paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Převrtání sportstera
 
1.9.2007 v 10:11
Zdar

Nevím jestli tady chodí tolik fundovaných harykářů, ale třeba nědo bude vědět.
Zajímalo by mně názor zkušených na tohle:
Je lepší koupit sportstera 1200 za větší peníz, nebo koupit 883 za menší peníz a nechat ho převrtat na 1200?
Rozdíl mezi 8 a 12 je zhruba 100 litrů (nový v krámě). Převrtání stojí tak snad kolem 20- 30 tisíc. Takže by se to mohlo vyplatit. Otázka je jak se převrtání projeví na vlastnostech a kvalitách stroje. Jak moc se změní vlastnosti motoru, jestli se aspoň přiblíží 12? Má to vůbec cenu dělat? Jaké jsou nevýhody(vyšší opotřebení motoru, nižší rychlost)?
Kdo má nějaké zkušenosti, tak sem s němi.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převrtání sportstera

9.9.2007 v 20:43 | Nahoru | #31
Mickey>>
co je k smíchu myšáku? ;)

(reakce na) Převrtání sportstera

9.9.2007 v 20:44 | Nahoru | #32
miroslenc>

tož dobré vědět

(reakce na) Převrtání sportstera

9.9.2007 v 20:46 | Nahoru | #33
kocour> nefím...ty odpovědi..no :o) zavolej si do properformu, vysvětlí ti to člověk, který tomu vážně rozumí a hlavně ví, co povídá :o) a nebude to takové zmatené.... *yes*

(reakce na) Převrtání sportstera

9.9.2007 v 20:48 | Nahoru | #34
kocour> ty chceš kupovat novýho sporťáka a nechat převrtat úplně nový motor? Nebo ojetinu...protože jestli novýho, tak se mi to zdá dost ujetý.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převrtání sportstera

9.9.2007 v 20:49 | Nahoru | #35
kocour> krom toho...že v tom případě máš i totálně po záruce

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převrtání sportstera

9.9.2007 v 21:01 | Nahoru | #36
Mickey>>
to není pravda
informoval jsem se v prodejně HD a řekli mně že záruka se neztratí když ti to udělají oni
ale úplně nového vrtat prý nemám
je lepší něco najet nejdřív a až pak
to zní logicky nechat nejdřív trochu zaběhat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převrtání sportstera

9.9.2007 v 21:08 | Nahoru | #37
kocour> no dobře...ale když to budou dělat oni...moc nevěřím, že se vejdeš třeba do 15ti tis.

1 reakcí na tento příspěvek Převrtání sportstera

9.9.2007 v 21:53 | Nahoru | #38
nevim, cele to prevrtavani mi prijde jako blbost.. a to mam HD rad

(reakce na) Převrtání sportstera

9.9.2007 v 21:54 | Nahoru | #39
Mickey>>
říkali něco o 20 tis.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převrtání sportstera

9.9.2007 v 21:55 | Nahoru | #40
yeuop>>
musíš se na to dívat jako odškrcení zaškrcené motorky
pak ti to jako blbost nepřijde

(reakce na) Převrtání sportstera

9.9.2007 v 22:01 | Nahoru | #41
kocour> pro mne je to jako prevrtavani CBR600 na 650..

