Téma: Marzocchi shiver
 
8.2.2009 v 18:25
Nemám v tomhle jasno...co ,u Marzocchi,znamená označení SHIVER? Jsou to dvoukomorové tlumiče? Pokud ne,tak jak "dvoukomoráče" poznám? Díky.
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Marzocchi shiver

9.2.2009 v 18:30 | Nahoru | #31

Vespa>hAjPR> to jsou jasný dvojkomory - prstenec a uvnitř něho ještě jedno těleso



takže, Bathede, už je ti jasný, k čemu jsou dobrý dvoukomory? Přece k machrování....ouuu jeeeeaa

1 reakcí na tento příspěvek Marzocchi shiver

9.2.2009 v 20:48 | Nahoru | #32
Hele,závodníci,tak jak je to s těma jedno a dvoukomorama? Slyšel jsem zatím jen jeden názor...bohužel od člověka,kterýmu už nevěřím ani "dobrý den"(fon Šumperk). Ten tvrdil,že dvoukomory jsou na enduro až moc tvrdý...

(reakce na) Marzocchi shiver

9.2.2009 v 20:58 | Nahoru | #33
Podle mě to je jen o naladění (ale nejen šroubkama ale i planžetama), protože obě koncepce fungujou na stejným principu.

Dvoukomory bývají většinou na krosech, a tak jsou nastavený tvrději. Ale třeba dvoukomory z CRF-X jsou krásně měkký.

A v čem je dvoukomora lepší jsem sám taky ještě nepochopil. Čekal bych ale že bude "inteligentnější" (tj tvrdá/měkká když je potřeba, v širším spektru podmínek, aspoň takhle sem to četl)

Já sem teďka objevil ladící potenciál odskoku :) Nechal jsem se natočit na video a je tam vidět že jízda by byla pohodlnější kdyby se přitvrdil odskok, asi i planžetama. V nejbližší době to testnu

1 reakcí na tento příspěvek Marzocchi shiver

9.2.2009 v 22:05 | Nahoru | #34
Pro objasnění.V serii se Marzocchi 50 dvoukomora dává na
HQ 4T cross, TM enduro + cross od mod 08,Beta Rac.Základní rozdíl je oddělené náplni oleje.Ve vnitřní patroně, která má na starost regulaci R-C je olej čistý a pod talkem bez možnosti směsi se vzduchem.Je to podobné jako u zadního tlumení s nádobkou.Tím je zachována stálá viskozita oleje a tím funkce tlumení.Kdo se jednou svezl na fungující Marzocchi ,nechce jinou. Např. v enduru Čadek,Horák,Sedláček ....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Marzocchi shiver

10.2.2009 v 07:27 | Nahoru | #35

zdenek702>Pro objasnění.V serii se Marzocchi 50 dvoukomora dává na
HQ 4T cross, TM enduro + cross od mod 08,Beta Rac.Základní rozdíl je oddělené náplni oleje.Ve vnitřní patroně, která má na starost regulaci R-C je olej čistý a pod talkem bez možnosti směsi se vzduchem.Je to podobné jako u zadního tlumení s nádobkou.Tím je zachována stálá viskozita oleje a tím funkce tlumení.Kdo se jednou svezl na fungující Marzocchi ,nechce jinou. Např. v enduru Čadek,Horák,Sedláček ....



jojo, já se svezl na fungující Solvě, jednokomorové a taky nechci jinou!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Marzocchi shiver

10.2.2009 v 07:39 | Nahoru | #36
bathed> Solva je předělaná Showa,pamatuji pouze dvoukomoru,pokud se nebude jednat o velkou historii

(reakce na) Marzocchi shiver

10.2.2009 v 07:52 | Nahoru | #37

zdenek702>bathed> Solva je předělaná Showa,pamatuji pouze dvoukomoru,pokud se nebude jednat o velkou historii



Samozřejmě že je to jednokomora, že to není historie (já mám fabrické 06 jeté v Yamaha UFO Course). A předělaná Showa to rozhodně není, fabrika si vyrábí lautr všechno, samozřejmě kromě gufer a stěráků, ale ty nepasují ze Showy ale z Kayaby

Edit - jo, ještě - 49. Ta dvoukomora se dělá od loňska je to 52, jezdí ji Cairolli. Ale ta je určená podle katalogu opravdu na MX a SX. Na enduro je určná pořád ta 49, která se dál vyrábí.

Naposledy editováno 10.02.2009 07:59:57

Marzocchi shiver

10.2.2009 v 09:31 | Nahoru | #38
Vidle Solva jsou zajímavé již svým původem. Vždyť pan Solva dělal roky mechnika u Ohlinse. PAk se trhl a založil svou značku. Dělá i své oleje. Akorát mi není jasné, jestli jenom upravuje a nebo má i svůj vývoj. Přece Ohlins má daleko větší základnu i více zkušeností. Nebo je to cenou?

