https://m.facebook.c...p;id=178525528860715
Taky něco pro ty, co naivně doufají v talentované jezdce a vše podle zásluh... Mám pocit, že ti co se motaji v kolotoči silničních závodů vědí hodně a k nám se dostává jen to hezké a to jak to má oficiálně být...
Naposledy editováno 24.01.2020 17:16:10
1 reakcí na tento příspěvek Přečtěte si vyjádření A Westa pokud máte FB
1 reakcí na tento příspěvek Přečtěte si vyjádření A Westa pokud máte FB
1100Virago píše: assassin: To v žádném případě Všechny drogy, které konzumuju, mi připadají pekelně drahé
Ja myslel westa Mel jsem to dat k tomu prispevku v anglictine, ale nejak mi to prislo, ze ta souvislost je tam jasna
Naposledy editováno 28.01.2020 00:08:17
1 reakcí na tento příspěvek Přečtěte si vyjádření A Westa pokud máte FB
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přečtěte si vyjádření A Westa pokud máte FB
charlie.vtx1800 píše: Nejsem technik - je technologicky možné vyrobit pneu za 24 hodin mezi tréningem a závodem? Tedy vyhodnotit data, zvolit směs, vyrobit, dodat. A neudělat nikdy chybu?
Áno,je to možné a dialo sa to. Priznal to verejne aj nejaký veľký papaláš z Michelinu.
Toto pečenie Dorna znemožnila až od sezóny 2007 a to zmenou predpisov. Obmedzil sa totiž počet pneu na závodný víkend. Pred prvým tréningom sa označili a žiedne iné sa už nemohli použiť.
Podľa reakcií vidími,že mnohí nechápete, v čom vlastne tá výhoda Michelinu spočívala. No v tom,že na európske závody to mal Michelin blízko,ale Bridgestone nie. Pre nich to bolo nemožné.
Až teraz som si prečítal odkaz od Lamaringa. V tom článku je veľká chyba. V sezóne 2007 a 2008 sa už cez víkend nepieklo .
Divím sa neznalosti toho novinára . Ako dôveryhodne potom môže pôsobiť zvyšok článku?
Naposledy editováno 28.01.2020 21:49:22
Naposledy editováno 29.01.2020 20:54:20
1 reakcí na tento příspěvek Přečtěte si vyjádření A Westa pokud máte FB
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přečtěte si vyjádření A Westa pokud máte FB
assassin píše: Ta analyza dat z treninku a nasledne peceni pneu podle tech dat by me zajimalo, ma nekdo neco podrobnejsiho? Myslim z technickeho hlediska. Co jde na pneumatikách na zakazku vytvorit, cim je to docileno a jaky data a jak se k tomu pouzivaj?
Já to vidím tak - asi by neměl být rozdíl mezi sportovní pneumatikou vyrobenou před 2 měsíci a před 2 týdny. Pro cestovní gumy by neměla být poznat změna vlastností po 2 letech ve skladu. Je ale otázka, co když se podaří vyrobit směs, která bude optimální v rozmezí 1 den až 3 dny? Protože ta změna vlastností je přirozený proces pro všechny materiály, ať už jsou to polymery nebo kovové slitiny, a v tom prvním týdnu od tepelného zpracování se mění vlastnosti docela zásadně.
Pro Michelin by nemusel být problém získat vzorek z povrchu každé trati (sken povrchu a kousek asfaltu někde od obrubníku) a udělat stejný povrch doma pod nějakým zkušebním kolotočem. Pak by si mohli vyvinout nebo odzkoušet směsi pro každý okruh předem. Ale spustit výrobu by bylo možné třeba až ve čtvrtek a to by pak znamenalo nutnost zrychlené přepravy na závodiště, než se "maso začne kazit". Taky záleží na aktuálním počasí, aby neplýtvali časem a zdroji na výrobu směsí, které se s největší pravděpodobností nevyužijí.
Nemyslím si, že by mohli jen na základě "dat" z tréninku nasadit nově vyvinutou gumu do druhého dne. Vyrobit ji a přivézt, to asi ano. Ale zůstává tam nevyřešené a příliš velké riziko nasazení neodzkoušené gumy a nutnost nějakého nastavení podvozku. Rossi jel na titul a nemohl dělat Michelinu testovacího jezdce v nějakém přehnaně pokrokovém programu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přečtěte si vyjádření A Westa pokud máte FB
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přečtěte si vyjádření A Westa pokud máte FB
jendazeleny píše: Kohlstein> Stačí se podívat na tréninkové gumy, jak je Valentino opotřeboval a podle toho upéct gumy na závod
Jsi hňup.