Docela by mě zajímalo, kolik vám to žere na silnici kolem 110 při přesunu. Minulej rok překvapilo, že to chce skoro víc jak 0,7 litru než o pár roku starší modely (stejnej vejfuk s aktalyzatorem, originál sání) a nikdo mi zatím neřekl jak tu spotřebu snížit. Prej ekoteroristický úpravy.
Katalyzátor vyhazovat nebudu, vejfuk za nějakej střep vod akrapa nebo podobný nesmysly měnit nebudu. Chci, aby to bylo originál. Vyhodil jsem akorát kanystr s uhlím a trubky k němu, ale ten nemá na nic vliv, jen zabírá místo a přidává hmotnost.
milonovo píše: Nevím nakolik sofistikovaný řízení mají tyhle nový motorky. Když jsem měnil ten vstřik, tak jsem se bál, jestli si to ta jednotka postupně nezkoriguje tu dávku a nebudu zase na začátku. Nezdá se, že by to tak bylo, ale já mám starou vránu s nevím jakým eurem, každopádně je to asi nejlevnější pokus, mě stál cca 700 za novej vstřik s větším průtokem o cca 10%
690 LC4 měly od počátku nějakou adaptaci (po servisu/změnách apod. se vyžaduje 15 min. volnoběhu se startem se studeným motorem , novější 690/701 10 min.). Taky to má O2 (lambda) senzor takže větší průtok vstřiku mu nejspíš nepomůže.
Vyšší spotřebu tyhle motorky maj podle mě proto že běžej bohatší v režimu částečné zátěže. Mezi Euro 4/5 je hlavní rozdíl u NOx a ty jsou vyšší u chudý směsi, takže předchozí modely měly patrně při částečný zátěži chudší směs, novější bude mít směs bohatší (on katalyzátor vyžaduje cca o 5% bohatší než stechiometrický poměr aby správně fungoval).
1 reakcí na tento příspěvek Spotřeba novejch husqvarna 701 ktm 690 2020-
Sprvu (diaľnica) som si myslel, že je to mojím veterným štítkom, lebo aero odpor je kurva vec. Ale žralo mu to viac aj mimo asfalt. Aj keď to je nie veľmi objektívne, lebo by to mohlo byť aj štýlom jazdy. Teda netvrdím, že ja jazdím úspornejšie, ale chcelo by to fakt názor niekoho ďalšieho s tým novším motorom (51kW tuším).
Nahratie mapy je drahé? A čo kúpiť jazdenú riadiacu jednotku z roku povedzme 2016? Asi bude pindať na niektoré somariny, ale pôjde, či nie?
Vlastne ten liter naviac bol pri tankovaní asi 10 litrov, takže to je fakt cca pol litra na 100km.
No mňa by to tiež sralo. Zväčšili nádrž o liter, ale dojazd je rovnaký. Prevádzka ekologickejšia, bo nejaké oksidy, len viac ropy v prdeli. Presne podľa štýlu "Zabi bobra, zachrániš strom".
Naposledy editováno 25.06.2022 00:06:12
Keď začiatkom nového tisícročia som bral svoju Guzzi-Nevadu 2002 (posledná Nevada s karburátormi) do servisu k predajcovi, mechanik sa ma pýtal:
- A koľko ti to žere?
- Normálne, okolo 5 litrov na sto.
- Adoparoma! A čo si s tým urobil? My sme tie DellOrta štelovali ako chceli, ale pod 8 litrov nám to jednoducho nešlo.
- Ja som s tým neurobil nič, načo by som sa do toho vrtal? Na sto míl 8 litrov, to zodpovedá 5 litrom na 100 km, to je normálne, nie?
- Kurrvafix, to počíta v mílach? Ja som myslel, že len rýchlosť ukazuje v mílach a vzdialenosť počíta v kilometroch. My kokoti sme sa s tým srali mesiac a spotreba furt vysoká., 7,5 až 8,5 litrov.
- Aha, tak preto ste mi dali na to zľavu! No vidíte, chlapci, keby ste sa lepšie učili...
ZdendaZB, tak len zo srandy: Nepočíta ti to v mílach?
Guzzi je európska značka a podobné riešenia tacháča existovali už sto rokov pred EÚ a Grétou...
Dnes jednoducho si zvolíš jednotky na displeji a je to.
Naposledy editováno 25.06.2022 12:24:18
1 reakcí na tento příspěvek Spotřeba novejch husqvarna 701 ktm 690 2020-
1 reakcí na tento příspěvek Spotřeba novejch husqvarna 701 ktm 690 2020-
Oba jsme měli tachometr v kilometrech a u pumpu se dívali na počitadlo stojanu, takže to sedělo. Navíc jsem jel mimo asfalt o pá km/h, pomaleji, ale ne zas o tolik.
A blbý je, že tady evidentně není nikdo s novou motorkou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spotřeba novejch husqvarna 701 ktm 690 2020-
Na 701 je nejspis v soucasne dobe nejschudnejsi cesta jak premapovat power commander, ale ten je fujky - made in usa - asi se budes muset podivat po nejakem "komandir siloj"
Naposledy editováno 26.06.2022 11:57:04
assassin píše: ZdendaZB> nejaky novy hqv a ktm v dilne mame, ale nevim k cemu by ti to pomohlo... jezdime vsichni uplne spatne, takze se to neda s tvym jezdenim porovnavat.
Na 701 je nejspis v soucasne dobe nejschudnejsi cesta jak premapovat power commander, ale ten je fujky - made in usa - asi se budes muset podivat po nejakem "komandir siloj"
hele ruskej powerkomandér existuje, ale je pouze na dřevoplyn, protože sověti na nic jinýho nejezdí, ještě nevynalezli rafinérie a letadla sou na pevný palivo, někde to našli ve starejch čínskejch pramanenech tak to podle toho dělají
v tomhle případě je jedno, jestli jezdíte špatně, protože spotřeba jako spotřeba, na dakaru nebo v albányji na jedničku s nohama na zemi a při couvání z kopce
Naposledy editováno 26.06.2022 16:12:55
1 reakcí na tento příspěvek Spotřeba novejch husqvarna 701 ktm 690 2020-
nebo to pouze přehrát nejde a musí se dát ten powerkomandér
je to tohle za 10 tisíc korun ? https://dynojet.co.uk/23-015.html
Naposledy editováno 26.06.2022 16:15:07
Ad spotřeba - kluci na tom jinak jezdej vesměs rally, zavody. I kamarad kterej jede podobne rychle ma o dost vetsi spotřebu nez ja, protoze drzi nízký kvalty, točí to a jede porad full gas - litaj spunty z pneu i bordel, ted jede Gibraltar race a na tenere neda 200km na nádrž
Jinak maji 690/701 rozdílnou základní mapu pro Evropu a USA - takze info z netu muze byt obcas zavadejici. Sem tam se asi objeví motorka s USA ecu i u nas…
ILA tady z fora ma na svartovi vyfuk a museli dat commandera, na spotřebu jsem se neptal…
Naposledy editováno 26.06.2022 17:55:45
1 reakcí na tento příspěvek Spotřeba novejch husqvarna 701 ktm 690 2020-
takže jak to vypadá, tak zůstanu u zvýšený spotřeby, no paráda, kdyby to mělo aspoň pořádnou nádrž
ZdendaZB píše: v ktm mi řekli, že prej jednotka u husqvarny je jiná a nejde do ní nahrát softvér z ktm, tak nevím, oni ty autorizovaný servisy docela kecají, o čemý sem se už několikrát přesvědčil
tady nekecají ... nejde o techniku, ale korporátní nastavení ...sice se vyrábí na stejné lince, ale KTM servis nemá oprávnění oficiálně zasahovat do HSQ a diagnostika bere ID jednotky s KTM do HSQ prostě nejde - starší modely v tom byly jednodušší, do 2014 šli krásně ladit i doma přes TuneECU od 2014 s jednou jednotkou se to komplikovalo ale postupně se taky našel způsob a teď s EUR5 je to tady opět - novější je víc SW uzavřená než předchozí modely
jinak porovnávání spotřeby je složité - závisí na plno věcech, na tom v jakých otáčkách človek jede, jak kroutí plynem, jestli má změněný převod, rychlosti, hmotnosti jezde+nákladu
kamarád má 2009 690 a jezdí v závislosti na podmínkách o půl až litr za míň než já - ale i s nákladem má celkovou hmotnost motrkoa+vybavení+jezdec+náklad tak o 40 kg méně
1 reakcí na tento příspěvek Spotřeba novejch husqvarna 701 ktm 690 2020-
právě řeším jakej akumulátor zakoupit, co znám tak si kupujou vidláci v okolí nějakej skyryč a podobný kolem 4-5 tisíc, je to krám nebo ne ? nebo to chce něco lepšího ?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spotřeba novejch husqvarna 701 ktm 690 2020-
Skyrich je ta levna co o ni pisu, 4-5k je asi cena pro namachrovany debily
Jak jsem psal, tyhle levny jsou vesměs vsechny stejny - tzn je fuk pod jakou značkou ten cinskej shit koupis.
Edvecristi v mem okoli jezdi moje baterky, ale vis jak je to s temahle pitomcema co neumi projet brod v sede, pekne po pas ve vodě
Z firem co baterky vyvíjí a ne jen lepí nálepky na krabice z aliexpresu mam rad full spectrum batteries. Shorai je taky docela prověřena znacka, ballistic batteries taky. Ale je to fujky americky, nic pro tebe, amici kvuli tomu museli vydrancovat nejakej mirumilovnej národ. V Rusku na tuty budou delat lepsi, jen neumim rusky, takze nemam přehled.
Na cestovani to nebývá nejlepsi volba, to co se prodává jako náhrada 12-14Ah olova miva 5Ah kapacitu. Hluboké vybíjení - například pri nabíjení cestovatelskejch krapu - nema moc rada ani jedna z nich. Pri úplně vybití a startu pres start kabely je to pro takovou baterku temer KO.
Na řešení kravin a provokování jsou tady jinší témata. Kdo si chce zanadávat, tak taky jinam. mimo téma budu mazat
A technický záležitosti týkající se mot jsou k věci.
Naposledy editováno 29.06.2022 10:33:48
teď mi odešla Skyrich - nechal jsem ji bez dozoru v motorce kde byl odběr a když mě napadlo zmáčknout test tak kontrolka tak jen mžourala jedna poslendí dioda - tak změřím napětí a 7V, na nabíječku nereaguje tak K.O.
koupil jsme Shorai - lépe využívá rozměrů místa na motorce a má 60Wh místi 48Wh u Skyritche - má i modelářský konektor pro případné balancování
ad lithium a cestování - taky jsme se toho trochu bál že když nabiju tablet a mobil co má 10 000mAh tak ta 4Ah baterka na tom bude špatně, ale v praxi se to úplně neprojevilo, nikdy jsem to tam nenechal tak aby to baterku zcela vybilo - po startu během prvních pár desítek minut bylo zase plně dobito
skládal jsem to z nějakejch pytlíkovejch článků který dávají podle tabulek 100A 9Ah a byla tam dva roky, pak jsem ji vyndal a už ani nevím proč
jenže jsem ji zapomněl v dílně v šuplíku a je vybitá, nabíječka jí nebere a dokonce má na sobě přilepenej i balancér
Naposledy editováno 29.06.2022 09:17:53
1 reakcí na tento příspěvek Spotřeba novejch husqvarna 701 ktm 690 2020-
tak změřím napětí a 7V, na nabíječku nereaguje tak K.O
Nevím, co máš za nabíječku. Ale pokud máš nějakou modelářskou, tak u takhle vybité lithiové baterky pomůže nabíjení na chvilku přepnout na Ni-mh nebo Ni-Cd. Baterka se trochu probudí a pak ji vezme nabíječka i na ten správný program.
Samozřejmě za předpokladu, že je baterka jen podvybitá (7V by mohlo být ještě relativně ok a rozchoditelný). Pokud odesel clanek tak nic.
Naposledy editováno 29.06.2022 09:24:53
v Kuzomeni jsem chvíli jezdil po písku a na 10 kilometrovým písčitým úseku to žralo skoro 22 litrů na sto, kolo docela ponořený v sypkým písku, permanentní hrabání
zato ventilátor běží skoro pořád a ty chodníky tam mají kvůli jemnýmu bořícímu se písku, pořádně se po něm ani nedá chodit a jízda po vesnici je na motorce utrpení
Naposledy editováno 08.09.2022 18:56:38
vážení tak jsem se díval na spotřebu v lese, ujel jsem 2 kilometry za půl hodiny jen na jedničku, krokem, hodně spojka, trocha čekání s motorem na druhého jezdce, defakto samý kaluže, bláto, mezi stromama, kamení a spotřeba skoro 20 litrů na sto, občas jsem trochu hrábl, ale ne moc
po dálnici ve 110 cca 5,3-5,5
Naposledy editováno 06.06.2024 09:08:55
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
KTM 690R vs PR7 [1, 2] KTM 690 Enduro, KTM 690 Enduro R | Petr11372 | 50 | 15.10.2024 v 15:21 ZdendaZB |
Minimální tlak, gumy, enduro mastod... Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 1 | 8.10.2024 v 12:03 krokoš |
co s sebou vozím a jak mi ztěžkl st... [1, 2, 3, 4] KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 120 | 2.10.2024 v 20:12 ZdendaZB |
Čurč Birč testuje HuSiKeWaNa 710 Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 8 | 2.10.2024 v 08:49 ZdendaZB |
Snížení Husqvarny 701 enduro Husqvarna 701 Enduro | ondrej-ek | 15 | 29.9.2024 v 18:07 ZdendaZB |