Nevím jestli tady chodí tolik fundovaných harykářů, ale třeba nědo bude vědět.
Zajímalo by mně názor zkušených na tohle:
Je lepší koupit sportstera 1200 za větší peníz, nebo koupit 883 za menší peníz a nechat ho převrtat na 1200?
Rozdíl mezi 8 a 12 je zhruba 100 litrů (nový v krámě). Převrtání stojí tak snad kolem 20- 30 tisíc. Takže by se to mohlo vyplatit. Otázka je jak se převrtání projeví na vlastnostech a kvalitách stroje. Jak moc se změní vlastnosti motoru, jestli se aspoň přiblíží 12? Má to vůbec cenu dělat? Jaké jsou nevýhody(vyšší opotřebení motoru, nižší rychlost)?
Kdo má nějaké zkušenosti, tak sem s němi.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převrtání sportstera
co je k smíchu myšáku? ;)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převrtání sportstera
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převrtání sportstera
to není pravda
informoval jsem se v prodejně HD a řekli mně že záruka se neztratí když ti to udělají oni
ale úplně nového vrtat prý nemám
je lepší něco najet nejdřív a až pak
to zní logicky nechat nejdřív trochu zaběhat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převrtání sportstera
1 reakcí na tento příspěvek Převrtání sportstera
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převrtání sportstera
musíš se na to dívat jako odškrcení zaškrcené motorky
pak ti to jako blbost nepřijde
2 reakcí na tento příspěvek Převrtání sportstera
Samozřejmě vše má vliv na životnost součástek.
883ka bez úprav karburátoru a sání v originále dokáže najet 70 000km bez problémů *yes* za to převrtaná na 12ku se sáním od KN výfuky SE a zapalkem single fire to vypadá moc dobře jezdí to po zadním, ale motoru zkrátíte životnost na půlku a když je řidič debil tak je motor v kýblu po pěti tisících.
Mám road kinga EVO kupoval jsem ho s 52000km z ameriky vše je jako nové a motor šlape jak hodinky. Dávam mu ještě tak 30000 km než půjde na výbrus.Možná dýl.
Prošlo mě rukama na čtyřicet harlejů ,které jsem vyzkoušel jak motoricky tak jízdní vlastnosti , jediný motor který byl špatný, měl závadu na pístu díky špatnému zajetí .
Sportsterový motor je velice podařený a vydrží víc nežli velkej. Není tak náročný na údržbu a dají se s ním dělat slušný švíky.
Jo pokud na to někdo nadává že je to slabý nebo těžký musí si koupit japana.Haryk není na stríta.
Zatim zdary Míra
1 reakcí na tento příspěvek Převrtání sportstera
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převrtání sportstera
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převrtání sportstera
A na rozdíl od Tebe zřejmě vím o čem mluvím....Pár už sem jich přivez... ;)
883ka bez úprav karburátoru a sání v originále dokáže najet 70 000km bez problémů-BEZ PROBLÉMŮ jasný?
Je to příklad kdy jsem toho sportáka měl v ruce pokud se budem bavit např. o evočku z 94 týho roku jezdil jsem na něm a měl natočeno 170 tisíc mil.Má ho kamarád Fritz z Dráždan a zbavovat se ho nehodlá. Jezdí pořád.
Vim o FLHT se sajdou váha něco kolem 470kg najeto 70tkm odešla jen olejová pumpa.
Najezdil jsem na něm asi 200km a motorka dokázala jet v pohodě 140km ,
mluvíme o evočkach,ju?
Typuju že motor ke kterýmu se chová človíček podle daných potřeb, Vydrží sporták cca 110 tisíc km a 1338-ka tak 150tisíc. Je to jen odhad. Nejsem žádnej profík.Pak si myslím že je zralej na generálku a výbrus.
Zdar Míra
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převrtání sportstera
604405862
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převrtání sportstera
Zajímavé
díky za příspěvek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převrtání sportstera
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převrtání sportstera
nevím nevím
věřím pravidlu že objem ničím nenahradíš
u strojů tohoto typu jde vždy hlavně o krouťák a ten roste s objemem
Vím o čem mluvím, jezdival jsem 500 , 800 a teď 1400 a čím větší krouťák tím větší požitek.
883 má teď 70 N/m při 3750 ot
1200 má 98 N/m při 3200 ot
a i těch 28 N/m mně stojí za to vrtat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převrtání sportstera
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převrtání sportstera
3 reakcí na tento příspěvek Převrtání sportstera
kdysi mi jeden kámoš na tohle řekl, že si ji kupuje i proto, že na ni existuje nejširší řada origo doplňků:D:D:D
Co se mi nelíbí jsou přední vidle, rád bych je přitvrdil.
Klady jednoznačně převažují. :cool:
RUTAN píše: kocour>nezlobte se harykáři, ale fakt nepochopím co lidi na téhle motorce přitahuje..dyť je hnusná a k tomu ještě technicky zaostalá FŮŮŮŮJ :puke:
kdysi mi jeden kámoš na tohle řekl, že si ji kupuje i proto, že na ni existuje nejširší řada origo doplňků:D:D:D
I kdyby to bylo jen kvůli těm doplňkům tak je to důvod :)
Serou mně japonci s tím malým výběrem doplňků.
RUTAN píše: kocour>nezlobte se harykáři, ale fakt nepochopím co lidi na téhle motorce přitahuje..dyť je hnusná a k tomu ještě technicky zaostalá FŮŮŮŮJ :puke:
kdysi mi jeden kámoš na tohle řekl, že si ji kupuje i proto, že na ni existuje nejširší řada origo doplňků:D:D:D
Rutane moje motorečka je snad pěkna :D