Chci to na bezne jezdeni, sem tam nejaka delsi cesta.Dost casto ve dvou.Proto bych volil vetsi objem.Myslim ze sestka by me zbytecne svadela k vytaceni motoru a tim k rychlejsi jizde,kdezto tohle potahne hezky odspoda.Cena je stejna jako u sestek typu fazer.Zajimaji me konkretni postrehy..Pro i proti.
Rám: Kecům o vlnění nevěř. To si někde někdo přečetl a nafoukl. Kolegové zažili případy, kdy jogurťáci přijeli na pumpu, tam zkusili jak to mají nastavené natvrdo a vyrazili do zatáček. Bandiťáci, kteří na oné pumpě stáli na jogurťáky na další pumpě na konci zatáček počkali *yes* :D TZN abys poznal, že se to vlní, tak musíš jet fakt ostře.
Podvozek: Když si nastavíš předek i zadek na cestování, tak se ti to v zatáčkách bude houpat. Já mám nastaveno totál natvrdo a v pohodě (ale nejezdím turistické výlety).
Spotřeba: přiměřená otočení heftem. Takže podle stylu jízdy 5 - 8 litrů (okruh 11 :) )
Spotřeba oleje: ročníky 2001 lehce zvýšená (kvůli ovalitě válců). Mám 2003 a když to honím jak kozu, tak mezi výměnama doleju tak 3dcl.
Pohodlí na cestování: super, sedadlo jak v autobusu. Navěsíš na to kufry můžeš třeba do afriky.
Vibrace: ve 4 - 5 tisících bude tobě do pravé ruky a spolujezdci do pravé stupačky vibrovat fest, ale když se naučíš jezdit mimo tyto otáčky, tak v poho.
Design: krásný klasický (neplatí pro B12 od rv. 2006 :) )
Celkový dojem: uživatelsky příjemná motorka. Dá se na ní cestovat i trochu blbnout.
N nebo S: měl jsem B6S a koupil jsem B12N. Zpočátku problém s větrem, teď už jsem si zvykl. Nevadí mi to ani v rychlostech přes 200 km/h.
A to je vše přátelé *yes*
Rozsah nastavení tlumiče a předpětí pružin dostatečný.
Silný zátah od 4 tis otáček, do 4 tis. klidný režim pro začátečníky.
3ka táhne do 220 km/hod dle tacho *yes*
R.V.: 2001 + některé 2002 trpí zvýšenou spotřebou oleje z důvodu změny na pístech v těchto ročnících (větší díry na drážkách pro stírací pístní kroužky - z 0.05 na 0.27). Na AJ stránkách jsem našel, že pístní sady někomu v rámci záruky vyměnili za sady z roku 2000 a vše OK.
Občas se stává, že při studeným motoru za jízdy + vymáčknutí spojky zhasne motor, ale to je detail. Mě se to stalo 1x.
Jinak žádné nemoci.
Hlučnější motor, jako u vzducháče.
Po Hormetovi jsem taky koukal, ale je menší, není tak pohodlný pro spolujezdce. A výfuky pod sedlem taky nic moc pro komfort cestování. Srovnával bych ho spíše s Ianzumou než s B12S.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Bandit prepad nadrze Suzuki GSF 1200 Bandit | lenkochal | 16 | 10.6.2024 v 14:31 lenkochal |
otáčky volnoběhu Suzuki GSF 1200 Bandit | ujec76 | 6 | 7.5.2024 v 01:42 6573 |
Motea kufry na bandita Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 650S Bandit, Suzu... | Banditak650 | 14 | 24.4.2024 v 15:53 Banditak650 |
potah sedla Suzuki GSF 1200 Bandit | ujec76 | 5 | 19.4.2024 v 09:14 kalous72 |
Bagster Suzuki GSF 1200 Bandit | ujec76 | 11 | 14.1.2024 v 18:58 kuzmič |