Strašně mě láká Honda-SP2či1 a tak mám v plánu jednoho krásného dne(až splatím 4V co mám ) jít do V2, ale nemám páru jaká je na tom jízda.
Samo budu se muset na tom svést, ale docela by mě zajímalo jaké mají z těchto dvou motoru zážitky ti co už si okusili jízdu na obou mašinách.
Prej je to úplně něco jiného jet na dvouválci.
V čem je jízda jiná ? Co takovej dvouvál dokáže oproti čtyřválci atd...
Dík za zkušenosti jsem zvědavej
Honda SP2
Honda SP1
Naposledy editováno 22.06.2008 12:52:12
peetr>jo a dvouvál docela topí pod prdel
Tak o tom nevím a to mám vzducháč.
Třebas ale ducny s výfukama pod sedlem (748/9 atd) budou topit dost.
A s blokováním zadku u SV? To nebude tak horký ne?
Ale VTRka ať už FS nebo SPčka jsou moc pěkný a i zvuk má kule.
Zadní kolo se mi bloklo, jen když jsem to zkoušel = podřazení nad 5000ot. z dvojáka na jednoťáka. A u SV jsem taky nic necítil...to bude asi partie silnějších dvouválů. A navíc to bylo jen takový kucknutí.
Naposledy editováno 23.06.2008 21:56:25
peetr>RomanSS> bylo m jasný, že jak to napíšu a někdo uvidí SV v profilu bude rejpat , ale to sem zažil spíš na TeLeti, když sem ho měl pujčený a tak nák sem ho víc dráždil...na SV se mi to párkrát stalo, než sem se na tom trošku naučil...autor tématu se ptal na výhody/nevýhody. jenom sem se o tom zmínil...
Neblbni. Já nerejpu. Jen mi to nepříjde na SS ani na SV nikterak zabijácký...
Jako chápu tě...
Jo a musím dodat, že velkej twin ani čtyřvál jsem nezkusil.
Zkusil jsem GSX-f 600 (což je v podstatě bandit), SV, a starý tenerko a pak jen menší motorky, tak mě to právě taky zajímá.
Naposledy editováno 24.06.2008 11:22:40
peetr>RomanSS> neboj, nebrečim tu u počítače, že sis udělal srandu ale prostě je fakt, že když s tim dvouválem neumíš, nebo stačí troška prachu na cestě a tam, kde řtyřvál udělá jenom vruum, tak na V2 a i na tak malejch jak máme my dva ti ta prdel může uletět...btw, máš to hezký, koukal sem ti na ní na kladně, ted na poslednim "itolosrazu"(nevim, jak se ta akce jmenovala), bral bych tvůj podvozek, motor bych si nechal svůj:)
Je tos byl tý. lol Svět je malej.
No pro začátečníka to třeba bude trochu špatný, než dostane trochu cit do ruky...
Mě osobně prvních 100km vadilo, že otevřu plyn...cukne a jede, pustím plyn cukne a dost brzdí, ale rád jsem si na to zvykl, páč se mi líbí zvuk brzdícího motoru.
Akce byla Desmorachot III
peetr>RomanSS> jj, jel sem tam s gonzou749(ten na tý naked - typický lol ducně), abyste mě tam nesežrali...konec keců, zasíráme tu téma...
Dobrej naked. Hlavně že máš aspoď dvouvál
Jinak teď jsem se vrátil z menší vyjížďky z martinických kopečků, kde si zkouším zatáčky...všechno dobrý a v nejlepší zatáčce mě vyfackovala . Jakoby podjela zadní guma a pak se to rozhoupalo.A gumy zahřátý! Naštěstí né tak moc, ale jezdil jsem dál a opatrněji...už jsem na okraji gumy...konečně.
Guma je ožmolkovaná. Je to dobrý nebo ne?
A abych byl trochu k tématu, tak jsem zkusil podřadit při 6000...bomba! Normálně zadní kolo ve smyku (na rovině). Mě to baví.
Naposledy editováno 24.06.2008 12:55:00
představ si člověka z japonska=japonec
a představ si člověka z itálie=ital
představ si je vedle sebe jak stojí a jakou mají asi povahu,mentalitu,temperament,vzhled,kulturní rozdíly,estetické cítění,atd..
...a teď od koho by si chtěl mít zkonstruovanou mašinu?
od itala? nebo japonce?
alda82>půjdu na to trochu jinak.
představ si člověka z japonska=japonec
a představ si člověka z itálie=ital
představ si je vedle sebe jak stojí a jakou mají asi povahu,mentalitu,temperament,vzhled,kulturní rozdíly,estetické cítění,atd..
...a teď od koho by si chtěl mít zkonstruovanou mašinu?
od itala? nebo japonce?
co je za den? Jde o to jestli byl večer fotbal nebo pitomý japonský seriály. To je totiž dost důležitý
prudce točit plynem,ať už nahoru nebo dolů,zejména pak v zatáčce v náklonu.Při přesednutí z Hondy SLR650 na Hondu1000 Firestorma,jsem si chtěl zkusit ostrý výjezd ze zatáčky na dvojku asi ve 125km rychlosti.Když jsem dal gazu,uviděl jsem vedle sebe napravo zničeho nic její zadní kolo.Zachránilo mě jen to,že jsem v tom momentě neubral,ale nejprve přes kontra reflexivně srovnal.Teprve až potom mě to vykoplo na zadní,zcela proti mé vůli,ale to už stačilo jen ubrat.A tím jsem o litru v provedení dvouvál přestal jednou pro vždy uvažovat. Kdo chce emoce okamžitého zátahu už od nižších středních otáček,ať jde do dvouválu.Ale v zatáčkách si plynem moc vrkat nedovolí.Možná tak nanejvýš na šestku.A mimochodem,ten Firestorm jel na šestku plynule už asi od 2300 ot.To k tomu cukání,jak prý dvouvály jezdí.Asi jak který.
Předevčírem jsem jel v zatáčkách na ZZR600 za Suzuki SV650 a měl jsem akceleračně se zařazenou čtyřkou co stačit jeho šestce.A ten zvuk! Chce to důkladně projet to či ono,rozmyslet si preference a volit podle sebe,ne podle toho,co radí kdokoliv cizí!Čtyřválcová šestistovka dvouválcové šestpade prakticky,zdůrazem na slovo prakticky kdykoliv na akceleraci ujede.Koně jsou koně.Ovšem nesmí oba otočit plynem při zařazené stejné rychlosti.To pak bude přesně naopak.A je lhostejno,o kolik má ten čtyřvál víc koní.Ne každého pak baví vytáčet do nebes dvojku nebo trojku,když kámoš na dvouválu tam má klidně třeba pětku.
alda82>půjdu na to trochu jinak.
představ si člověka z japonska=japonec
a představ si člověka z itálie=ital
představ si je vedle sebe jak stojí a jakou mají asi povahu,mentalitu,temperament,vzhled,kulturní rozdíly,estetické cítění,atd..
...a teď od koho by si chtěl mít zkonstruovanou mašinu?
od itala? nebo japonce?
od itala tak pračku nebo myčku na nádobí... lol
Naposledy editováno 24.06.2008 21:50:07
Bonelo>Pánové, co to blábolíte? Vývoj se nezastavil ani u 2V. Nevím co to je blokování zadku, cukání v malejch ot. apod. Táhne od 2tis., od 2,5 naplno až do 8500 tis. Ve městě klidně na pětku 60km. Kde to má omezovač ani nevím, páč jsem se k němu nedostal Napřed zkuste a pak hodnoťte.
Já zkusil,proto jsem psal to,co jsem napsal...