1 reakcí na tento příspěvek Marzocchi shiver

10.2.2009 v 09:58 | Nahoru | #39
no kdyz jsme u tech tlumicu, mate nekdo zkusenosti s tema cartrigema ohlins ? stojej 25 tis. popravde cekal jsem mnohem vetsi palku.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Marzocchi shiver

10.2.2009 v 10:05 | Nahoru | #40
Joraell> A to se ti zdá málo...? Když od Mařen máš za dvojnásobnou cenu komplet vidlice i s brejlema...navíc k Ohlins kitu připočti ještě cenu pružin, který nejdou z originál vidle použít a musej se dokoupit....

(reakce na) Marzocchi shiver

10.2.2009 v 10:09 | Nahoru | #41
PetrTM> na to jak je to "malosériový" a složitý (dvojkomora) mě to přijde v klidu.
Ale na svou KTMku bych spíš koupil zadní Ohlins, ten mě pálil mnohem víc jak předky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Marzocchi shiver

10.2.2009 v 10:23 | Nahoru | #42

PetrTM>Joraell> A to se ti zdá málo...? Když od Mařen máš za dvojnásobnou cenu komplet vidlice i s brejlema...navíc k Ohlins kitu připočti ještě cenu pružin, který nejdou z originál vidle použít a musej se dokoupit....



No mas sice pravu ale ty marzochi nejsou: 2 komory a taky nefunguji jako ty ohlinse (udajne se u nich neovlivnuje nastaveni utlumu a tvrdosti)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Marzocchi shiver

10.2.2009 v 10:36 | Nahoru | #43
Joraell> Ty Marzocchi za cca 53 tis (cena v roce 2008) JSOU dvoukomory ...více na www.marzocchicz.cz . Hlavně ale co tu kluci psali tak u sériovejch WP je dost problém s třením trubka - pouzdra, a to ti vnitřek asi nevyřeší. Rozhodně bych spíš ty vidle vrazil nějakýmu ladičoj (LK, Hora, Faltus, Racetech atd), kterej ti určitě za poloviční peníz udělá tlumení tak že si budeš chrochtat...
akorát teď koukám že jsem kecal, je to cena jen za pár vidlí bez brejlí...

Naposledy editováno 10.02.2009 10:38:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Marzocchi shiver

10.2.2009 v 10:53 | Nahoru | #44
PetrTM> Já jsem dával vidle z DR-Z Faltusovi a nechrochtal jsem si.. dal jsme mu je s tím že mě na malých roletách děsně lomcujou s rukama a že to chci odstranit, a vrátil mě je s tím že lepší už to nebude, akorát v jedné (!) vidlici ubral planžety komprese.
Ostatní servisní práce co jsem po něm chtěl ale udělal velmi dobře a levně, abych mu nekřivdil, a kluci okolo jsou s ním taky spokojení.
Pak jsem si do těch vidlí vrtal sám a trochu jsem je zlepšil, ale ten problém nikdy neodstranil.. řešil jsem jen kompresní ventily a až teď zpětně si uvědomuju že problém mohl být v odskokových, na tos mě přivedl ty :) Bohužel už je DR-Z prodaný a tak si to nemůžu ověřit.
Chci jen říct že není ladění jako ladění, a je těžký, spíš nemožný poznat člověka kterej to skutečně zfunkční a udělá to tak aby to fungovalo pro tebe nejlíp.
Četl jsem třeba příběhy o tom jak týpek v US poslal vidle do nějaký drahý ladičský firmy, ti mu tam nalili hustší olej a poslali mu to zpátky v balíku ještě s vydřenýma futrama a starýma guferama z nějaký jiný vidlice, a to bude prosím 1000$ naschle.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Marzocchi shiver

10.2.2009 v 11:38 | Nahoru | #45
Vespa> Je to asi hlavně o tom jaký má ladič zkušenosti s konkrétním typem vidlí - třeba mařeny bych poslal k Horovi protože myslím že jich dělal nejvíc a už ví co a jak. Jinak všichni dost chválej LK, který maj i ten testovací přístroj....zas tam ale naladění předek - zadek vyjde na desítku... ...furt to ale považuju za lepší řešení než koupit za 25 vnitřky Ohlins a doufat že mi budou vyhovovat....

(reakce na) Marzocchi shiver

10.2.2009 v 21:45 | Nahoru | #46

PetrTM>Vespa> Je to asi hlavně o tom jaký má ladič zkušenosti s konkrétním typem vidlí - třeba mařeny bych poslal k Horovi protože myslím že jich dělal nejvíc a už ví co a jak. Jinak všichni dost chválej LK, který maj i ten testovací přístroj....zas tam ale naladění předek - zadek vyjde na desítku... ...furt to ale považuju za lepší řešení než koupit za 25 vnitřky Ohlins a doufat že mi budou vyhovovat....



Testovací stroj ti ukáže pouze realnou skutečnost,ale každý jezdec používá jiné nastavení podle svého pocitu a trati.Pokud se pilot neřekne svoje pocity,není šance motorku perfektně naladit. Továrna nastavuje podvozek pro jezdce při cca 14 dením testování a dále při každém závodě.tz téměř pořád. Základní servis na každý závod,je to velká alchimie.¨
Na motorce máš zlato nebo stříbro,ale pokud ti nepasuje nastavení ........
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist