paolo_novy Přidat reklamu

Téma: První pád
28.5.2017 v 20:35
Tak mám za sebou první pád. Řidič přede mnou se na poslední chvíli rozhodl že začne odbočovat a zadupl brzdu. No moje chyba. Nechal jsem si malý odstup, smyk předního kola a už jsem se klouzal po asfaltu. Naštěstí si toho všml a přišel mi pomoct zvednout motorku co mi ležela na noze jinak bych tam ležel ještě teď. Ale hlavně že su celý. Odřené hadry sere pes a na motorce ohlé levé přepákování a zlomený zadní blinkr taky. Čuměl jsem že není odřená nádrž nebo jiné části. Poučení do příště mám. Nechat si větší odstup.
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) První pád

29.5.2017 v 16:13 | Nahoru | #31

dafikk píše: U nás to nepokutují,ale například v Rakousku ti policajti můžou napařit pokutu za nedodržování bezpečné vzdálenosti. Zjišťoval jsem to u známé co v Rakousku dělá,poté co jeden kamarád dostal 20,-Eur pokutu,že jel s dodávkou blízko za kamionem a prý na to mají právo bez nějakýho důkazu. Jen tak na základě toho,že tě vidí a usoudí,že jsi moc blízko. Je to takový prasácký werhmachťácký chování,ale bohužel...


V Nemecku se to meri i kamerama a trestaji to dost prisne. U nas se naopak na tebe fizlove v tajne Octavii/Superbu/ Passatu nalepi a zkousi jestli zrychlis.

Samotnemu se mi stalo, ze jsem vjizdel autem do obce, tak se na me nalepili v nadeji ze nebudu brzdit a kdyz jsem zpomalil na 50 tak udelali mysku a valili to dal tak 90kmh. Takze takle se zvysuje bezpecnost...
.

Naposledy editováno 29.05.2017 16:13:41

1 reakcí na tento příspěvek První pád

29.5.2017 v 19:00 | Nahoru | #32
ABS nemám ani v autě, ani na motorce a ani po něm netoužím. Na hrbolatém a diravém povrchu při běžném brzdění (před překážkou která nevznikla náhle a nejde objet) ABS v některých autech reaguje tak, že auto přestane brzdit, je to moc fajn pocit když člověk brzdí i očima, pedál brzdy už je skoro ulomený a ruční brzda téměř vyrvaná z tunelu a přitom v autě bez ABS by se plynule a bez jakýchkoli potíží zastavilo, mám to vyzkoušeno s různými služebními auty.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První pád

29.5.2017 v 21:11 | Nahoru | #33
Maxipes_Fík> mám to stejně, v soukromým autě abs nemám, ve firemním ano. Firemní je neustále "ve smyku" (rozuměj cvaká abs), soukromý normálně brzdí.. nejhorší sou takový situace kdy dobržďuju na křižovatce v nulové rychlosti, už skoro pouštím brzdovej pedál a v tu chvíli přejedu třeba dilatační spáru nebo něco podobnýho - auto který už téměř stojí najednou poskočí o metr dopředu a člověk by se málem posral...

První pád

29.5.2017 v 21:14 | Nahoru | #34
Výhoda ABS je určitě v tom, že nemusíte řešit jestli máte mokro nebo ne, zmáčknete brzdu a ono si to už přebere. Bez ABS musíte brzdit podle toho po čem v ten moment jedete, ale to je jasné asi všem. Jsem toho názoru, že absolutní základ je bezpečná vzdálenost a přiměřená rychlost v dané situaci. Pokud poletím jak magor do zatáčky na mokru tak mi nic nepomůže, ABS mi prodlouží brzdnou dráhu a já budu dlouhý do zatáčky, klasické brzdy mi zablokují přední kolo. Vážně hodně je to na konkrétním řídiči. Mě osobně by ABS pomohlo hodně, věděl by jsem, že je tam pojistka a pokud by jsem pretahnul brzdění koho by se mi nezablokobalo. Jinak vždy jedu tak, aby jsem měl situaci pod kontrolou. I když občas člověk udělá chybu a nebo je na špatném místě ve špatný čas.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První pád

29.5.2017 v 22:54 | Nahoru | #35
Martin.z.brna> To ovšem není známka blbé funkce ABS, to je spíš neklamná známka toho, že jsou na tom autě v prdeli tlumiče.

(reakce na) První pád

29.5.2017 v 23:02 | Nahoru | #36

Veverčák píše: v tom pripade bych nechal v servise zkontrolovat, jestli to to abs funguje .



