Téma: Jízda na 2V a 4V
 
22.6.2008 v 12:13
Zdravím jezdce, kteří již okusili jízdu jak na V2 tak na 4V.

Strašně mě láká Honda-SP2či1 a tak mám v plánu jednoho krásného dne(až splatím 4V co mám ) jít do V2, ale nemám páru jaká je na tom jízda.

Samo budu se muset na tom svést, ale docela by mě zajímalo jaké mají z těchto dvou motoru zážitky ti co už si okusili jízdu na obou mašinách.
Prej je to úplně něco jiného jet na dvouválci.
V čem je jízda jiná ? Co takovej dvouvál dokáže oproti čtyřválci atd...
Dík za zkušenosti jsem zvědavej

Honda SP2


Honda SP1


Naposledy editováno 22.06.2008 12:52:12

Jízda na 2V a 4V

23.6.2008 v 21:50 | Nahoru | #31

peetr>jo a dvouvál docela topí pod prdel


to není o počtu válců,ale o konstrukci motorky...

Jízda na 2V a 4V

23.6.2008 v 21:53 | Nahoru | #32

peetr>jo a dvouvál docela topí pod prdel


Tak o tom nevím a to mám vzducháč.

Třebas ale ducny s výfukama pod sedlem (748/9 atd) budou topit dost.

A s blokováním zadku u SV? To nebude tak horký ne?

Ale VTRka ať už FS nebo SPčka jsou moc pěkný a i zvuk má kule.

Zadní kolo se mi bloklo, jen když jsem to zkoušel = podřazení nad 5000ot. z dvojáka na jednoťáka. A u SV jsem taky nic necítil...to bude asi partie silnějších dvouválů. A navíc to bylo jen takový kucknutí.

Naposledy editováno 23.06.2008 21:56:25

Jízda na 2V a 4V

24.6.2008 v 09:25 | Nahoru | #33
RomanSS> no tak zrovna u SV (pokud je řeč o SV650) bych o driftech při razantním podřazování mohl vyprávět... Kolo se blokovalo pravidelně a mnohem častěji, než třeba u TL1000R, která má antihop, narozdíl od SV.

Jízda na 2V a 4V

24.6.2008 v 09:39 | Nahoru | #34
Pánové, co to blábolíte? Vývoj se nezastavil ani u 2V. Nevím co to je blokování zadku, cukání v malejch ot. apod. Táhne od 2tis., od 2,5 naplno až do 8500 tis. Ve městě klidně na pětku 60km. Kde to má omezovač ani nevím, páč jsem se k němu nedostal Napřed zkuste a pak hodnoťte.

Jízda na 2V a 4V

24.6.2008 v 09:42 | Nahoru | #35

prackarr>peetr>jo a dvouvál docela topí pod prdel
to není o počtu válců,ale o konstrukci motorky...



jasně že jo, tak sem to myslel...(možná sem měl napsat véčkovej dvouvál )

Naposledy editováno 24.06.2008 09:48:35

Jízda na 2V a 4V

24.6.2008 v 09:46 | Nahoru | #36
RomanSS> bylo m jasný, že jak to napíšu a někdo uvidí SV v profilu bude rejpat , ale to sem zažil spíš na TeLeti, když sem ho měl pujčený a tak nák sem ho víc dráždil...na SV se mi to párkrát stalo, než sem se na tom trošku naučil...autor tématu se ptal na výhody/nevýhody. jenom sem se o tom zmínil...

Jízda na 2V a 4V

24.6.2008 v 09:50 | Nahoru | #37
4V umí všechno lépe než 2V, proto jezdím na 2V lol lol lol

Jízda na 2V a 4V

24.6.2008 v 09:59 | Nahoru | #38
peetr> no vidíš, já to zažíval hlavně na SV a pak, když jsem přesedlal na TLR, tak jsem nechápavě kroutil hlavou a ptal se sám sebe "Kam se poděla ta zběsilost dvouválce?"... TLR bylo pocitově proti SV takové nevýrazné, asi za to může antihop, který z agresivního podřazování udělal neškodnou zábavu pro mrňata...

Jízda na 2V a 4V

24.6.2008 v 10:01 | Nahoru | #39
4vál je pro diskouše s gelem na hlavě co poslouchaj timberlaka

2vál pro potetovance trestance a vrahy

Jízda na 2V a 4V

24.6.2008 v 10:03 | Nahoru | #40

Sefo>4vál je pro diskouše s gelem na hlavě co poslouchaj timberlaka

2vál pro potetovance trestance a vrahy



Tak to si Naprc dvouvál nikdy koupit nemůže lol lol lol

Jízda na 2V a 4V

24.6.2008 v 10:05 | Nahoru | #41
Bonelo> bavíme se pořád o sportovním dvouválci? :o

Jízda na 2V a 4V

24.6.2008 v 11:17 | Nahoru | #42

peetr>RomanSS> bylo m jasný, že jak to napíšu a někdo uvidí SV v profilu bude rejpat , ale to sem zažil spíš na TeLeti, když sem ho měl pujčený a tak nák sem ho víc dráždil...na SV se mi to párkrát stalo, než sem se na tom trošku naučil...autor tématu se ptal na výhody/nevýhody. jenom sem se o tom zmínil...