2 reakcí na tento příspěvek Převrtání sportstera

9.9.2007 v 23:38 | Nahoru | #42
Možná vám to přijde jako blbost ale motory 883 pr.76,2mm a 1200 pr.88,9mm se liší opravdu jen v průměru vrtání kde u 12ky je stena válce tedy litinové vložky o 6,4mm tenčí na stěně než 883, což u CBRka by jste těžko udělali když tam bude nikasil nebo jiná uprava tenoučkých stěn válce. U velkýho haryka motoru EVO do r.v.99 se dal přebrousit válec na objem cca.1440ccm bez větších úprav okolních součástek.
Samozřejmě vše má vliv na životnost součástek.
883ka bez úprav karburátoru a sání v originále dokáže najet 70 000km bez problémů *yes* za to převrtaná na 12ku se sáním od KN výfuky SE a zapalkem single fire to vypadá moc dobře jezdí to po zadním, ale motoru zkrátíte životnost na půlku a když je řidič debil tak je motor v kýblu po pěti tisících.
Mám road kinga EVO kupoval jsem ho s 52000km z ameriky vše je jako nové a motor šlape jak hodinky. Dávam mu ještě tak 30000 km než půjde na výbrus.Možná dýl.
Prošlo mě rukama na čtyřicet harlejů ,které jsem vyzkoušel jak motoricky tak jízdní vlastnosti , jediný motor který byl špatný, měl závadu na pístu díky špatnému zajetí .
Sportsterový motor je velice podařený a vydrží víc nežli velkej. Není tak náročný na údržbu a dají se s ním dělat slušný švíky.
Jo pokud na to někdo nadává že je to slabý nebo těžký musí si koupit japana.Haryk není na stríta.
Zatim zdary Míra

1 reakcí na tento příspěvek Převrtání sportstera

10.9.2007 v 00:28 | Nahoru | #43
na to, kolik ti - jak rikas - proslo tech HD rukama, mi prijde trochu blbe soudit, ze 883 najede pouze 70tis. km.. stejne cislo se pouziva pro jednovalce enduro kolem 600ccm.. nechapu, odkud se berou ty cisla

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převrtání sportstera

10.9.2007 v 07:45 | Nahoru | #44
miroslenc> a ty sporťáka převrtáš nebo o tom jen tolik víš? :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převrtání sportstera

10.9.2007 v 13:22 | Nahoru | #45
užovka> Nerozumím proč by motorka ze Států měla být automaticky šrot ?? :rolleyes:
A na rozdíl od Tebe zřejmě vím o čem mluvím....Pár už sem jich přivez... ;)

(reakce na) Převrtání sportstera

10.9.2007 v 15:02 | Nahoru | #46
yeuop>nevím jestli chceš rejpat yeuope beze jména, ale čti pozorně .Ještě jednou
883ka bez úprav karburátoru a sání v originále dokáže najet 70 000km bez problémů-BEZ PROBLÉMŮ jasný?
Je to příklad kdy jsem toho sportáka měl v ruce pokud se budem bavit např. o evočku z 94 týho roku jezdil jsem na něm a měl natočeno 170 tisíc mil.Má ho kamarád Fritz z Dráždan a zbavovat se ho nehodlá. Jezdí pořád.
Vim o FLHT se sajdou váha něco kolem 470kg najeto 70tkm odešla jen olejová pumpa.
Najezdil jsem na něm asi 200km a motorka dokázala jet v pohodě 140km ,
mluvíme o evočkach,ju?
Typuju že motor ke kterýmu se chová človíček podle daných potřeb, Vydrží sporták cca 110 tisíc km a 1338-ka tak 150tisíc. Je to jen odhad. Nejsem žádnej profík.Pak si myslím že je zralej na generálku a výbrus.
Zdar Míra

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převrtání sportstera

10.9.2007 v 15:04 | Nahoru | #47
Mickey>Pokud máš zájem domluvíme se , samotný výbrus nedělám na to nemám mašinu , ale rozhodit motor a vyměnit to neni problém.
604405862

(reakce na) Převrtání sportstera

10.9.2007 v 16:08 | Nahoru | #48
sscout> Nemluvím o motorkách ze států obecně, ale o těch, které se tady nabízí a jsou původem z USA. Viděl jsem co jsem viděl. Na větší hrůzu nelze natrefit snad ani v Innomotu.

(reakce na) Převrtání sportstera

10.9.2007 v 18:24 | Nahoru | #49
miroslenc> zájem bych měla...jenže výdajů nějak moc...ale třeba v zimě by se to dalo spáchat...zatím díkes *yes*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převrtání sportstera

10.9.2007 v 19:25 | Nahoru | #50
miroslenc>

Zajímavé
díky za příspěvek

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převrtání sportstera

21.9.2007 v 13:14 | Nahoru | #51
kocour>Možná ani vrtat nebudeš. 883 má od letoška stříkačku, ten motor je dost živý a tahá už od nízkých otáček - Filip to psal už v testu a má v tom naprostou pravdu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převrtání sportstera

21.9.2007 v 17:46 | Nahoru | #52
fort>>
nevím nevím
věřím pravidlu že objem ničím nenahradíš
u strojů tohoto typu jde vždy hlavně o krouťák a ten roste s objemem
Vím o čem mluvím, jezdival jsem 500 , 800 a teď 1400 a čím větší krouťák tím větší požitek.

