filtr KN

25.1.2007 v 14:19 | Nahoru | #45
no pokud máš karbec tak bych to spíš nedoporučoval, vznikaj tam díry, pokud ti to nikdo neseřídí, samozřejmě v součinnosti s brzdou

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Filtr KN

25.1.2007 v 14:25 | Nahoru | #46
kawak zx 636 r 03... ale tady kazdej pise jak je to na pytel :lol:

(reakce na) Filtr KN

25.1.2007 v 14:52 | Nahoru | #47
tak to máš už máš stříkačku ne :D

(reakce na) Filtr KN

25.1.2007 v 14:56 | Nahoru | #48
ne mam specilani verzi kde je karburator... těžky retto :lol:
no janě že mám stříkačku... hele ja fakt nevim... mam to kupovat ? přidá to ňeco ? nebo je to víc ZLO než dobro ? :puke:

Filtr KN

25.1.2007 v 15:05 | Nahoru | #49
no zajímavá debata... tak asi jdu objetnat klasický filtr...a na jaro dám měření s origo a pak bmc a uvidím....
když tak bude bmc na gixo 1000 02 na prodej o ty koně mi ani tak nejde, nejsem závodník :lol:

(reakce na) Filtr KN

25.1.2007 v 16:13 | Nahoru | #50
Katana>>
Neřekl bych, že to platí až tak absolutně. Bavlna mí víc děr na mm čtvereční, než papír.

Filtr KN

25.1.2007 v 17:36 | Nahoru | #51
Katana> To mi teda vysvětli, když podle tebe KN propustí víc nečistot, tak proč je po šesti tisících zasranej a musí se vyčistit? Já měl teda normální filtr naposledy na třindě, ale neřikej mi, že papírák měníš po šesti tisících. Jinak mám KN, laďáky a karbce stačilo jen seřídit. Jede to výborně, takže tady nestrašte, že to na karbce nejde. Jde :P

Filtr KN

7.3.2007 v 18:49 | Nahoru | #52
Já osobně si myslím, že když má motorka FI a MAP senzor, tak že by jí nemělo vadit, když bude dostávat přes filtr víc vzduchu. Podle tlaku v sacím potrubí totiž ECU upravuje mimo jiné i bohatost směsi.
O propustnosti filtru si myslím, že může mít větší propustnost za zachování "kvality" filtrování, protože je to jiný materiál než papír, takže to má třeba menší otvory, ale na 1 mm čtvereční jich má zase víc. Proto je to dražší, než papír, protože to je jinej matroš s jinými vlastnostmi. To si myslím já, netvrdím, že je to pravda. :shy:

Filtr KN

7.3.2007 v 19:44 | Nahoru | #53
s karbecama to jede aj bez seřízení+race termignoni konce
a jede jede :P ale na seřízení pude...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist