[url=
Naposledy editováno 16.12.2008 11:28:07
redmanXXL>zálohovat, disk vymontovat, na chvíli připojit ke kabelu napájení, nechat roztočit a praštit s nim naplocho o stůl. Párkrát opakovat až se už nepřihlásí ani do BIOSu. Pak reklamovat jako zcela vadný. S hlukem a závadama "občas se restartuje" by byla reklamace složitější, s K.O. diskem nikdo nic neřeší a dostaneš novej.
heh pak si lidi stezujou vzdy ve svem oboru kdyz takovejhle vyjebavac prijde reklamovat neco podobneho...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomozte IT technici a podobní
Popravdě mi tohle poradili blahé paměti na 100meze s tim, že vadný rovnou měněj, protože 30 dní by s čekáním na vyjádření výrobce stejně nestihli.
Ano, v tomhle sem tak trochu vyjebávač, ale na většinu prodejců , a zvlášť IT HW, v tomhle státě nemám. Jak se chovaj např. při reklamacích D-LINK, to je na dlouhý povídání.
Naposledy editováno 18.12.2008 15:18:32
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Po zazálohování bych zkusil disk připojit do jiného PC. Když bude haprovat i v něm, je jasně vadný. Když bude v pořádku, je problém v původním PC.
Při reklamaci by měli taky umět vyčíst údaje ze SMART a poznají, že disk není v pořádku.