883 má teď 70 N/m při 3750 ot
1200 má 98 N/m při 3200 ot

a i těch 28 N/m mně stojí za to vrtat

(reakce na) Převrtání sportstera

24.9.2007 v 08:56 | Nahoru | #53
kocour>No já to zatim nechám jak to je. Až mi to přestane stačit, tak si pořídím Softaila. :cool:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převrtání sportstera

21.10.2007 v 09:56 | Nahoru | #54
kocour> Zdar, doporučuju Ti jít rozhodně do tovární 12 tky, jak tady někteří píšou, že by to nevydrželi díly v motoru je blbost, protože motor je totožnej, jen startér je na 9tce jinej, wiseco udává 30tis do dalšího výbrusu, takže doporučuju tov 12tku a pokud možno motor nějak moc nenakopávej, nedělá to dobrotu... jinak už mě hd přestalo bavit :cool:

(reakce na) Převrtání sportstera

23.10.2007 v 15:55 | Nahoru | #55
nerw>>
počkej jak přestalo bavit HD? :) Proč jako?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převrtání sportstera

25.10.2007 v 17:38 | Nahoru | #56
užovka> HD obchod v Brne porada dny otevrenych dveri kdy to take jde ze se da na ruznych modelech HD povozit.Jel jsem na 883 a byl jsem z toho take nadseny jak to pekne jede :)

3 reakcí na tento příspěvek Převrtání sportstera

25.10.2007 v 17:52 | Nahoru | #57
kocour>nezlobte se harykáři, ale fakt nepochopím co lidi na téhle motorce přitahuje..dyť je hnusná a k tomu ještě technicky zaostalá FŮŮŮŮJ :puke:
kdysi mi jeden kámoš na tohle řekl, že si ji kupuje i proto, že na ni existuje nejširší řada origo doplňků:D:D:D

(reakce na) Převrtání sportstera

26.10.2007 v 09:32 | Nahoru | #58
RUTAN>Zátah Včka od nízkých otáček, zvuk, dobrá ovladatelnost (i přes vyšší hmotnost), pohodlné sedlo (pro jezdce, spolujezdec je na tom hůř), spotřeba, žádná údržba, nádhlerný retro-vzhled, značka, minimální pokles ceny při případném odprodeji... doufám i ve spolehlivost a životnost.
Co se mi nelíbí jsou přední vidle, rád bych je přitvrdil.
Klady jednoznačně převažují. :cool:

(reakce na) Převrtání sportstera

26.10.2007 v 19:18 | Nahoru | #59

RUTAN píše: kocour>nezlobte se harykáři, ale fakt nepochopím co lidi na téhle motorce přitahuje..dyť je hnusná a k tomu ještě technicky zaostalá FŮŮŮŮJ :puke:
kdysi mi jeden kámoš na tohle řekl, že si ji kupuje i proto, že na ni existuje nejširší řada origo doplňků:D:D:D


I kdyby to bylo jen kvůli těm doplňkům tak je to důvod :)
Serou mně japonci s tím malým výběrem doplňků.

(reakce na) Převrtání sportstera

29.10.2007 v 04:32 | Nahoru | #60

RUTAN píše: kocour>nezlobte se harykáři, ale fakt nepochopím co lidi na téhle motorce přitahuje..dyť je hnusná a k tomu ještě technicky zaostalá FŮŮŮŮJ :puke:
kdysi mi jeden kámoš na tohle řekl, že si ji kupuje i proto, že na ni existuje nejširší řada origo doplňků:D:D:D


Rutane moje motorečka je snad pěkna :D
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist