Další věc která mě zajímá je dostupnost servisu (pokud možno Ostravsko),jeho kvalita atd...
Nakonec bych poprosil ty kteří nemají k tématu co říct,ať se zdrží komentářů a OT tlachů. Dík.
Takze ako mazat tuto kravu? Namazal som retaz (nastriekal, castrol chain spray on) presiel 10km v prasnom prostredi a retaz je spinava a sucha.
ako to riesit? (tym co trcia valce zo stran nech si nechaju blbe poznamky o nejakom kardane :) )
http://www.tipmoto.c...950-s-adventure.html
Akorat mam porad stejny probleem:dnes jsem dojel z Lipove a uz jsem z te masiny zoufalej !!!Zitra putuje OPET do servisu...Ale dnes uz to bylo na hrane a skoro jsem 4x kvuli tomu hodil drzku ! A jednou slo opravdu o zivot ! Opet chyba v elektrice: nespina vetrak (na to se vysrat) ale to ze motor tarokuje ,vibruje jak svina a ma tendence chcipat ,to bylo dnes v tom slejvaku (250km) o hubu. Pri vyjezdu ze zatacky v naklonu (asi 100-120 km/h ,potrebuju na vode s citem davkovat plyn ,kdyz masina chce chcipnout ,hrabnu po plynu a najednou to 2x cukne a zas to chytlo-vzdycky me to rozhodilo ,jak sfina. Posledni x pri predjizdeni kamionu a v protismeru autobus....zustaly mi po dnesnim dni 4 carky ve slipkach a jeden z toho dvojitej...+ horkost v hube nad kvalitou techto stroju.A to mi v patek koncila garance !!!
Uz som nasiel aj SK predajcu na to, len ma troska hneva, ze cena na webshope u vyrobcu je 14.95, co je do 500sk a ten predajca to predava za 645... to su ine marze.
U mně GS se 100 000 začínalo lol
Kliiiiiiiiiid, jen nevinný rejpnutí
I když... máme doma dvě KTM. Na jedné motorce se jen dolejvá chladicí kapalina, benál a jezdí. Druhá, na chlup stejná motorka je neustále rozdělaná, protože nejede (maličkosti i zásadní věci).
Takže... je to kus o kusu.