Mám zálusk na GSX-R 750 SRAD, ale 1000ccm ve dvou válcích mě láká víc - jezdil jsem na Fireblade, GSX-R 750, Fazer 1000, DR 650, ale nikdy na litrovém dvouválu tak nevím co od toho čekam.
Jak jsou na tom tyhle krásky s jizdníma vlastnostma, spotřebou a na co dát pozor při koupi.
O TL jsem se dočet že první rok tedy 1997 byly stahovaný z výroby.
Jinak jezdím s partou fireblade, Fazer 1000, GSX-R 600 - jak by obstálo TL/VTR v tomhle složení. (GSXF musím honit abych nebyl poslední) :o)
Dík.
solo jsem jezdil kolem 7apul, ted jezdim dost ve dvou a jezdim kolem 8, nejvic sem dokazal kolem 9ti, ale to uz je na trati ala okruh, kdy drzis 1-4 od 7tis do omezovace... do 200 to zrychluje docela svizne, da se kazda delsi rovinka po okreskach, na 220 to jeste leze na usecich dalnicnich rozmeru, 240 to tam na dalnici jeste jakz takz dotlaci... a 250-265 uz je v leze a tak nejak uz se to vlece. mam pocit ze moje tele nema vykon co by melo byt, protoze lidi dost rikaj ze 240 rychle... 260jakz takz a v leze s vypetim sil ze jim to ukazuje max 270-280 .... tak nevim jestli mi to hur jede nebo oni kecaj:) ale kazdoipadne dalnice a maximalka neni moc domena pro TLS, to uz by pak bylo lepsi TLR s vetsim vykonem ve vetsich otackach, lehcim prevodem a kapotou... to uz tyhle velky rychlosti zvlada lip.... TLS si uzijes spis v zatackach kde se da uzivat si vyjezdu ze zatacek diky docela slusnymu zatahu...
Nejsem dálniční střelec takže na tu maximálku tak nekoukám a myslím že stačí bohatě.
assassin>martis: ja ani nemam kam prejit... velky V2 o tech deset let napred od TL neni, nebo je to rarita za neskutecny prachy....
tak ja uz ted budu k TL asi jen dokupovat:) me uz se nevyplati prodavat:)
No já myslím že nová Miluna/Tuono tak špatná nebude
toranaga>assassin>martis: ja ani nemam kam prejit... velky V2 o tech deset let napred od TL neni, nebo je to rarita za neskutecny prachy....
tak ja uz ted budu k TL asi jen dokupovat:) me uz se nevyplati prodavat:)
No já myslím že nová Miluna/Tuono tak špatná nebude
nova mille se mi hodne libi... ale ten motor mi moc nesedi... ma vykon az ve velkejch tockach, stejne jak 4val, ale to litorvej ctyrval umi lip... a dole je diky V60 takovej moc traktor.. duc a TL V90 jsou mnohem klidnejsi a vyrovnanejsi co se chodu tyce...
a navic uz bych chtel verzi factory nebo jak to ted znacej a to je financne mimo....
assassin>toranaga>assassin>martis: ja ani nemam kam prejit... velky V2 o tech deset let napred od TL neni, nebo je to rarita za neskutecny prachy....
tak ja uz ted budu k TL asi jen dokupovat:) me uz se nevyplati prodavat:)
No já myslím že nová Miluna/Tuono tak špatná nebude
nova mille se mi hodne libi... ale ten motor mi moc nesedi... ma vykon az ve velkejch tockach, stejne jak 4val, ale to litorvej ctyrval umi lip... a dole je diky V60 takovej moc traktor.. duc a TL V90 jsou mnohem klidnejsi a vyrovnanejsi co se chodu tyce...
a navic uz bych chtel verzi factory nebo jak to ted znacej a to je financne mimo....
jo to jo no... ale co sem čuměl tak obyč Tuono maj nový aspiritu za 239kolíků
martis>Jasek> já si v tom pilotování taky nefandím jakej na tom budu rider, mám z toho respekt už teď ale, jen se směju těm kecům jako "ty vole před zatáčkou blbě podřadíš a válíš se kamaráde" je to fakt takovej brutu s tím podřazováním? Na kolika ot. má zátah a omezovač je v kolika?
hele tele nema sice antihop ale neco podobnyho ale spis podobny lockup spojce na dracich, kdyz se dostane do zaberu tak to lamely pritahne, nikdy se mi nestalo ze bych podrazovanim utrhl kolo... teda stalo uz mockrat ale ne samotnym podrazenim, sem zvyklej davatt obe brzdy a kdyz si na zadni prislapnu tak uz to kolo torchu rozhazis .... takze podrazovani bych se nebal.... je tezky naucit se zatacky projizdet plynule, je velky trhnuti pri prechodu brzdeni motorem a pridani... to ti ten oblouk rozhodi.. ale zase nakej extra vykon tam neni, da se tam "srat plnej" v podstate vzdy kdyz mas odvahu. nejvic to taha od nakejch 6apul do cca 8... pak uz to lehce vadne a omezovac zavira nekde kolem deseti... ale to vadnuti na koci te vetsinou donuti preradit takze omezovac casto nepoznas.... TLR taha podstatne vic v tockach, tam to i na tech 10ti porad narusta a tam uz te omezovac zastavi v rozletu...
ale je fakt ze sem zvykleje pridavat plynule, jak se motor rozbiha, ne on/off styl jako nekteri jini co znam, kamos jak preradi dava okamzite full at jede na cemkoliv, jeho storm s podtlakem ovladanejma karbecama to v poho snese, ale TeLeti s jednou klapkou v sani se tenhle styl moc nelibil a strilelo a cukalo:) navic sem tri roky jezdil bez tlumice rizeni a to se clovek nauci plynule akcelerovat, kdyz nechce dostat nafackovat riditkama... takze ted s tlumicem se zas pomalu ucim tam rvat na vyjezdech plyn vic "prasecky" a nechat to pochytat tlumic...
ja jak kdy, brzda plyn je na efekt, ale kdyz se snazim jet plynule jedu vyrazne rychleji ikdyz jedu mezi zatackama o 30min na max...
jj na kompresor se prijedu podivat, jen ted nejak nestiham...
a tele je nemocny, nekde z nej trochu tece olej a na plnej mi zaclo na dalnici klouzat spojka na 5ku a 6ku... mam objednane silnejsi pruziny a mam jednu jetou ale Ok spojku nahradni... tak to snad nejakzbastlim z tohodle bez nakejch vetsich investic:)
http://www.tipmoto.c.../86591-tl-1000s.html
martis>co říkáte ne tenhle kousek
http://www.tipmoto.c...l-1000s.html [/quote]
... chlupata motorka me se to vubec nelibi... plus lestena vika atd... no a jak rikam, 98 a vyse modely uz jsou v par detailech na tom lip nez 97....
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výběr první motorky [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm | mprofa | 43 | 1.10.2024 v 19:29 Animals21 |
Výkon 72 vz 78 Honda VTR 1000F Firestorm | Nakamito | 13 | 17.7.2024 v 21:00 Nakamito |
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm | djbell | 86 | 28.6.2024 v 22:13 ..Roko.. |
Hledám zkušenosti od starších Honda VTR 1000F Firestorm | Forgys69 | 23 | 19.6.2024 v 11:49 Stev |
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... | AlbiVTR | 32 | 6.4.2024 v 08:26 Krovak |