Neblbni. Já nerejpu. Jen mi to nepříjde na SS ani na SV nikterak zabijácký...
Jako chápu tě...

Jo a musím dodat, že velkej twin ani čtyřvál jsem nezkusil.
Zkusil jsem GSX-f 600 (což je v podstatě bandit), SV, a starý tenerko a pak jen menší motorky, tak mě to právě taky zajímá.

Naposledy editováno 24.06.2008 11:22:40

Jízda na 2V a 4V

24.6.2008 v 11:19 | Nahoru | #43

NickSlaughter>Sefo>4vál je pro diskouše s gelem na hlavě co poslouchaj timberlaka

2vál pro potetovance trestance a vrahy

Tak to si Naprc dvouvál nikdy koupit nemůže lol lol lol


lol

Jízda na 2V a 4V

24.6.2008 v 11:23 | Nahoru | #44
RomanSS> neboj, nebrečim tu u počítače, že sis udělal srandu ale prostě je fakt, že když s tim dvouválem neumíš, nebo stačí troška prachu na cestě a tam, kde řtyřvál udělá jenom vruum, tak na V2 a i na tak malejch jak máme my dva ti ta prdel může uletět...btw, máš to hezký, koukal sem ti na ní na kladně, ted na poslednim "itolosrazu"(nevim, jak se ta akce jmenovala), bral bych tvůj podvozek, motor bych si nechal svůj:)

Jízda na 2V a 4V

24.6.2008 v 11:27 | Nahoru | #45

peetr>RomanSS> neboj, nebrečim tu u počítače, že sis udělal srandu ale prostě je fakt, že když s tim dvouválem neumíš, nebo stačí troška prachu na cestě a tam, kde řtyřvál udělá jenom vruum, tak na V2 a i na tak malejch jak máme my dva ti ta prdel může uletět...btw, máš to hezký, koukal sem ti na ní na kladně, ted na poslednim "itolosrazu"(nevim, jak se ta akce jmenovala), bral bych tvůj podvozek, motor bych si nechal svůj:)


Je tos byl tý. lol Svět je malej.
No pro začátečníka to třeba bude trochu špatný, než dostane trochu cit do ruky...
Mě osobně prvních 100km vadilo, že otevřu plyn...cukne a jede, pustím plyn cukne a dost brzdí, ale rád jsem si na to zvykl, páč se mi líbí zvuk brzdícího motoru.

Akce byla Desmorachot III

Jízda na 2V a 4V

24.6.2008 v 12:14 | Nahoru | #46
RomanSS> jj, jel sem tam s gonzou749(ten na tý naked - typický lol ducně), abyste mě tam nesežrali...konec keců, zasíráme tu téma...

Jízda na 2V a 4V

24.6.2008 v 12:39 | Nahoru | #47
ano, občas to cukne, občas při podřazení blokne zadek,...

ale kurva já nechci jezdit na šicím stroji nebo tam mít elektromotor!

Jízda na 2V a 4V

24.6.2008 v 12:54 | Nahoru | #48

peetr>RomanSS> jj, jel sem tam s gonzou749(ten na tý naked - typický lol ducně), abyste mě tam nesežrali...konec keců, zasíráme tu téma...


Dobrej naked. Hlavně že máš aspoď dvouvál

Jinak teď jsem se vrátil z menší vyjížďky z martinických kopečků, kde si zkouším zatáčky...všechno dobrý a v nejlepší zatáčce mě vyfackovala . Jakoby podjela zadní guma a pak se to rozhoupalo.A gumy zahřátý! Naštěstí né tak moc, ale jezdil jsem dál a opatrněji...už jsem na okraji gumy...konečně.
Guma je ožmolkovaná. Je to dobrý nebo ne?

A abych byl trochu k tématu, tak jsem zkusil podřadit při 6000...bomba! Normálně zadní kolo ve smyku (na rovině). Mě to baví.

Naposledy editováno 24.06.2008 12:55:00

Jízda na 2V a 4V

24.6.2008 v 13:09 | Nahoru | #49
půjdu na to trochu jinak.
představ si člověka z japonska=japonec
a představ si člověka z itálie=ital

představ si je vedle sebe jak stojí a jakou mají asi povahu,mentalitu,temperament,vzhled,kulturní rozdíly,estetické cítění,atd..

...a teď od koho by si chtěl mít zkonstruovanou mašinu?

od itala? nebo japonce?

Jízda na 2V a 4V

24.6.2008 v 13:11 | Nahoru | #50

alda82>půjdu na to trochu jinak.
představ si člověka z japonska=japonec
a představ si člověka z itálie=ital

představ si je vedle sebe jak stojí a jakou mají asi povahu,mentalitu,temperament,vzhled,kulturní rozdíly,estetické cítění,atd..

