řeším takové menší dilemátko. Jezdím K9 gixxero 600 2 sezóny. Předtím jsem jezdil nakeda GSR 750. Jezdím 6 sezón a řekl bych že nejsem žádný nevyježděný tele. Motorka je super všechno ale.... jaksi pomalu mi začíná chybět krouťák a výkon a musím tu 6ku fakt točit domrtě abych z toho měl odpovídající sílu/rychlost. Máme bandu kde jezdí převážně litry, v zatáčkách je to v pohodě tam mam mnohdy i výhodu, jenže jakmile je otevřenější vingl a na výjezdech, tam prostě ztrácím, ikdyž se snažím správně řadit atp.. Občas zavítám i na drom, zejména na ty menší technické. Zpřevodoval jsem jí více do síly -1/+2 (předek/rozeta), je to o dost živější ale stejně...
a můj dotaz zni. Jít do 750 a popřípadě jí pak taky zpřevodovat a nebo jít rovnou do litra? Díky za kloudné komenty a zkušenosti, čuuus
Naposledy editováno 25.10.2019 10:46:00
1 reakcí na tento příspěvek Gixer vole - jenže co dal 750 nebo 1000
a upřímně mě více bavila K2 sedm pade nežli k7 750 až na ty brzdy. Jinak jestli sedm pade nebo litra určitě tágo. Jedine co mi chybí, že na 750 jsem mohl plný furt plyn a radil. Hold na tom litrů třeba více uvažovat, když to za tebe elektro neudělá...
Naposledy editováno 09.12.2019 21:41:52
Kapotovaná motorka už pro mně dává smysl snad jenom v litru a to bych byl mrtvej do týdne, takže NAKED FOREVER! :)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gixer vole - jenže co dal 750 nebo 1000
suzu750 píše: Měl jsem od Suzuki šestku, tři sedm pade, K5 litra a k6
a upřímně mě více bavila K2 sedm pade nežli k7 750 až na ty brzdy. Jinak jestli sedm pade nebo litra určitě tágo. Jedine co mi chybí, že na 750 jsem mohl plný furt plyn a radil. Hold na tom litrů třeba více uvažovat, když to za tebe elektro neudělá...
já se nedávno vezl na litru K1 a to je rachot:))) instantní smrt - jede, nezatáčí, nepohodlná jako kráva, žádná elektronická asistence..jooo tenkrát motorky chtěly trošku víc jezdeckých schopností, než dneska:)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gixer vole - jenže co dal 750 nebo 1000
(v te dobe mi asi jako jedina vec prisla "slabsi" a to byly brzdy, mel jsem v te dobe na TL lepsi..)
assassin píše: RUTAN> ja na k1 vzpominam jako na motorku co byla konecne pohodlna,lehoucka, suprove zatacela a dodavka vykonu byla super plynula... asi dost zalezi na tom z ceho presedas.... ja z TL.... dlouhou dobu jsem si dokonce myslel, ze TL ma nejhorsi ergonomii ze vsech motorek vubec.... do te doby nez jsem si koupil 999
(v te dobe mi asi jako jedina vec prisla "slabsi" a to byly brzdy, mel jsem v te dobe na TL lepsi..)
já na to sedl z nového speeda, tak se nediv:)))
assassin píše: RUTAN> ja na k1 vzpominam jako na motorku co byla konecne pohodlna,lehoucka, suprove zatacela a dodavka vykonu byla super plynula... asi dost zalezi na tom z ceho presedas.... ja z TL.... dlouhou dobu jsem si dokonce myslel, ze TL ma nejhorsi ergonomii ze vsech motorek vubec.... do te doby nez jsem si koupil 999
(v te dobe mi asi jako jedina vec prisla "slabsi" a to byly brzdy, mel jsem v te dobe na TL lepsi..)
Souhlas ve vsech bodech.
1 reakcí na tento příspěvek Gixer vole - jenže co dal 750 nebo 1000
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1237, 1238] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 37118 | Dnes v 00:19 fireblader_puvodni |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 7 | 24.10.2024 v 10:36 Ozzy_ |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 27, 28] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 839 | 19.9.2024 v 22:30 Ariete |
přední tlumiče gsx-r k7-k8 na gsx-r... [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | perak89 | 31 | 19.9.2024 v 15:27 assassin |
Rozbitý tachometr - dotaz na servis Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 5 | 12.9.2024 v 13:18 Baca13 |