Funguje...!!! Ovšem je to jak píše "mito7" pokud se nesmýkne, tak nemá důvod přerušit ! A v malé rychlosti, zahřátá guma, sucho, nový asfalt, teplo kolem 30 stupňů... Při brzdění ze 100vky už trošku přerušovalo..

(reakce na) První pád

2.6.2017 v 15:21 | Nahoru | #37

ynzha píše: Martin.z.brna> To ovšem není známka blbé funkce ABS, to je spíš neklamná známka toho, že jsou na tom autě v prdeli tlumiče.



normálně bych ti dal za pravdu, ale sám sem je nechával pár měsíců zpátky měnit..

První pád

2.6.2017 v 19:30 | Nahoru | #38
Není tlumič jako tlumič, ani u nových.

3 reakcí na tento příspěvek První pád

2.6.2017 v 19:47 | Nahoru | #39
......jo to je přesně ono na co jsem čekal.sociálové s auty starými 20let,bez ABS a pochvalují si,jak jsou spokojení a jak jim to parádně brzdí,proti těm novým plečkám s ABS,ESP a jinýma sračkama

Naposledy editováno 02.06.2017 20:03:23

První pád

2.6.2017 v 23:59 | Nahoru | #40
Už i 20-letý auta mají ABS. Mám 16 let starou škodovku a má dokonce ESP, ASR, EDS, MSR, EBV.

(reakce na) První pád

3.6.2017 v 10:51 | Nahoru | #41
Dolph-cz> Taky se nestačím divit těm diskuzím. ABS mám v autě i motorce a ani při svižné jízdě o něm v podstatě nevím.

(reakce na) První pád

9.6.2017 v 16:53 | Nahoru | #42

Dolph-cz píše: ......jo to je přesně ono na co jsem čekal.sociálové s auty starými 20let,bez ABS a pochvalují si,jak jsou spokojení a jak jim to parádně brzdí,proti těm novým plečkám s ABS,ESP a jinýma sračkama



Pro někoho jsou zřejmě ABS, ESP a jiné sračky nepostradatelné a pro jiného jsou zbytečné, obtěžující a můžou být i nebezpečné. Proč asi není ABS a ESP v soutěžních a závodních autech?, protože je řídí řidiči, kterým by hodně vadilo, že jim takové krávoviny znemožňují jet tak jak oni přesně chtějí a umí.

(reakce na) První pád

9.6.2017 v 17:25 | Nahoru | #43

Dolph-cz píše: ......jo to je přesně ono na co jsem čekal.sociálové s auty starými 20let,bez ABS a pochvalují si,jak jsou spokojení a jak jim to parádně brzdí,proti těm novým plečkám s ABS,ESP a jinýma sračkama


Jenže ABS opravdu není všemocný a může být na závadu. Protože jsem taky odchovanec starý školy, tak jezdím tak, že se mi povedlo ABS vyprovokovat k činnosti jen párkrát v životě. Nikdy za sucha, ani mokra, jen na náledí. Ale jednou mě regulérně ABS poslalo do příkopy - potřeboval jsem přibrzdit v zatáčce na sněhu, za sebou prázdnou káru. Přibrzdil jsem, ABS začlo kopat jak o život, brzdit to přestalo, jak se přitlačila kára a auto zcela neovladatelný, i když jsem jel ledva dvacet. Nakonec mě to natlačilo do škarpy, protože ABS prostě odmítlo brzdit. Bez tý hovadský elektroniky bych neměl problém.
A pokud si někdo pochvaluje, jak mu to s ABS parádně brzdí, tak je debil, protože vyjma opravdový krizovky by se měl v provozu chovat tak, aby to ABS jinak vůbec nepotřeboval.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nejde benzín do válce Suzuki VZ 800 Marauder linhic 4 19.5.2024 v 11:18 pepe100
Zadní karburátor Suzuki Marauder VZ... Suzuki VZ 800 Marauder linhic 6 7.5.2024 v 12:56 Dano998
Divný problém s V2 motorom Suzuki VZ 800 Marauder Dano998 3 7.5.2024 v 07:42 panTerek
Škrtený Marauder 800 Suzuki VZ 800 Marauder Dano998 1 1.5.2024 v 22:14 Faier
Zadní karburátor na VZ800 Marauder ... Suzuki VZ 800 Marauder linhic 2 7.1.2024 v 13:59 1100Virago


TOPlist