...a teď od koho by si chtěl mít zkonstruovanou mašinu?

od itala? nebo japonce?



co je za den? Jde o to jestli byl večer fotbal nebo pitomý japonský seriály. To je totiž dost důležitý

Jízda na 2V a 4V

24.6.2008 v 13:37 | Nahoru | #51
Hyosung ma motor z svcka lol lol
Vyvoj 2V se zastavil v roce 01 lol lol lol
jeste ze se tu clovek aspon pobavi

Jízda na 2V a 4V

24.6.2008 v 13:38 | Nahoru | #52
Můžu z vlastní zkušenosti potvrdit,že u dvouválu,zejména litrového,(ale už i u 650-ky),neradno na nižší převodové stupně
prudce točit plynem,ať už nahoru nebo dolů,zejména pak v zatáčce v náklonu.Při přesednutí z Hondy SLR650 na Hondu1000 Firestorma,jsem si chtěl zkusit ostrý výjezd ze zatáčky na dvojku asi ve 125km rychlosti.Když jsem dal gazu,uviděl jsem vedle sebe napravo zničeho nic její zadní kolo.Zachránilo mě jen to,že jsem v tom momentě neubral,ale nejprve přes kontra reflexivně srovnal.Teprve až potom mě to vykoplo na zadní,zcela proti mé vůli,ale to už stačilo jen ubrat.A tím jsem o litru v provedení dvouvál přestal jednou pro vždy uvažovat. Kdo chce emoce okamžitého zátahu už od nižších středních otáček,ať jde do dvouválu.Ale v zatáčkách si plynem moc vrkat nedovolí.Možná tak nanejvýš na šestku.A mimochodem,ten Firestorm jel na šestku plynule už asi od 2300 ot.To k tomu cukání,jak prý dvouvály jezdí.Asi jak který.
Předevčírem jsem jel v zatáčkách na ZZR600 za Suzuki SV650 a měl jsem akceleračně se zařazenou čtyřkou co stačit jeho šestce.A ten zvuk! Chce to důkladně projet to či ono,rozmyslet si preference a volit podle sebe,ne podle toho,co radí kdokoliv cizí!Čtyřválcová šestistovka dvouválcové šestpade prakticky,zdůrazem na slovo prakticky kdykoliv na akceleraci ujede.Koně jsou koně.Ovšem nesmí oba otočit plynem při zařazené stejné rychlosti.To pak bude přesně naopak.A je lhostejno,o kolik má ten čtyřvál víc koní.Ne každého pak baví vytáčet do nebes dvojku nebo trojku,když kámoš na dvouválu tam má klidně třeba pětku.

Jízda na 2V a 4V

24.6.2008 v 15:00 | Nahoru | #53
danycb> jo, máš pravdu, to byla vtipná hláška s tím hyosungem, on toho má totiž z SV víc než jen motor... on je to celý okopírovaný SV (legálně).

Jízda na 2V a 4V

24.6.2008 v 15:11 | Nahoru | #54

Rizla Tele>danycb> jo, máš pravdu, to byla vtipná hláška s tím hyosungem, on toho má totiž z SV víc než jen motor... on je to celý okopírovaný SV (legálně).


Cece, tri hodiny odpoledne a uz na kasi lol lol

Jízda na 2V a 4V

24.6.2008 v 15:13 | Nahoru | #55
taky sem se zasmal s tim zastaveni vyvoje 2V...co takova Duc Duc 1098? Aprilka Shiver 750,pripravovany novy 2V 1200 od Aprilie? RC-8?samy novy 2V...teda je fakt ze zadny japonci...ale to myslim nikomu nevadi,ze.. lol

Jízda na 2V a 4V

24.6.2008 v 21:48 | Nahoru | #56

alda82>půjdu na to trochu jinak.
představ si člověka z japonska=japonec
a představ si člověka z itálie=ital

představ si je vedle sebe jak stojí a jakou mají asi povahu,mentalitu,temperament,vzhled,kulturní rozdíly,estetické cítění,atd..

...a teď od koho by si chtěl mít zkonstruovanou mašinu?

od itala? nebo japonce?

od Japonce...
od itala tak pračku nebo myčku na nádobí... lol

Naposledy editováno 24.06.2008 21:50:07

Jízda na 2V a 4V

24.6.2008 v 21:51 | Nahoru | #57

Bonelo>Pánové, co to blábolíte? Vývoj se nezastavil ani u 2V. Nevím co to je blokování zadku, cukání v malejch ot. apod. Táhne od 2tis., od 2,5 naplno až do 8500 tis. Ve městě klidně na pětku 60km. Kde to má omezovač ani nevím, páč jsem se k němu nedostal Napřed zkuste a pak hodnoťte.


Já zkusil,proto jsem psal to,co jsem napsal...

Jízda na 2V a 4V

24.6.2008 v 21:57 | Nahoru | #58
alda82> říká ti něco kamokadze nebo jak se to píše?

Jízda na 2V a 4V

24.6.2008 v 22:01 | Nahoru | #59
rychlýdědek> u šestek to platí. u litrů ne.

Jízda na 2V a 4V

24.6.2008 v 22:22 | Nahoru | #60
rychlýdědek> zajímavý zážitek s tim firestormem, co potom vyvádí takova SP?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist