1 reakcí na tento příspěvek Marzocchi shiver
Dvoukomory bývají většinou na krosech, a tak jsou nastavený tvrději. Ale třeba dvoukomory z CRF-X jsou krásně měkký.
A v čem je dvoukomora lepší jsem sám taky ještě nepochopil. Čekal bych ale že bude "inteligentnější" (tj tvrdá/měkká když je potřeba, v širším spektru podmínek, aspoň takhle sem to četl)
Já sem teďka objevil ladící potenciál odskoku :) Nechal jsem se natočit na video a je tam vidět že jízda by byla pohodlnější kdyby se přitvrdil odskok, asi i planžetama. V nejbližší době to testnu
1 reakcí na tento příspěvek Marzocchi shiver
HQ 4T cross, TM enduro + cross od mod 08,Beta Rac.Základní rozdíl je oddělené náplni oleje.Ve vnitřní patroně, která má na starost regulaci R-C je olej čistý a pod talkem bez možnosti směsi se vzduchem.Je to podobné jako u zadního tlumení s nádobkou.Tím je zachována stálá viskozita oleje a tím funkce tlumení.Kdo se jednou svezl na fungující Marzocchi ,nechce jinou. Např. v enduru Čadek,Horák,Sedláček ....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Marzocchi shiver
zdenek702>Pro objasnění.V serii se Marzocchi 50 dvoukomora dává na
HQ 4T cross, TM enduro + cross od mod 08,Beta Rac.Základní rozdíl je oddělené náplni oleje.Ve vnitřní patroně, která má na starost regulaci R-C je olej čistý a pod talkem bez možnosti směsi se vzduchem.Je to podobné jako u zadního tlumení s nádobkou.Tím je zachována stálá viskozita oleje a tím funkce tlumení.Kdo se jednou svezl na fungující Marzocchi ,nechce jinou. Např. v enduru Čadek,Horák,Sedláček ....
jojo, já se svezl na fungující Solvě, jednokomorové a taky nechci jinou!!
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Marzocchi shiver
zdenek702>bathed> Solva je předělaná Showa,pamatuji pouze dvoukomoru,pokud se nebude jednat o velkou historii
Samozřejmě že je to jednokomora, že to není historie (já mám fabrické 06 jeté v Yamaha UFO Course). A předělaná Showa to rozhodně není, fabrika si vyrábí lautr všechno, samozřejmě kromě gufer a stěráků, ale ty nepasují ze Showy ale z Kayaby
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Edit - jo, ještě - 49. Ta dvoukomora se dělá od loňska je to 52, jezdí ji Cairolli. Ale ta je určená podle katalogu opravdu na MX a SX. Na enduro je určná pořád ta 49, která se dál vyrábí.
Naposledy editováno 10.02.2009 07:59:57
1 reakcí na tento příspěvek Marzocchi shiver
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Marzocchi shiver
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Marzocchi shiver
PetrTM>Joraell> A to se ti zdá málo...? Když od Mařen máš za dvojnásobnou cenu komplet vidlice i s brejlema...navíc k Ohlins kitu připočti ještě cenu pružin, který nejdou z originál vidle použít a musej se dokoupit....
No mas sice pravu ale ty marzochi nejsou: 2 komory a taky nefunguji jako ty ohlinse (udajne se u nich neovlivnuje nastaveni utlumu a tvrdosti)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Marzocchi shiver
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
akorát teď koukám že jsem kecal, je to cena jen za pár vidlí bez brejlí...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/neutral.png)
Naposledy editováno 10.02.2009 10:38:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Marzocchi shiver
Ostatní servisní práce co jsem po něm chtěl ale udělal velmi dobře a levně, abych mu nekřivdil, a kluci okolo jsou s ním taky spokojení.
Pak jsem si do těch vidlí vrtal sám a trochu jsem je zlepšil, ale ten problém nikdy neodstranil.. řešil jsem jen kompresní ventily a až teď zpětně si uvědomuju že problém mohl být v odskokových, na tos mě přivedl ty :) Bohužel už je DR-Z prodaný a tak si to nemůžu ověřit.
Chci jen říct že není ladění jako ladění, a je těžký, spíš nemožný poznat člověka kterej to skutečně zfunkční a udělá to tak aby to fungovalo pro tebe nejlíp.
Četl jsem třeba příběhy o tom jak týpek v US poslal vidle do nějaký drahý ladičský firmy, ti mu tam nalili hustší olej a poslali mu to zpátky v balíku ještě s vydřenýma futrama a starýma guferama z nějaký jiný vidlice, a to bude prosím 1000$ naschle.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Marzocchi shiver
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/neutral.png)
PetrTM>Vespa> Je to asi hlavně o tom jaký má ladič zkušenosti s konkrétním typem vidlí - třeba mařeny bych poslal k Horovi protože myslím že jich dělal nejvíc a už ví co a jak. Jinak všichni dost chválej LK, který maj i ten testovací přístroj....zas tam ale naladění předek - zadek vyjde na desítku... ...furt to ale považuju za lepší řešení než koupit za 25 vnitřky Ohlins a doufat že mi budou vyhovovat....
Testovací stroj ti ukáže pouze realnou skutečnost,ale každý jezdec používá jiné nastavení podle svého pocitu a trati.Pokud se pilot neřekne svoje pocity,není šance motorku perfektně naladit. Továrna nastavuje podvozek pro jezdce při cca 14 dením testování a dále při každém závodě.tz téměř pořád. Základní servis na každý závod,je to velká alchimie.¨
Na motorce máš zlato nebo stříbro,ale pokud ti nepasuje nastavení ........